bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Opmåling / tilbud til aftalt tid.
Opgaven udført til aftalt tid - fint og i orden.
Oprydning efter aftale og ekstra arbejder udført efter aftale.
Gode håndværkere som alt i alt udførte et rigtigt pænt stykke arbejde.
Opmåling / tilbud til aftalt tid.
Opgaven udført til aftalt tid - fint og i orden.
Oprydning efter aftale og ekstra arbejder udført efter aftale.
Gode håndværkere som alt i alt udførte et rigtigt pænt stykke arbejde.
Gode samtaler
God kommunikation undervejs.
God løsning inkl. el (de fleste VVSer har ikke el med)
Ingen regning før Afleveringsforretning.
Gode samtaler
God kommunikation undervejs.
God løsning inkl. el (de fleste VVSer har ikke el med)
Ingen regning før Afleveringsforretning.
En god og professionel rådgivning og konkurrencedygtige priser.
Leveret og monteret til tiden.
God opfølgning af den installerede varmepumpe.
En god og professionel rådgivning og konkurrencedygtige priser.
Leveret og monteret til tiden.
God opfølgning af den installerede varmepumpe.
Vi fik monteret en Bosch Compress varmepumpe, det aftalte tilbud samt
opsætningstidspunkt blev overholdt perfekt.
God kommunikation med firmaets ansatte, som altid var behjælpelige med vores
spørgsmål. Da arbejdet var udført, blev der ryddet op og rengjort.
Alt i alt et firma vi kun kan anbefale.
Karen og Finn Sørensen.
Vi fik monteret en Bosch Compress varmepumpe, det aftalte tilbud samt
opsætningstidspunkt blev overholdt perfekt.
God kommunikation med firmaets ansatte, som altid var behjælpelige med vores
spørgsmål. Da arbejdet var udført, blev der ryddet op og rengjort.
Alt i alt et firma vi kun kan anbefale.
Karen og Finn Sørensen.
Krævende udskiftningsarbejde gennem etageadskillelse udført af 2 medarbejdere, der var fagligt dygtige og interesserede.
Krævende udskiftningsarbejde gennem etageadskillelse udført af 2 medarbejdere, der var fagligt dygtige og interesserede.
Der har altid være en venlig og professionel modtagelse når vi har ringet. De håndværkere der er kommet hos os har været høflige og har efterladt alt som det var/har ryddet op efter sig. Vi er godt tilfredse og kan kun anbefale STERNBERG VVS & GASTEKNIK A/S....hvilket vi også gør ;)
Der har altid være en venlig og professionel modtagelse når vi har ringet. De håndværkere der er kommet hos os har været høflige og har efterladt alt som det var/har ryddet op efter sig. Vi er godt tilfredse og kan kun anbefale STERNBERG VVS & GASTEKNIK A/S....hvilket vi også gør ;)
Har altid overholdt aftaler. Bor ikke mere på adresse.
Har altid overholdt aftaler. Bor ikke mere på adresse.
Rådgivning og installation af nyt Vaillant gasfyr med hybridvarmepumpe.
Løsningen er introduceret i 2013 af Vaillant.
I forbindelse med udskiftning af gasfyr, gik overvejelserne på overgang til
en ren varmepumpe løsning. Huset er fra 1972, er efterisoleret og har en
fornuftig varmeøkonomi. Efter henvendelse til et par VVS installatører,
blev jeg af Stenberg VVS gjort opmærksom på en helt ny kombinationsløsning
mellem gas og varmepumpe fra Vaillant. Løsningen er særdeles spændende og
miljørigtig samt sikrer en god og konstant opvarmning af et hus, der ikke
har en isoleringsgrad på højde med de nyeste krav.
Løsningen er ny men vi har valgt, at satse på mulighederne i denne
løsning.
Installationen er udviddet med en vandvarmer med el-patron.
Jeg kan absolut anbefale Sternberg VVS & Gasteknik.
- fin rådgivning
- parat til ændringer undervejs i projektet
- pænt og ordentligt VVS-arbejde
Rådgivning og installation af nyt Vaillant gasfyr med hybridvarmepumpe.
Løsningen er introduceret i 2013 af Vaillant.
I forbindelse med udskiftning af gasfyr, gik overvejelserne på overgang til
en ren varmepumpe løsning. Huset er fra 1972, er efterisoleret og har en
fornuftig varmeøkonomi. Efter henvendelse til et par VVS installatører,
blev jeg af Stenberg VVS gjort opmærksom på en helt ny kombinationsløsning
mellem gas og varmepumpe fra Vaillant. Løsningen er særdeles spændende og
miljørigtig samt sikrer en god og konstant opvarmning af et hus, der ikke
har en isoleringsgrad på højde med de nyeste krav.
Løsningen er ny men vi har valgt, at satse på mulighederne i denne
løsning.
Installationen er udviddet med en vandvarmer med el-patron.
Jeg kan absolut anbefale Sternberg VVS & Gasteknik.
- fin rådgivning
- parat til ændringer undervejs i projektet
- pænt og ordentligt VVS-arbejde
Jeg har i foråret 2013 fået installeret solceller på mit tag af firmaet
Sternberg VVS- og Gasteknik.
Opsætningen begyndte før det annoncerede tidspunkt, hvilket jeg ingen
indvendinger havde imod. Selve opsætningen blev lidt anderledes, end jeg
havde planlagt. Jeg havde bestilt 26 paneler til opsætning i to rækker á
10 lodret og 6 paneler vandret. Men tagpladernes beskaffenhed og placering
gjorde, at montøren anbefalede fire rækker á 6 plader vandret. Ellers
ville der være risiko for indtrængning af vand. Dette gode råd fulgte jeg
naturligvis, selvom det betød to færre paneler.
Efter opsætning kunne jeg ved afleveringsforretningen, sammen med sælgeren,
konstatere at panelerne ikke flugtede knivskarpt. Dette forhold blev straks
udbedret.
Nu sidder panelerne så smukt monteret på taget og laver strøm hver eneste
dag.
Alt i alt er jeg helt igennem tilfreds med forløbet, og kan således varmt
anbefale Sternberg VVS- og Gasteknik.
Venlig hilsen
Ivar Karrebæk Askøe, Lundby
Jeg har i foråret 2013 fået installeret solceller på mit tag af firmaet
Sternberg VVS- og Gasteknik.
Opsætningen begyndte før det annoncerede tidspunkt, hvilket jeg ingen
indvendinger havde imod. Selve opsætningen blev lidt anderledes, end jeg
havde planlagt. Jeg havde bestilt 26 paneler til opsætning i to rækker á
10 lodret og 6 paneler vandret. Men tagpladernes beskaffenhed og placering
gjorde, at montøren anbefalede fire rækker á 6 plader vandret. Ellers
ville der være risiko for indtrængning af vand. Dette gode råd fulgte jeg
naturligvis, selvom det betød to færre paneler.
Efter opsætning kunne jeg ved afleveringsforretningen, sammen med sælgeren,
konstatere at panelerne ikke flugtede knivskarpt. Dette forhold blev straks
udbedret.
Nu sidder panelerne så smukt monteret på taget og laver strøm hver eneste
dag.
Alt i alt er jeg helt igennem tilfreds med forløbet, og kan således varmt
anbefale Sternberg VVS- og Gasteknik.
Venlig hilsen
Ivar Karrebæk Askøe, Lundby
Jeg kan varmt anbefale Sternberg vvs
de har lavet vores gulvvarme og et Bosch anlæg luft til vand super dygtige
svende og meget prof rådgivning
Jeg kan varmt anbefale Sternberg vvs
de har lavet vores gulvvarme og et Bosch anlæg luft til vand super dygtige
svende og meget prof rådgivning
Vi har fået sat solcelleanlæg op, og alt har været meget professionelle og
levet op til vores krav om solcellemontør.
Med Venlig Hilsen
Bjarke
Vi har fået sat solcelleanlæg op, og alt har været meget professionelle og
levet op til vores krav om solcellemontør.
Med Venlig Hilsen
Bjarke
Har fået lavet et stort jordbaseret solcelleanlæg af Sternberg VVS. Der var
et par rigtigt dygtige og samvittighedsfyldte håndværkere der satte det op,
og som jeg kun kan give mine varmeste anbefalinger....
Har fået lavet et stort jordbaseret solcelleanlæg af Sternberg VVS. Der var
et par rigtigt dygtige og samvittighedsfyldte håndværkere der satte det op,
og som jeg kun kan give mine varmeste anbefalinger....
Vi har fået installeret et Bosch luft til vand varmesystem af Sternberg
Konsunenten Anders Møller gav en god og forståelig gennemgang - montørerne
der installerede var alletiders og dygtige - de lavede et flot anlæg.
Vi kan varmt anbefale Sternberg til andre
Vi har fået installeret et Bosch luft til vand varmesystem af Sternberg
Konsunenten Anders Møller gav en god og forståelig gennemgang - montørerne
der installerede var alletiders og dygtige - de lavede et flot anlæg.
Vi kan varmt anbefale Sternberg til andre
Har fået lavet et 6 kw solcelleanlæg på mark
Perfekt samarbejde med firmaet og konsulent Anders Møller, som ved rigtig
meget om solceller og jordvarme.
Arbejdet er udført til tiden og endog særdeles professionelt.
Solcelleanlægget har virket fra dag 1. uden problemer.
Det er betryggende at vide, at jeg har fået de bedste solceller med 25 års
fabriksgaranti så jeg ikke er afhængig af firmaet, hvis der skulle ske
noget.
Firmaet var ikke det billigste, men sammenligner jeg pris og kvalitet så har
jeg helt sikkert fået et billigt anlæg.
Har fået lavet et 6 kw solcelleanlæg på mark
Perfekt samarbejde med firmaet og konsulent Anders Møller, som ved rigtig
meget om solceller og jordvarme.
Arbejdet er udført til tiden og endog særdeles professionelt.
Solcelleanlægget har virket fra dag 1. uden problemer.
Det er betryggende at vide, at jeg har fået de bedste solceller med 25 års
fabriksgaranti så jeg ikke er afhængig af firmaet, hvis der skulle ske
noget.
Firmaet var ikke det billigste, men sammenligner jeg pris og kvalitet så har
jeg helt sikkert fået et billigt anlæg.
Vi havde over 2 omgange Sternberg ude og se på vores fyr. De 2 forskellige
teknikkere gav 2 helt forskellige tilbagemeldinger. Den første "repareret"
på vores fyr. Den næste konkluderet, at der ingen fejl var.
Vi fik lov at betale for begge omgange. Intet har ændret sig ved fyrets
drift.
Vi havde over 2 omgange Sternberg ude og se på vores fyr. De 2 forskellige
teknikkere gav 2 helt forskellige tilbagemeldinger. Den første "repareret"
på vores fyr. Den næste konkluderet, at der ingen fejl var.
Vi fik lov at betale for begge omgange. Intet har ændret sig ved fyrets
drift.
Jeg endte med en regning på godt 3000 kr. for at få skiftet en
messingvinkel (udsalgspris 42 kr.)arbejdstiden var ca 45 min messing vinklen
blev der taget 1250 kr. for.
Jeg vil aldrig handle med Sternberg vvs og vil ligeledes råde andre til ikke
at gøre det da de ingen moral har.
Jeg endte med en regning på godt 3000 kr. for at få skiftet en
messingvinkel (udsalgspris 42 kr.)arbejdstiden var ca 45 min messing vinklen
blev der taget 1250 kr. for.
Jeg vil aldrig handle med Sternberg vvs og vil ligeledes råde andre til ikke
at gøre det da de ingen moral har.
Vi kan oplyse, at den nævnte regning var på kr. 2.221,00 inkl. moms og den pågældende vinkel koster kr. 1.246,00, så dette tal er næsten rigtig.
Med hensyn til den anvendte arbejdstid på opgaven er dette korrekt, idet den faktiske tid er posteret hos kunden - ankomst kl. 12.10 afgang kl. 12.56. Hertil er faktureret for kørsel. Dette kan dokumenteres via vores elektroniske planlægningssystem.
Her er ikke tale om en almindelig messingvinkel, men en original Vaillant reservedel til den pågældende kedel. Under dialog med kunden er kunden blevet oplyst Firmaet Sternberg VVS & Gasteknik A/S’s vejledende indkøbspris samt avancesats. Den benyttede avancesats, er forhandlet i et samarbejde mellem Gasselskabet HMN (som repræsentant for kunderne) samt servicefirmaernes sammenslutning.
Dette mener vi er i overensstemmelse med god handel og etik, set i forhold til, at den anvendte avancesats er aftalt mellem henholdsvis kundernes repræsentant og firmaernes sammenslutning.
Kim Busch
Punktligt fremmøde som aftalt.
Arbejdet udført som det skulle - Inden arbejdet gik igang spurgte jeg om det
bedre kunne betale sig at få et nyt fyr, hvorpå der blev svaret, at mit fyr
sagtens kunne holde nogle år endnu.
Dejligt med et ærligt svar, og fra et firma der åbenlyst tænker mere på
tilfredse kunder, end blot at tjene penge.
Grunden til at firmaet "kun" får 4 i karakter i kommunikation og aftale var
at de lovede at ringe 1 time inden ankomst 2. gang de skulle komme, og det er
absolut ikke hvad jeg vil kalde dårlig service, men muligvis blot en
forglemmelse.
Vil anbefale firmaet til min omgangskreds, hvorigennem jeg selv er blevet
anbefalet dem.
Tak for god service, de 3 gange i har været her.
Tak for De pæne ord.
Vi vil bruge den konstruktive kritik på at forbedre vores kunde kontakt.
Kim Busch
Punktligt fremmøde som aftalt.
Arbejdet udført som det skulle - Inden arbejdet gik igang spurgte jeg om det
bedre kunne betale sig at få et nyt fyr, hvorpå der blev svaret, at mit fyr
sagtens kunne holde nogle år endnu.
Dejligt med et ærligt svar, og fra et firma der åbenlyst tænker mere på
tilfredse kunder, end blot at tjene penge.
Grunden til at firmaet "kun" får 4 i karakter i kommunikation og aftale var
at de lovede at ringe 1 time inden ankomst 2. gang de skulle komme, og det er
absolut ikke hvad jeg vil kalde dårlig service, men muligvis blot en
forglemmelse.
Vil anbefale firmaet til min omgangskreds, hvorigennem jeg selv er blevet
anbefalet dem.
Tak for god service, de 3 gange i har været her.
Tak for De pæne ord.
Vi vil bruge den konstruktive kritik på at forbedre vores kunde kontakt.
Kim Busch
Vi kan oplyse, at den nævnte regning var på kr. 2.221,00 inkl. moms og den pågældende vinkel koster kr. 1.246,00, så dette tal er næsten rigtig.
Med hensyn til den anvendte arbejdstid på opgaven er dette korrekt, idet den faktiske tid er posteret hos kunden - ankomst kl. 12.10 afgang kl. 12.56. Hertil er faktureret for kørsel. Dette kan dokumenteres via vores elektroniske planlægningssystem.
Her er ikke tale om en almindelig messingvinkel, men en original Vaillant reservedel til den pågældende kedel. Under dialog med kunden er kunden blevet oplyst Firmaet Sternberg VVS & Gasteknik A/S’s vejledende indkøbspris samt avancesats. Den benyttede avancesats, er forhandlet i et samarbejde mellem Gasselskabet HMN (som repræsentant for kunderne) samt servicefirmaernes sammenslutning.
Dette mener vi er i overensstemmelse med god handel og etik, set i forhold til, at den anvendte avancesats er aftalt mellem henholdsvis kundernes repræsentant og firmaernes sammenslutning.
Kim Busch