bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Gulvet i entreen blev ødelagt i forbindelse med et forsøg på mersalg af understøttende skum. Det var en lang kamp at få gulvet udbedret. Ejeren udviste aggressiv adfærd, smækkede med døren, lagde på midt i samtaler og ignorerede vores skriftlige henvendelser - gennemgående uprofessionel. Som et kompromis blev der lagt et nyt gulv, der helt tydeligt ikke passer sammen med resten af gulvet i lejligheden. De fakturede naturligvis det fulde beløb uden en rabat som følge af det dårlige udfald. Vi kan slet ikke anbefale Gecko-Frb.Gulvservice.
Gulvet i entreen blev ødelagt i forbindelse med et forsøg på mersalg af understøttende skum. Det var en lang kamp at få gulvet udbedret. Ejeren udviste aggressiv adfærd, smækkede med døren, lagde på midt i samtaler og ignorerede vores skriftlige henvendelser - gennemgående uprofessionel. Som et kompromis blev der lagt et nyt gulv, der helt tydeligt ikke passer sammen med resten af gulvet i lejligheden. De fakturede naturligvis det fulde beløb uden en rabat som følge af det dårlige udfald. Vi kan slet ikke anbefale Gecko-Frb.Gulvservice.
Vi er mildest talt målløse over din anmeldelse. Men lad os tage det fra en ende af.
Der var ikke tale om et mersalg for at understøtte gulvet med skum. Det var u/b og står jo hverken i din ordrebekræftelse eller på den faktura, du har modtaget. Det var udelukkende gjort for at afhjælpe den knirken der var i gulvet, og skum virker i 90% af tilfældene, når gulvet knirker. Hvad vi imidlerid ikke var klar over (dig selv inkl.) var at der lå 2 lag gulv. Det kan man jo ikke se oppe fra. Derfor gik det galt med skumreparationen. Vi tilbød dig så at lægge et lamelgulv ovenpå der matchede det gulv du har i stuen. (der er forskellig typer gulv i hele lejligheden) Men så påstod du, at vi forsøgte at springe over hvor gærdet var lavest. Det har taget sin tid at få udbedret gulvet, blandt andet fordi at det gulv i entréen ikke kan skaffes mere, så vi har været vidt omkring for at finde noget tilsvarende. Men nu indsætter jeg lige en del af mail fra dig: "Kan vi sige, at I udfører opgaven inden udgangen af juni?"Vi var færdige i 3. uge af maj.
Ja, jeg gik på et tidspunkt og lagde også telefonen på, på et tidspunkt, for det var umuligt at føre en normal samtale med dig, så hellere det end at sige noget jeg senere ville fortryde.
Du kan da godt kalde det et kompromis, at vi fjernede 2 lag gulv, rettede undergulvet op, og lagde et nyt gulv. Et kompromis på over 10.000,- + moms i arbejdsløn og materialer. Derefter udførte vi det arbejde du har fået en faktura på, nemlig afslibning, hvidpigmentering og lakering af gulvet. Det er det, du er blevet faktureret for, og det er en mindstepris.
Jeg vil så gerne indføje en del af en mail, du har sendt os, a pro pos agressiv adfærd: " Endelig vil jeg også gøre dig opmærksom på, at udfaldet af sagen her jo har stor betydning for, hvilken omtale jeg vil skabe på Facebook, Trust Pilot, Anmeld Håndværker o.s.v Hvis historien når frem til en lille håndfuld potentielle kunder, som du mister, ender det hurtigt med at blive markant dyrere, end at udbedre jeres fejl, Jeg vil gøre en stor indsats for det, men jeg håber ikke, at det bliver nødvendigt."
Vi lader os dog ikke true af noget sådant, men prøver at finde en løsning kunden er tilfreds med.
Med venlig hilsen
Allan Mouritzen
Telefonisk aftale blev overholdt, og de kom den aftalte dag tidligt. Gulvene er fantastik flotte. Vi giver hermed den varmeste anbefaling!
Telefonisk aftale blev overholdt, og de kom den aftalte dag tidligt. Gulvene er fantastik flotte. Vi giver hermed den varmeste anbefaling!
Allan har været meget i møde kommende.
Var hjemme hos mig for at besigtige en vandskade på mit sildebens gulv og gav efterflg. et tilbud, han mente godt gulvet kunne slibes og blive som før vandskade.
Allan havde ret og jeg har fået et rigtig flot gulv igen og er fuld tilfreds.
Allan har været meget i møde kommende.
Var hjemme hos mig for at besigtige en vandskade på mit sildebens gulv og gav efterflg. et tilbud, han mente godt gulvet kunne slibes og blive som før vandskade.
Allan havde ret og jeg har fået et rigtig flot gulv igen og er fuld tilfreds.
Gulvet (25 m2) blev slebet drypvis over tre dage, hvilken var møg irriterende, men super søde håndværkere og flot arbejde!
Gulvet (25 m2) blev slebet drypvis over tre dage, hvilken var møg irriterende, men super søde håndværkere og flot arbejde!
Jeg fik slebet og lakeret et parketgulv i køkkenet, der i måske 50 år har været dækket af linoleum og tykt lag lim. Meget flot arbejde og god kommunikation. Jeg vil uden tvivl bruge firmaet, som jeg havde fået anbefalet af venner, igen.
Jeg fik slebet og lakeret et parketgulv i køkkenet, der i måske 50 år har været dækket af linoleum og tykt lag lim. Meget flot arbejde og god kommunikation. Jeg vil uden tvivl bruge firmaet, som jeg havde fået anbefalet af venner, igen.
TILFØJET/OPDATERET: 01-05-2024
Virksomheden kontaktede os, og vi fik hurtigt lavet en aftale. Problemet blev løst uden problem med et ekstra lag. Vi er nu meget tilfredse og indehaver af et rigtigt flot køkkengulv.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 03-03-2024
Karakter: 3.00
TILFØJET/OPDATERET: 05-03-2024
Afventer
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 03-03-2024
Karakter: 2.40
Virksomheden var hurtig og effektivt til at finde tid og give tilbud. Vi skulle have støbt gulv i køkkenet oven på et gammelt plankeulv. Arbejdet blev udført på den aftalte tid og til det aftalte beløb. Desværre viste det sig senere, at opgaven ikke var udført ordentligt - gulvet blev påført før, at underlaget havde sat sig og var tørt, så konturerne af det gamle gulv nu er meget synlige og tydelige. Virkosmheden kom forbi for at se problemet an, og ville vende tilbage med et forslag til løsning. På trods af flere henvendelser og rykkere hørte vi aldrig fra dem igen. Der har været radiotavshed. Fejl sker selvfølgelig, og vi er villige til at finde løsninger, men at løbe fra ansvaret, ikke at svare, og at efterlade kunden med et dårligt udført arbejde er ikke acceptabelt.
Hej Peter
Vi undskylder mange gange for Jeres oplevelse hos os. I var simpelthen gået i glemmebogen og det beklager vi.
Allan har i dag rettet kontakt til jer, og vi vil naturligvis sørge for at I får det gulv som I var blevet lovet.
Opgaven bliver løst hurtigst muligt.
TILFØJET/OPDATERET: 01-05-2024
Virksomheden kontaktede os, og vi fik hurtigt lavet en aftale. Problemet blev løst uden problem med et ekstra lag. Vi er nu meget tilfredse og indehaver af et rigtigt flot køkkengulv.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 03-03-2024
Karakter: 3.00
TILFØJET/OPDATERET: 05-03-2024
Afventer
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 03-03-2024
Karakter: 2.40
Virksomheden var hurtig og effektivt til at finde tid og give tilbud. Vi skulle have støbt gulv i køkkenet oven på et gammelt plankeulv. Arbejdet blev udført på den aftalte tid og til det aftalte beløb. Desværre viste det sig senere, at opgaven ikke var udført ordentligt - gulvet blev påført før, at underlaget havde sat sig og var tørt, så konturerne af det gamle gulv nu er meget synlige og tydelige. Virkosmheden kom forbi for at se problemet an, og ville vende tilbage med et forslag til løsning. På trods af flere henvendelser og rykkere hørte vi aldrig fra dem igen. Der har været radiotavshed. Fejl sker selvfølgelig, og vi er villige til at finde løsninger, men at løbe fra ansvaret, ikke at svare, og at efterlade kunden med et dårligt udført arbejde er ikke acceptabelt.
Hej Peter
Vi undskylder mange gange for Jeres oplevelse hos os. I var simpelthen gået i glemmebogen og det beklager vi.
Allan har i dag rettet kontakt til jer, og vi vil naturligvis sørge for at I får det gulv som I var blevet lovet.
Opgaven bliver løst hurtigst muligt.
Fik afhøvlet gulve på 2 etager af flere omgange - dels med efterflg. lud og oliebehandling, dels med lud/sæbebehandling.
Super flot arbejde og meget sympatiske og ordentlige medarbejdere.
Lidt forsinkelse en enkelt gang gr. sygdom i den første opgave, men fik tilbagemelding og var derfor forberedt.
Medarbejderne var ikke klar over at gulvet skulle lud/sæbebehandles i 2. opgave (troede kun det skulle afhøvles) - vist lidt kommunikationsbrist i baglandet. Men de hjalp med at få det ordnet og alt blev flot og godt:)
Fik afhøvlet gulve på 2 etager af flere omgange - dels med efterflg. lud og oliebehandling, dels med lud/sæbebehandling.
Super flot arbejde og meget sympatiske og ordentlige medarbejdere.
Lidt forsinkelse en enkelt gang gr. sygdom i den første opgave, men fik tilbagemelding og var derfor forberedt.
Medarbejderne var ikke klar over at gulvet skulle lud/sæbebehandles i 2. opgave (troede kun det skulle afhøvles) - vist lidt kommunikationsbrist i baglandet. Men de hjalp med at få det ordnet og alt blev flot og godt:)
De var hurtigt at svar og få et tilbud. Arbejdet var rigtig fint, hurtigt og meget højt kvalitet. Vi kan anbefale FRBGulve!
De var hurtigt at svar og få et tilbud. Arbejdet var rigtig fint, hurtigt og meget højt kvalitet. Vi kan anbefale FRBGulve!
God kommunikation, dejligt med tilsyn og rådgivning inden arbejdet, venlige håndværkere og flot resultat.
God kommunikation, dejligt med tilsyn og rådgivning inden arbejdet, venlige håndværkere og flot resultat.
Jeg har nu for anden gang fået slebet gulve af FRB Gulve aps (2 forskellige lokationer) og har begge gange været ovenud tilfreds med det hele. De kommer som aftalt, giver konstruktive forslag som ofte er billigere, giver reelle vurderinger og laver et virkelig flot arbejde på den aftalte tid til den aftalte pris! Kan helt klart anbefales!
Jeg har nu for anden gang fået slebet gulve af FRB Gulve aps (2 forskellige lokationer) og har begge gange været ovenud tilfreds med det hele. De kommer som aftalt, giver konstruktive forslag som ofte er billigere, giver reelle vurderinger og laver et virkelig flot arbejde på den aftalte tid til den aftalte pris! Kan helt klart anbefales!
En dygtig, punktlig og rolig håndværker, som ryddede op efter sig. Vi er meget tilfredse med resultatet. To hold venner har brugt samme firma, så vi har fundet frem til firmaet via anbefaling.
En dygtig, punktlig og rolig håndværker, som ryddede op efter sig. Vi er meget tilfredse med resultatet. To hold venner har brugt samme firma, så vi har fundet frem til firmaet via anbefaling.
Super tilfreds med arbejdet - så flot udført.
Gør en kæmpe forskel - er meget glad for det
Super tilfreds med arbejdet - så flot udført.
Gør en kæmpe forskel - er meget glad for det
Vi er mildest talt målløse over din anmeldelse. Men lad os tage det fra en ende af.
Der var ikke tale om et mersalg for at understøtte gulvet med skum. Det var u/b og står jo hverken i din ordrebekræftelse eller på den faktura, du har modtaget. Det var udelukkende gjort for at afhjælpe den knirken der var i gulvet, og skum virker i 90% af tilfældene, når gulvet knirker. Hvad vi imidlerid ikke var klar over (dig selv inkl.) var at der lå 2 lag gulv. Det kan man jo ikke se oppe fra. Derfor gik det galt med skumreparationen. Vi tilbød dig så at lægge et lamelgulv ovenpå der matchede det gulv du har i stuen. (der er forskellig typer gulv i hele lejligheden) Men så påstod du, at vi forsøgte at springe over hvor gærdet var lavest. Det har taget sin tid at få udbedret gulvet, blandt andet fordi at det gulv i entréen ikke kan skaffes mere, så vi har været vidt omkring for at finde noget tilsvarende. Men nu indsætter jeg lige en del af mail fra dig: "Kan vi sige, at I udfører opgaven inden udgangen af juni?"Vi var færdige i 3. uge af maj.
Ja, jeg gik på et tidspunkt og lagde også telefonen på, på et tidspunkt, for det var umuligt at føre en normal samtale med dig, så hellere det end at sige noget jeg senere ville fortryde.
Du kan da godt kalde det et kompromis, at vi fjernede 2 lag gulv, rettede undergulvet op, og lagde et nyt gulv. Et kompromis på over 10.000,- + moms i arbejdsløn og materialer. Derefter udførte vi det arbejde du har fået en faktura på, nemlig afslibning, hvidpigmentering og lakering af gulvet. Det er det, du er blevet faktureret for, og det er en mindstepris.
Jeg vil så gerne indføje en del af en mail, du har sendt os, a pro pos agressiv adfærd: " Endelig vil jeg også gøre dig opmærksom på, at udfaldet af sagen her jo har stor betydning for, hvilken omtale jeg vil skabe på Facebook, Trust Pilot, Anmeld Håndværker o.s.v Hvis historien når frem til en lille håndfuld potentielle kunder, som du mister, ender det hurtigt med at blive markant dyrere, end at udbedre jeres fejl, Jeg vil gøre en stor indsats for det, men jeg håber ikke, at det bliver nødvendigt."
Vi lader os dog ikke true af noget sådant, men prøver at finde en løsning kunden er tilfreds med.
Med venlig hilsen
Allan Mouritzen