bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Ringede for akut service fredag kl. 14, da mit fjernevarme var gået i stå. Der kom en service mand indenfor en time, hvilket var rigtig godt. Han var der 45 min og masserede nogle ventiler som havde sat sig fast samt gik det hele igennem, hvor han konstaterede at expantionsbeholderen skulle udskiftes, men nu kørte fjernvarmeanlægget igen. Vi aftalte mundtligt at han ville komme og udskifte den tirsdag i løbet af dagen og samtidig evt. skifte cirkulationspumpen, men det var ikke sikkert det var nødvendigt. Ialt en reparation for 8000,- kr. hvis begge dele skulle udskiftes. Det synes jeg lød dyrt, men vi aftale at han skulle nøjes med ekspantionsbeholderen først. Jeg undersøger selv hvad sådan en koster og den koster ca. 300,- kr. hos billig VVS. Derfor ringer jeg kl. 7.20 mandag morgen og annullere besøget til tirsdag.
Efterfølgende får jeg en regning på 4.200,- for akut besøget om fredagen, hvor han blot havde masseret nogle ventiler og renset et filter og endvidere en faktura på 2.800,- kr. pga. jeg havde annulleret besøget til tirsdag. De havde faktureret mig 35% af den mundtlige aftale om udskiftning af ekspantionsbeholder og evt. cirkulationspumpe til ialt 8.000,- kr.
Iflg. deres egne annullerings politik skal aflysning ske 24 timer før, hvilket jeg jo havde gjort mandag morgen kl. 7.20. På intet tidspunkt, under tlf.samtalen, får jeg at vide at det er for sent at annullere besøget. På fakturaen på de 2.800, kr. står der endda at de har prøvet at komme i kontakt med mig pr. tlf. hvilket er løgn, da jeg kan se at der ikke er nogle indkomne samtaler fra dette nr. samt indtalt nogle besked på min svarer. Der står at jeg har accepteret begge tilbud på både expantionsbeholder og cirkulationspumpe, hvilket også er løgn, da jeg kun ønskede at få expantionsbeholderen udskiftet i første omgang.
Efterfølgende føler jeg, at det er mig der skal føre bevisbyrden, hvilket er umuligt, da alt har foregået mundtligt. Den eneste dokumentation jeg har fået medhold i er at jeg ringede mandag morgen og damen i røret ikke var dygtig nok til at informere mig om deres afbestillingspolitik. Men det afholder dem ikke i at fastholde deres krav på 2.800,- kr. på noget jeg aldrig har fået lavet.
Det er en så ubehøvlet og fræk forretnings metode som jeg aldrig i mit liv har oplevet. Efter flere mails frem og tilbage, hvor de bare sender links til deres annulleringspolitik (som kun drejer sig om skriftlige tilbud og større byggesager) - ringer jeg og siger at vi må finde en løsning.
Til sidst går de med til, at sende mig en kreditnota på de 2.800,- hvis jeg sender dokumentation på overførslen af de 4.200,- kr. fra den faktura med udført akut arbejde om fredagen. Jeg var bare nød til at slippe de 4.200,- kr. her og nu og "fik lov for at slippe de 2.800,-kr." - Hvad er det for en måde at inddrive penge på?
Fremadrettet ville det klæde jeres firma at informere om div. tillæg samt vide at der fra kl. 7.20 mandag til 7.20 tirsdag er 24. timer.
Ringede for akut service fredag kl. 14, da mit fjernevarme var gået i stå. Der kom en service mand indenfor en time, hvilket var rigtig godt. Han var der 45 min og masserede nogle ventiler som havde sat sig fast samt gik det hele igennem, hvor han konstaterede at expantionsbeholderen skulle udskiftes, men nu kørte fjernvarmeanlægget igen. Vi aftalte mundtligt at han ville komme og udskifte den tirsdag i løbet af dagen og samtidig evt. skifte cirkulationspumpen, men det var ikke sikkert det var nødvendigt. Ialt en reparation for 8000,- kr. hvis begge dele skulle udskiftes. Det synes jeg lød dyrt, men vi aftale at han skulle nøjes med ekspantionsbeholderen først. Jeg undersøger selv hvad sådan en koster og den koster ca. 300,- kr. hos billig VVS. Derfor ringer jeg kl. 7.20 mandag morgen og annullere besøget til tirsdag.
Efterfølgende får jeg en regning på 4.200,- for akut besøget om fredagen, hvor han blot havde masseret nogle ventiler og renset et filter og endvidere en faktura på 2.800,- kr. pga. jeg havde annulleret besøget til tirsdag. De havde faktureret mig 35% af den mundtlige aftale om udskiftning af ekspantionsbeholder og evt. cirkulationspumpe til ialt 8.000,- kr.
Iflg. deres egne annullerings politik skal aflysning ske 24 timer før, hvilket jeg jo havde gjort mandag morgen kl. 7.20. På intet tidspunkt, under tlf.samtalen, får jeg at vide at det er for sent at annullere besøget. På fakturaen på de 2.800, kr. står der endda at de har prøvet at komme i kontakt med mig pr. tlf. hvilket er løgn, da jeg kan se at der ikke er nogle indkomne samtaler fra dette nr. samt indtalt nogle besked på min svarer. Der står at jeg har accepteret begge tilbud på både expantionsbeholder og cirkulationspumpe, hvilket også er løgn, da jeg kun ønskede at få expantionsbeholderen udskiftet i første omgang.
Efterfølgende føler jeg, at det er mig der skal føre bevisbyrden, hvilket er umuligt, da alt har foregået mundtligt. Den eneste dokumentation jeg har fået medhold i er at jeg ringede mandag morgen og damen i røret ikke var dygtig nok til at informere mig om deres afbestillingspolitik. Men det afholder dem ikke i at fastholde deres krav på 2.800,- kr. på noget jeg aldrig har fået lavet.
Det er en så ubehøvlet og fræk forretnings metode som jeg aldrig i mit liv har oplevet. Efter flere mails frem og tilbage, hvor de bare sender links til deres annulleringspolitik (som kun drejer sig om skriftlige tilbud og større byggesager) - ringer jeg og siger at vi må finde en løsning.
Til sidst går de med til, at sende mig en kreditnota på de 2.800,- hvis jeg sender dokumentation på overførslen af de 4.200,- kr. fra den faktura med udført akut arbejde om fredagen. Jeg var bare nød til at slippe de 4.200,- kr. her og nu og "fik lov for at slippe de 2.800,-kr." - Hvad er det for en måde at inddrive penge på?
Fremadrettet ville det klæde jeres firma at informere om div. tillæg samt vide at der fra kl. 7.20 mandag til 7.20 tirsdag er 24. timer.
Vandhanen var tilstoppet og vvs montør kom i privatbil og bankede på hanen, så den virkede, han sagde den var kalket til.
Det tog ca 10 min. Og jeg har fået tilsendt en faktura på ca 1500 kr. det er simpelthen for meget uden tid og materialer mv. og så i privatbil.
Jeg kan acceptere ca 500 kr .
Mvh Peter Bojsen Schmidt . larsensvej 19 Vedbæk
Vandhanen var tilstoppet og vvs montør kom i privatbil og bankede på hanen, så den virkede, han sagde den var kalket til.
Det tog ca 10 min. Og jeg har fået tilsendt en faktura på ca 1500 kr. det er simpelthen for meget uden tid og materialer mv. og så i privatbil.
Jeg kan acceptere ca 500 kr .
Mvh Peter Bojsen Schmidt . larsensvej 19 Vedbæk
Hej Peter
tak for telefonsamtalen for lidt siden, jeg er lidt ærgerlig over din udlægning af forløbet. da jeg mener at vi har gjordt meget for at hjælpe og give dig god service, vi ankom inden for samme time du havde ringet og hjalp dig da du ikke var tryg med at vente til dagen efter. og så har du fået en regning på et vvs servicebesøg inkl. 1 time på 995 + moms
jeg har valgt at lave en ny regning til dig på det ønskede beløb, da jeg ikke ønsker at bruge mere tid, jeg håber dog at du vil genoverveje din anmeldelse
Det var fantastisk service. Vi fik brug for en vvs en fredag eftermiddag og under 1 time efter vi havde ringet stod firmaet her, han fik hurtigt lokaliseret hvor skaden var. Fik den lavet meget professionelt og super flot arbejde.
Vi kunne ikke finde en i Hillerød så det blev Espergærde. Kan anbefale det
Det var fantastisk service. Vi fik brug for en vvs en fredag eftermiddag og under 1 time efter vi havde ringet stod firmaet her, han fik hurtigt lokaliseret hvor skaden var. Fik den lavet meget professionelt og super flot arbejde.
Vi kunne ikke finde en i Hillerød så det blev Espergærde. Kan anbefale det
Fandt et hurtigt hul i sin kalender, kom som aftalt, gav god forklaring på problemet. Udskiftede min ekspansionsbeholder, gennemgik alle indstillinger og forklarede mig hvordan jeg fremadrettet kunne finjustere.
Fandt et hurtigt hul i sin kalender, kom som aftalt, gav god forklaring på problemet. Udskiftede min ekspansionsbeholder, gennemgik alle indstillinger og forklarede mig hvordan jeg fremadrettet kunne finjustere.
Mik har været en drøm at arbejde sammen med. Hurtig respons, godt arbejde og utrolig behagelig person. Varme og Energi kan varmt anbefales!
Mik har været en drøm at arbejde sammen med. Hurtig respons, godt arbejde og utrolig behagelig person. Varme og Energi kan varmt anbefales!
Varme & Energi har installeret gulvvarme i vores hus som var under ombygning. Mik er en fantatisk håndværker og har en rigtig god personlighed. Vil helt sikkert bruge Varme & Energi igen.
Varme & Energi har installeret gulvvarme i vores hus som var under ombygning. Mik er en fantatisk håndværker og har en rigtig god personlighed. Vil helt sikkert bruge Varme & Energi igen.
Opgaven blev løst efter telefonisk kontakt, og der blev ikke afgivet tilbud - hverken overslag eller bindende tilbud.
Ej heller skriftlige aftaler
Firmaet får fast telefonisk henvendelse ved behov for service og lignende.
Jeg kan desværre ikke bekræfte læsning af Persondatapolitikken
Opgaven blev løst efter telefonisk kontakt, og der blev ikke afgivet tilbud - hverken overslag eller bindende tilbud.
Ej heller skriftlige aftaler
Firmaet får fast telefonisk henvendelse ved behov for service og lignende.
Jeg kan desværre ikke bekræfte læsning af Persondatapolitikken
de kom til tiden og var færdige efter 5 timer (skøn at det det kunne laves på en dag. - OK
de kom til tiden og var færdige efter 5 timer (skøn at det det kunne laves på en dag. - OK
Hej Peter
tak for telefonsamtalen for lidt siden, jeg er lidt ærgerlig over din udlægning af forløbet. da jeg mener at vi har gjordt meget for at hjælpe og give dig god service, vi ankom inden for samme time du havde ringet og hjalp dig da du ikke var tryg med at vente til dagen efter. og så har du fået en regning på et vvs servicebesøg inkl. 1 time på 995 + moms
jeg har valgt at lave en ny regning til dig på det ønskede beløb, da jeg ikke ønsker at bruge mere tid, jeg håber dog at du vil genoverveje din anmeldelse