Gå til hovedindhold
Anmeldelse af:

Viston A/S

Anmeldt af:
Anna, 8310 Tranbjerg
25/05-2024
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon
Byggeår:
2024
Opgave:
Indvendig, Køkken, Gulve/trapper, Væg/Loft, Opvarmning, Isolering, Fag og totalentreprise, El-arbejde - generelt, Malearbejde - generelt, VVS-arbejde - generelt, Murerarbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA

Renovering af køkkenalrum

Viston har stået for alt arbejdet i forhold til vores renovering af vores køkkenalrum.
Vi har fået fjernet nogen bærende vægge for at kunne få vores ønsket alrum, der er lavet ny kloak, strøm, gulvmarne og nyt plankegulv. Efterfølgende der der sat nye lofter op, malet og monteret nyt køkken.
Vi har haft en fantastisk dialog med håndværkerne hele vejen :)
Der kom en mere udgifter under projektet, da flere af vores gulvbjælker var rådene.

alt i alt en rigtigt god oplevelse med viston a/s

venlig hilsen
Anna

Anmeldt af:
Anna, 8310 Tranbjerg
25/05-2024
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon

Renovering af køkkenalrum

Viston har stået for alt arbejdet i forhold til vores renovering af vores køkkenalrum.
Vi har fået fjernet nogen bærende vægge for at kunne få vores ønsket alrum, der er lavet ny kloak, strøm, gulvmarne og nyt plankegulv. Efterfølgende der der sat nye lofter op, malet og monteret nyt køkken.
Vi har haft en fantastisk dialog med håndværkerne hele vejen :)
Der kom en mere udgifter under projektet, da flere af vores gulvbjælker var rådene.

alt i alt en rigtigt god oplevelse med viston a/s

venlig hilsen
Anna

Byggeår:
2024
Opgave:
s
Indvendig, Køkken, Gulve/trapper, Væg/Loft, Opvarmning, Isolering, Fag og totalentreprise, El-arbejde - generelt, Malearbejde - generelt, VVS-arbejde - generelt, Murerarbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Hero image
Jackie Lauge Foged
Adm. Direktør

Viston A/S

4.6
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 15 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
13
2
0
Anmeldelser i alt 15

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anne Lindholt, 8310 Tranbjerg J
10/06-2024
Kommunikation
5
Aftale
1
Pris
5
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.8
Karakter
2.8
Rating icon
Byggeår:
2024
Opgave:
Badeværelse, Gulve/trapper, Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt, Rådgivning - generelt, Fugning - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Badeværelse og gulv i entré

Jeg fik kontakt med Viston gennem byggetilbud.dk, og jeg valgte dem, fordi de er lokale og reklamerer med ”professionelle løsninger skræddersyet til dig”. Jeg fik Jackie på besøg, hvor vi snakkede om, at jeg havde et gulvbræt i gangen, der sank lidt, og at der var kommet skjolder på loftet i badeværelset i stueetagen, og at det sikkert kom fra badeværelset i overetagen, fordi en fuge var sluppet i kanten mellem væg og brusekar.

Jeg understregede fra starten, at jeg ikke havde så mange penge at gøre det med. Gulvet i gangen skulle repareres, hvis det kunne gøres nemt, og badeværelset skulle ikke være pænt, det skulle være tæt. Badeværelset er fra 1976, har slidt vinyl på gulvet og træ på væggene - det kan ikke blive pænt alligevel. Det var en forudsætning, at han forstod, at det skulle gøres så billigt som overhovedet muligt – og det var han med på. Jackie er flink og veltalende, og der er ingen grund til at tro, at han ikke er helt med på planen.

Jeg er endt med en regning på 95.000,- for brusekabine og reparation af gulvet i gangen. Min utilfredshed med Viston handler om helt utrolig dårlig rådgivning. Både i forhold til kontakt til forsikringen, hvor han decideret sagde ”nej”, da jeg spurgte, om jeg skulle ringe til forsikringen, men også i forhold til, at jeg hele tiden har understreget, at det skulle være så billigt som muligt, og alligevel er det endt med en kæmperegning, som ingen andre overhovedet kan forstå. Og han har fortalt ting, der reelt ikke passer, så jeg har truffet valg, der har gjort det dyrere.

Det blev aftalt, at gulvet i gangen skulle repareres med en såkaldt jack-skrue, som man skruer ned i gulvet, og så løfter den gulvbrættet op på plads. Det var en god og billig løsning.

Så er der badeværelset. Det er et gammelt badeværelse, hvor brusekabinen er et brusekar med malede gipsplader på væggene. Jackie var enig med mig i, at det lignede, at det var en utæt fuge. Det blev aftalt, at brusekarret lige skulle løftes op for at sikre os, at der ikke var noget fugt under, så der ikke blev lukket noget vådt inde, når der blev fuget om. Fordi vi regnede med, at det var en utæt fuge, ringede jeg i første omgang ikke til forsikringsselskabet.

Jackie kom med to tømrere ugen efter til aftalt tid. Jackie begynder at forklare, at det med jack-skruen kan ikke lade sig gøre alligevel, så vi er nødt til at pille gulvet op og reparere nedefra, men det ville jo en bedre løsning at skifte gulvet i gangen. Øh, nej, det vil det ikke, for der er gennemgående gulve i hele underetagen. Jeg kan slet ikke forstå, at nogen synes, at det er en smart idé. Jeg bliver presset på at vælge, fordi der står tre mand og kigger på mig, så jeg vælger så at få repareret ca 1 m2 der, hvor gulvbrættet synker. Det ender med at tage to mand flere dage at ordne det gulv. Der vil jeg mene, at en god rådgiver skulle havde sagt ”det der kommer til at koste nogle tusinde kroner – er du sikker på, at du vil have det ordnet?” - eller i hvert fald have ringet på forhånd og fortalt, at planen var ændret, og det blev dyrere. Gulvet endte med at koste 15.000,- at reparere.

Så var der badeværelset. Da brusekarret bliver løftet op, viser det sig, at det er afløbet på brusekarret, der er i stykker, og det kan ikke repareres. Jeg bliver ringet op og får det fortalt, og jeg spørger, om jeg så ikke skal ringe til forsikringen, og jeg får svaret ”Nej, det skal bare ordnes”. Øh, okay. Selvfølgelig er det en fejl, at jeg ikke straks ringer til forsikringen, men jeg troede på ham. Og det får så mig til at tænke på, om Jackie ikke ved, hvordan forsikringsselskaber arbejder, eller om det var nemmere for ham, hvis jeg ikke involverede dem? Eller kunne han tjene flere penge på mig end på forsikringsselskabet?

Så udvikler det sig. Det viser sig, at man ikke kan reparere brusekarret – det giver alle mig ret i. Men Jackie sagde, at det er en dårlig idé at sætte en ny brusebund ind, for væggene er ikke lovlige længere, at man ikke må lave malet vådrumsgips længere, for så dækker forsikringen ikke, hvis noget går galt. Og det passer ikke, der har både overtaksator og andre fortalt mig efterfølgende, at det måtte vi godt lade stå, når det var der i forvejen. Så forklarede Jackie, at det var det billigste at opbygge en ny brusebund fra hunden. Jeg spurgte så, om vi ikke kunne få vinyl på væggene, om det ikke var billigere end klinker? Det var det ikke, og det skal nok passe, men jeg prøvede hele tiden, om det ikke kunne gøres billigere. Så vi kunne ikke sætte et nyt kar ind, det var billigere at bygge en brusebund, og så skal vi så også lave nye vægge og og og. For det blev en lang kæde af "når vi gør A, er vi er nødt til at gøre B", som bare overhovedet ikke passede, og som bare gjorde alting så dyrt. Men måske det var det, Viston kunne tjene bedst på?

Så var der afløbet, der skulle jo laves et nyt. Jeg blev spurgt, hvad jeg ville have, og jeg sagde ”det billigste, jeg er ligeglad” – der blev jeg lovet, at unidrain var det billigste at lave - det har ingen andre givet Jackie ret i, men måske det var det, Viston kunne tjene bedst på?

Jackie lovede at finde de billigst mulige fliser, en rest et eller andet sted, og det var fint med mig, så længe de var hvide eller grå. Det skal nok passe, at han fandt nogle til en fin pris.

På det her tidspunkt har jeg et hul i gulvet på badeværelset. Jeg beder jeg så om et overslag, for jeg synes, at det begynder at lyde af mange timer. Jeg får et overslag tilsendt på 70.000,- (med et forslag til helt nyt badeværelse på 170-190.00,-). Jeg ringer tilbage og siger, at jeg synes, at det er mange penge. Han siger ”synes du det?” - jeg svarer ”Ja, 70.000,- er da mange penge.” - ”Har jeg skrevet det? Så har jeg skrevet forkert. Jeg mente det halve.” - Jeg skriver tilbage til ham pr. mail ”Er vi enige om, at du mente 35-40.000,- i overslag”, og det bekræfter han.

I samme ombæring kontakter jeg forsikringsselskabet. De er ret langsomme, jeg snakker med dem, taksator siger, at han mener, at det skulle have været repareret på en anden måde, men på intet tidspunkt siger de, at jeg skal stoppe, så de selv kan komme og kigge på det, så jeg aner ikke uråd.

Tømrerne gør klar i gulvet til, at vvs-manden skal komme og sætte unidrain i dagen efter. Det gør vvs-manden, og det tager ham mange timer og flere dage at blive færdig. Da tømrerne kommer igen, viser det sig, at vvs-manden har savet de bjælker over, som brusekabinen skal hvile på, så de skal prøve at bygge noget nyt, der kan bære den. Badeværelset har væg ud mod trappen til første sal, og pludseligt stikker der tykke skruer flere centimeter ud af væggen ude over trappen. Det havde tømrerne ikke selv opdaget, og det tager mange timer at reparere det, og tømrerne skal frem og tilbage efter maling, fordi træpladen på væggen skal også males om, og jeg er stadig ikke sikker på, om Jackie huskede at trække alle de timer fra i den endelige regning, for det har jeg ikke fået svar på – men der gik da nok samlet en arbejdsdag for to mand på det.

Så bliver brusekabinen bygget op, og cirka heromkring fortæller Jackie så, at han har været ved at tæller timer op, og det er allerede gået over overslaget, uden at han sådan helt kan forklare det. Og der mangler regningerne fra fugemand og vvs-mand. Så det får jo mig til at tænke, om det første overslag i virkeligheden var rigtigt, men så blev det lige justeret, da han kunne høre, at jeg syntes, at det var mange penge?

Sideløbende med det her pågår så diskussionen med forsikringsselskabet. Den første mand insisterer på, at det skal repareres nedefra gennem loftet, men overtaksatoren er heldigvis med på, at det skulle repareres oppefra i selve badeværelset. Overtaksatoren er på besøg, da badeværelset er færdigt, og han forklarer, at det havde været fuldstændigt lovligt at lade de malede gipsvægge stå der, fordi de var der i forvejen, og at det ikke var billigste løsning at lave et unidrain. At det havde været korrekt at skifte karret til et nyt og lave nyt afløb, og det ville have kostet 20-25.000,-. Han var meget overrasket over, at den brusekabine kunne være løbet op i 80.000,- - han vurderer, at den burde have kostet 40.000,-. Han er selvfølgelig ikke uvildig, men han er næppe dobbelt-op-skæv på den. Og hvad værre er – han var chokeret over, at de ikke var blevet kontaktet længe før, for ”alle håndværkere ved, hvornår man skal ringe efter forsikringsselskabet”.

Undervejs er Jackie flink nok til at tale med forsikringsselskabet, når de har spørgsmål, og han snakker også med overtaksatoren. Overtaksatoren refererer samtalen, og han fortæller, at Jackie bl.a. har sagt ”vi havde jo heller ikke regnet med, at vi skulle ind i væggene” – og det passer jo overhovedet ikke med det, han har sagt til mig. Derudover siger han, at ”armatur og bruser er jo også med i det beløb” – og det er lodret løgn, for det er det oprindelige armatur, og bruseren er en ny, som jeg selv var på dba.dk og købe, og så blev den så sat op. Så hvad har Jackie ellers ikke husket rigtigt omkring? Han vidste, at overtaksatoren ville ringe, så han havde da muligheden for lige at skimme sagen igen. Så er det jo ingen fordel, at Jackie gerne vil tale med forsikringsselskabet.

Det kan godt være, at det er en fair pris for alle de timer, de har været her, men det er jo blevet afsindigt dyrt. Jeg startede med at sige, at det skal være så billigt som muligt, og at det ikke skal være pænt, det skal bare være tæt. Hvordan kan en byggerådgiver og fagprofessionel regne så vanvittigt galt? Og slet ikke se det komme? Selv det overslag, som blev lavet halvvejs, blev overskredet med 100%. Hvis han havde haft den mindste idé om, at det ville blive så dyrt, så skulle han jo have reageret, da jeg sagde "så billigt som muligt" og have sagt nej tak til opgaven. Og når jeg hver eneste dag siger ”så billigt som muligt”, så skal en god rådgiver da holde styr på, hvad der bliver brugt af timer.

Jeg er rasende og føler, at jeg er blevet oversolgt alt muligt unødvendigt – og der har virkelig ikke været nogen som helst fokus på at holde det billigt, selvom det var FORUDSÆTNINGEN for projektet. Dårlig rådgivning og virkelig uden samvittighed i forhold til pris og omfang af løsning – eller også er nogen virkelig dårlig til at beregne tilbud i det firma. Der er også noget med datoer - regningen kom d. 18. marts og var dateret d. 8. marts, så jeg allerede var to dage i restance, men det blev dog rettet, da jeg bad om det.

På den gode side vil jeg sige, at brusekabinen sådan set er fin nok, og alle håndværkere har været de sødeste og rareste folk at have gående i huset.
Det kan jo godt være, at ingen har gjort noget træls med vilje. Men hvis det er tilfældet, så er der nogen, der skal stramme gevaldigt op på 1) hvordan og hvornår man inddrager forsikringsselskabet, 2) hvor meget man må bygge om og stadig lave det efter gammel standard, 3) hvordan man beregner tilbud, så det ikke bliver det dobbelte af overslaget, og 4) hvordan man opfører sig, når kunden siger SÅ BILLIGT SOM MULIGT hver eneste dag.

Jackies egne ord er ”Jeg synes vi klaret dine opgaver helt præcis som vi skulle og kunne, prismæssigt synes jeg vi var rigtig fair.  ” - og den kan vi så lade stå og blafre lidt i vinden.

10-06-2024, Viston A/S

Kære Anne

Som jeg tidligere har informeret dig om i vores mails frem og tilbage, så kommer din anmeldelse meget bag på mig. 
Selv til den sidste gennemgang/aflevering virkede du rigtigt glad for hele forløbet. 
Heller ikke under forløbet har du luftet din utilfredshed, derimod har du været så positiv hele vejen igennem.

Så JA denne anmeldelse kommer bag på mig.
 

Jeg har været fuldt ud inden i hele forløbet hele vejen, men der er flere af de skrevet påstande som jeg ikke genkender. Jeg vil ikke komme med en lang smøre om de forskellige påstande.

Som jeg har skrevet til dig tidligere, så står jeg 100% inden for vores løsninger og priserne på dem. 

Jeg må nok sande at man ikke kan gøre alle kunder tilfredse selv om man strækker sig langt med godt håndværk og fair priser.

Venlig hilsen
Jackie Foged

Indehaver af Viston a/s 

Anmeldt af:
Anne Lindholt, 8310 Tranbjerg J
10/06-2024
Kommunikation
5
Aftale
1
Pris
5
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.8
Karakter
2.8
Rating icon

Badeværelse og gulv i entré

Jeg fik kontakt med Viston gennem byggetilbud.dk, og jeg valgte dem, fordi de er lokale og reklamerer med ”professionelle løsninger skræddersyet til dig”. Jeg fik Jackie på besøg, hvor vi snakkede om, at jeg havde et gulvbræt i gangen, der sank lidt, og at der var kommet skjolder på loftet i badeværelset i stueetagen, og at det sikkert kom fra badeværelset i overetagen, fordi en fuge var sluppet i kanten mellem væg og brusekar.

Jeg understregede fra starten, at jeg ikke havde så mange penge at gøre det med. Gulvet i gangen skulle repareres, hvis det kunne gøres nemt, og badeværelset skulle ikke være pænt, det skulle være tæt. Badeværelset er fra 1976, har slidt vinyl på gulvet og træ på væggene - det kan ikke blive pænt alligevel. Det var en forudsætning, at han forstod, at det skulle gøres så billigt som overhovedet muligt – og det var han med på. Jackie er flink og veltalende, og der er ingen grund til at tro, at han ikke er helt med på planen.

Jeg er endt med en regning på 95.000,- for brusekabine og reparation af gulvet i gangen. Min utilfredshed med Viston handler om helt utrolig dårlig rådgivning. Både i forhold til kontakt til forsikringen, hvor han decideret sagde ”nej”, da jeg spurgte, om jeg skulle ringe til forsikringen, men også i forhold til, at jeg hele tiden har understreget, at det skulle være så billigt som muligt, og alligevel er det endt med en kæmperegning, som ingen andre overhovedet kan forstå. Og han har fortalt ting, der reelt ikke passer, så jeg har truffet valg, der har gjort det dyrere.

Det blev aftalt, at gulvet i gangen skulle repareres med en såkaldt jack-skrue, som man skruer ned i gulvet, og så løfter den gulvbrættet op på plads. Det var en god og billig løsning.

Så er der badeværelset. Det er et gammelt badeværelse, hvor brusekabinen er et brusekar med malede gipsplader på væggene. Jackie var enig med mig i, at det lignede, at det var en utæt fuge. Det blev aftalt, at brusekarret lige skulle løftes op for at sikre os, at der ikke var noget fugt under, så der ikke blev lukket noget vådt inde, når der blev fuget om. Fordi vi regnede med, at det var en utæt fuge, ringede jeg i første omgang ikke til forsikringsselskabet.

Jackie kom med to tømrere ugen efter til aftalt tid. Jackie begynder at forklare, at det med jack-skruen kan ikke lade sig gøre alligevel, så vi er nødt til at pille gulvet op og reparere nedefra, men det ville jo en bedre løsning at skifte gulvet i gangen. Øh, nej, det vil det ikke, for der er gennemgående gulve i hele underetagen. Jeg kan slet ikke forstå, at nogen synes, at det er en smart idé. Jeg bliver presset på at vælge, fordi der står tre mand og kigger på mig, så jeg vælger så at få repareret ca 1 m2 der, hvor gulvbrættet synker. Det ender med at tage to mand flere dage at ordne det gulv. Der vil jeg mene, at en god rådgiver skulle havde sagt ”det der kommer til at koste nogle tusinde kroner – er du sikker på, at du vil have det ordnet?” - eller i hvert fald have ringet på forhånd og fortalt, at planen var ændret, og det blev dyrere. Gulvet endte med at koste 15.000,- at reparere.

Så var der badeværelset. Da brusekarret bliver løftet op, viser det sig, at det er afløbet på brusekarret, der er i stykker, og det kan ikke repareres. Jeg bliver ringet op og får det fortalt, og jeg spørger, om jeg så ikke skal ringe til forsikringen, og jeg får svaret ”Nej, det skal bare ordnes”. Øh, okay. Selvfølgelig er det en fejl, at jeg ikke straks ringer til forsikringen, men jeg troede på ham. Og det får så mig til at tænke på, om Jackie ikke ved, hvordan forsikringsselskaber arbejder, eller om det var nemmere for ham, hvis jeg ikke involverede dem? Eller kunne han tjene flere penge på mig end på forsikringsselskabet?

Så udvikler det sig. Det viser sig, at man ikke kan reparere brusekarret – det giver alle mig ret i. Men Jackie sagde, at det er en dårlig idé at sætte en ny brusebund ind, for væggene er ikke lovlige længere, at man ikke må lave malet vådrumsgips længere, for så dækker forsikringen ikke, hvis noget går galt. Og det passer ikke, der har både overtaksator og andre fortalt mig efterfølgende, at det måtte vi godt lade stå, når det var der i forvejen. Så forklarede Jackie, at det var det billigste at opbygge en ny brusebund fra hunden. Jeg spurgte så, om vi ikke kunne få vinyl på væggene, om det ikke var billigere end klinker? Det var det ikke, og det skal nok passe, men jeg prøvede hele tiden, om det ikke kunne gøres billigere. Så vi kunne ikke sætte et nyt kar ind, det var billigere at bygge en brusebund, og så skal vi så også lave nye vægge og og og. For det blev en lang kæde af "når vi gør A, er vi er nødt til at gøre B", som bare overhovedet ikke passede, og som bare gjorde alting så dyrt. Men måske det var det, Viston kunne tjene bedst på?

Så var der afløbet, der skulle jo laves et nyt. Jeg blev spurgt, hvad jeg ville have, og jeg sagde ”det billigste, jeg er ligeglad” – der blev jeg lovet, at unidrain var det billigste at lave - det har ingen andre givet Jackie ret i, men måske det var det, Viston kunne tjene bedst på?

Jackie lovede at finde de billigst mulige fliser, en rest et eller andet sted, og det var fint med mig, så længe de var hvide eller grå. Det skal nok passe, at han fandt nogle til en fin pris.

På det her tidspunkt har jeg et hul i gulvet på badeværelset. Jeg beder jeg så om et overslag, for jeg synes, at det begynder at lyde af mange timer. Jeg får et overslag tilsendt på 70.000,- (med et forslag til helt nyt badeværelse på 170-190.00,-). Jeg ringer tilbage og siger, at jeg synes, at det er mange penge. Han siger ”synes du det?” - jeg svarer ”Ja, 70.000,- er da mange penge.” - ”Har jeg skrevet det? Så har jeg skrevet forkert. Jeg mente det halve.” - Jeg skriver tilbage til ham pr. mail ”Er vi enige om, at du mente 35-40.000,- i overslag”, og det bekræfter han.

I samme ombæring kontakter jeg forsikringsselskabet. De er ret langsomme, jeg snakker med dem, taksator siger, at han mener, at det skulle have været repareret på en anden måde, men på intet tidspunkt siger de, at jeg skal stoppe, så de selv kan komme og kigge på det, så jeg aner ikke uråd.

Tømrerne gør klar i gulvet til, at vvs-manden skal komme og sætte unidrain i dagen efter. Det gør vvs-manden, og det tager ham mange timer og flere dage at blive færdig. Da tømrerne kommer igen, viser det sig, at vvs-manden har savet de bjælker over, som brusekabinen skal hvile på, så de skal prøve at bygge noget nyt, der kan bære den. Badeværelset har væg ud mod trappen til første sal, og pludseligt stikker der tykke skruer flere centimeter ud af væggen ude over trappen. Det havde tømrerne ikke selv opdaget, og det tager mange timer at reparere det, og tømrerne skal frem og tilbage efter maling, fordi træpladen på væggen skal også males om, og jeg er stadig ikke sikker på, om Jackie huskede at trække alle de timer fra i den endelige regning, for det har jeg ikke fået svar på – men der gik da nok samlet en arbejdsdag for to mand på det.

Så bliver brusekabinen bygget op, og cirka heromkring fortæller Jackie så, at han har været ved at tæller timer op, og det er allerede gået over overslaget, uden at han sådan helt kan forklare det. Og der mangler regningerne fra fugemand og vvs-mand. Så det får jo mig til at tænke, om det første overslag i virkeligheden var rigtigt, men så blev det lige justeret, da han kunne høre, at jeg syntes, at det var mange penge?

Sideløbende med det her pågår så diskussionen med forsikringsselskabet. Den første mand insisterer på, at det skal repareres nedefra gennem loftet, men overtaksatoren er heldigvis med på, at det skulle repareres oppefra i selve badeværelset. Overtaksatoren er på besøg, da badeværelset er færdigt, og han forklarer, at det havde været fuldstændigt lovligt at lade de malede gipsvægge stå der, fordi de var der i forvejen, og at det ikke var billigste løsning at lave et unidrain. At det havde været korrekt at skifte karret til et nyt og lave nyt afløb, og det ville have kostet 20-25.000,-. Han var meget overrasket over, at den brusekabine kunne være løbet op i 80.000,- - han vurderer, at den burde have kostet 40.000,-. Han er selvfølgelig ikke uvildig, men han er næppe dobbelt-op-skæv på den. Og hvad værre er – han var chokeret over, at de ikke var blevet kontaktet længe før, for ”alle håndværkere ved, hvornår man skal ringe efter forsikringsselskabet”.

Undervejs er Jackie flink nok til at tale med forsikringsselskabet, når de har spørgsmål, og han snakker også med overtaksatoren. Overtaksatoren refererer samtalen, og han fortæller, at Jackie bl.a. har sagt ”vi havde jo heller ikke regnet med, at vi skulle ind i væggene” – og det passer jo overhovedet ikke med det, han har sagt til mig. Derudover siger han, at ”armatur og bruser er jo også med i det beløb” – og det er lodret løgn, for det er det oprindelige armatur, og bruseren er en ny, som jeg selv var på dba.dk og købe, og så blev den så sat op. Så hvad har Jackie ellers ikke husket rigtigt omkring? Han vidste, at overtaksatoren ville ringe, så han havde da muligheden for lige at skimme sagen igen. Så er det jo ingen fordel, at Jackie gerne vil tale med forsikringsselskabet.

Det kan godt være, at det er en fair pris for alle de timer, de har været her, men det er jo blevet afsindigt dyrt. Jeg startede med at sige, at det skal være så billigt som muligt, og at det ikke skal være pænt, det skal bare være tæt. Hvordan kan en byggerådgiver og fagprofessionel regne så vanvittigt galt? Og slet ikke se det komme? Selv det overslag, som blev lavet halvvejs, blev overskredet med 100%. Hvis han havde haft den mindste idé om, at det ville blive så dyrt, så skulle han jo have reageret, da jeg sagde "så billigt som muligt" og have sagt nej tak til opgaven. Og når jeg hver eneste dag siger ”så billigt som muligt”, så skal en god rådgiver da holde styr på, hvad der bliver brugt af timer.

Jeg er rasende og føler, at jeg er blevet oversolgt alt muligt unødvendigt – og der har virkelig ikke været nogen som helst fokus på at holde det billigt, selvom det var FORUDSÆTNINGEN for projektet. Dårlig rådgivning og virkelig uden samvittighed i forhold til pris og omfang af løsning – eller også er nogen virkelig dårlig til at beregne tilbud i det firma. Der er også noget med datoer - regningen kom d. 18. marts og var dateret d. 8. marts, så jeg allerede var to dage i restance, men det blev dog rettet, da jeg bad om det.

På den gode side vil jeg sige, at brusekabinen sådan set er fin nok, og alle håndværkere har været de sødeste og rareste folk at have gående i huset.
Det kan jo godt være, at ingen har gjort noget træls med vilje. Men hvis det er tilfældet, så er der nogen, der skal stramme gevaldigt op på 1) hvordan og hvornår man inddrager forsikringsselskabet, 2) hvor meget man må bygge om og stadig lave det efter gammel standard, 3) hvordan man beregner tilbud, så det ikke bliver det dobbelte af overslaget, og 4) hvordan man opfører sig, når kunden siger SÅ BILLIGT SOM MULIGT hver eneste dag.

Jackies egne ord er ”Jeg synes vi klaret dine opgaver helt præcis som vi skulle og kunne, prismæssigt synes jeg vi var rigtig fair.  ” - og den kan vi så lade stå og blafre lidt i vinden.

10-06-2024, Viston A/S

Kære Anne

Som jeg tidligere har informeret dig om i vores mails frem og tilbage, så kommer din anmeldelse meget bag på mig. 
Selv til den sidste gennemgang/aflevering virkede du rigtigt glad for hele forløbet. 
Heller ikke under forløbet har du luftet din utilfredshed, derimod har du været så positiv hele vejen igennem.

Så JA denne anmeldelse kommer bag på mig.
 

Jeg har været fuldt ud inden i hele forløbet hele vejen, men der er flere af de skrevet påstande som jeg ikke genkender. Jeg vil ikke komme med en lang smøre om de forskellige påstande.

Som jeg har skrevet til dig tidligere, så står jeg 100% inden for vores løsninger og priserne på dem. 

Jeg må nok sande at man ikke kan gøre alle kunder tilfredse selv om man strækker sig langt med godt håndværk og fair priser.

Venlig hilsen
Jackie Foged

Indehaver af Viston a/s 

Byggeår:
2024
Opgave:
Badeværelse, Gulve/trapper, Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt, Rådgivning - generelt, Fugning - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Anmeldt af:
Anna, 8310 Tranbjerg
25/05-2024
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon
Byggeår:
2024
Opgave:
Indvendig, Køkken, Gulve/trapper, Væg/Loft, Opvarmning, Isolering, Fag og totalentreprise, El-arbejde - generelt, Malearbejde - generelt, VVS-arbejde - generelt, Murerarbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Renovering af køkkenalrum

Viston har stået for alt arbejdet i forhold til vores renovering af vores køkkenalrum.
Vi har fået fjernet nogen bærende vægge for at kunne få vores ønsket alrum, der er lavet ny kloak, strøm, gulvmarne og nyt plankegulv. Efterfølgende der der sat nye lofter op, malet og monteret nyt køkken.
Vi har haft en fantastisk dialog med håndværkerne hele vejen :)
Der kom en mere udgifter under projektet, da flere af vores gulvbjælker var rådene.

alt i alt en rigtigt god oplevelse med viston a/s

venlig hilsen
Anna

Anmeldt af:
Anna, 8310 Tranbjerg
25/05-2024
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon

Renovering af køkkenalrum

Viston har stået for alt arbejdet i forhold til vores renovering af vores køkkenalrum.
Vi har fået fjernet nogen bærende vægge for at kunne få vores ønsket alrum, der er lavet ny kloak, strøm, gulvmarne og nyt plankegulv. Efterfølgende der der sat nye lofter op, malet og monteret nyt køkken.
Vi har haft en fantastisk dialog med håndværkerne hele vejen :)
Der kom en mere udgifter under projektet, da flere af vores gulvbjælker var rådene.

alt i alt en rigtigt god oplevelse med viston a/s

venlig hilsen
Anna

Byggeår:
2024
Opgave:
Indvendig, Køkken, Gulve/trapper, Væg/Loft, Opvarmning, Isolering, Fag og totalentreprise, El-arbejde - generelt, Malearbejde - generelt, VVS-arbejde - generelt, Murerarbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Anmeldt af:
Jan Andersen , 8361 Tilst
16/03-2024
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2024
Opgave:
Indvendig, Fag og totalentreprise
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Badeværelse

Jeg har fået renoveret et af mine badeværelser af Viston A/S.

Resultatet er blevet rigtigt godt, og jeg har virkelige følt mig godt informeret under projektet.
Alle håndværkerne har lavet flot arbejde.

Jackie, jeg ringer når jeg skal have renoveret det andet :-)

Venlig hilsen
Jan Andersen

Anmeldt af:
Jan Andersen , 8361 Tilst
16/03-2024
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Badeværelse

Jeg har fået renoveret et af mine badeværelser af Viston A/S.

Resultatet er blevet rigtigt godt, og jeg har virkelige følt mig godt informeret under projektet.
Alle håndværkerne har lavet flot arbejde.

Jackie, jeg ringer når jeg skal have renoveret det andet :-)

Venlig hilsen
Jan Andersen

Byggeår:
2024
Opgave:
Indvendig, Fag og totalentreprise
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Emil Mauritzen, 8210 Aarhus v
30/12-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Reparation af trappe

God kommunikation omkring mulige løsninger og tilhørende pros/cons samt regelmæssige opdateringer i processen. Plan og pris blev overholdt. Meget tilfreds med kvaliteten.

Varmeste anbefalinger herfra

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Emil Mauritzen, 8210 Aarhus v
30/12-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Reparation af trappe

God kommunikation omkring mulige løsninger og tilhørende pros/cons samt regelmæssige opdateringer i processen. Plan og pris blev overholdt. Meget tilfreds med kvaliteten.

Varmeste anbefalinger herfra

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Anders juul, 8355 Solbjerg
25/10-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.9
Karakter
4.9
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Tag, Døre/vinduer, Indvendig, Badeværelse, Gulve/trapper, Væg/Loft, Isolering, Fag og totalentreprise, Tilbygning/1. sal, Malearbejde - generelt, Murerarbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt, Rådgivning - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Vi har fået renoveret vores 1.sal

Viston har delvist renoveret vores førstesal.
Vi er meget tilfredse med både håndværkere og selve processen som er gået rigtigt godt.

Vi vil anbefale viston til alle.

25-10-2023, Viston A/S

Hej Anders 

Tak for jeres anmeldelse :)

Tak for et godt afslutningsmøde idag. Håber i kommer til at nyde udsigten i mange år frem. 
 

Venlig hilsen
Viston

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Anders juul, 8355 Solbjerg
25/10-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.9
Karakter
4.9
Rating icon

Vi har fået renoveret vores 1.sal

Viston har delvist renoveret vores førstesal.
Vi er meget tilfredse med både håndværkere og selve processen som er gået rigtigt godt.

Vi vil anbefale viston til alle.

25-10-2023, Viston A/S

Hej Anders 

Tak for jeres anmeldelse :)

Tak for et godt afslutningsmøde idag. Håber i kommer til at nyde udsigten i mange år frem. 
 

Venlig hilsen
Viston

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Tag, Døre/vinduer, Indvendig, Badeværelse, Gulve/trapper, Væg/Loft, Isolering, Fag og totalentreprise, Tilbygning/1. sal, Malearbejde - generelt, Murerarbejde - generelt, Tømrerarbejde - generelt, Rådgivning - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Anmeldt af:
Gitte Leth, 8361 Hasselager
25/10-2023
Kommunikation
1
Aftale
5
Pris
2
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.4
Karakter
2.4
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Uvildig gennemgang af tilstandsrapport i forbindelse med huskøb.

I forbindelse med huskøb havde jeg brug for en uvildig gennemgang af tilstandsrapportens punkter.
Dette mener jeg jo så at Jackie fra Viston gjorde.
Det tog ikke Jackie lang tid; men set i bakspejlet med de ting omkring fx. utætheder i tag; der burde være opdaget ved gennemgang, kunne jeg have sparet de penge der svarer til prisen på en ny tilstandsrapport.
Tømrer jeg har haft på sagen opdagede med det samme utæthederne i taget.

25-10-2023, Viston A/S

Hej Gitte 

Først og fremmest tak for din anmeldelse. 
 

Når vi laver køberrådgivning på boliger, er det altid med udgangpunkt i tilstandsrapporten og der udover nogen stikprøver. Jeg husker godt din sag, og husker også vi haven en dialog om at taget levetid var ved at være endt. At det så have en utæthed, kan være svært at opdage med mindre det netop regner på gennemgangen. 
jeg håber du har fået ordnet utætheden.

rigtigt god dag

venlig hilsen
Viston
 

 

Anmeldt af:
Gitte Leth, 8361 Hasselager
25/10-2023
Kommunikation
1
Aftale
5
Pris
2
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.4
Karakter
2.4
Rating icon

Uvildig gennemgang af tilstandsrapport i forbindelse med huskøb.

I forbindelse med huskøb havde jeg brug for en uvildig gennemgang af tilstandsrapportens punkter.
Dette mener jeg jo så at Jackie fra Viston gjorde.
Det tog ikke Jackie lang tid; men set i bakspejlet med de ting omkring fx. utætheder i tag; der burde være opdaget ved gennemgang, kunne jeg have sparet de penge der svarer til prisen på en ny tilstandsrapport.
Tømrer jeg har haft på sagen opdagede med det samme utæthederne i taget.

25-10-2023, Viston A/S

Hej Gitte 

Først og fremmest tak for din anmeldelse. 
 

Når vi laver køberrådgivning på boliger, er det altid med udgangpunkt i tilstandsrapporten og der udover nogen stikprøver. Jeg husker godt din sag, og husker også vi haven en dialog om at taget levetid var ved at være endt. At det så have en utæthed, kan være svært at opdage med mindre det netop regner på gennemgangen. 
jeg håber du har fået ordnet utætheden.

rigtigt god dag

venlig hilsen
Viston
 

 

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Jan Nielsen, 8361 Hasselager
02/09-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.9
Karakter
4.9
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Tag
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Jan Nielsen

Rigtigt flot arbejde, til tiden og til prisen
Jackie og hans folk er rigtig gode

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Jan Nielsen, 8361 Hasselager
02/09-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.9
Karakter
4.9
Rating icon

Jan Nielsen

Rigtigt flot arbejde, til tiden og til prisen
Jackie og hans folk er rigtig gode

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Tag
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Tejs og Pernille, 8230 Åbyhøj
13/08-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.9
Karakter
4.9
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Træterrasse
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Terrasse

Jackie har alle de kvaliteter man ønsker sig af sin håndværker: høj faglig kompetance og ærekærhed/omhyggelighed, venlig og præcis kommunikation og pålidelighed. Således har vi fået en super flot terrasse efter et forløb med god vejledning, løbende orientering, overholdelse af aftaler (incl. tid) og altid venlighed og godt humør. Tingene blev fulgt til dørs og påpegede (små-)fejl blev ordnet uden diskussion.

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Tejs og Pernille, 8230 Åbyhøj
13/08-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.9
Karakter
4.9
Rating icon

Terrasse

Jackie har alle de kvaliteter man ønsker sig af sin håndværker: høj faglig kompetance og ærekærhed/omhyggelighed, venlig og præcis kommunikation og pålidelighed. Således har vi fået en super flot terrasse efter et forløb med god vejledning, løbende orientering, overholdelse af aftaler (incl. tid) og altid venlighed og godt humør. Tingene blev fulgt til dørs og påpegede (små-)fejl blev ordnet uden diskussion.

Byggeår:
2023
Opgave:
Træterrasse
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Julian & Amalie, 8230 Åbyhøj
16/05-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Fag og totalentreprise, Rådgivning - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Køberrådgivning

Jackie gik nøje igennem punkterne i diverse rapporter for huset, og gav en objektiv og ærlig vurdering af de forskellige forhold. Han var desuden god til at svare på vores spørgsmål og bekymringer.

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Julian & Amalie, 8230 Åbyhøj
16/05-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Køberrådgivning

Jackie gik nøje igennem punkterne i diverse rapporter for huset, og gav en objektiv og ærlig vurdering af de forskellige forhold. Han var desuden god til at svare på vores spørgsmål og bekymringer.

Byggeår:
2023
Opgave:
Fag og totalentreprise, Rådgivning - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Carsten Gad, 8361 Hasselager
17/04-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Døre/vinduer
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926

Udskiftning af vinduer

Jeg har selv bestilt vinduer, og skulle bruge en tømrer til montering.
Viston skulle stå for at tage de gamle vinduer ud og sætte de nye i, samt fugning uden for. Alt det indvendige ville jeg selv lave.
Der var desværre et vindue, som var blevet leveret på forkerte mål - Dette gjorde at Viston ikke kunne blive færdige på de aftalte dage, hvilket jo ikke var der skyld. Derfor steg prisen også lidt, da der skulle sættes mere tid af til en ekstra dag.

17-04-2023, Viston A/S

Hej Carsten, 

Tak for den flotte anmeldelse. 

Vi håber i vil nyde jeres nye vinduer :-)

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Carsten Gad, 8361 Hasselager
17/04-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon

Udskiftning af vinduer

Jeg har selv bestilt vinduer, og skulle bruge en tømrer til montering.
Viston skulle stå for at tage de gamle vinduer ud og sætte de nye i, samt fugning uden for. Alt det indvendige ville jeg selv lave.
Der var desværre et vindue, som var blevet leveret på forkerte mål - Dette gjorde at Viston ikke kunne blive færdige på de aftalte dage, hvilket jo ikke var der skyld. Derfor steg prisen også lidt, da der skulle sættes mere tid af til en ekstra dag.

17-04-2023, Viston A/S

Hej Carsten, 

Tak for den flotte anmeldelse. 

Vi håber i vil nyde jeres nye vinduer :-)

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Døre/vinduer
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 43868926
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Leif Andersen, 8381 Tilst
06/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626

Monteret solceller og skiftet vinduer

Vi har fået monteret solceller og skiftet 2 vinduer.

10-02-2023, Viston A/S

Hej Leif, 

Tak for den fine anmeldelse. 

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Leif Andersen, 8381 Tilst
06/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Monteret solceller og skiftet vinduer

Vi har fået monteret solceller og skiftet 2 vinduer.

10-02-2023, Viston A/S

Hej Leif, 

Tak for den fine anmeldelse. 

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig, Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Michael, 8220 Brabrand
04/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626

Udskiftning af tagplader samt isolering af skunk

Viston har udskiftet nogen tagplader på vores tag, og i samme omgang efterisoleret din en skunk.

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Michael, 8220 Brabrand
04/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Udskiftning af tagplader samt isolering af skunk

Viston har udskiftet nogen tagplader på vores tag, og i samme omgang efterisoleret din en skunk.

Byggeår:
2023
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Donni, 8210 Hasle
06/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2022
Opgave:
Indvendig, Badeværelse
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626

Monteret glasdøre i bruseniche

Vi har fået leveret og monteret 2 stk glasdøre i brusenichen på begge badeværelser.

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Donni, 8210 Hasle
06/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Monteret glasdøre i bruseniche

Vi har fået leveret og monteret 2 stk glasdøre i brusenichen på begge badeværelser.

Byggeår:
2022
Opgave:
Indvendig, Badeværelse
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Tune Due Petersen, 8230 Åbyhøj
04/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2022
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626

Ovenlysvinduer

Viston har repareret vores tag, idet vi fik vand ind omkring vores ovenlysvinduer.

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Tune Due Petersen, 8230 Åbyhøj
04/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Ovenlysvinduer

Viston har repareret vores tag, idet vi fik vand ind omkring vores ovenlysvinduer.

Byggeår:
2022
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Peter Schmidt , 8362 Hørning
03/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2022
Opgave:
Udvendig, Døre/vinduer
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626

Skiftet glaslister på vores vinduer

Viston har gennemgået vores maghoni vinduer og skiftet glaslister hvor det var nødvendigt.

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Peter Schmidt , 8362 Hørning
03/02-2023
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Skiftet glaslister på vores vinduer

Viston har gennemgået vores maghoni vinduer og skiftet glaslister hvor det var nødvendigt.

Byggeår:
2022
Opgave:
Udvendig, Døre/vinduer
Vil du bruge håndværkeren igen: JA
Oprettet i cvr nr.: 35957626