bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg er normalt rigtig godt tilfreds med Ulrik og hans ansatte, men han har
lige præsteret at "løbe" fra en mundtligt aftalt pris og faktureret med 3
gange aftalt pris. Ulrik fastholder prisen, så jeg kan ikke se jeg kan gøre
så meget andet end at betale.
De laver et rigtig flot stykke arbejde, men husk at få skriftligt tilbud
inden arbejdet udføres!
Jeg er normalt rigtig godt tilfreds med Ulrik og hans ansatte, men han har
lige præsteret at "løbe" fra en mundtligt aftalt pris og faktureret med 3
gange aftalt pris. Ulrik fastholder prisen, så jeg kan ikke se jeg kan gøre
så meget andet end at betale.
De laver et rigtig flot stykke arbejde, men husk at få skriftligt tilbud
inden arbejdet udføres!
Jeg er ikke enig i den måde sagen bliver præsenteret her. Martin spørger mig i forbindelse med en anden sag vi laver for ham, hvad det vil koste ca at få udskiftet glas bundlister til alu på 3 stk vinduer i en gavl. Jeg siger at det vil tage ca en time at udskifte de 3 lister, hvorefter han siger at vi bare skal komme og lave det hurtigst muligt. Der er efter min mening ikke lavet nogen mundtlig aftale om hvad det koster.
Det viser sig så desværre at vinduerne ikke er lavet som normalt standard, og vi bruger derfor 2 timer på at udskifte lister.
Martin får herefter en regning på 2 timer + materialer. Ialt 1337,50 kr inkl moms
Jeg syntes derfor at det er lidt voldsomt at skrive på nettet at vi overfakturer 3 gange aftalt pris, og at vi ikke overholder vores aftaler. Især når Martin nu ellers er tilfreds med det udførte arbejde.
Hej Ulrik,
Du sagde det ville tage en time og materialerne "er så billige at det kan vi lade indgå i".
Du fakturerer mig efterfølgende for 2 timer samt materialer for knap en times arbejde. Det giver for mig 3 gange aftalt pris. Denne situation var ikke opstået havde i ringet og sagt: "Ved du hvad Martin, materialerne er dyrere end forventet og det vil tage en time mere at udfører, vil du stadigvæk have det gjort?". Havde du/i ringet med denne melding, så havde jeg muligvis ikke ønsket dem skiftet.
Jeg står ved, at i laver et godt stykke arbejde, men jeg er ikke tilfreds med denne sag.
/Martin
Jeg er ikke enig i den måde sagen bliver præsenteret her. Martin spørger mig i forbindelse med en anden sag vi laver for ham, hvad det vil koste ca at få udskiftet glas bundlister til alu på 3 stk vinduer i en gavl. Jeg siger at det vil tage ca en time at udskifte de 3 lister, hvorefter han siger at vi bare skal komme og lave det hurtigst muligt. Der er efter min mening ikke lavet nogen mundtlig aftale om hvad det koster.
Det viser sig så desværre at vinduerne ikke er lavet som normalt standard, og vi bruger derfor 2 timer på at udskifte lister.
Martin får herefter en regning på 2 timer + materialer. Ialt 1337,50 kr inkl moms
Jeg syntes derfor at det er lidt voldsomt at skrive på nettet at vi overfakturer 3 gange aftalt pris, og at vi ikke overholder vores aftaler. Især når Martin nu ellers er tilfreds med det udførte arbejde.
Hej Ulrik,
Du sagde det ville tage en time og materialerne "er så billige at det kan vi lade indgå i".
Du fakturerer mig efterfølgende for 2 timer samt materialer for knap en times arbejde. Det giver for mig 3 gange aftalt pris. Denne situation var ikke opstået havde i ringet og sagt: "Ved du hvad Martin, materialerne er dyrere end forventet og det vil tage en time mere at udfører, vil du stadigvæk have det gjort?". Havde du/i ringet med denne melding, så havde jeg muligvis ikke ønsket dem skiftet.
Jeg står ved, at i laver et godt stykke arbejde, men jeg er ikke tilfreds med denne sag.
/Martin