Dansk Hvidevare Service ApS

Dansk Hvidevare Service ApS

Metalgangen 19, 2690 Karlslunde
Telefon: Klik her og se nummer70250910
Juridisknavn: Dansk Hvidevare Service ApS
CVR nummer: 33874723
Driftsstatus: Selskabet er i normal drift.
Etableret i: 2011
Virksomhedsform: Anpartsselskab
Del med andre: 
Ring til mig på 70250910 eller skriv en besked
CAPTCHA
Venligst sæt hak og svar på spørgsmålet. Dette for at sikre at du er et menneske og ikke en spam robot.
ÅRETS HÅNDVÆRKER™
2013
Finalist
Juryens Darling
2013
Medlem af Anmeld Håndværker
2017
2013
2014
2015
2016
2017
Dansk Hvidevare Service er en af de førende specialister - reparation og service

Reparation og Service af Hårde Hvidevarer Dansk Hvidevare Service er en af de førende specialister inden for reparation og service af hårde hvidevarer i København og på Sjælland. Vores lokalt boende og meget veluddannede serviceteknikere servicerer dagligt København og Sjællandsområdet. Som de eneste i branchen giver vi altid 2 års fuld garanti på vores reparationer. Vi yder altid den bedste service, og vi ønsker desuden at give vores kunder 100 % tryghed, når de får repareret deres hårde hvidevarer hos os.

 

 

 

 

 

Vi tilbyder - Reperation - Montering af

- Vaskemaskine

- Opvaskemaskine

- Tørretumbler

- Kogeplade

- Keramiske kogeplader

- Induktionskomfur

- Komfur

 

Specialist

Hvidevareservice

Medlem af

Ingen oplysninger indtastet

Kurser/uddannelse

Ingen oplysninger indtastet

Samarbejdspartnere
36 anmeldelser af
Dansk Hvidevare Service ApS
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2014
Opgaver:
Andet

rep.af ovn

Kommunikation
5
Aftale
3
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
4
Samlet vurdering
2.8

2.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2014
Opgaver:
Andet

Reparation komfur

Ringede mandag formiddag om problem med en indbygningskogeplade, som slog
relæ fra. Til trods for at Dansk Hvidevareservice på deres hjemmesiden
skriver "service indenfor 24 timer på hverdage" kunne de først komme fredag
mellem kl. 12-16. Montøren konstaterede det var et powerboard som skulle
skiftes. Denne reservedel ville komme onsdag/torsdag den efterfølgende uge
og blive skiftet der. Da jeg ikke havde hørt en lyd onsdag, ringede jeg til
flinke medarbejdere i kundeservice som kunne fortælle at reservedelen ganske
rigtig ville komme onsdag men at Dansk Hvidevareservice først kunne
færdiggøre reparationen den efterfølgende uge.
Synes det er skuffende kundeservice - især i lyset af deres løfte om
service inden for 24 timer.
Enden blev at jeg fandt andet firma som kunne komme omgående og fik faktura
fra Dansk Hvidevareservice på 1.142,50 kr. incl., moms for deres 40
minutters besøg fredag.

Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.5

2.5
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2014
Opgaver:
Andet

Servicebesøg Induktionskogeplade

Havde besøg i knapt en time, pris kr. 1.390,00 inkl. moms - jeg må sige jeg
er overrasket over at man kan tillade sig at fakturere en sådan timepris, og
det gør det absolut ikke bedre at firmaet reklamerer med at de reparerer
Dietrich induktions kogeplader. Det gjorde de så heller ikke for
service-teknikeren der ankom kendte overhovedet ikke til pladen, og brugte et
kvarter af den time han var der til at tale med kontoret - flot!! Så er man
virkelig tryg. Han kunne derefter komme med nøjagtige den samme konklusion
som jeg selv havde skrevet i oplysninger om fejl. Så må sige det var et
dyrt bekendtskab for blot at få bekræftet det man selv vidste. jeg har ikke
tidligere været ude for at det skulle være SÅ dyrt, så det er sidste gang
jeg benytter dette firma. Man bør kigge i sit lokalområdet i stedet.
Desuden vil det være en god ide at teknikeren ikke ringer fra et skjult
nummer - vi ved jo alle det som regel en der vil sælge os noget.

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 17-02-2015, Dansk Hvidevare Service ApS

Hej Ulla
Jeg skal først beklage din oplevelse med vores service i forbindelse med fejlsøgning af dit De Dietrich komfur. Jeg kan ikke se at du efterfølgende har kontaktet os om besøget så jeg står lidt uforstående over for dit indlæg.
Jeg vil gerne rette din information af vores time priser. Du har betalt et grundgebyr som bl.a. dækker den gennemsnitlig pris for kørsel ud til dig og retur. Ligeledes har du betalt for en times fejlsøgning som er 792,00 kr. eksl moms. Den faktura som du har modtaget er delt op så det ikke skulle være til at misforstå.
Den prispolitik vi kører med kan sagtens tåle at sammenlignes med andre i branchen da vi ved at vores priser er konkurrencedygtige.

Du oplyste til teknikeren at komfuret i perioder ikke virkede i højre side. Periodiske fejl er ikke nemme at lokalisere og derfor har fejlsøgningen taget lidt tid. Samtidig virkede det heller ikke i venstre side
Vores tekniker fejlsøgte på dit produkt og kontaktede vores kontor for at få priser på de dele som skulle udskiftes. Samtidig rådførte han sig med vores servicechef om dit produkt. Det er sådan at nogle producenter ligger inde med service informationer på deres produkter. Disse kan i nogle tilfælde give en information om kendte produktfejl samt vejledning til udbedring. Når vores tekniker vælger at rådføre sig med kontoret, er det ikke fordi han er usikker, men fordi han ønsker at være helt sikker på at du som kunde får en optimale fejlinformation om dit produkt.
Jeg kan se på faktura at teknikeren har skrevet hvilken dele der skal udskiftes for at dit produkt skal komme til at virke igen. Du har ikke ønsket at få produktet repareret.

Vi har valgt at vores teknikere ringer fra hemmeligt nummer, da det desværre er vores erfaring, at kunder ikke har den pli at lade være med at ringe til teknikeren uden for normal arbejdstid, når kunden lige har et problem med sine produkter.
Alle vores kunder bliver oplyst om, at vores tekniker ringer fra hemmeligt nummer hvis det er aftalt at teknikeren skal ringe før et besøg.

Jeg håber at ovenstående har givet dig en indsigt i din sag set fra vores side af, skulle der være spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Karsten Thomsen
Ejer

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2013
Opgaver:
Andet

Reparation af tørrertumbler

Vores gamle Blomberg tørretumbler gav op tidligere på ugen og jeg forsøgte
mig selv som reparatør uden større held.
Jeg ringede til Dansk Hvidevare Service som sendte en tekniker dagen efter.
Han åbnede dyret og konstaterede hvilke reservedele der skulle bruges og kom
derefter tilbage dagen efter, hvor den blev fikset og nu snurrer den lystigt
igen
Flot service og hurtigt

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2013
Opgaver:
Andet

reparation af vaskemaskine

Min vaskemaskinen gik i stykker fredag eftermiddag. Jeg brugte hele weekenden
til at kikke efter en ny maskine på Nettet, da den gamle trods alt var 6 år
og måske udtjent.

---Men jeg besluttede at give den en chance til. Og i morges bestilte jeg så
tekniker hos Dansk Hvidevare Service.
Han kom få timer senere, hvad jeg er SÅ taknemmelig for. Vasketøjsdynger
har det jo med at vokse helt af sig selv.

Teknikeren skilte maskinen ad og fik den til at køre. Men da han var taget
videre, lækkede maskinen endnu en gang.

Hurtig kontakt til den dygtige telefondame fik stoppet teknikeren så han
kort efter vendte tilbage.

Endnu en gang blev maskinen skilt ad og kikket grundigt efter, renset og sat
sammen igen.
Og SÅ var der ikke flere problemer.

Regningen lød på 895 kr.

Selv hvis det havde været nok med første besøg, så ville jeg synes, at
det var en yderst rimelig pris for at få en "død" vaskemaskine til at køre
igen. Plus diverse gode råd om hvordan jeg undgår at ende i samme situation
igen.
Men at 2. besøg var uden beregning, DET var flot!

Jeg vil bestemt ikke betænke mig på at ringe til firmaet igen en anden
gang!
TAK til de flinke unge medarbejdere i firmaet.
(Maskinen vasker forresten som ny nu!)

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2013
Opgaver:
Andet

Rep. af opvaskemaskine

Kontaktede firmaet da min opvaskemaskine havde en fejlkode. Pia gav mig et
løsningsforslag som jeg selv kunne klare. Det løste mit problem uden en
tekniker. Så jeg sparede et udkald. Perfekt service.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8

4.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

rep. af vaskemaskine

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

rep. af opvaskemaskine

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

rep. af vaskemaskine

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8

4.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

Repertoire af opvaskemaskine

Vores asko vølund opvaskemaskine fik ny spuler motor og vasker nu bedre end
nogensinde før.....tusind tak.....jeg er glad for at maskinen kunne
repareres, idet jeg generelt synes at der er for meget brug og smid væk over
vores kultur......2600,- alt i alt......som mange har sagt til mig at det
kunne jeg jo have købt en ny maskine for....ja ja tænker jeg men alligevel
ikke samme gode kvalitet etc. Og jeg har været meget tilfreds med
håndværkerens besøg.....der er ikke noget værre end en opvaskemaskone som
ikke vasker rent...og det gør den nu bare dejligt

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

Rep. af opvaskemaskine

Super service

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8

4.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

opvaskemaskine

Opvaskemaskine der larmede. Efter 0.5 time var det udbedret - hurtigt og
professionelt

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8

4.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

komfur

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
3
Tilfredshed
4
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.2

4.2
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

udskiftning af lugebælg/vaskemaskine

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

opvaskemaskine

Min vaskemaskine kunne ikke bruges, da der stor vand i bunden. To dage efter
kom DHS med en meget tålmodig og venlig servicemand, der forklarede hvad
årsagen var og udbedrede fejlen. Derefter gav servicemanden sig god tid til
at forklare hvordan vi kunne forhindre at fejlen opstod igen og gav iøvrigt
en god instruktion i brugen af opvaskemaskínen. Det var vi glade for da det
er vores første opvaskemaskine.
Fin service, ringer igen hvis det skulle blive nødvendigt.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

Vaskemaskine

Super behandling! Personlig og professionel, hvor den nemhed,
dag-til-dag-reperation og effektivitet er i focus. Tak :O)

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
3
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.6

4.6
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

gas komfur

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

VASKEMASKINE REP

Jeg ringede til firmaet fredag og mandag var de her, det kan man da kalde
service.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

Reparation

Jeg ringede til Dansk Hvidevare Service for at få et reparationstilbud på
en defekt vaske-tørremaskine.
Inden de giver tilbudet, foreslår DHS at jeg lige tager et kig under låget,
for at se til thermosikringen - Og ganske rigtigt, vupti, og nu virker
maskinen igen. Ingen teknikkerbesøg, ingen regning!
Med den service ved jeg godt hvem jeg ringer til næste gang vores hvidevarer
strejker!

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8

4.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2012
Opgaver:
Andet

Udskiftning af varmelegeme i ovn