bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Jeg synes i kom hurtig og var effektive
Jeg synes i kom hurtig og var effektive
Hej Susanne
Tak for anmeldelsen. Håber du alt i alt har været tilfreds
Rigtig god dag.
Venligst Jeanett fra Vandservice

Det var et rigtig godt stykke arbejde der blev udført
Kære Gregers
Tak for de pæne ord. Det betyder meget for, ligesom tilliden ved at du vælger os igen til dine VVS opgaver.
De bedste hilsner Jeanett
Det var et rigtig godt stykke arbejde der blev udført
Kære Gregers
Tak for de pæne ord. Det betyder meget for, ligesom tilliden ved at du vælger os igen til dine VVS opgaver.
De bedste hilsner Jeanett
Københavns vandforsyning er overordentligt anbefalelsesværdig, da de altid overholder indgåede aftaler. Der således tale om en rigtig god og pålidelig håndværker, som vi altid har været tilfredse med i mere end 10 år.
Kære Vester Gasværk
Mange tak for den gode anmeldelse. Vi er glade for vores samarbejde, det betyder meget for os.
Venligst Jeanett
Københavns vandforsyning er overordentligt anbefalelsesværdig, da de altid overholder indgåede aftaler. Der således tale om en rigtig god og pålidelig håndværker, som vi altid har været tilfredse med i mere end 10 år.
Kære Vester Gasværk
Mange tak for den gode anmeldelse. Vi er glade for vores samarbejde, det betyder meget for os.
Venligst Jeanett
han kom, strammede en bestemt møtrik, så var den ged klippet.
Kære Ole
Mange tak for den gode anmeldelse, den betyder meget for os.
Venligst Jeanett
han kom, strammede en bestemt møtrik, så var den ged klippet.
Kære Ole
Mange tak for den gode anmeldelse, den betyder meget for os.
Venligst Jeanett
Jeg havde en utæthed i mit teknikskab. Jeg fik besøg af en vvs’er fredag, som kiggede i skabet (skilte ikke noget af) og konstaterede at en del skulle udskiftes. Han skulle bestille denne del hjem.
Jeg skulle på ferie, så vi aftalte at de kunne komme og skifte delen mens vi ikke var hjemme hvis ikke det kunne nås inden vi rejste tirsdag.
På ferien skrev jeg en mail for at høre om delen var blevet skiftet og om jeg skulle foretage mig noget. Jeg fik intet svar. Derfor bad jeg min far ringe til dem, da jeg ikke selv havde forbindelse i udlandet. Han fik at vide at delen ikke var kommet endnu men de ville tjekke op på det.
Da jeg kom hjem mere end to uger efter var der stadig intet sket i sagen. Min kæreste ringede og sekretæren sagde at hun ville følge op på det. I dag ringede de så tilbage og sagde at den del er svær at få fat på men de vil prøve. Den er også dyrere end de havde regnet med. De giver en samlet pris på over 8000kr og vi vælger faktisk at ringe og aflyse opgaven da vi synes det er så dyrt og virkelig lang tid vi har ventet.
Det accepteres selvfølgelig men vi får alligevel en regning på 1130kr for at have haft en vvs’er til at åbne skabet og kigge ind.
Vi er irriterede over at have spildt tid og bekymring på dette firma. Det har taget 3 uger og intet er sket udover at vi har fået en regning. Vores skab har stadig en balje stående da det drypper derinde.
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt, at forløbet har været frustrerende for jer, særligt når problemet ikke er blevet løst så hurtigt som ønsket.
VVS’eren konstaterede ved første besøg, hvilken reservedel der skulle anvendes, og herefter har vi været i dialog med både grossist og producent for at finde den korrekte del samt undersøge leveringstiden. Desværre viste delen sig at være i restordre og vanskelig at skaffe, hvilket også er årsagen til den længere ventetid.
Selvom selve udskiftningen ikke blev udført, har der været brugt tid på fejlsøgning, vurdering af installationen samt efterfølgende håndtering og undersøgelser omkring reservedele og priser. Fakturaen dækker derfor det udførte arbejde og den tid, der er anvendt på sagen.
Vi beklager naturligvis, at kommunikationen undervejs ikke har levet op til jeres forventninger, og at sagen trak ud mere end forventet.
Mvh Jeanett
Jeg havde en utæthed i mit teknikskab. Jeg fik besøg af en vvs’er fredag, som kiggede i skabet (skilte ikke noget af) og konstaterede at en del skulle udskiftes. Han skulle bestille denne del hjem.
Jeg skulle på ferie, så vi aftalte at de kunne komme og skifte delen mens vi ikke var hjemme hvis ikke det kunne nås inden vi rejste tirsdag.
På ferien skrev jeg en mail for at høre om delen var blevet skiftet og om jeg skulle foretage mig noget. Jeg fik intet svar. Derfor bad jeg min far ringe til dem, da jeg ikke selv havde forbindelse i udlandet. Han fik at vide at delen ikke var kommet endnu men de ville tjekke op på det.
Da jeg kom hjem mere end to uger efter var der stadig intet sket i sagen. Min kæreste ringede og sekretæren sagde at hun ville følge op på det. I dag ringede de så tilbage og sagde at den del er svær at få fat på men de vil prøve. Den er også dyrere end de havde regnet med. De giver en samlet pris på over 8000kr og vi vælger faktisk at ringe og aflyse opgaven da vi synes det er så dyrt og virkelig lang tid vi har ventet.
Det accepteres selvfølgelig men vi får alligevel en regning på 1130kr for at have haft en vvs’er til at åbne skabet og kigge ind.
Vi er irriterede over at have spildt tid og bekymring på dette firma. Det har taget 3 uger og intet er sket udover at vi har fået en regning. Vores skab har stadig en balje stående da det drypper derinde.
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt, at forløbet har været frustrerende for jer, særligt når problemet ikke er blevet løst så hurtigt som ønsket.
VVS’eren konstaterede ved første besøg, hvilken reservedel der skulle anvendes, og herefter har vi været i dialog med både grossist og producent for at finde den korrekte del samt undersøge leveringstiden. Desværre viste delen sig at være i restordre og vanskelig at skaffe, hvilket også er årsagen til den længere ventetid.
Selvom selve udskiftningen ikke blev udført, har der været brugt tid på fejlsøgning, vurdering af installationen samt efterfølgende håndtering og undersøgelser omkring reservedele og priser. Fakturaen dækker derfor det udførte arbejde og den tid, der er anvendt på sagen.
Vi beklager naturligvis, at kommunikationen undervejs ikke har levet op til jeres forventninger, og at sagen trak ud mere end forventet.
Mvh Jeanett
Niels VVS MAND var meget Professionel, venlig, punktlig og effektiv.
Kære Olga
Mange tak for den gode anmeldelse, den betyder meget for os :-)
Rigtig god dag.
Venligst Jeanett
Niels VVS MAND var meget Professionel, venlig, punktlig og effektiv.
Kære Olga
Mange tak for den gode anmeldelse, den betyder meget for os :-)
Rigtig god dag.
Venligst Jeanett
The plumber was friendly enough but either did not want to, or did not have the attention span to fully listed to my description of what I wanted done.
Hi David
You and I had communicated before that we would troubleshoot your outdoor faucet, and if it turned out to be defective, you wanted a quote for replacing it.
When the plumber called me and you accepted the price, and we were able to carry out the work immediately.
After the work had been completed, you expressed dissatisfaction with the price. But, since the work was carried out according to the agreement and price accepted in advance, I am unable to agree with your complaint.
Best regards Jeanett
The plumber was friendly enough but either did not want to, or did not have the attention span to fully listed to my description of what I wanted done.
Hi David
You and I had communicated before that we would troubleshoot your outdoor faucet, and if it turned out to be defective, you wanted a quote for replacing it.
When the plumber called me and you accepted the price, and we were able to carry out the work immediately.
After the work had been completed, you expressed dissatisfaction with the price. But, since the work was carried out according to the agreement and price accepted in advance, I am unable to agree with your complaint.
Best regards Jeanett
Venlig og rar betjening. Både fra kontor og håndværker. Rene linjer. Klar kommunikation. Godt arbejde.
Kære Søren
Mange tak for din anmeldelse, vi sætter stor pris på den :-)
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
Venlig og rar betjening. Både fra kontor og håndværker. Rene linjer. Klar kommunikation. Godt arbejde.
Kære Søren
Mange tak for din anmeldelse, vi sætter stor pris på den :-)
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
Hurtigt or dyrt
Hej Jørgen
Tak for anmeldelsen.
VVSeren fik samtidig lavet en permanent mulighed for påfyldning af vand. Vi afregner første hele time + materialer. Fakturaen endte på 1218,68kr incl moms. Jeg er ked af, at du synes det blev dyrt.
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
Hurtigt or dyrt
Hej Jørgen
Tak for anmeldelsen.
VVSeren fik samtidig lavet en permanent mulighed for påfyldning af vand. Vi afregner første hele time + materialer. Fakturaen endte på 1218,68kr incl moms. Jeg er ked af, at du synes det blev dyrt.
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
God første samtale og hurtig udførelse. Håndværket erfaren og meget behagelig!
Kære Robert
Mange tak for anmeldelsen, vi sætter stor pris på den :-)
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
God første samtale og hurtig udførelse. Håndværket erfaren og meget behagelig!
Kære Robert
Mange tak for anmeldelsen, vi sætter stor pris på den :-)
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
helt igennem meget, meget fint arbejde.
Kære Ole
Mange tak for din anmeldelse, vi sætter stor pris på den.
Mange hilsner Jeanett
helt igennem meget, meget fint arbejde.
Kære Ole
Mange tak for din anmeldelse, vi sætter stor pris på den.
Mange hilsner Jeanett
God, effektiv og hurtig.
Hej Jakob
Mange tak for anmeldelsen, vi sætter stor pris på den :-)
Venligst Jeanett
God, effektiv og hurtig.
Hej Jakob
Mange tak for anmeldelsen, vi sætter stor pris på den :-)
Venligst Jeanett
Det har været det rene mareridt med KBH vandservice. Forløbet her har været ret frustrerende og mangelfuld. Først i form af den forkerte VVS gennemgang af lejligheden, på trods af at jeg meget tydeligt skriver, at der skal laves et tjek på fejl og mangler samt ulovlige installationer I lejligheden. Jeanette som er receptionisten booker her et røreftersyn og er derefter meget uforstående over for, at det ikke var det jeg havde bestilt. På intet tidspunkt vil hun erkende, at hun har booket det forkerte til min opgave. Herefter sendes der en mand ud, som ikke gør sit arbejde ordenligt. Han ligner en som er på stoffer med rødskudte øjne og utrolig træt. Han taler i tlf mens han går rundt i lejligheden og skal tvinges til at se på relevante installationer. Jeg ringer herefter til KBH vandservice igen beder om at de sender endnu en mand ud for at se de ting som den første har overset, og får Jakob, som virkelig var god. Så har jeg (igen) er opfølgende dialog med Jeanette efter Jakobs besøg, hvor jeg fortæller at jeg skal have en rapport senest mandag, og denne rapport skal gerne angive fund fra begge besøg. Jeg får en rapport onsdag (?!) som er mangelfuld med ET fund på (?!), og får så af vide, at jeg ikke kan få rapporten anderledes , samt at jeg skal betale for rapporten med det samme, ellers kan de ikke sende en mand ud til 3 besøg som aftalt, for at ordne de fejl og mangler, som er fundet i lejligheden. Jeg betaler regningen på rapport og første besøg, og beder Jeanette om at sende mig et tilbud på, hvad det vil koste at få ordnet fejl. Dette sker ikke. Jeg ringer 3 gange for at rykke for den, og får af vide, at den er på vej. Da jeg ringer dagen før opgave skal finde sted, er det en som hedder Martin der tager telefonen, og fortæller mlg, at han ikke kan hjælpe mig, han har bare telefonen som vikar. Da jeg insistere på en redegørelse, ender det med at han spørger ind til mine detaljer, og da han får mit navn siger han "du er fra udlandet"? Da jeg spørger hvad det har med sagen at gøre, siger han bare "jeg spørger bare om det ikke er et udenlandsk navn, som du har"? Jeg er så paf over den behandling at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre og får et "ja" frem. Her svarer Martin "jeg kan som sagt ikke hjælpe dig, god dag". Han lægger ikke på så det må jeg gøre i ren og skær chok. Jeg ringer så tilbage ca 30min efter og siger at de skal aflyse VVS besøget. Her bliver Martin vred og synes min tone er "respektløs ". Jeg har aldrig oplevet noget lignende i hele mit liv og er i chok over at det her firma overhovedet må eksistere!!
Hej Nilab
Vi oplever desværre, at der er opstået flere misforståelser, og er virkelig ked af dine beskyldninger.
Vi har haft flere telefonsamtaler, hvor vi har forsøgt at afklare opgaven. Det fremgår dog fortsat, at der er uenighed om, hvad der er bestilt, og hvad der indgår i ydelsen.
Der blev bestilt et VVS-tjek til 995 kr., hvilket er et gennemgangseftersyn og ikke inkluderer udbedring af installationer. Samtidig understregede du, at der ikke ønskedes yderligere omkostninger.
Du efterspurgte en rapport med så mange fejl som muligt med henblik på videre dialog med sælger. Her har vi fastholdt, at vi ikke kan anføre fejl, hvis de ikke er ulovlige eller fagligt begrundede. Vi kan alene dokumentere de forhold, som vi fagligt kan stå inde for.
Efter yderligere dialog – herunder flere henvendelser fra jer – imødekom vi ønsket om at tilføje supplerende bemærkninger i rapporten. Disse er dog anført som bemærkninger og ikke som fejl.
Det er korrekt, at vi har anmodet om betaling for de første to besøg. Dette skyldes blandt andet forløbets karakter.
Der er ikke indgået aftale om udarbejdelse af tilbud, men alene en dialog om hjælp i forbindelse med klargøring til køkken.
Vi må samtidig understrege, at vi ikke kan genkende den oplevelse og de beskyldninger, som fremgår.
Hilsen Jeanett
Det har været det rene mareridt med KBH vandservice. Forløbet her har været ret frustrerende og mangelfuld. Først i form af den forkerte VVS gennemgang af lejligheden, på trods af at jeg meget tydeligt skriver, at der skal laves et tjek på fejl og mangler samt ulovlige installationer I lejligheden. Jeanette som er receptionisten booker her et røreftersyn og er derefter meget uforstående over for, at det ikke var det jeg havde bestilt. På intet tidspunkt vil hun erkende, at hun har booket det forkerte til min opgave. Herefter sendes der en mand ud, som ikke gør sit arbejde ordenligt. Han ligner en som er på stoffer med rødskudte øjne og utrolig træt. Han taler i tlf mens han går rundt i lejligheden og skal tvinges til at se på relevante installationer. Jeg ringer herefter til KBH vandservice igen beder om at de sender endnu en mand ud for at se de ting som den første har overset, og får Jakob, som virkelig var god. Så har jeg (igen) er opfølgende dialog med Jeanette efter Jakobs besøg, hvor jeg fortæller at jeg skal have en rapport senest mandag, og denne rapport skal gerne angive fund fra begge besøg. Jeg får en rapport onsdag (?!) som er mangelfuld med ET fund på (?!), og får så af vide, at jeg ikke kan få rapporten anderledes , samt at jeg skal betale for rapporten med det samme, ellers kan de ikke sende en mand ud til 3 besøg som aftalt, for at ordne de fejl og mangler, som er fundet i lejligheden. Jeg betaler regningen på rapport og første besøg, og beder Jeanette om at sende mig et tilbud på, hvad det vil koste at få ordnet fejl. Dette sker ikke. Jeg ringer 3 gange for at rykke for den, og får af vide, at den er på vej. Da jeg ringer dagen før opgave skal finde sted, er det en som hedder Martin der tager telefonen, og fortæller mlg, at han ikke kan hjælpe mig, han har bare telefonen som vikar. Da jeg insistere på en redegørelse, ender det med at han spørger ind til mine detaljer, og da han får mit navn siger han "du er fra udlandet"? Da jeg spørger hvad det har med sagen at gøre, siger han bare "jeg spørger bare om det ikke er et udenlandsk navn, som du har"? Jeg er så paf over den behandling at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre og får et "ja" frem. Her svarer Martin "jeg kan som sagt ikke hjælpe dig, god dag". Han lægger ikke på så det må jeg gøre i ren og skær chok. Jeg ringer så tilbage ca 30min efter og siger at de skal aflyse VVS besøget. Her bliver Martin vred og synes min tone er "respektløs ". Jeg har aldrig oplevet noget lignende i hele mit liv og er i chok over at det her firma overhovedet må eksistere!!
Hej Nilab
Vi oplever desværre, at der er opstået flere misforståelser, og er virkelig ked af dine beskyldninger.
Vi har haft flere telefonsamtaler, hvor vi har forsøgt at afklare opgaven. Det fremgår dog fortsat, at der er uenighed om, hvad der er bestilt, og hvad der indgår i ydelsen.
Der blev bestilt et VVS-tjek til 995 kr., hvilket er et gennemgangseftersyn og ikke inkluderer udbedring af installationer. Samtidig understregede du, at der ikke ønskedes yderligere omkostninger.
Du efterspurgte en rapport med så mange fejl som muligt med henblik på videre dialog med sælger. Her har vi fastholdt, at vi ikke kan anføre fejl, hvis de ikke er ulovlige eller fagligt begrundede. Vi kan alene dokumentere de forhold, som vi fagligt kan stå inde for.
Efter yderligere dialog – herunder flere henvendelser fra jer – imødekom vi ønsket om at tilføje supplerende bemærkninger i rapporten. Disse er dog anført som bemærkninger og ikke som fejl.
Det er korrekt, at vi har anmodet om betaling for de første to besøg. Dette skyldes blandt andet forløbets karakter.
Der er ikke indgået aftale om udarbejdelse af tilbud, men alene en dialog om hjælp i forbindelse med klargøring til køkken.
Vi må samtidig understrege, at vi ikke kan genkende den oplevelse og de beskyldninger, som fremgår.
Hilsen Jeanett
Effektivt og veludført arbejde
Kære Birgit
Mange tak for anmeldelsen, den betyder meget for os.
Dbh Jeanett
Effektivt og veludført arbejde
Kære Birgit
Mange tak for anmeldelsen, den betyder meget for os.
Dbh Jeanett
Hurtig respons og nemt at lave aftalen. Punktlig og behagelig udførelse af opgaven. Kan klart anbefale at bruge dette firma.
Kære Christine
Mange tak for anmeldelsen, vi sætter stor pris på den.
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
Hurtig respons og nemt at lave aftalen. Punktlig og behagelig udførelse af opgaven. Kan klart anbefale at bruge dette firma.
Kære Christine
Mange tak for anmeldelsen, vi sætter stor pris på den.
Rigtig god dag.
Dbh Jeanett
Som aftalt
Hej Kasper
Mange tak for anmeldelsen.
Dbh Jeanett
Som aftalt
Hej Kasper
Mange tak for anmeldelsen.
Dbh Jeanett
EKSTREM DÅRLIG oplevelse.. Afviger 150% på prisoverslaget de selv har givet. Den person, som afgav tilbuddet målte ikke op og gav bare et tilbud han fiskede ud i det blå. alt var ellers klar til at kunne måle op og finde præcise dimensioner. Svenden, der kommer og laver det ødelægger mere end han laver. Jeg skulle i første omgang kun have lavet et gulvafløb, der skulle forbindes den gamle vandlås. Det finder han så ud af efter noget tid ikke er muligt og siger han er nødt til at skifte vandlåsen også. Det er egentlig okay, men jeg gør det tydeligt hvor vigtigt det er han kun skifter det nødvendige og det der er mit, da der ikke er adgang til naboen. Han kommer op efter en times tid og siger han er kommet til at smadre grenrøret til faldstammen ved et uheld. Derfor er han nu nødt til at skifte afløb ind til naboen også. Han køber forkerte koblinger og det nye arbejde er utæt. Han kommer igen senere på ugen for at lave mit gulvafløb i lejligheden. Han samler stumperne og går sin vej hurtigt. Ingen montering af hjørneafløb. Det hele ligger bare og flyder og kan rykkes op og ned uden at bruge kræfter. Utætheden i kælderen kommer han for at udbedre og skifte den forkerte kobling, han selv har målt op til og monteret. Den nye kobling viser sig at passe endnu dårligere og er mere utæt. Virksomheden nægter at komme og løse problemet de selv har skabt og har givet mig en regning for ting, der slet ikke er en del af det jeg skulle have lavet.
Når man ringer og skriver er de utrolig arrogante og på ingen måde til nogen hjælp, til trods for de har "døgnservice".
Værste oplevelse jeg nogensinde har haft.
Hej Jacob
Vi er naturligvis kede af, at du har haft denne oplevelse, og vi kan ikke genkende den fremstilling, du beskriver.
Det arbejde der blev bestilt, viste sig ved udførelsen at være mere omfattende end først forudsat, da de eksisterende forhold ikke svarede til det, der umiddelbart kunne vurderes ved bestillingen. Under arbejdet opstod der desværre også forhold på den eksisterende installation, som nødvendiggjorde yderligere indgreb for at kunne udføre arbejdet forsvarligt og lovligt.
Når der arbejdes på ældre afløbsinstallationer, kan der opstå uforudsete forhold, som først bliver synlige, når arbejdet er i gang. I sådanne tilfælde er vi som autoriseret VVS-virksomhed forpligtet til at sikre, at installationen udføres korrekt og tæt – også selvom det betyder, at opgaven ændrer omfang i forhold til det oprindelige udgangspunkt.
Vi bestrider, at vi har nægtet at afhjælpe fejl. Tværtimod har vi været i dialog med dig og forsøgt at finde en løsning på forløbet. Jeg har forklaret at vi gerne vil teste afløbet, og det kræver at vi kan få adgang. Da vi kom ud til dig som aftale, var der ikke adgang til afløbet.
Jeg har forsøgt at skrive til dig flere gange - dette har du stadig ikke besvaret. Vi tager altid kritik alvorligt, men vi mener også, at en offentlig anmeldelse bør give et retvisende billede af forløbet. Ønsker du fortsat en saglig gennemgang af opgaven, er du velkommen til at kontakte os direkte, så vi kan behandle sagen ordentligt.
Dbh Jeanett
EKSTREM DÅRLIG oplevelse.. Afviger 150% på prisoverslaget de selv har givet. Den person, som afgav tilbuddet målte ikke op og gav bare et tilbud han fiskede ud i det blå. alt var ellers klar til at kunne måle op og finde præcise dimensioner. Svenden, der kommer og laver det ødelægger mere end han laver. Jeg skulle i første omgang kun have lavet et gulvafløb, der skulle forbindes den gamle vandlås. Det finder han så ud af efter noget tid ikke er muligt og siger han er nødt til at skifte vandlåsen også. Det er egentlig okay, men jeg gør det tydeligt hvor vigtigt det er han kun skifter det nødvendige og det der er mit, da der ikke er adgang til naboen. Han kommer op efter en times tid og siger han er kommet til at smadre grenrøret til faldstammen ved et uheld. Derfor er han nu nødt til at skifte afløb ind til naboen også. Han køber forkerte koblinger og det nye arbejde er utæt. Han kommer igen senere på ugen for at lave mit gulvafløb i lejligheden. Han samler stumperne og går sin vej hurtigt. Ingen montering af hjørneafløb. Det hele ligger bare og flyder og kan rykkes op og ned uden at bruge kræfter. Utætheden i kælderen kommer han for at udbedre og skifte den forkerte kobling, han selv har målt op til og monteret. Den nye kobling viser sig at passe endnu dårligere og er mere utæt. Virksomheden nægter at komme og løse problemet de selv har skabt og har givet mig en regning for ting, der slet ikke er en del af det jeg skulle have lavet.
Når man ringer og skriver er de utrolig arrogante og på ingen måde til nogen hjælp, til trods for de har "døgnservice".
Værste oplevelse jeg nogensinde har haft.
Hej Jacob
Vi er naturligvis kede af, at du har haft denne oplevelse, og vi kan ikke genkende den fremstilling, du beskriver.
Det arbejde der blev bestilt, viste sig ved udførelsen at være mere omfattende end først forudsat, da de eksisterende forhold ikke svarede til det, der umiddelbart kunne vurderes ved bestillingen. Under arbejdet opstod der desværre også forhold på den eksisterende installation, som nødvendiggjorde yderligere indgreb for at kunne udføre arbejdet forsvarligt og lovligt.
Når der arbejdes på ældre afløbsinstallationer, kan der opstå uforudsete forhold, som først bliver synlige, når arbejdet er i gang. I sådanne tilfælde er vi som autoriseret VVS-virksomhed forpligtet til at sikre, at installationen udføres korrekt og tæt – også selvom det betyder, at opgaven ændrer omfang i forhold til det oprindelige udgangspunkt.
Vi bestrider, at vi har nægtet at afhjælpe fejl. Tværtimod har vi været i dialog med dig og forsøgt at finde en løsning på forløbet. Jeg har forklaret at vi gerne vil teste afløbet, og det kræver at vi kan få adgang. Da vi kom ud til dig som aftale, var der ikke adgang til afløbet.
Jeg har forsøgt at skrive til dig flere gange - dette har du stadig ikke besvaret. Vi tager altid kritik alvorligt, men vi mener også, at en offentlig anmeldelse bør give et retvisende billede af forløbet. Ønsker du fortsat en saglig gennemgang af opgaven, er du velkommen til at kontakte os direkte, så vi kan behandle sagen ordentligt.
Dbh Jeanett
Jeg har fået god og hurtig service ved skift af stigestreng i ejendommen. Frank og hans makker var dygtige , hjælpsomme og hurtige. Da vandet havde været lukket i opgangen opstod der efterfølgende problemer med tilførsel af vand til vaskemaskinen. Det er et problem med gamle rør i en gammel ejendommen. Jeg gav besked om det her til morgen til mesteren Martin og kun 1 time efter kom Martin og fixede problemet på 10 min.
Stort tak og jeg kan anbefale Københavns Vandservice Aps.
Vh Hanne
Kære Hanne
Tusinde tak for din flotte anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Dbh Jeanett
Jeg har fået god og hurtig service ved skift af stigestreng i ejendommen. Frank og hans makker var dygtige , hjælpsomme og hurtige. Da vandet havde været lukket i opgangen opstod der efterfølgende problemer med tilførsel af vand til vaskemaskinen. Det er et problem med gamle rør i en gammel ejendommen. Jeg gav besked om det her til morgen til mesteren Martin og kun 1 time efter kom Martin og fixede problemet på 10 min.
Stort tak og jeg kan anbefale Københavns Vandservice Aps.
Vh Hanne
Kære Hanne
Tusinde tak for din flotte anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Dbh Jeanett
god tone god service osv.
Hej Arne
Mange tak for anmeldelsen, den betyder meget for os.
Dbh Jeanett
god tone god service osv.
Hej Arne
Mange tak for anmeldelsen, den betyder meget for os.
Dbh Jeanett
Alt var perfekt
Kære Vester Gasværk
Mange tak for anmeldelsen, vores samarbejde betyder meget for os :-)
Dbh Jeanett
Alt var perfekt
Kære Vester Gasværk
Mange tak for anmeldelsen, vores samarbejde betyder meget for os :-)
Dbh Jeanett
Hej Susanne
Tak for anmeldelsen. Håber du alt i alt har været tilfreds
Rigtig god dag.
Venligst Jeanett fra Vandservice