bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Der var tale om eftersyn af en varmepumpe, som selv samme virksomhed har sat op, og som blot
efter 8 år er stået af!
Jeg havde varmepumpemesteren til at kontrollere den i marts, da jeg lige havde købt huset,
og havde meldt til ejendomsmægler, at jeg mente, at den ikke fungerede som den skulle.
Det påstod varmepumpemesteren så, at den gjorde.
Nu i fyringssæsonen står jeg med en pumpe, der ikke fungerer og får at vide, at han havde haft
store problemer med at få den igang i foråret ..... nu hænger jeg selv på udgiften.
Denne gang var tale om maks. 15 minutters besøg,
hvor eneste værktøj i brug var en skruetrækker, som
montøren brugte til at forsøge at skubbe ventilatoren
igang igennem gitteret på anlægget!
Han konstaterede, at den skulle repareres for mellem 4- 6000 kr.
eller udskiftes med en ny til 16 - 18.000 kr.
Serviceeftersynet i foråret af to pumper, der blev skilt og renset
lød på ca. 2200 kr.
Jeg har d.d. ( 12.12 ) modtaget en faktura til forfald d. 6.12?
Den lyder på 1.590 kr. for maks. 15. minutters resultatløst besøg.
Jeg undrer mig over, at jeg skal betale BÅDE for en servicevogn
(hvad er alternativet - at teknikeren gik ud til mig ???) OG en tekniker.
Regning fra foråret nævner intet om betaling for servicevogn....
Det må have været en tung skruetrækker, når der skulle en specialvogn
til at transportere den!
Der var tale om eftersyn af en varmepumpe, som selv samme virksomhed har sat op, og som blot
efter 8 år er stået af!
Jeg havde varmepumpemesteren til at kontrollere den i marts, da jeg lige havde købt huset,
og havde meldt til ejendomsmægler, at jeg mente, at den ikke fungerede som den skulle.
Det påstod varmepumpemesteren så, at den gjorde.
Nu i fyringssæsonen står jeg med en pumpe, der ikke fungerer og får at vide, at han havde haft
store problemer med at få den igang i foråret ..... nu hænger jeg selv på udgiften.
Denne gang var tale om maks. 15 minutters besøg,
hvor eneste værktøj i brug var en skruetrækker, som
montøren brugte til at forsøge at skubbe ventilatoren
igang igennem gitteret på anlægget!
Han konstaterede, at den skulle repareres for mellem 4- 6000 kr.
eller udskiftes med en ny til 16 - 18.000 kr.
Serviceeftersynet i foråret af to pumper, der blev skilt og renset
lød på ca. 2200 kr.
Jeg har d.d. ( 12.12 ) modtaget en faktura til forfald d. 6.12?
Den lyder på 1.590 kr. for maks. 15. minutters resultatløst besøg.
Jeg undrer mig over, at jeg skal betale BÅDE for en servicevogn
(hvad er alternativet - at teknikeren gik ud til mig ???) OG en tekniker.
Regning fra foråret nævner intet om betaling for servicevogn....
Det må have været en tung skruetrækker, når der skulle en specialvogn
til at transportere den!
Vi beklager, Fru Apelgren, at du er blevet skuffet over den meddelelse, som vi har givet dig omkring din varmepumpes stand og den ydelse, vi har leveret til dig.
Når det kommer til din anmeldelse, så er der direkte faktuelt forkerte oplysninger.
Varmepumpemesteren har ikke leveret den varmepumpe til dit sommerhus.
Du har bestilt kontrol og rensning af 2 stk. varmepumper, og det har vi leveret. Du har fået udleveret 2 rapporter om, hvad der er udført og kontrolleret. Begge bekræfter, at varmepumperne virker, som de skal, den dag de blev serviceret. Den ene holder op med at virke 9 måneder efter. Det kan ske, men det har ikke noget med servicen at gøre.
Du tilkalder os for at fejlfinde anlægget, og vi konstaterer, at anlægget er defekt. Det giver ikke mening at analysere yderligere, da det har den alder, det har. Men du får en faglig vurdering af, hvad det vil koste at udskifte de dele, der skal til for at få det til at køre igen. Du får også en pris på, hvad et tilsvarende anlæg koster fra nyt med 5 års garanti, inkl. moms og de arbejdsydelser, der skal til for en udskiftning. Du har valgt at tage dig en betænkningstid for dette, hvilket er helt fair.
Den regning, du har modtaget, afspejler den tid og de omkostninger, som virksomheden har i forbindelse med din sag. Hvis vi skulle være gået, ville det kræve langt mere tid og dermed også være mere omkostningsfuldt end det, din regning lyder på nu.
Vi håber, at dette klargør situationen og ser frem til at høre fra dig.
Installation af luft-luft varmepumpe, det kørte bare perfekt med bestilling og installation
Installation af luft-luft varmepumpe, det kørte bare perfekt med bestilling og installation
Stort set alt gik som aftalt, bortse fra at opsætninge skete før aftalen, fik dog sms om opsætningen. Og jeg kunne va sagt nej. Så alt ok
Stort set alt gik som aftalt, bortse fra at opsætninge skete før aftalen, fik dog sms om opsætningen. Og jeg kunne va sagt nej. Så alt ok
Vi beklager, Fru Apelgren, at du er blevet skuffet over den meddelelse, som vi har givet dig omkring din varmepumpes stand og den ydelse, vi har leveret til dig.
Når det kommer til din anmeldelse, så er der direkte faktuelt forkerte oplysninger.
Varmepumpemesteren har ikke leveret den varmepumpe til dit sommerhus.
Du har bestilt kontrol og rensning af 2 stk. varmepumper, og det har vi leveret. Du har fået udleveret 2 rapporter om, hvad der er udført og kontrolleret. Begge bekræfter, at varmepumperne virker, som de skal, den dag de blev serviceret. Den ene holder op med at virke 9 måneder efter. Det kan ske, men det har ikke noget med servicen at gøre.
Du tilkalder os for at fejlfinde anlægget, og vi konstaterer, at anlægget er defekt. Det giver ikke mening at analysere yderligere, da det har den alder, det har. Men du får en faglig vurdering af, hvad det vil koste at udskifte de dele, der skal til for at få det til at køre igen. Du får også en pris på, hvad et tilsvarende anlæg koster fra nyt med 5 års garanti, inkl. moms og de arbejdsydelser, der skal til for en udskiftning. Du har valgt at tage dig en betænkningstid for dette, hvilket er helt fair.
Den regning, du har modtaget, afspejler den tid og de omkostninger, som virksomheden har i forbindelse med din sag. Hvis vi skulle være gået, ville det kræve langt mere tid og dermed også være mere omkostningsfuldt end det, din regning lyder på nu.
Vi håber, at dette klargør situationen og ser frem til at høre fra dig.