bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Efter den første henvendelse hvor jeg beskrev problemet, blev der ringet tilbage efter 10 minutter og elektrikeren fortalte de ville have en mand på opgaven indenfor 1 time.....det passede ....der gik 55 minutter!
Ovenud tilfreds!!
Efter den første henvendelse hvor jeg beskrev problemet, blev der ringet tilbage efter 10 minutter og elektrikeren fortalte de ville have en mand på opgaven indenfor 1 time.....det passede ....der gik 55 minutter!
Ovenud tilfreds!!
Super service, fint arbejde og god dialog.
Elektrikeren havde ikke fået besked fra kontoret om at ringe 30 min før, så han måtte vente lidt inden jeg kom frem (HFI skulle installeres i min fars hus).
Er meget tilfreds og kan kun anbefale Demskov EL.
Super service, fint arbejde og god dialog.
Elektrikeren havde ikke fået besked fra kontoret om at ringe 30 min før, så han måtte vente lidt inden jeg kom frem (HFI skulle installeres i min fars hus).
Er meget tilfreds og kan kun anbefale Demskov EL.
sendte en SMS med billede og beskrivelse af opgaven, samt kontakt oplysninger på lejer, Demskov klarede resten
sendte en SMS med billede og beskrivelse af opgaven, samt kontakt oplysninger på lejer, Demskov klarede resten
Da arbejdet var aftalt blev aftalte udførelsesdage overholdt og det endeligt resultat er meget tilfredsstillende.
Da arbejdet var aftalt blev aftalte udførelsesdage overholdt og det endeligt resultat er meget tilfredsstillende.
Håndværkeren var en meget behagelig ung mand, som var åben og imødekommende. En rigtig god oplevelse
God og professionel arbejde. Jeg fik nogle gode fif til at varmepumpen kan holde i mange år endnu.
God og professionel arbejde. Jeg fik nogle gode fif til at varmepumpen kan holde i mange år endnu.
Pris overslag holdt ikke og ikke alt blev fixet
Hej Henrik.
Tak for at du giver dig tid til at lave en anmeldelse. Vores kunders tilfredshed er vores højeste prioritet og vi er derfor kede af, at du ikke har haft en positiv oplevelse.
Vi har været hos dig for at udføre et el-tjek. Her fik vi registeret en del fejl og mangler som kunne/burde udbedres.
Du har helt ret i, at vi ikke udbredte alt. Den ene fejl vi fandt, var en ulovlig installation, som kun ville kunne udbedres, hvis dit loft i gangen blev revet ned. I stedet aftalte vi, at vi demonterede installation for spot og der derved ikke er strøm ud til dette mere.
Vi er altid meget påpasselige med at give prisoverslag, da det kan ske, at prisen vil stige. Vi vil gerne beklage, hvis vi har givet dig indtrykket, at vi kunne løse opgaven for en fast pris. Vi indgår altid i løbende dialog med vores kunder, som opgaven udvikler sig, så de ikke føler, at de pludselig bliver påduttet en uventet regning.
Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv endelig ikke med at række ud til os.
Venlig hilsen
Demskov El & Grøn
Forfærdelig oplevelse med Demskov. Fik dem anbefalet af vores elselskab, men det var en dårlig ide.
Generelt virkede det meget amatøragtigt. Flere fejl, som vi enten selv opdagede, eller som krævede 3 forsøg før de fik dem udbedret (med en beskyldning om at vores elladestander var i stykker). Det viste sig at være en kabel der manglede.
Aftale 4000 for standard installation, men vi endte over 8000 med kabler og og lignende. Uigennemskueligt og dårlig oplevelse. Fakturaen kom 1,5 måned efter udført arbejde.
Hej Jonas.
Tak fordi, at du giver dig tid til at lave en anmeldelse, så vi kan få afklaret dit forløb. Vores kunders tilfredshed er vores højeste prioritet, og vi er derfor naturligvis kede af, at din oplevelse ikke har været tilfredsstillende.
Som det første vil vi gerne undskylde for den fejl vores montører lavede, hvor de fik forbyttet to kabler, som resulterede i, at din ladeboks ikke virkede. Vi har kompenseret dig for den periode, hvor du var nødsaget til at lade ude i byen indtil din lader igen virkede.
Det er helt rigtigt, at prisen steg på din opsætning af ladeboks, men dette er helt naturligt, når vi kigger nærmere på omstændighederne.
Du blev informeret om, at en standardpakke koster 3.995 DKK inkl. moms. I dit tilfælde var ekstra ydelser og tilkøb nødvendige bl.a.:
Alt i alt, så blev servicen dyrere end de oprindelige 3995,-, men dette har vi også informeret dig om løbende, og som du også har godkendt.
Vi vil endnu engang beklage vores fejl, og at du ikke har haft en tilfredsstillende oplevelse, og vi håber, at dette kan være med til at afklare forløbet og prisen.
Venlig hilsen
Demskov El & Demskov Grøn
Forfærdelig oplevelse med Demskov. Fik dem anbefalet af vores elselskab, men det var en dårlig ide.
Generelt virkede det meget amatøragtigt. Flere fejl, som vi enten selv opdagede, eller som krævede 3 forsøg før de fik dem udbedret (med en beskyldning om at vores elladestander var i stykker). Det viste sig at være en kabel der manglede.
Aftale 4000 for standard installation, men vi endte over 8000 med kabler og og lignende. Uigennemskueligt og dårlig oplevelse. Fakturaen kom 1,5 måned efter udført arbejde.
Hej Jonas.
Tak fordi, at du giver dig tid til at lave en anmeldelse, så vi kan få afklaret dit forløb. Vores kunders tilfredshed er vores højeste prioritet, og vi er derfor naturligvis kede af, at din oplevelse ikke har været tilfredsstillende.
Som det første vil vi gerne undskylde for den fejl vores montører lavede, hvor de fik forbyttet to kabler, som resulterede i, at din ladeboks ikke virkede. Vi har kompenseret dig for den periode, hvor du var nødsaget til at lade ude i byen indtil din lader igen virkede.
Det er helt rigtigt, at prisen steg på din opsætning af ladeboks, men dette er helt naturligt, når vi kigger nærmere på omstændighederne.
Du blev informeret om, at en standardpakke koster 3.995 DKK inkl. moms. I dit tilfælde var ekstra ydelser og tilkøb nødvendige bl.a.:
Alt i alt, så blev servicen dyrere end de oprindelige 3995,-, men dette har vi også informeret dig om løbende, og som du også har godkendt.
Vi vil endnu engang beklage vores fejl, og at du ikke har haft en tilfredsstillende oplevelse, og vi håber, at dette kan være med til at afklare forløbet og prisen.
Venlig hilsen
Demskov El & Demskov Grøn
Hej Henrik.
Tak for at du giver dig tid til at lave en anmeldelse. Vores kunders tilfredshed er vores højeste prioritet og vi er derfor kede af, at du ikke har haft en positiv oplevelse.
Vi har været hos dig for at udføre et el-tjek. Her fik vi registeret en del fejl og mangler som kunne/burde udbedres.
Du har helt ret i, at vi ikke udbredte alt. Den ene fejl vi fandt, var en ulovlig installation, som kun ville kunne udbedres, hvis dit loft i gangen blev revet ned. I stedet aftalte vi, at vi demonterede installation for spot og der derved ikke er strøm ud til dette mere.
Vi er altid meget påpasselige med at give prisoverslag, da det kan ske, at prisen vil stige. Vi vil gerne beklage, hvis vi har givet dig indtrykket, at vi kunne løse opgaven for en fast pris. Vi indgår altid i løbende dialog med vores kunder, som opgaven udvikler sig, så de ikke føler, at de pludselig bliver påduttet en uventet regning.
Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv endelig ikke med at række ud til os.
Venlig hilsen
Demskov El & Grøn