bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Super fint arbejde hvor alle aftaler blev overholdt. Hurtigt og professionelt. Kan klart anbefale firmaet.
Kære Jesper Thomsen
Tusind tak for din fine anmeldelse.
Det glæder os virkelig at høre, at du er tilfreds med arbejdet, og at både kvalitet og aftaler levede op til dine forventninger. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse – og for din anbefaling.
Du er altid velkommen, hvis vi kan hjælpe med noget igen.
Med venlig hilsen
Nick Lind & Birkedal Malerafdeling
Vi har brugt Lind & Birkedal, både deres tømreafdeling, samt deres malerafdeling i forbindelse med totalistandsættelse af vores gamle hus fra 1910. Alt spiller og deres sans for detaljen er virkelig god. Vi lukker aldrig andre malere ind i huset igen som ikke er fra Lind & Birkedal. Det samme gælder iøvrigt deres tømrere.
Kære Christian Walther Øyrabø
Tusind tak for din flotte anmeldelse og de venlige ord. Det betyder virkelig meget for hele vores team, at I har været så tilfredse med både maler- og tømrerarbejdet i forbindelse med jeres totalistandsættelse.
Vi sætter en stor ære i håndværk, detaljer og god dialog – derfor er det fantastisk at høre, at det har gjort en positiv forskel for jer.
Tak fordi I valgte os til opgaven, og for jeres tillid. I skal altid være mere end velkomne til at kontakte os igen, hvis I får brug for hjælp fremover.
De bedste hilsner
Nick Lind & Birkedal
Vi har brugt Lind & Birkedal, både deres tømreafdeling, samt deres malerafdeling i forbindelse med totalistandsættelse af vores gamle hus fra 1910. Alt spiller og deres sans for detaljen er virkelig god. Vi lukker aldrig andre malere ind i huset igen som ikke er fra Lind & Birkedal. Det samme gælder iøvrigt deres tømrere.
Kære Christian Walther Øyrabø
Tusind tak for din flotte anmeldelse og de venlige ord. Det betyder virkelig meget for hele vores team, at I har været så tilfredse med både maler- og tømrerarbejdet i forbindelse med jeres totalistandsættelse.
Vi sætter en stor ære i håndværk, detaljer og god dialog – derfor er det fantastisk at høre, at det har gjort en positiv forskel for jer.
Tak fordi I valgte os til opgaven, og for jeres tillid. I skal altid være mere end velkomne til at kontakte os igen, hvis I får brug for hjælp fremover.
De bedste hilsner
Nick Lind & Birkedal
Oplevelsen var god og Nick var en behagelig mand
Kære Lis Hansen
Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os meget at høre, at du havde en god oplevelse, og at du fandt Nick behagelig at arbejde sammen med. Vi sætter stor pris på din feedback og står altid klar, hvis du får brug for vores hjælp igen.
De bedste hilsner,
Nick Lind & Birkedal Malerafdeling
Oplevelsen var god og Nick var en behagelig mand
Kære Lis Hansen
Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os meget at høre, at du havde en god oplevelse, og at du fandt Nick behagelig at arbejde sammen med. Vi sætter stor pris på din feedback og står altid klar, hvis du får brug for vores hjælp igen.
De bedste hilsner,
Nick Lind & Birkedal Malerafdeling
min oplevelse med Nick, samt arbejdet er udført godt
Kære Lis Hansen
Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os meget at høre, at du havde en god oplevelse, og at du fandt Nick behagelig at arbejde sammen med. Vi sætter stor pris på din feedback og står altid klar, hvis du får brug for vores hjælp igen.
De bedste hilsner,
Nick Lind & Birkedal Malerafdeling
min oplevelse med Nick, samt arbejdet er udført godt
Kære Lis Hansen
Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os meget at høre, at du havde en god oplevelse, og at du fandt Nick behagelig at arbejde sammen med. Vi sætter stor pris på din feedback og står altid klar, hvis du får brug for vores hjælp igen.
De bedste hilsner,
Nick Lind & Birkedal Malerafdeling
Den søde Claus er en suveræn maler, med et altid godt humør. det er derfor jeg bruger jer igen. Sidste gang var i september til mit køkken, og der var alting også ok.
Den søde Claus er en suveræn maler, med et altid godt humør. det er derfor jeg bruger jer igen. Sidste gang var i september til mit køkken, og der var alting også ok.
Arbejdet var veludført (dog med mørke pletter på ruderne hist og her.
6 timers arbejde for 20.000 kr inklusiv moms. Det er en høj timeløn!!!
Arbejdet var veludført (dog med mørke pletter på ruderne hist og her.
6 timers arbejde for 20.000 kr inklusiv moms. Det er en høj timeløn!!!
Farveskift (brun til hvid) og vedligeholdelse af udvendigt træværk.
Grundigt og flot arbejde:-)
Farveskift (brun til hvid) og vedligeholdelse af udvendigt træværk.
Grundigt og flot arbejde:-)
Rigtig god oplevelse, de leverede til tiden og ydelsen levede fuldt op til forventningerne. Meget sød og dygtig kvindelig maler.
Rigtig god oplevelse, de leverede til tiden og ydelsen levede fuldt op til forventningerne. Meget sød og dygtig kvindelig maler.
Maler ankom kl. 7.00 som aftalt. Han startede med at dække alt til. Alt i alt et godt udført arbejde af en flink maler.
Maler ankom kl. 7.00 som aftalt. Han startede med at dække alt til. Alt i alt et godt udført arbejde af en flink maler.
TILFØJET/OPDATERET: 19-09-2024
Jeg havde små reparationer, jeg skulle have lavet efter en køkkenrenovering, hvor samtlige håndværkere havde lavet et dårligt stykke arbejde. Kommunikationen med Lind & Birkedal Malerafdeling var nem fra start til slut, de gjorde arbejdet perfekt og ryddede op efter sig. Selv da der var noget der lige skulle fikses, kom de allerede dagen efter, så arbejdet blev afsluttet hurtigt. Meget god oplevelse!
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 19-09-2024
Karakter: 5.00
Jeg havde små reparationer, jeg skulle have lavet efter en køkkenrenovering, hvor samtlige håndværkere hvad gjort et dårligt stykke arbejde. Kommunikationen med Lind & Birkedal Malerafdeling var nem fra start til slut, og de gjorde arbejdet perfekt og ryddede op efter sig. Selv da der var noget der lige skulle fikses, kom de allerede dagen efter, så arbejdet blev afsluttet hurtigt. Meget god oplevelse!
TILFØJET/OPDATERET: 19-09-2024
Jeg havde små reparationer, jeg skulle have lavet efter en køkkenrenovering, hvor samtlige håndværkere havde lavet et dårligt stykke arbejde. Kommunikationen med Lind & Birkedal Malerafdeling var nem fra start til slut, de gjorde arbejdet perfekt og ryddede op efter sig. Selv da der var noget der lige skulle fikses, kom de allerede dagen efter, så arbejdet blev afsluttet hurtigt. Meget god oplevelse!
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 19-09-2024
Karakter: 5.00
Jeg havde små reparationer, jeg skulle have lavet efter en køkkenrenovering, hvor samtlige håndværkere hvad gjort et dårligt stykke arbejde. Kommunikationen med Lind & Birkedal Malerafdeling var nem fra start til slut, og de gjorde arbejdet perfekt og ryddede op efter sig. Selv da der var noget der lige skulle fikses, kom de allerede dagen efter, så arbejdet blev afsluttet hurtigt. Meget god oplevelse!
Maleren kom ud for at besigtige både alene og med teknisk ekspert for at vurdering af fremgangsmåde i forhold til alger.
Efterfølgende kom firmaet forbi flere gange for at give algefjerner og vaske ned. Der der skulle males var det overstået på halvanden dag.
Vi er meget tilfredse.
Maleren kom ud for at besigtige både alene og med teknisk ekspert for at vurdering af fremgangsmåde i forhold til alger.
Efterfølgende kom firmaet forbi flere gange for at give algefjerner og vaske ned. Der der skulle males var det overstået på halvanden dag.
Vi er meget tilfredse.
Super god kommunikation. Der blev løbende fulgt op på opgaven og orienteret om processen.
Professionelt håndværk der er udført, og alle jeg har været i kontakt med har været venlige at tale med.
Super god kommunikation. Der blev løbende fulgt op på opgaven og orienteret om processen.
Professionelt håndværk der er udført, og alle jeg har været i kontakt med har været venlige at tale med.
Lind & Birkedal var fremragende med hurtig kommunikation, de kunne komme ud næsten med det samme, og de lavede vores væg bag komfuret smuk med professionelt håndværk til en rigtig fornuftig pris. Vi er meget tilfredse og vil helt sikkert bruge dem igen.
Lind & Birkedal var fremragende med hurtig kommunikation, de kunne komme ud næsten med det samme, og de lavede vores væg bag komfuret smuk med professionelt håndværk til en rigtig fornuftig pris. Vi er meget tilfredse og vil helt sikkert bruge dem igen.
Kære Jesper Thomsen
Tusind tak for din fine anmeldelse.
Det glæder os virkelig at høre, at du er tilfreds med arbejdet, og at både kvalitet og aftaler levede op til dine forventninger. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse – og for din anbefaling.
Du er altid velkommen, hvis vi kan hjælpe med noget igen.
Med venlig hilsen
Nick Lind & Birkedal Malerafdeling