bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Arbejdet blev udført til tilfredshed og i en positiv stemning, og håndværkeren optrådte under hele reparationen kompetent og med lyst til samtale
Arbejdet blev udført til tilfredshed og i en positiv stemning, og håndværkeren optrådte under hele reparationen kompetent og med lyst til samtale
Vor El entreprenør gennem mere end 20 år
God service
Fejl i timeberegning. Fik regningen reduceret efter kort kommunikation.
Dygtig og høflig herre
Flinke håndværkere
Fint fint fint
Jeg har haft en fantastisk oplevelse med fjordens El. Virkelig flink elektriker der kom og lyttede til min problemstilling. Han løste det uden problemer og kom med forslag som jeg ikke selv havde tænkt over.
Jeg har haft en fantastisk oplevelse med fjordens El. Virkelig flink elektriker der kom og lyttede til min problemstilling. Han løste det uden problemer og kom med forslag som jeg ikke selv havde tænkt over.
Lavede opgaverne og kom med gode råd til andre ting.
Super proff. Og god kommunikation
De har altid overholdt aftaler og har altid lavet et godt, og flot stykke arbejde, generelt dejlig stabilt firma.
De har altid overholdt aftaler og har altid lavet et godt, og flot stykke arbejde, generelt dejlig stabilt firma.
Medarbejderen var kvalificeret til opgaven, men jeg synes at det var dyrt kun på grund af rådgivning.
Vi har haft forskellige besøg af Fjordens El i de sidste par år og kommunkiation, effektivitet samt faglig kunnen er enestående!
Vi har haft forskellige besøg af Fjordens El i de sidste par år og kommunkiation, effektivitet samt faglig kunnen er enestående!
Efter arbejde i eltavlen var der en løs forbindelse, som elektrikeren sagde var ok. Jeg har lige snakket ned Fjordens El, som sagde, at det kunne hans elektriker ikke finde på at sige, da en løs forbindelse udgør en brandfare. Det gjorde elektrikeren nu alligevel, men “hvem kan huske hvad der blev sagt for 3 år siden” som Fjordens El sagde. Jeg er målløs over at Fjordens El har udført en stykke arbejde som udgør en brandfare. Det var da den løse forbindelse efter 3 år var så løs, at lyset permanent var væk i køkkenet at jeg henvendte mig. Fjordens El tog så fuld pris for at udbedre egen fejl. Derfor kan der ikke gives mere end én stjerne. Igen, jeg er målløs over at de efterlader en eltavle med en løs forbindelse, som udgør en brandfare. Jeg kan kun opfordre til at optage alle samtaler, da Fjordens El åbenbart ikke kan huske hvad der bliver sagt.
Efter arbejde i eltavlen var der en løs forbindelse, som elektrikeren sagde var ok. Jeg har lige snakket ned Fjordens El, som sagde, at det kunne hans elektriker ikke finde på at sige, da en løs forbindelse udgør en brandfare. Det gjorde elektrikeren nu alligevel, men “hvem kan huske hvad der blev sagt for 3 år siden” som Fjordens El sagde. Jeg er målløs over at Fjordens El har udført en stykke arbejde som udgør en brandfare. Det var da den løse forbindelse efter 3 år var så løs, at lyset permanent var væk i køkkenet at jeg henvendte mig. Fjordens El tog så fuld pris for at udbedre egen fejl. Derfor kan der ikke gives mere end én stjerne. Igen, jeg er målløs over at de efterlader en eltavle med en løs forbindelse, som udgør en brandfare. Jeg kan kun opfordre til at optage alle samtaler, da Fjordens El åbenbart ikke kan huske hvad der bliver sagt.
Hej Nicolaj
Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse med os. Som jeg også fortalte i telefonen, er det svært at rette op på noget som en af vores elektrikere har gjort/sagt for 3år siden, hvis ikke vi får det af vide. Vi vil aldrig sige at det er okay med en løsforbindelse i en elinstallation. Jeg tænker derfor der må være opstået en misforståelse omkring dette.
Det er rigtigt at vi d. 27/6 2020 udskifter 3 HPFI-relæer i forbindelse med vi laver strøm til din varmepumpe, da de eksisterende relæer var defekte.
Efterfølgende har du brugt os 2 gange, uden at nævne den løseforbindelse eller din oplevelse tilbage i juni 2020.
D. 11/5 2023, bestiller du os igen da du mangler strøm og oplever at tavlen sitrer. Du får derfor besøg af en af vores medarbejder, der strammer en løsforbindelse på en gruppe i din tavle. Der er altså tale om en fejl på en gruppe som vi ikke har haft arbejdet på nogle af de gange vi har været hos dig.
Derfor sender vi en faktura for det udførte arbejde.
Mvh Jesper Thomsen
Fantastisk elektriker, som virkelig prøvede at finde fejlen på opvaskemaskinen. Hjælpsom med andre ting også.
Vi har brugt firmaet tidligere til bl.a. udendørs arbejde, og vil bestemt vende tilbage igen , når/hvis det skulle blive nødvendigt.
Fantastisk elektriker, som virkelig prøvede at finde fejlen på opvaskemaskinen. Hjælpsom med andre ting også.
Vi har brugt firmaet tidligere til bl.a. udendørs arbejde, og vil bestemt vende tilbage igen , når/hvis det skulle blive nødvendigt.
udskiftet lysspots i entre og badeværelse. Flot montering og fuldstændig rengøring efter fuldendt arbejde
Til at regne med - og meget behagelig:)
Så fint arbejde.
Meget venlige håndværker
Overholder aftaler
Slutresultatet er som ved øvrige besøg helt OK.
Dog finder jeg det lidt urimeligt, - at den kendsgerning, at elektrikeren ikke havde den nødvendige udskiftningsdel med endsige kunne skaffe den hos Bauhaus eller andet steds ved første besøg, - medførte at vi fik en regning på to servicebesøg incl. servicevogn begge gange..
Slutresultatet er som ved øvrige besøg helt OK.
Dog finder jeg det lidt urimeligt, - at den kendsgerning, at elektrikeren ikke havde den nødvendige udskiftningsdel med endsige kunne skaffe den hos Bauhaus eller andet steds ved første besøg, - medførte at vi fik en regning på to servicebesøg incl. servicevogn begge gange..
Opgaven blev meget hurigt og professionelt håndteret. Der har ikke været noget som jeg kan sætte en finger på.
Hej Lucas
Tak for den gode anmeldelse, vi er glade for at kunne hjælpe dig.
Mvh Daniel Wriedt
Opgaven blev meget hurigt og professionelt håndteret. Der har ikke været noget som jeg kan sætte en finger på.
Hej Lucas
Tak for den gode anmeldelse, vi er glade for at kunne hjælpe dig.
Mvh Daniel Wriedt
Alt har fungeret super og meget fint opfølgende med en præcis beskrivelse af, hvornår vi ses igen og med hvem, samt hvad de vil lave. Flot arbejde
Hej Niels
Tak for den gode anmeldelse. Dejligt at høre at vores tydelige kommunikation og planlægning har været som ønsket.
Mvh Daniel Wriedt
Alt har fungeret super og meget fint opfølgende med en præcis beskrivelse af, hvornår vi ses igen og med hvem, samt hvad de vil lave. Flot arbejde
Hej Niels
Tak for den gode anmeldelse. Dejligt at høre at vores tydelige kommunikation og planlægning har været som ønsket.
Mvh Daniel Wriedt
Roskilde Fjordens El A/S lægger stor vægt på kvalitet, service og rådgivning. Vi er medlem af Tekniq og gør meget ud af, at holde os ajour omkring den nyeste lovgivning på el-området. Når du har brug for en el-installatør, er det vigtigt, at du/I vælger en der er autoriseret, som lovgivningen kræver. Roskilde Fjordens El A/S består af 15 medarbejdere, heraf 5 lærlinge, der er klar til at servicere lokalt. Vi har åbnet en afdeling i Hillerød på Høgevej 8B og er klar til at servicere vores kunder i det Nordsjællandske. Telefonnummeret til Hillerød afdelingen er 48 26 27 00
Hej Nicolaj
Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse med os. Som jeg også fortalte i telefonen, er det svært at rette op på noget som en af vores elektrikere har gjort/sagt for 3år siden, hvis ikke vi får det af vide. Vi vil aldrig sige at det er okay med en løsforbindelse i en elinstallation. Jeg tænker derfor der må være opstået en misforståelse omkring dette.
Det er rigtigt at vi d. 27/6 2020 udskifter 3 HPFI-relæer i forbindelse med vi laver strøm til din varmepumpe, da de eksisterende relæer var defekte.
Efterfølgende har du brugt os 2 gange, uden at nævne den løseforbindelse eller din oplevelse tilbage i juni 2020.
D. 11/5 2023, bestiller du os igen da du mangler strøm og oplever at tavlen sitrer. Du får derfor besøg af en af vores medarbejder, der strammer en løsforbindelse på en gruppe i din tavle. Der er altså tale om en fejl på en gruppe som vi ikke har haft arbejdet på nogle af de gange vi har været hos dig.
Derfor sender vi en faktura for det udførte arbejde.
Mvh Jesper Thomsen