bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Virkelig god service, overholder aftaler, alt ok.
Tak for din fine anmeldelse, Søren!
Vi ses snart igen min ven :)
Det er ikke en eneste stribe på mine vinduer, som der har været ved de to andre vinduespudsere der har vasket her
Og prisen er rigtig fin ☺️
Dejligt at høre, Lisbet!
Selvom vi vasker med anlæg, tager det sin tid, for at opnå det bedste resultat :)
Det er ikke en eneste stribe på mine vinduer, som der har været ved de to andre vinduespudsere der har vasket her
Og prisen er rigtig fin ☺️
Dejligt at høre, Lisbet!
Selvom vi vasker med anlæg, tager det sin tid, for at opnå det bedste resultat :)
Dejlig smilende og imødekommende ung mand, hurtig og effektiv og god aftale på fremtidig vindues pudsning
Tak for din fine anmeldelse søde Tine!
Vi ses snart igen :)
Dejlig smilende og imødekommende ung mand, hurtig og effektiv og god aftale på fremtidig vindues pudsning
Tak for din fine anmeldelse søde Tine!
Vi ses snart igen :)
Effektiv, prisbillig og en fantastisk person! Alt i alt en fantastisk kombination, at et seriøst firma og et dejligt menneske bag hele herligheden!
Af hjertet tak for din søde anmeldelse!
Vi ses snart igen! :)
Effektiv, prisbillig og en fantastisk person! Alt i alt en fantastisk kombination, at et seriøst firma og et dejligt menneske bag hele herligheden!
Af hjertet tak for din søde anmeldelse!
Vi ses snart igen! :)
Er yderste tilfreds med den unge mand.. skriver i panik om han kan pudse min vinduer inden for et par dage. Og der kommer med det samme en sød besked tilbage.. ikke noget problem… DET ER DET MAN KALDER TOTAL GO SERVICE.. Så et kæmpe 10 tal herfra
Af hjertet tak for din dejlige anmeldelse, Lise!
Er du glad - er jeg glad! :)
Er yderste tilfreds med den unge mand.. skriver i panik om han kan pudse min vinduer inden for et par dage. Og der kommer med det samme en sød besked tilbage.. ikke noget problem… DET ER DET MAN KALDER TOTAL GO SERVICE.. Så et kæmpe 10 tal herfra
Af hjertet tak for din dejlige anmeldelse, Lise!
Er du glad - er jeg glad! :)
TILFØJET/OPDATERET: 17-01-2024
God og venlig service
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 17-01-2024
Karakter: 5.00
TILFØJET/OPDATERET: 17-01-2024
God og venlig service
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 17-01-2024
Karakter: 5.00
God og venlig service
Af hjertet tak for din værdsættende anmeldelse, Tine.
Mega dejlig weekend til dig og dine kære!
Dbh Magnus :)
TILFØJET/OPDATERET: 17-01-2024
God og venlig service
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 17-01-2024
Karakter: 5.00
TILFØJET/OPDATERET: 17-01-2024
God og venlig service
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 17-01-2024
Karakter: 5.00
God og venlig service
Af hjertet tak for din værdsættende anmeldelse, Tine.
Mega dejlig weekend til dig og dine kære!
Dbh Magnus :)
Frisk, sød ung mand, som har pudset mine vinduer, det har han gjort til perfektion. Jeg er meget glad.
Tusinde tak søde Anita. Det er jeg hammer glad for at høre!
Ha' det fantastisk til vi ses igen.
Frisk, sød ung mand, som har pudset mine vinduer, det har han gjort til perfektion. Jeg er meget glad.
Tusinde tak søde Anita. Det er jeg hammer glad for at høre!
Ha' det fantastisk til vi ses igen.
Fint resultat på trods af at det var første gang han skulle klare den slags opgave.
Vinduespudsning inklusiv grundig rengøring af false, rammer, karme - kort sagt ALT - både ude og inde.
Af hjertet tak for din fine anmeldelse, Jan.
Jeps - første gang jeg prøver DEN HELT STORE TUR =)
Er maks glad for, at det faldt i god jord!
Dbh Magnus
Fint resultat på trods af at det var første gang han skulle klare den slags opgave.
Vinduespudsning inklusiv grundig rengøring af false, rammer, karme - kort sagt ALT - både ude og inde.
Af hjertet tak for din fine anmeldelse, Jan.
Jeps - første gang jeg prøver DEN HELT STORE TUR =)
Er maks glad for, at det faldt i god jord!
Dbh Magnus
Magnus er en meget sympatisk ung mand, som udfører et godt job, hurtigt og professionelt. Vi er meget tilfredse og kan kun give vore varmeste anbefaling
Af hjertet tak for din værdsættende anmeldelse, Merete.
Mega dejlig weekend til dig og dine kære!
Magnus er en meget sympatisk ung mand, som udfører et godt job, hurtigt og professionelt. Vi er meget tilfredse og kan kun give vore varmeste anbefaling
Af hjertet tak for din værdsættende anmeldelse, Merete.
Mega dejlig weekend til dig og dine kære!
Ny vasket og pæne vinduer
Tusind tak Britt.
Din anmeldelse er værdsat meget!
God weekend =)
Ny vasket og pæne vinduer
Tusind tak Britt.
Din anmeldelse er værdsat meget!
God weekend =)
Et meget rart menneske kommer og laver et flot stykke arbejde og derfor er han meget velkommen igen.
Mange tak, Niels!
Håber det går bedre med helbredet.
Vi ses snart igen min ven.
Et meget rart menneske kommer og laver et flot stykke arbejde og derfor er han meget velkommen igen.
Mange tak, Niels!
Håber det går bedre med helbredet.
Vi ses snart igen min ven.
Kommer altid til den aftalte tid
Hej Brian☺️
Rigtig fin anmeldelse og dejlige ord at få med mig videre☺️
Må du få en dejlig dag!
DBH, Magnus / MS Vinduespuds
Kommer altid til den aftalte tid
Hej Brian☺️
Rigtig fin anmeldelse og dejlige ord at få med mig videre☺️
Må du få en dejlig dag!
DBH, Magnus / MS Vinduespuds
Flot stykke arbejde Magnus laver
Hej Jonas☺️
Mange tak for din fine anmeldelse - Ser frem til næste gang!
DBH, Magnus / MS Vinduespuds
Flot stykke arbejde Magnus laver
Hej Jonas☺️
Mange tak for din fine anmeldelse - Ser frem til næste gang!
DBH, Magnus / MS Vinduespuds
Meget omgængelig og holder sine aftaler
Tak for din fine anmeldelse, Lone! :)
Vi ses snart igen
Meget omgængelig og holder sine aftaler
Tak for din fine anmeldelse, Lone! :)
Vi ses snart igen
Der er blevet lavet det som var aftalt til aftalt pris og tid.
har abonemt på vindues pudsningen
Tak for din fine anmeldelse, Simon!
Vi ses snart igen min ven :)
Der er blevet lavet det som var aftalt til aftalt pris og tid.
har abonemt på vindues pudsningen
Tak for din fine anmeldelse, Simon!
Vi ses snart igen min ven :)
Kan kun anbefale MS Vinduespuds på det varmeste - super god service og de overholder altid aftalerne - og resultatet er altid i top.
Af hjertet tak, Lars!
En ren fornøjelse at komme forbi jer hver gang :)
Kan kun anbefale MS Vinduespuds på det varmeste - super god service og de overholder altid aftalerne - og resultatet er altid i top.
Af hjertet tak, Lars!
En ren fornøjelse at komme forbi jer hver gang :)
Ung sympatisk mand, dygtig og afleverer et pænt resultat
Mange tak, Gitte.
Jeg værdsætter altid vores gode snak! :)
Ung sympatisk mand, dygtig og afleverer et pænt resultat
Mange tak, Gitte.
Jeg værdsætter altid vores gode snak! :)
Magnus har man tiltro til fra første øjeblik. Han brænder for sit fag, og er yderst høflig, ydmyg, dygtig - alle anbefalinger herfra
Af hjertet tak søde Lotte.
Ha' det fantastisk til vi ses igen!
Magnus har man tiltro til fra første øjeblik. Han brænder for sit fag, og er yderst høflig, ydmyg, dygtig - alle anbefalinger herfra
Af hjertet tak søde Lotte.
Ha' det fantastisk til vi ses igen!
Tak for din fine anmeldelse, Søren!
Vi ses snart igen min ven :)