bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi oplevede desværre at vi ikke fik den professionelle vejledning vi havde forventet, afløbsrøret der blev installeret uden at vi var blev forelagt andre alternativer er kun 30mm, hvilket gør at det nu går fra et større rør i vasken til mindre og mindre rør inden afløbsrøret, dette er ikke optimalt i et bryggers hvor der er snavs mm. der skal ud, vandet løber langsomt ud og vi er rigtig kede af at der ikke blev installeret et større afløbsrør (vi kan læse os til på nettet at der anbefales 40-50 mm i bryggers, og vi kan se at i køkkenet og badeværelset har andre VVS-ere installeret afløbsrør i den store størrelse). Derudover fik vi trukket rør til en ny radiator, men disse er ikke blevet isoleret (hvilket vi heller ikke var informeret om), med det resultat at der nu går en god del varme direkte ud i det kolde betongulv i bryggerset (der er ikke installeret gulvvarme, og gulvet er stort set uisoleret) - det er en dyr fornøjelse. Vi har oplevet at den faglige kvalitet og rådgivning er langt under hvad vi ville forvente af professionelle og ifht hvad vi tidligere har oplevet ved andre VVS firmaer.
Vi oplevede desværre at vi ikke fik den professionelle vejledning vi havde forventet, afløbsrøret der blev installeret uden at vi var blev forelagt andre alternativer er kun 30mm, hvilket gør at det nu går fra et større rør i vasken til mindre og mindre rør inden afløbsrøret, dette er ikke optimalt i et bryggers hvor der er snavs mm. der skal ud, vandet løber langsomt ud og vi er rigtig kede af at der ikke blev installeret et større afløbsrør (vi kan læse os til på nettet at der anbefales 40-50 mm i bryggers, og vi kan se at i køkkenet og badeværelset har andre VVS-ere installeret afløbsrør i den store størrelse). Derudover fik vi trukket rør til en ny radiator, men disse er ikke blevet isoleret (hvilket vi heller ikke var informeret om), med det resultat at der nu går en god del varme direkte ud i det kolde betongulv i bryggerset (der er ikke installeret gulvvarme, og gulvet er stort set uisoleret) - det er en dyr fornøjelse. Vi har oplevet at den faglige kvalitet og rådgivning er langt under hvad vi ville forvente af professionelle og ifht hvad vi tidligere har oplevet ved andre VVS firmaer.
Kære Allan,
Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af jeres dårlige oplevelse, og det er ikke sådan vi ønsker at efterlade vores kunder, så Jesper kontakter jer, så vi kan finde en løsning herpå.
Bh. Malene, Værløse VVS
Kære Allan,
Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af jeres dårlige oplevelse, og det er ikke sådan vi ønsker at efterlade vores kunder, så Jesper kontakter jer, så vi kan finde en løsning herpå.
Bh. Malene, Værløse VVS