bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Aktive medlemmer af Anmeld Håndværker indsamler løbende aktuelle anmeldelser fra deres kunder, så du får et solidt og opdateret grundlag, når du skal vælge en håndværker.
Du kan læse vores ægthedsløfte her.
Meget dårlig oplevelse. Først sendte jeg et billede af afløbet under vasken så man kunne huske at tage den rigtige reservedel med i vognen. Håndværkeren kom ikke indenfor de aftalte 2 timer, først 20 min efter. Arbejdet blev udført på 20 min, men han løste ikke problemet og havde ingen reservedele med. Bagefter dryppede det stadigvæk. Vi aftalte ny tid. Mine lejer var hjemme og ventede på at han ringede, men de hørte ikke noget til ham. Håndværkeren ringede ikke til mig, da han ikke kunne komme ind, som han havde gjort han første gang han kom. Jeg gjorde opmærksom på dette, men han sagde flere ting som ikke havde med virkeligheden at gøre, bl.a. at han havde ringet og sms'et til mig, hvilket han ikke har gjort. Det ville jeg have kunnet se på min telefon. Jeg har sendt en klage over den ekstra halve time, men som aldrig blev besvaret, selv om der står at man får svar. På besøg i forretningen forklarede jeg, at jeg var utilfreds med at skulle betale for en halv time ekstra for et forgæves besøg når der ikke var blevet ringet til mig. Håndværkeren fortalte at han ville sætte en ny metal ting under vasken og viste mig den. Da han kom og lavede den blev der kun sat en ny plastikvandlås op - det tog mindre end et kvarter, den metalkrans der var snakket om blev ikke udskiftet. Et firma der ikke er samarbejdsvillig. Jeg blev kun modtaget med foragt og overhovedet ingen forståelse. Dette firma vil jeg ikke anbefale til nogen.
Meget dårlig oplevelse. Først sendte jeg et billede af afløbet under vasken så man kunne huske at tage den rigtige reservedel med i vognen. Håndværkeren kom ikke indenfor de aftalte 2 timer, først 20 min efter. Arbejdet blev udført på 20 min, men han løste ikke problemet og havde ingen reservedele med. Bagefter dryppede det stadigvæk. Vi aftalte ny tid. Mine lejer var hjemme og ventede på at han ringede, men de hørte ikke noget til ham. Håndværkeren ringede ikke til mig, da han ikke kunne komme ind, som han havde gjort han første gang han kom. Jeg gjorde opmærksom på dette, men han sagde flere ting som ikke havde med virkeligheden at gøre, bl.a. at han havde ringet og sms'et til mig, hvilket han ikke har gjort. Det ville jeg have kunnet se på min telefon. Jeg har sendt en klage over den ekstra halve time, men som aldrig blev besvaret, selv om der står at man får svar. På besøg i forretningen forklarede jeg, at jeg var utilfreds med at skulle betale for en halv time ekstra for et forgæves besøg når der ikke var blevet ringet til mig. Håndværkeren fortalte at han ville sætte en ny metal ting under vasken og viste mig den. Da han kom og lavede den blev der kun sat en ny plastikvandlås op - det tog mindre end et kvarter, den metalkrans der var snakket om blev ikke udskiftet. Et firma der ikke er samarbejdsvillig. Jeg blev kun modtaget med foragt og overhovedet ingen forståelse. Dette firma vil jeg ikke anbefale til nogen.