bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Da de fjernede mit badekar, hev de 14 fliser ned til trods for, at badekarret
kun var sat fast med gammel silikone.
I stedet for at installere det nye afløb, havde de lagt det på gulvet ved
siden af! Da de skulle geninstallere toilet + badekar, satte de toilettet
skævt, glemte at fuge om badekarret (til trods for aftale herom), lavede et
dårligt fungerende afløb, hvor vandet fra håndvasken løb op i badekarret
og tabte silikonemasse ud over det helt nye gulv. Alt i alt endte det med at
tage 2 uger længere, fordi jeg konstant måtte ringe til dem og få dem
tilbage for at lave det, vi havde aftalt!
Enormt dårlig kommunikation oveni, både med vvs'eren, der snakkede jævnt
dansk og chefen - flere gange fik jeg ikke at vide, at de ikke var blevet
færdig alligevel, hvor vvs'eren bare havde taget min husnøgle med hjem over
weekenden, mens jeg forventede at komme hjem til et færdigt badeværelse!
Det var altid forskellige medarbejdere, jeg skulle tale med om min sag, så
ingen tog rigtigt ansvar...Til sidst måtte jeg insistere på, at en helt ny
vvs'er måtte komme og ordne det sidste, for da var det i hvert fald 5. gang,
jeg måtte minde dem om, hvad vi havde aftalt!
Da de fjernede mit badekar, hev de 14 fliser ned til trods for, at badekarret
kun var sat fast med gammel silikone.
I stedet for at installere det nye afløb, havde de lagt det på gulvet ved
siden af! Da de skulle geninstallere toilet + badekar, satte de toilettet
skævt, glemte at fuge om badekarret (til trods for aftale herom), lavede et
dårligt fungerende afløb, hvor vandet fra håndvasken løb op i badekarret
og tabte silikonemasse ud over det helt nye gulv. Alt i alt endte det med at
tage 2 uger længere, fordi jeg konstant måtte ringe til dem og få dem
tilbage for at lave det, vi havde aftalt!
Enormt dårlig kommunikation oveni, både med vvs'eren, der snakkede jævnt
dansk og chefen - flere gange fik jeg ikke at vide, at de ikke var blevet
færdig alligevel, hvor vvs'eren bare havde taget min husnøgle med hjem over
weekenden, mens jeg forventede at komme hjem til et færdigt badeværelse!
Det var altid forskellige medarbejdere, jeg skulle tale med om min sag, så
ingen tog rigtigt ansvar...Til sidst måtte jeg insistere på, at en helt ny
vvs'er måtte komme og ordne det sidste, for da var det i hvert fald 5. gang,
jeg måtte minde dem om, hvad vi havde aftalt!
V. SÆMER & SØN
Det gik ikke som det plejer, men Anne har da også fået et afslag i den tilbudspris som var aftalt for arbejdet.
Med hensyn til de fliser der faldt ned, var det 3. række over badekaret og ikke dem hvor der var fuget mellem kar og væg, der var forøvrigt flere steder hvor der var faldet fliser ned.
Toilettet står ikke skævt, men er rettet op pga gulvets hældning og hulkehl efter pålægning af ny belægning, hvorved fugen mod gulvet er højere foran end bagpå toilettet.
Hvad angår kommunikationen har det hele tiden vores overmontør på kontoret der har talt med Anne hvorimod kommunikationen med svenden nok har haltet lidt.
Det er ikke en sag vi er stolte af, men tager den selvfølgelig til efterretning.
V. SÆMER & SØN
Det gik ikke som det plejer, men Anne har da også fået et afslag i den tilbudspris som var aftalt for arbejdet.
Med hensyn til de fliser der faldt ned, var det 3. række over badekaret og ikke dem hvor der var fuget mellem kar og væg, der var forøvrigt flere steder hvor der var faldet fliser ned.
Toilettet står ikke skævt, men er rettet op pga gulvets hældning og hulkehl efter pålægning af ny belægning, hvorved fugen mod gulvet er højere foran end bagpå toilettet.
Hvad angår kommunikationen har det hele tiden vores overmontør på kontoret der har talt med Anne hvorimod kommunikationen med svenden nok har haltet lidt.
Det er ikke en sag vi er stolte af, men tager den selvfølgelig til efterretning.