REBO A/S

IKKE MEDLEM AF ANMELD HÅNDVÆRKER
3.1
Baseret på
10 anmeldelser

REBO A/S

Amager Landevej 174, 2770 Kastrup
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 1998
Virksomhedsform: Aktieselskab
CVR nummer: 20961503
 
1 Start 2 Komplet
Skriv en besked om hvad du ønsker lavet
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.
 
1 Start 2 Komplet
Skriv en besked om hvad du ønsker lavet
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

VVS CENTRUM HVIDOVRE ApS
Anmeldelser: 6
Karaktersnit: 4.82 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 24.08.2017
ALLAN VILLADSEN A/S
Anmeldelser: 36
Karaktersnit: 4.40 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 10.08.2019
Ovesen VVS ApS
Anmeldelser: 21
Karaktersnit: 4.71 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 10.02.2019
GreenAir
Anmeldelser: 62
Karaktersnit: 4.77 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 15.09.2019
ØSTBLIK VVS ApS
Anmeldelser: 590
Karaktersnit: 4.67 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 11.09.2019
10 anmeldelser af
REBO A/S
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
2
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.4

1.4
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig
NEJ, jeg vil ikke bruge REBO A/S igen

Afløb, Vand og gulvvarme

REBO stod for VVS i renovering af min lejlighed.

Langsom kommunikation, urealistisk høje materiale-priser, forsinket arbejde og snyd med timeregnskab.

I hovedtræk:
- REBO sendte en regning med 25% for mange timer i forhold til hvad de faktisk havde brugt på opgaven (Jeg var der hver dag - og det er medregnet kørsel)
- På 3. dagen mødte den samme VVS-mand helt uforberedt op og var først i gang 1,5-2 timer senere pga han forventede en kollega ville være der med materialer.
- Samtlige dage kørte han til lageret minimum 2 gange (på 4-5 timers arbejdsdage) pga manglende materialer. Selvom det var den samme mand, til den samme opgave.
- Den sidste 1-dages opgave endte med at tage 4 halve dage pga. han konstant glemte materialer.
- 2 dage i træk glemte de desuden afpropning og anden dag vælger de at bruge Ballofix istedet, så mine malere kan få adgang til vand - dette selvfølgelig på min regning...
- Da vand-installationen endelig afsluttes og der skal tilsluttes energimåler på gulvvarmen, får jeg at vide at de "ikke ved hvordan man gør det". Selv om jeg af klogskab havde ringet til dem FØR denne dag, for at minde dem om at få alle ting med og hvad der skulle gøres.
- Så måtte jeg selv kontakte Brunata og forklare REBO hvordan det skulle gøres - og igen blev det endnu en dag forsinket.

Oven i det tog de priser som allesammen var 3-600% dyrere end hvad materialerne koster i Bauhaus/fysiske VVS butikker.

Det er ok, at man ikke kan forudsige alt hvad man har behov for til en opgave og er nødt til at hente andre materialer - men det her var langt udover hvad der er professionelt.
Og at man så insisterer på at kunden betaler for ens egne fejl - det er bare ikke ok.