Gå til hovedindhold
Hero image

REBO A/S

Amager Landevej 174, 2770 Kastrup
CVR nr: 20961503
Driftsstatus: Normal
3.1
10 anmeldelser

Denne virksomhed er ikke medlem af Anmeld Håndværker.

Anmeldelser på denne virksomhed er derfor ikke omfattet af vores garantiordning.
Medlemmer af Anmeld Håndværker har øget verificering af anmeldelser for at øge troværdigheden af virksomhedens kundetilfredshed.

Du kan lave en ny søgning efter andre håndværkere her

REBO A/S
Amager Landevej 174, 2770 Kastrup
CVR nr: 20961503
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 1998
Virksomhedsform: Aktieselskab
Antal ansatte: 50-99 ansatte, 3. kvartal/2019
Autorisation: VFUL-00592
Momsregistreret: JA

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Ovesen VVS ApS
Anmeldelser: 31
Karaktersnit: 4.74 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 30.09.2019
HILLESTRØMS VVS ApS
Anmeldelser: 736
Karaktersnit: 4.68 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 06.07.2020
STERNBERG VVS & GASTEKNIK A/S
Anmeldelser: 646
Karaktersnit: 4.58 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 06.07.2020
SAKSKILDE VVS ApS
Anmeldelser: 111
Karaktersnit: 4.55 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 06.07.2020
Fætter's Vvs
Anmeldelser: 66
Karaktersnit: 4.88 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 16.06.2020

Anmeldelser

Anmeldt af:
Christian Winther, 2300 København S
07/07-2017
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
2
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon
Byggeår:
2017
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ

Afløb, Vand og gulvvarme

REBO stod for VVS i renovering af min lejlighed.

Langsom kommunikation, urealistisk høje materiale-priser, forsinket arbejde og snyd med timeregnskab.

I hovedtræk:
- REBO sendte en regning med 25% for mange timer i forhold til hvad de faktisk havde brugt på opgaven (Jeg var der hver dag - og det er medregnet kørsel)
- På 3. dagen mødte den samme VVS-mand helt uforberedt op og var først i gang 1,5-2 timer senere pga han forventede en kollega ville være der med materialer.
- Samtlige dage kørte han til lageret minimum 2 gange (på 4-5 timers arbejdsdage) pga manglende materialer. Selvom det var den samme mand, til den samme opgave.
- Den sidste 1-dages opgave endte med at tage 4 halve dage pga. han konstant glemte materialer.
- 2 dage i træk glemte de desuden afpropning og anden dag vælger de at bruge Ballofix istedet, så mine malere kan få adgang til vand - dette selvfølgelig på min regning...
- Da vand-installationen endelig afsluttes og der skal tilsluttes energimåler på gulvvarmen, får jeg at vide at de "ikke ved hvordan man gør det". Selv om jeg af klogskab havde ringet til dem FØR denne dag, for at minde dem om at få alle ting med og hvad der skulle gøres.
- Så måtte jeg selv kontakte Brunata og forklare REBO hvordan det skulle gøres - og igen blev det endnu en dag forsinket.

Oven i det tog de priser som allesammen var 3-600% dyrere end hvad materialerne koster i Bauhaus/fysiske VVS butikker.

Det er ok, at man ikke kan forudsige alt hvad man har behov for til en opgave og er nødt til at hente andre materialer - men det her var langt udover hvad der er professionelt.
Og at man så insisterer på at kunden betaler for ens egne fejl - det er bare ikke ok.

Del med andre: 
Anmeldt af:
Christian Winther, 2300 København S
07/07-2017
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
2
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.4
Karakter
1.4
Rating icon

Afløb, Vand og gulvvarme

REBO stod for VVS i renovering af min lejlighed.

Langsom kommunikation, urealistisk høje materiale-priser, forsinket arbejde og snyd med timeregnskab.

I hovedtræk:
- REBO sendte en regning med 25% for mange timer i forhold til hvad de faktisk havde brugt på opgaven (Jeg var der hver dag - og det er medregnet kørsel)
- På 3. dagen mødte den samme VVS-mand helt uforberedt op og var først i gang 1,5-2 timer senere pga han forventede en kollega ville være der med materialer.
- Samtlige dage kørte han til lageret minimum 2 gange (på 4-5 timers arbejdsdage) pga manglende materialer. Selvom det var den samme mand, til den samme opgave.
- Den sidste 1-dages opgave endte med at tage 4 halve dage pga. han konstant glemte materialer.
- 2 dage i træk glemte de desuden afpropning og anden dag vælger de at bruge Ballofix istedet, så mine malere kan få adgang til vand - dette selvfølgelig på min regning...
- Da vand-installationen endelig afsluttes og der skal tilsluttes energimåler på gulvvarmen, får jeg at vide at de "ikke ved hvordan man gør det". Selv om jeg af klogskab havde ringet til dem FØR denne dag, for at minde dem om at få alle ting med og hvad der skulle gøres.
- Så måtte jeg selv kontakte Brunata og forklare REBO hvordan det skulle gøres - og igen blev det endnu en dag forsinket.

Oven i det tog de priser som allesammen var 3-600% dyrere end hvad materialerne koster i Bauhaus/fysiske VVS butikker.

Det er ok, at man ikke kan forudsige alt hvad man har behov for til en opgave og er nødt til at hente andre materialer - men det her var langt udover hvad der er professionelt.
Og at man så insisterer på at kunden betaler for ens egne fejl - det er bare ikke ok.

Byggeår:
2017
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ
Del med andre: