Gå til hovedindhold
Hero image
Jesper Haslund Mourier
Indehaver

JHM VVS ApS

Bolbro Villavej 11, 2960 Rungsted Kyst
CVR nr: 38276069
Driftsstatus: Normal
4.2
47 anmeldelser
JHM VVS ApS
Bolbro Villavej 11, 2960 Rungsted Kyst
Telefon: 93600001
CVR nr: 38276069
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 2016
Virksomhedsform: Anpartsselskab
Antal ansatte: 2-4 ansatte, 3. kvartal/2019
Autorisation: VFUL-13614
Er reklamebeskyttet
Momsregistreret: JA
Medlem af Anmeld Håndværker siden
2018
2019
2020

Anmeldelser

Verificeret kunde
Anmeldt af:
Lars Juhl, 2960 Rungsted Kyst
05/01-2020
Kommunikation
4
Aftale
3
Pris
4
Tilfredshed
4
Oprydning
4
Samlet vurdering
3.8
Karakter
3.8
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Service på gasfyr

Altid hurtig udrykning. Service-minded.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Lars Juhl, 2960 Rungsted Kyst
05/01-2020
Kommunikation
4
Aftale
3
Pris
4
Tilfredshed
4
Oprydning
4
Samlet vurdering
3.8
Karakter
3.8
Rating icon

Service på gasfyr

Altid hurtig udrykning. Service-minded.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Kristian, 2960 Rungsted Kyst
30/12-2019
Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.6
Karakter
4.6
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

fejl ved gulvvarme

Meget positiv tilgang til jobbet. Viste sig vanskeligere end forudset af håndværkeren, men dette påvirkede ikke prisen. Rent og pænt og høflig person på jobbet.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Kristian, 2960 Rungsted Kyst
30/12-2019
Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.6
Karakter
4.6
Rating icon

fejl ved gulvvarme

Meget positiv tilgang til jobbet. Viste sig vanskeligere end forudset af håndværkeren, men dette påvirkede ikke prisen. Rent og pænt og høflig person på jobbet.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Morten, 2960 Rungsted Kyst
26/12-2019
Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Motioneret ventilfjedre & fået vist hvordan jeg selv kan gøre det

D. 12/12-2019 kl. 13:43 sendte jeg en mail til JHM VVS via deres webside, og spurgte om de kunne komme dagen efter efter kl. 11:30 og bruge ca. 10-15 min på at løsne 3 ventilfjedre som havde sat sig fast og som ikke kunne løsnes ved blot at banke lidt på røret omkring ventilstiften eller motionere denne, samt hvad det kostede.

Samme dag kl. 15:00 (altså kun ca. 1,25 timer senere) fik jeg svar: “Hvis det kun er motionering af ventilerne og det ikke kræver mere koster det en timepris på 475 kr. ekskl. moms altså 593,75 inkl. moms.”

Kl. 15:07 sendte jeg en mail hvor jeg igen spurgte om de kunne komme dagen efter efter kl. 11:30, og løsne ventilfjedrene samt vise mig hvordan jeg selv kunne gøre det fremover (da jeg har haft problemet hvert år, og på nettet havde fundet en vejledning til hvordan det kan gøres, men ikke selv turde gøre det uden en VVS’er ved min side, da jeg fra andre kilder blev gjort bekendt med at der kan opstå vandskade i forbindelse med at ventilfjederen løsnes - formentlig hvis den sætter sig fast i en uheldig position), for så ville jeg kvittere med en fin anmeldelse.

Kl. 15.31 (dvs. 24 min senere) fik jeg svar: “Vi kan være der omkring kl. 12 og fikse det for dig og vise hvordan du skal gøre fremover.”

Da der dagen efter ikke var kommet en VVS’er ca. kl. 13:20 og jeg intet havde hørt fra firmaet, prøvede jeg at ringe til firmaet - set i lyset af nogle af de dårlige anmeldelser herinde hvor der står at de slet ikke kom. Og igen ca. 30 min senere. Begge gange var der med det samme telefonsvarer på, og jeg lagde ingen besked.

Omkring kl. 14 kom der en VVS’er. Han tog skoene af, undskyldte for forsinkelsen og fortalte overbevisende at han desværre havde haft en kunde hvor der opstod en vandskade som havde taget en del længere tid at få ordnet end forventet. Jeg svarede det havde jeg fuld forstårelse for - dels kan firmaet selvfølgelig ikke helt vide hvor lang tid de forskellige opgaver tager, og så kan der opstå nye komplikationer undervejs.

Han nævnte hvad jeg skulle have lavet og at han ville vise mig hvordan, og gik i gang med arbejdet. Først viste og forklarede han omhyggeligt hvordan jeg skulle gøre, og så prøvede jeg bagefter. Og han gav udtryk for at man sagtens kunne løsne ventilfjederen på denne måde selv, og jeg blot skulle gøre det fremover så jeg kunne undgå at skulle tilkalde en VVS’er for det.

Ca. 45-60 min senere var vi færdige. Og det havde kun taget så lang tid grundet den omhyggelige instruktion undervejs, at vi begge prøvede flere gange og at der konstant løb lidt vand ud lige så snart den ene pakdåse blev løsnet, og det var lidt sværere at få løsnet ventilfjederen samme sted.

Alt i alt en fin oplevelse.

Det eneste jeg finder der kunne gøres bedre, er at firmaet informerer de afventende kunder ved større forsinkelser evt. pr. automatik via SMS hvis forsinkelsen er større end 1 time - så får den afventende kunde forståelse for forsinkelsen, og bliver gjort bekendt med at firmaets VVS’er er på vej. Og firmaet kan gøre opmærksom på at denne SMS vil blive sendt i tilfælde af denne forsinkelse allerede når det aftales at firmaet sender en VVS’er.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Morten, 2960 Rungsted Kyst
26/12-2019
Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon

Motioneret ventilfjedre & fået vist hvordan jeg selv kan gøre det

D. 12/12-2019 kl. 13:43 sendte jeg en mail til JHM VVS via deres webside, og spurgte om de kunne komme dagen efter efter kl. 11:30 og bruge ca. 10-15 min på at løsne 3 ventilfjedre som havde sat sig fast og som ikke kunne løsnes ved blot at banke lidt på røret omkring ventilstiften eller motionere denne, samt hvad det kostede.

Samme dag kl. 15:00 (altså kun ca. 1,25 timer senere) fik jeg svar: “Hvis det kun er motionering af ventilerne og det ikke kræver mere koster det en timepris på 475 kr. ekskl. moms altså 593,75 inkl. moms.”

Kl. 15:07 sendte jeg en mail hvor jeg igen spurgte om de kunne komme dagen efter efter kl. 11:30, og løsne ventilfjedrene samt vise mig hvordan jeg selv kunne gøre det fremover (da jeg har haft problemet hvert år, og på nettet havde fundet en vejledning til hvordan det kan gøres, men ikke selv turde gøre det uden en VVS’er ved min side, da jeg fra andre kilder blev gjort bekendt med at der kan opstå vandskade i forbindelse med at ventilfjederen løsnes - formentlig hvis den sætter sig fast i en uheldig position), for så ville jeg kvittere med en fin anmeldelse.

Kl. 15.31 (dvs. 24 min senere) fik jeg svar: “Vi kan være der omkring kl. 12 og fikse det for dig og vise hvordan du skal gøre fremover.”

Da der dagen efter ikke var kommet en VVS’er ca. kl. 13:20 og jeg intet havde hørt fra firmaet, prøvede jeg at ringe til firmaet - set i lyset af nogle af de dårlige anmeldelser herinde hvor der står at de slet ikke kom. Og igen ca. 30 min senere. Begge gange var der med det samme telefonsvarer på, og jeg lagde ingen besked.

Omkring kl. 14 kom der en VVS’er. Han tog skoene af, undskyldte for forsinkelsen og fortalte overbevisende at han desværre havde haft en kunde hvor der opstod en vandskade som havde taget en del længere tid at få ordnet end forventet. Jeg svarede det havde jeg fuld forstårelse for - dels kan firmaet selvfølgelig ikke helt vide hvor lang tid de forskellige opgaver tager, og så kan der opstå nye komplikationer undervejs.

Han nævnte hvad jeg skulle have lavet og at han ville vise mig hvordan, og gik i gang med arbejdet. Først viste og forklarede han omhyggeligt hvordan jeg skulle gøre, og så prøvede jeg bagefter. Og han gav udtryk for at man sagtens kunne løsne ventilfjederen på denne måde selv, og jeg blot skulle gøre det fremover så jeg kunne undgå at skulle tilkalde en VVS’er for det.

Ca. 45-60 min senere var vi færdige. Og det havde kun taget så lang tid grundet den omhyggelige instruktion undervejs, at vi begge prøvede flere gange og at der konstant løb lidt vand ud lige så snart den ene pakdåse blev løsnet, og det var lidt sværere at få løsnet ventilfjederen samme sted.

Alt i alt en fin oplevelse.

Det eneste jeg finder der kunne gøres bedre, er at firmaet informerer de afventende kunder ved større forsinkelser evt. pr. automatik via SMS hvis forsinkelsen er større end 1 time - så får den afventende kunde forståelse for forsinkelsen, og bliver gjort bekendt med at firmaets VVS’er er på vej. Og firmaet kan gøre opmærksom på at denne SMS vil blive sendt i tilfælde af denne forsinkelse allerede når det aftales at firmaet sender en VVS’er.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Judith Ann Christensen, 2960 Rungsted Kyst
23/12-2019
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.1
Karakter
1.1
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ

Udskiftning af udendørs vandhane.

Første aftale aflyses på dagen af JHM sidst i det aftalte fremmøde tidsinterval. Ny tid aftales og 2 svende møder op den 29/11 kl. 10:02 og kører igen kl. 10:05 for at hente en vandhane. Dette på trods af, at der på forhånd er fremsendt tydelige billeder og beskrivelse af opgaven/vandhanen. Jeg ringer til mesteren (Jesper) for at anføre, at dette ikke er en to mands opgave og han oplyser at jeg kun vil blive faktureret for en medarbejders tidsforbrug. De 2 svende ankommer igen kl. 10:42. Den ene udskifter vandhanen, hvorefter de kører igen kl. 10:53. Arbejdet er færdigt.
Kort tid efter modtager jeg fakturaen, som indeholder 2 svendetimer. Dette er ikke i overensstemmelse med det aftalte og reelt en betydelig overfakturering.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Judith Ann Christensen, 2960 Rungsted Kyst
23/12-2019
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.1
Karakter
1.1
Rating icon

Udskiftning af udendørs vandhane.

Første aftale aflyses på dagen af JHM sidst i det aftalte fremmøde tidsinterval. Ny tid aftales og 2 svende møder op den 29/11 kl. 10:02 og kører igen kl. 10:05 for at hente en vandhane. Dette på trods af, at der på forhånd er fremsendt tydelige billeder og beskrivelse af opgaven/vandhanen. Jeg ringer til mesteren (Jesper) for at anføre, at dette ikke er en to mands opgave og han oplyser at jeg kun vil blive faktureret for en medarbejders tidsforbrug. De 2 svende ankommer igen kl. 10:42. Den ene udskifter vandhanen, hvorefter de kører igen kl. 10:53. Arbejdet er færdigt.
Kort tid efter modtager jeg fakturaen, som indeholder 2 svendetimer. Dette er ikke i overensstemmelse med det aftalte og reelt en betydelig overfakturering.

Byggeår:
2019
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
MT Højgaard, 2860 Søborg
06/12-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning, Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Udskiftet radiatorer plus mange andre arbejder

Jeg vil gerne anbefale JHM VVS på det kraftigste.
De bliver helt sikkert en fast samarbejdspartner på kommende projekter.
De er fleksible, og gode til at komme ud når behovet pludselig opstår.
Med JHM VVS er en aftale en aftale.
Mvh.
Peter Magnus Hjorth-Hess
Produktionschef hos MT Højgaard

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
MT Højgaard, 2860 Søborg
06/12-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Udskiftet radiatorer plus mange andre arbejder

Jeg vil gerne anbefale JHM VVS på det kraftigste.
De bliver helt sikkert en fast samarbejdspartner på kommende projekter.
De er fleksible, og gode til at komme ud når behovet pludselig opstår.
Med JHM VVS er en aftale en aftale.
Mvh.
Peter Magnus Hjorth-Hess
Produktionschef hos MT Højgaard

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning, Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Ingrid Marie Schibsbye, 2980 Kokkedal
11/11-2019
Kommunikation
4
Aftale
3
Pris
4
Tilfredshed
3
Oprydning
4
Samlet vurdering
3.5
Karakter
3.5
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Nyt gasfyr

Havde mange problemer lige da det nye gasfyr blev sat op, men med god rådgivning kunne jeg til sidst selv regulere gulvvarmen, så huset fik den ønskede temperatur.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Ingrid Marie Schibsbye, 2980 Kokkedal
11/11-2019
Kommunikation
4
Aftale
3
Pris
4
Tilfredshed
3
Oprydning
4
Samlet vurdering
3.5
Karakter
3.5
Rating icon

Nyt gasfyr

Havde mange problemer lige da det nye gasfyr blev sat op, men med god rådgivning kunne jeg til sidst selv regulere gulvvarmen, så huset fik den ønskede temperatur.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Michel Coene, 2765 Smørum
10/11-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
1
Tilfredshed
2
Oprydning
4
Samlet vurdering
3.1
Karakter
3.1
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Skift ekspansion beholder

Tilbuddet indeholdt en 18 liters beholder til over 1300 kroner.
Efter regningen var betalt fandt jeg ud af at min kun er 8 liters og koster 200 kroner.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Michel Coene, 2765 Smørum
10/11-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
1
Tilfredshed
2
Oprydning
4
Samlet vurdering
3.1
Karakter
3.1
Rating icon

Skift ekspansion beholder

Tilbuddet indeholdt en 18 liters beholder til over 1300 kroner.
Efter regningen var betalt fandt jeg ud af at min kun er 8 liters og koster 200 kroner.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig, Opvarmning
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Tony, 2960 Rungsted Kyst
27/10-2019
Kommunikation
5
Aftale
4
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.5
Karakter
4.5
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Badeværelse + Nyt Fyr

Super kompetent arbejde.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Tony, 2960 Rungsted Kyst
27/10-2019
Kommunikation
5
Aftale
4
Pris
4
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.5
Karakter
4.5
Rating icon

Badeværelse + Nyt Fyr

Super kompetent arbejde.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Mikkel Mørk Petersen, 4000 Roskilde
20/10-2019
Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
3
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
3.4
Karakter
3.4
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Til/afløb køkken

Mindre tilslutning af vand til køkken og til afløb

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Mikkel Mørk Petersen, 4000 Roskilde
20/10-2019
Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
3
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
3.4
Karakter
3.4
Rating icon

Til/afløb køkken

Mindre tilslutning af vand til køkken og til afløb

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Kim Andreasen, 2970 Hørsholm
13/10-2019
Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Cirkulationspumpe

Skift af cirkulationspumpe, alt ok

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Kim Andreasen, 2970 Hørsholm
13/10-2019
Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon

Cirkulationspumpe

Skift af cirkulationspumpe, alt ok

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Maria Svarrer, 2920 Charlottenlund
25/09-2019
Kommunikation
1
Aftale
3
Pris
4
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.9
Karakter
2.9
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Gulvvarme samt andre småting

Super flinke og søde mennesker, men de tager ikke tlf når man ringer grundet problemer med at få indstillet gulvvarmen. Har lagt beskeder, sms’et og ringet mange gange. Ser nu ingen anden mulighed end at få hjælp andet sted fra. Var ellers godt tilfreds med servicen til at begynde med. Bare ærgerligt de ikke vil følge op.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Maria Svarrer, 2920 Charlottenlund
25/09-2019
Kommunikation
1
Aftale
3
Pris
4
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.9
Karakter
2.9
Rating icon

Gulvvarme samt andre småting

Super flinke og søde mennesker, men de tager ikke tlf når man ringer grundet problemer med at få indstillet gulvvarmen. Har lagt beskeder, sms’et og ringet mange gange. Ser nu ingen anden mulighed end at få hjælp andet sted fra. Var ellers godt tilfreds med servicen til at begynde med. Bare ærgerligt de ikke vil følge op.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Hoffstrøm, 4450 Jyderup
06/09-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Tilslutning af gulvvarme

Tilslutning af gulvvarme.
Lige efter nogen og til tiden
Fair pris og god service

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Hoffstrøm, 4450 Jyderup
06/09-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Tilslutning af gulvvarme

Tilslutning af gulvvarme.
Lige efter nogen og til tiden
Fair pris og god service

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Anmeldt af:
Bent Faurskov, 2920 Charlottenlund
05/08-2019
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
4
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ

Toilet

Han brænder folk af

Del med andre: 
Anmeldt af:
Bent Faurskov, 2920 Charlottenlund
05/08-2019
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
4
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon

Toilet

Han brænder folk af

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Desiree Larsen, 2970 Hørsholm
21/07-2019
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
4
Tilfredshed
1
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ

Genveksanlæg

Tilbuddet lød på 3 dages arbejde. Håndværkerne kom den første dag som aftalt og gik i gang, men forlod stedet igen uden besked til os, så vi regnede med de kom igen dagen efter. Dette skete ikke, og vi hørte ingenting før de dukkede op 4 dage efter. Her var de hos os i et par timer, hvorefter det hele gentager sig. Efter 2 måneder hvor samme mønster gentsger sig med undskyldning omkring flere typer af sygdom, kø på motorvej, fanger vi tilfældigt den "syge" håndværker igang med en anden opgave mens han om morgenen aflyser aftale hos os grundet sygdom. Her sætter vi hårdt mod hårdt laver vi en aftale med håndværkeren om, at de har 3 dage til færdiggørelse. De gør sig færdige, men har her lavet et stykke arbejde der er langt fra forskrifterne. Herudover har de ødelagt dampspærre i vores tag, og efterladt en installation der ikke er lavet efter forskrifterne. Herudover har de efterladt flere håndværksmæssige hæsligt udførte løsninger. Alt dette uden at give lyd fra sig da de er færdige, og vi skal bruge 3 dage på at få fat i mester, for at få en aftale med om at han skal komme forbi og se manglerne. Første aftale kommer han ikke til, men det lykkes os at få en ny aftale. Her gør vi klart opmærksom på, at MESTER selv SKAL møde personligt op, hvilket han går med til. Lørdag morgen klokke 8, hvor vi har aftalt gennemgang med mester, dukker kun hans Svend, der har udført op. Derfor bliver han sendt afsted igen uden gennemgang.

Herefter ringer vi til mester og modtager først besked søndag aften om, at han har tilladt sig at holde weekend med sin familie, for os en meget arrogant kommentar, der meget godt rammer deres arrogante og ligegyldige attitude overfor os, den manglende kommunikation.

Derfor vil vi råde alle til at holde sig langt væk denne håndværker.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Desiree Larsen, 2970 Hørsholm
21/07-2019
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
4
Tilfredshed
1
Oprydning
2
Samlet vurdering
1.7
Karakter
1.7
Rating icon

Genveksanlæg

Tilbuddet lød på 3 dages arbejde. Håndværkerne kom den første dag som aftalt og gik i gang, men forlod stedet igen uden besked til os, så vi regnede med de kom igen dagen efter. Dette skete ikke, og vi hørte ingenting før de dukkede op 4 dage efter. Her var de hos os i et par timer, hvorefter det hele gentager sig. Efter 2 måneder hvor samme mønster gentsger sig med undskyldning omkring flere typer af sygdom, kø på motorvej, fanger vi tilfældigt den "syge" håndværker igang med en anden opgave mens han om morgenen aflyser aftale hos os grundet sygdom. Her sætter vi hårdt mod hårdt laver vi en aftale med håndværkeren om, at de har 3 dage til færdiggørelse. De gør sig færdige, men har her lavet et stykke arbejde der er langt fra forskrifterne. Herudover har de ødelagt dampspærre i vores tag, og efterladt en installation der ikke er lavet efter forskrifterne. Herudover har de efterladt flere håndværksmæssige hæsligt udførte løsninger. Alt dette uden at give lyd fra sig da de er færdige, og vi skal bruge 3 dage på at få fat i mester, for at få en aftale med om at han skal komme forbi og se manglerne. Første aftale kommer han ikke til, men det lykkes os at få en ny aftale. Her gør vi klart opmærksom på, at MESTER selv SKAL møde personligt op, hvilket han går med til. Lørdag morgen klokke 8, hvor vi har aftalt gennemgang med mester, dukker kun hans Svend, der har udført op. Derfor bliver han sendt afsted igen uden gennemgang.

Herefter ringer vi til mester og modtager først besked søndag aften om, at han har tilladt sig at holde weekend med sin familie, for os en meget arrogant kommentar, der meget godt rammer deres arrogante og ligegyldige attitude overfor os, den manglende kommunikation.

Derfor vil vi råde alle til at holde sig langt væk denne håndværker.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Kim Andreasen, 2970 Hørsholm
09/07-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Skiftet gasfyr

Har fået skiftet gasfyr ved JHM VVS efter anbefaling af bekendt.
Rigtig god oplevelse, solidt og godt stykke arbejde udført af JHM VVS.

KLART anbefales værdigt.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Kim Andreasen, 2970 Hørsholm
09/07-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Skiftet gasfyr

Har fået skiftet gasfyr ved JHM VVS efter anbefaling af bekendt.
Rigtig god oplevelse, solidt og godt stykke arbejde udført af JHM VVS.

KLART anbefales værdigt.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Lasse Viegand Hansen, 2960 Rungsted Kyst
04/07-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Vvs

Effektivt og til tiden.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Lasse Viegand Hansen, 2960 Rungsted Kyst
04/07-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

Vvs

Effektivt og til tiden.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Mona kelm-Hansen, 2990 Nivå
06/06-2019
Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Udskiftet toilet

Problemfri opgaveløsning

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Mona kelm-Hansen, 2990 Nivå
06/06-2019
Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.8
Karakter
4.8
Rating icon

Udskiftet toilet

Problemfri opgaveløsning

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
House of Hairstyle, 2670 Greve
02/06-2019
Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
5
Tilfredshed
4
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.3
Karakter
4.3
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Tilsluttet 2 vaske pladser i frisør salon

De var rigtig gode til at vende tilbage som aftalt ... Søde og rare ... fint arbejde... kom dog ikke som aftalt pga sygdom og ringede ikke og sagde det ... Havde de haft ringet og informeret mig her om havde de fået top karakter ... Rigtig fint arbejde til en meget fair pris.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
House of Hairstyle, 2670 Greve
02/06-2019
Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
5
Tilfredshed
4
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.3
Karakter
4.3
Rating icon

Tilsluttet 2 vaske pladser i frisør salon

De var rigtig gode til at vende tilbage som aftalt ... Søde og rare ... fint arbejde... kom dog ikke som aftalt pga sygdom og ringede ikke og sagde det ... Havde de haft ringet og informeret mig her om havde de fået top karakter ... Rigtig fint arbejde til en meget fair pris.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Jens Bruus-Jensen, 2960 Rungsted Kyst
02/06-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

VVS arbejde

Det bedste var næsten hastigheden. Hurtig ind og hurtig ud.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Jens Bruus-Jensen, 2960 Rungsted Kyst
02/06-2019
Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0
Karakter
5.0
Rating icon

VVS arbejde

Det bedste var næsten hastigheden. Hurtig ind og hurtig ud.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Mona kelm-Hansen, 2990 Nivå
12/05-2019
Kommunikation
2
Aftale
2
Pris
5
Tilfredshed
4
Oprydning
5
Samlet vurdering
3.5
Karakter
3.5
Rating icon
Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA

Nye håndvaske og armaturer og opsat skabe

Lidt svær at få kontakt med og få lavet aftalerne. Opgaven blev ikke fuldført på en dag , selv om der timemæssigt kun var en dags arbejde. Nydeligt arbejde. Søde svende. Pæn oprydning indendørs. Måtte rykke for fjernelse af udendørs affald, men så skete det også prompte.

Del med andre: 
Verificeret kunde
Anmeldt af:
Mona kelm-Hansen, 2990 Nivå
12/05-2019
Kommunikation
2
Aftale
2
Pris
5
Tilfredshed
4
Oprydning
5
Samlet vurdering
3.5
Karakter
3.5
Rating icon

Nye håndvaske og armaturer og opsat skabe

Lidt svær at få kontakt med og få lavet aftalerne. Opgaven blev ikke fuldført på en dag , selv om der timemæssigt kun var en dags arbejde. Nydeligt arbejde. Søde svende. Pæn oprydning indendørs. Måtte rykke for fjernelse af udendørs affald, men så skete det også prompte.

Byggeår:
2019
Opgave:
Indvendig
Vil du bruge håndværkeren igen:
JA
Del med andre: 

Firma information

JHM VVS ApS
Bolbro Villavej 11, 2960 Rungsted Kyst
Telefon: 93600001
CVR nr: 38276069
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 2016
Virksomhedsform: Anpartsselskab
Antal ansatte: 2-4 ansatte, 3. kvartal/2019
Autorisation: VFUL-13614
Er reklamebeskyttet
Momsregistreret: JA

Kvalitet og service

JHM VVS er et autoriseret VVS firma i Rungsted. Hos JHM VVS har vi mere end 16 års erfaring indenfor branchen.

JHM VVS tilbyder bl.a.: 

  • Installation
  • Renovering & reparation
  • Ejendomsservice af alt indenfor VVS

Det er vores højeste prioritet at have en god kunde dialog, at overholde aftaler samt leve op til den bedste kvalitet til den rigtige pris. Vi tilbyder professionel rådgivning uanset om du står over for renovation eller helt nye installationer. Hos os er kunden i centrum. Det er dine ønsker og behov, som er i fokus fra start til slut.

Kontakt os på telefon 93600001 eller mail jesper@jhmvvs.dk hvis du ønsker et uforpligtende tilbud på en specifik opgave.

Med venlig hilsen

Jesper Mourier // JHM VVS 

 

Medlem af

Kurser/uddannelse

Ingen oplysninger indtastet

Samarbejdspartnere

VVS

Blikkenslagere

Fjernvarme

Fyringsanlæg

Gasfyringsanlæg

Klimaanlæg

Naturgas

Olie

Olie- og gasfyrsservice

Oliefyringsanlæg

Radiatorer og gulvvarme

Spa- og boblebade

Varme- og energimålere

Varme- og ventilationsanlæg

Varmepumper

Vedvarende energi

Ventilations- & luft-konditioneringsanlæg

Ventilationsrensning

Ventilatorer

VVS- & smedearbejde

VVS-installatører

Vandskade

Køletekniker

Kontakt

Ring til mig på 93600001 eller skriv en besked
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.