Gå til hovedindhold
Hero image

JEGO ENERGITEKNIK ApS

By-Lyngen 10, 3230 Græsted
CVR nr: 28900775
Driftsstatus: ' . Normal

Denne virksomhed er ikke medlem af Anmeld Håndværker.

Anmeldelser på denne virksomhed er derfor ikke omfattet af vores garantiordning.
Medlemmer af Anmeld Håndværker har øget verificering af anmeldelser for at øge troværdigheden af virksomhedens kundetilfredshed.

Du kan du lave en ny søgning efter andre håndværkere her

JEGO ENERGITEKNIK ApS
By-Lyngen 10, 3230 Græsted
Telefon: 26849444
CVR nr: 28900775
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 2005
Virksomhedsform: Anpartsselskab
Antal ansatte: 1-1 ansatte, 3. kvartal/2019
Er reklamebeskyttet
Momsregistreret: JA

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

Brøner VVS v/Flemming Brøner
Anmeldelser: 67
Karaktersnit: 4.81 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 02.04.2020
BRDR. FUGLSANG VVS A/S
Anmeldelser: 1813
Karaktersnit: 4.73 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 05.04.2020
TAXBØL VVS & KLOAK A/S
Anmeldelser: 45
Karaktersnit: 4.32 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 30.03.2020
HANSEN & BERG VVS ApS
Anmeldelser: 144
Karaktersnit: 4.98 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 06.04.2020
VARME OG ENERGI ApS
Anmeldelser: 232
Karaktersnit: 3.96 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 29.03.2020

Anmeldelser

Anmeldt af:
Michael Mogensen, 3250 Gilleleje
02/03-2016
Kommunikation
3
Aftale
3
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
2.2
Karakter
2.2
Rating icon
Byggeår:
2016
Opgave:
Indvendig, Hvidevarer
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ

Skandaløst sjuskeri

Denne person benytter jeg IKKE igen til eftersyn og rep. af mit oliefyr. Jeg
kan ikke umiddelbart bedømme om prisen er rimelig for arbejdet men hans
opførsel og fremgangsmåde er under al kritik. Jeg bestiller ham til at
ordne mit fyr som drypper olie og da han har lavet det drypper det
stadig! Han har simpelthen ikke renset op efter sig så der stadig ligger
olie og drypper ud på gulvet hvorfor jeg må antage det stadig er utæt
efter han har været der! Jeg må så bede ham om at komme igen og ordne det
da jeg må antage at opgaven ikke er løst endnu. Det giver et UTROLIGT
dårligt indtryk at manden ikke er mere interesseret i sit arbejde og i at
levere et bare nogenlunde rimeligt stykke kundeservice som der betales KASSEN
for. Oven i købet oplyses jeg om at prisen her er *uden* service! Ja det
skal jeg lige love for den er. Det oplyses også at de udskiftede dele er
(citat) sliddele. Hvorfor han så skal skifte HELE den dyreste del og ikke
kan reparere den er mig ubegribeligt - specielt når en ny blæser koster
3.840 kr. En defekt knap til få kroner (INCL. MOMS) på forpanelet kan ikke
udskiftes da det kræver udskiftning af et helt modul til tusindevis af
kroner. DER ER SIMPELTHEN SÅ OPHIDSENDE EN BETJENING OG SKØDESLØS
OPFØRSEL AT JEG PÅ DET KRAFTIGSTE MÅ ANBEFALE FOLK OM AT VÆLGE EN ANDEN
HÅNDVÆRKER. Vælg fx. en fra OK.

 

10/3/2016

Moderation:
Efter at have talt med Jesper ønsker jeg at moderere min opr. anmeldelse i
positiv retning. Vi har haft en fornuftig kommunikation her i dag og
udbedrelse af skaden (der gentog sig efter 2 uger) samt fejlsøgning er
udført. Derfor mener jeg ikke længere det er relevant at udtrykke kritik af
arbejdet som helhed betragtet. Ved gennemgang af det udførte arbejde er vi
kommet overens og har fundet en god tone og kommunikation igen. Jesper har
endvidere indført mig i anlægets virkemåde. Jeg er dog stadig stærkt
utilfreds med Weissmann fyret som sådan, ligesom samtlige kommentarer på
trustpilot.dk er det. Men matriellet vil jeg ikke holde håndværkeren
ansvarlig for. På den baggrund kan man sagtens benytte håndværkeren som er
specialist på Veissmann.

Anmeldt af:
Michael Mogensen, 3250 Gilleleje
02/03-2016
Kommunikation
3
Aftale
3
Pris
3
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
2.2
Karakter
2.2
Rating icon

Skandaløst sjuskeri

Denne person benytter jeg IKKE igen til eftersyn og rep. af mit oliefyr. Jeg
kan ikke umiddelbart bedømme om prisen er rimelig for arbejdet men hans
opførsel og fremgangsmåde er under al kritik. Jeg bestiller ham til at
ordne mit fyr som drypper olie og da han har lavet det drypper det
stadig! Han har simpelthen ikke renset op efter sig så der stadig ligger
olie og drypper ud på gulvet hvorfor jeg må antage det stadig er utæt
efter han har været der! Jeg må så bede ham om at komme igen og ordne det
da jeg må antage at opgaven ikke er løst endnu. Det giver et UTROLIGT
dårligt indtryk at manden ikke er mere interesseret i sit arbejde og i at
levere et bare nogenlunde rimeligt stykke kundeservice som der betales KASSEN
for. Oven i købet oplyses jeg om at prisen her er *uden* service! Ja det
skal jeg lige love for den er. Det oplyses også at de udskiftede dele er
(citat) sliddele. Hvorfor han så skal skifte HELE den dyreste del og ikke
kan reparere den er mig ubegribeligt - specielt når en ny blæser koster
3.840 kr. En defekt knap til få kroner (INCL. MOMS) på forpanelet kan ikke
udskiftes da det kræver udskiftning af et helt modul til tusindevis af
kroner. DER ER SIMPELTHEN SÅ OPHIDSENDE EN BETJENING OG SKØDESLØS
OPFØRSEL AT JEG PÅ DET KRAFTIGSTE MÅ ANBEFALE FOLK OM AT VÆLGE EN ANDEN
HÅNDVÆRKER. Vælg fx. en fra OK.

 

10/3/2016

Moderation:
Efter at have talt med Jesper ønsker jeg at moderere min opr. anmeldelse i
positiv retning. Vi har haft en fornuftig kommunikation her i dag og
udbedrelse af skaden (der gentog sig efter 2 uger) samt fejlsøgning er
udført. Derfor mener jeg ikke længere det er relevant at udtrykke kritik af
arbejdet som helhed betragtet. Ved gennemgang af det udførte arbejde er vi
kommet overens og har fundet en god tone og kommunikation igen. Jesper har
endvidere indført mig i anlægets virkemåde. Jeg er dog stadig stærkt
utilfreds med Weissmann fyret som sådan, ligesom samtlige kommentarer på
trustpilot.dk er det. Men matriellet vil jeg ikke holde håndværkeren
ansvarlig for. På den baggrund kan man sagtens benytte håndværkeren som er
specialist på Veissmann.

Byggeår:
2016
Opgave:
Indvendig, Hvidevarer
Vil du bruge håndværkeren igen:
NEJ