Hvidovre VVS

Hvidovre VVS

Gammel Køge Landevej 55, 2500 Valby
Telefon: 28 40 27 XX28 40 27 28
Juridisknavn: HVIDOVRE VVS SERVICE ApS
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 2004
Virksomhedsform: Anpartsselskab
Reklamebeskyttet
CVR nummer: 27512372
Momsregistreret: JA
Antal ansatte: 2-4 ansatte pr. 2/2019
Autorisation: VFUL-00964
Del med andre: 
Ring til mig på 28402728 eller skriv en besked
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.
ÅRETS HÅNDVÆRKER™
2012
Finalist
VVS (0-4 ansatte)
2012
Medlem af Anmeld Håndværker
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
Ring til mig på 28402728 eller skriv en besked
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.

Hvidovre VVS blev grundlagt i Hvidovre i 1995 af aut. gas og vandmester Brian Fatum og beskæftiger i dag 4 erfarne medarbejdere - alle med mere end femten års erfaring inden for branchen. Hvidovre VVS kører på hele Sjælland og er fast samarbejdspartner for HMN samt flere ejendomsselskaber og andelsboligforeninger på Sjælland. Hvidovre VVS er dækket af garantiordningen DS-garanti.

Hvidovre VVS blev grundlagt i Hvidovre i 1995 af aut. gas og vandmester Brian Fatum og beskæftiger i dag 4 erfarne medarbejdere - alle med mere end femten års erfaring inden for branchen.

VVS

Vandskade

Blikkenslagere

Fjernvarme

Klimaanlæg

Naturgas

Olie- og gasfyrsservice

Radiatorer og gulvvarme

Varme- og energimålere

VVS-installatører

Medlem af
Kurser/uddannelse

Ingen oplysninger indtastet

70 anmeldelser af
Hvidovre VVS
Kommunikation
2
Aftale
3
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
4
Samlet vurdering
1.8

1.8
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2019
Opgaver:
Indvendig
NEJ, jeg vil ikke bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Ny faldstamme i køkken

Vi fik udskiftet en faldstamme i et køkken. Prisen endte på 8.907 kr. hvilket langt overstiger de regninger vi har fået fra andre firmaer for tilsvarende arbejde i tidens løb. På fakturaen fremgår det bl.a., at vi har betalt 835 kr. for plastfolie og at der er faktureret 6 timers arbejdsløn, selvom håndværkeren kun var tilstede på adressen i 3 timer. Derudover har vi betalt for 5 savklinger, for 10 åndedrætsværn.
Kan naturligvis ikke anbefale dette firma.

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 30-06-2019, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Hej Andreas.

Tak for din anmeldelse. 

Som nævnt i telefonen da du ringede og jeg i øvrigt stod i en elevator. Bad jeg dig sende mig en mail.

desvære kan der ske fejl på alle regninger. Derfor bad jeg dig sende en mail. 

Derudover. Så er der samlet brugt 6 timer på opgaven. 

1 time til at køre ind og opmåle opgaven. Da i ønskede vi så på opgaven inden opstart  

4 timer til at løse en opgave på 4 sal. Udskiftning af støbe jerns faldstamme. 

 

1 Time til indlevere og bortskaffe jeres affald på en genbrugs plads. Da vi jo ikke kan lade affald ligge i jeres lejlighed  

 

deruover  skal i være klar over. At det ikke er tilladt at opsætte det billigere plast materiale på 4 sal af hensyn til brand. 

 

Jeg går selvfølgelig ud fra. At du har sendt en mail. Så jeg kan som det naturligste i denne verden. Kreditere de ting som er påskrevet for meget. Den del skal vi selvfølgelig beklage  

 

Vh John Hvidovre  Vvs 

 

 

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2018
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Mindre VVS

Drømmefirma!
Kom hurtig igennem på tlf.
Vvs'er kom ud samme dag og fik løst problemet.
Og de er billige.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2018
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Installeret blødgøringsanlæg

Jeg fik god vejledning inden bestillingen. Jeg var i tvivl om, anlægget kunne monteres i vores teknikskab, så firmaet sendte en mand ud for at tjekke. Håndværkeren var hurtig og effektiv, da han installerede. Jeg fik god vejledning om, hvordan anlægget skulle bruges. Efterfølgende har jeg kun mødt venlig og imødekommende hjælp på mine spørgsmål.
Vi er meget glade for vores Greenline 40 blødgøringsanlæg, som virker perfekt. Vores vand havde en hårdhed på over 20 dH. Nu har vi det fineste bløde vand, som stadig smager godt. Vi bruger mindre sæbe og vaskepulver mm, badeværelset er uden kalkpletter, selv kaffen smager bedre
Jeg kan varmt anbefale Greenline blødgøringsanlæg og Hvidovre VVS.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2018
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Ændret vandrør i køkken i forbindelse med altanopsættelse

Jeg kontaktede Hvidovre VVS for 2 dage siden da jeg var kommet voldsomt i knibe. Jeg skulle flytte nogle vandrør i mit køkken da vi er ved at få sat altaner op. Jeg havde ikke fået besked på hvordan, så pludselig hvis ikke, jeg fik det ordnet i løbet af 2 dage, så ville opsætning af altanerne i hele ejendommen blive forsinket. Jeg kan godt regne ud at det er dyrt.

Hvis ikke det her blev gjort rigtigt ville jeg overhovedet ikke have vand i lejligheden, så jeg var jo ikke specielt glad.

Hvidover VVS sendte mig besked om aftenen, at de ville finde ud af det og jeg skulle bare sende nogle foto og lægge nøglen hos cykelhandleren, så blikkenslageren selv kunne komme ind.

Jeg sendte foto som jeg skrev på og forklarede hvad der skulle laves, og hvor gulvet skulle skæres. Det var lidt indviklet.

Jeg efterlod nøgle hos cykelhandleren og telefonnr. på køkkenbordet og tog afsted.

Nu er jeg lige kommet hjem fra arbejde og jeg var meget spændt på hvordan mit køkken så ud. Det er fuldstændig perfekt og rigtig pænt lavet! Og på mit køkkenbord ligger der en seddel fra blikkenslageren hvor der står: god weekend!

Altså hvor heldig kan man være?! Jeg har ringet og spurgt ham, om han vil lave installationerne når jeg skal have bygget køkkenet op igen og det vil han heldigvis gerne.

Jeg kan naturligvis anbefale Hvidovre VVS. De er både venlige og hurtige og dygtige og man kan stole på dem.

Ulla Hentze
Frederiksberg

Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0

1.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Vaskemaskine

My VVS experience with Hvidøre VVS was the worst ever. I strongly recommend you to stay away from this unprofessional, bully and unreasonable VVS. Instead use HUS, they did a fantastic job for a reasonable price!
It all started more than a year ago when I contacted Hvidøre over a contact email address. With no information about the cost despite me asking, they sent a guy who made some measurements in my toilet. It took him less than 10 min but had to return twice because he had forgotten some additional measurements. After that I received an invoice of 655 DKK. I was very surprised that less than 10 min of measurements resulted in such an invoice. Furthermore, the initial invoice which was tweaked later on did actually account for a full hour!
After some exchange of opinions, John Fatum did not reply to my last email where I declined his offer of forgetting about the initial invoice while taking on the VVS task. I offer to settle with half the amount which he did not reply to either.
I had forgotten all about this but then one year later John Fatum starts the discussion all over again and involving lawyers, and adding up to 1.312 DKK to the invoice which I ended up paying to get him out of my life.
This I call mafia/bully behaviour and I do not want others to experience it which is why I am taking the time to write about it. Stay away from this VVS!

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 02-02-2019, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Tak for din anmeldelse.

Inden Hvidovre vvs  kørte ud til kunden, lå der en fast aftale på udførelse af 1 stykke arbejde. Ikke en tilbudsopgave. Da vi på den specikke opgave kunden ønsker udført. Ikke tilbyder eller udfører tilbud. Her har vi faste priser. De priser kan man også læse om på vores hjemmeside.

Da vores montør ankommer ud til kunden, ønsker kunden en pris på opgaven.  

Da kunden får oplyst prisen ønsker hun ikke arbejdet udført alligevel. Selvom der forinden som sagt lå en fast aftale på udførelse af dette stykke arbejde

Vi afregner derfor en times arbejde, som er ret og rimeligt. Da der for vores vedkommende nu stod 2,5 time åben som vi ikke havde dækning for. (montørens løn) 

Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0

1.0

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig
NEJ, jeg vil ikke bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Udskiftning af radiatorer

Jeg lavede en aftale med chefen for Hvidovre VVS Service vedrørende udskiftning af radiatorer på 1. sal. Den 3. juli 2017 få timer efter montøren var gået i gang med arbejdet, laver han en vandskade. Jeg sidder og arbejder på min PC i stueetagen og opdager, at der lige pludselig kommer vand ned gennem loftet i stuen. Jeg går straks op til montøren på 1. sal og beder ham få lukket for vandet. De efterfølgende timer drypper det ned forskellig steder i stuen. Montøren og jeg flytter løbende møbler rundt og sætter spande til opsamling af vand. Jeg tager løbende billeder og video af vandskaden. Montøren og jeg er rundt i huset for at se om der kommer vand ned andre steder end i stuen. Jeg kommer op fra kælderen og finder så montøren i gang med at skille el-installationer ad i loftet i stuen, da der kommer vand ud af nogle loftudtag. Jeg finder det så bizart, at jeg tager billeder af det. VVS montøren forårsager så skader på el-installationerne og strømmen går i hele huset. Efterfølgende har jeg kontrolleret om Hvidovre VVS har autorisation til at udføre el-arbejde, og det har de ikke. Først på eftermiddagen 3. juli ringer jeg til chefen af en af Hvidovre VVS og sender SMS vedrørende den vandskade montøren har lavet. Chefen reagerer ikke. Først om aftenen ringer han mig op fortæller, at han beklager skaden og vil kontakte sit forsikringsselskab, men der sker ingenting. Om han har en forsikring og i det hele taget en VVS autorisation, kan jeg ikke få bekræftet noget sted.

Den 4. juli 2017 skal montøren færdiggøre sit arbejde og aftalen er, at han skal komme kl. 7.30, da jeg skal på arbejde. Da klokken har passeret kl. 8 både ringer og SMS’er jeg til chefen og spørger om montøren kommer eller ej. Jeg får intet svar og montøren dukker op ved 9 tiden. Jeg kører på arbejde og aftaler, at han skal ringe når han er færdig, så jeg kan komme hjem og aflåse huset. Han ringer kl ca 12, og jeg kører hjem og aflåser huset. Montøren er gået. Montøren har max været der 3 timer, herunder brugt egen tid på bl.a. frokostpause.

Først da mit forsikringsselskab kontakter Hvidovre VVS med henblik på krav om erstatning, modtager jeg en faktura dateret 17. oktober 2017 for udført arbejde. Altså 3½ måned efter de har lavet skader på min ejendom. Chefen for Hvidovre VVS nægter, at de har lavet vandskaden, men dokumentationen er massiv, så efter lang tid accepterer de deres ansvar. Bizart at nægte, at have lavet vandskade og tage ansvaret. Fakturaen er forkert mht. tidsforbrug og materialer og jeg gør indsigelse. Tidligere har jeg gjort indsigelse over dårligt udført arbejde. Bl.a. er der den 4. juli 2017 faktureret 7,5 montørtime. Montøren har været på min ejendom max 3 timer, herunder holdt frokost. Chefen svarer tilbage til mig på mail 24. oktober 2017, at han vil fremsende GPS data for at dokumentere tidsforbrug. Jeg har ikke modtaget GPS data fra ejeren, da de naturligvis ikke findes. Chefen virker forvirret og har tydeligvis ikke overblik over hvad montøren har lavet og hvor han har været.

Hvidovre VVS har forårsaget massive skader på ejendommen herunder el-installationer. De har lavet vandskade og starter med at nægte, at de har lavet vandskadentil samt snyder med timeforbrug og materialer på fakturaen. Det er helt håbløst at arbejde med Hvidovre VVS. Dertil kommer dårligt udført arbejde, der ikke bliver udbedret trods aftale herom. Forsøger stadig og finde ud af om Hvidovre VVS i det hele taget har autorisation til at udføre VVS arbejde. Jeg kan ikke få det bekræftet. Irriterende at jeg m.fl. skal bruge tid på dette. Alt er veldokumenteret med billeder, video, mails, SMS, telefon opkaldslog og vidner.

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 05-04-2018, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Hej Kasper, 

Vi har fuld forståelse for, at du giver os en dårlig anmeldelse for udført arbejde. Vores montør havde overset en samling, da han fyldte vand på centralvarmeanlægget, hvilket førte til en vandskade. Vi kunne ikke være mere ærgerlige over det, der skete hos dig. Og vi kan godt forstå, at du ikke er tilfreds.

Men vi kan ikke genkende din beskrivelse af sagens forløb. Vi har aldrig nægtet vores ansvar i sagen. Som du skrev til mig i din mail 3. juli, så fik du dit forsikringsselskab til at kontakte os, hvorefter vi fik afsluttet sagen. Det skete helt udramatisk.

Du skriver, at du er i tvivl, om vi har et forsikringsselskab. Det har vi naturligvis. Det er dem, der har betalt for vandskaden.

Du skriver, at du er i tvivl, om vi er autoriserede. Det er vi naturligvis. Du finder vores autorisationsnummer VFUL-00964 på sikkerhedsstyrelsens hjemmeside.  

Du stiller også spørgsmålstegn ved, om vi har et overblik over vores montører og insinuerer, at vi snyder på vægten. Vi har kun taget os betalt for de materialer, vi har brugt på ejendommen, vi brugte 10,24 timer på adressen og de 1,76 timer på kørsel mellem grossisten og din adresse. Vores montørs privatadresse figurerer på GPS-loggen, så derfor sender jeg dig ikke billeder herfra.

Vi har fuld forståelse for, at du er utilfreds med vores arbejde. Det var en menneskelig fejl, som var skyld i vandskaden, men den skulle ikke være sket. 

Svar: 03-05-2018, Kasper Nielsen

Jeg kan ikke genkende din udlægning af forløbet. Jeg har en kopi af e-mail korrespondancen mellem dig og mit forsikringsselskab, hvor i du skriver, at Hvidovre VVS ikke er skyld i vandskaden, og at du i øvrigt afviser ethvert krav.

Kun fordi der findes omfattende dokumentation for, at I har forvoldt vandskaden, har du måtte acceptere at erstatte ødelæggelserne, for at undgå at tabe en eventuel retssag. Det er bizart, at nægte at have lavet en vandskade. Irriterende at jeg skulle bruge min tid på at indsamle dokumentation, men så er man jo klar over hvilken type håndværker, man har med at gøre. 

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Vand og varme (naturgas) i hele huset

Super service! Vi stod med et akut varmeproblem efter en røggaseksplosion i vores pillefyr. Hvidovre VVS var nemme at få fat i, leverede fair og god rådgivning, tog højde for vores praktiske/økonomiske situation i nyerhvervet gammelt hus, gav tilbud på opgaven med det samme så vi undgik en masse ventetid, og trods travlhed (fyringssæson lige begyndt) var de hurtigt i gang med opgaven, som blev løst godt. Alt i alt er vi derfor yderst tilfredse, vil varmt anbefale John & co og vil selv benytte firmaet en anden gang.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Fag og totalentreprise
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Varmepumpe 2 stk.

De havde det fulde overblik, trods kompliceret opgave hvor andre havde forsøgt først. Kom til aftalt tid, billigere end skønnet. Informerede løbende.

Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
4
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.5

4.5

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Fjernvarmeanlæg

Meget tilfreds med det udførte arbejde og alle aftaler blev overholdt

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Badeværelse

Meget professionelle folk, dog prisen er relativt høj. Godt arbejde

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig, Opvarmning, Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Udskiftning af gasfyr

Installation blev udført i henhold til aftale både leveringstid og pris. Michael var nem at tale med og arbejdet er udført helt som aftalt.

Kommunikation
3
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
3
Samlet vurdering
1.5

1.5

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2017
Opgaver:
Indvendig, Badeværelse
NEJ, jeg vil ikke bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Installation af toilet

Jeg kontakter Hvidovre VVS, da jeg skal have installeret et toilet. I første omgang går det fint; montøren kommer lidt for sent, men udfører arbejdet hurtigt.

Efterfølgende har opfølgning og kundeservice dog været langt under, hvad man kan forvente. Kan måske nærmere kaldes ikke eksisterende.

Jeg modtager en regning fra Hvidovre VVS, hvor de forkert inkluderer moms to gange (Inkluderer montørtimer med moms i startopgørelsen og ganger så op med 25% igen). Det gør jeg opmærksom på, hvorfor jeg modtager et nyt beløb, hvor de igen har lavet fejl. Det er tydeligt, at de ikke har styr på det administrative og hvordan man afregner kunder korrekt. Følte tilmed, at de blev små sure på mig, da jeg igen gjorde dem opmærksomme på deres faktura fejl.

Derudover er der noget, som ikke helt stemmer overens med deres tidsregistrering. Montøren var i min lejlighed omkring 35 minutter, dette forholder ejeren sig ikke til, men henviser til deres kørselsplan, hvor det siger, at montøren har været på 'min adresse' i 54 minutter. Jeg spørger ind til, hvad montøren har lavet i omkring 20 minutter, hvor han ikke var i min lejlighed. Dette vil ejeren ikke forholde sig til, da han kun 'benytter relevant data' (kørselsplan for dagen). Det skal siges, at jeg spørger ejeren om definitionen af opstartsgebyret, hvor jeg får svaret: "så starter vi først tiden fra døren af". Det svar vælger han så efterfølgende at ændre, da jeg påpeger, at montøren ikke har været i min lejlighed for al den tid de fakturerer mig for.

Beløbet størrelse er underordnet - dog synes jeg ting skal gøres korrekt, hvilket jeg bestemt ikke føler Hvidovre VVS har gjort i denne sag.

Godt råd: Hvis man beslutter sig for at bruge Hvidovre VVS, så skal være meget opmærksom på deres tidsforbrug og hvordan de afregner en. Jeg har i hvert fald lært, at jeg nok er en smule for godtroende og vil fremover stå klar med stopuret.

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 03-05-2017, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Hej Morten, 

 

Tak for din anmeldelse.

 

Morten mener at vores montør er ankommet ca kl 09.18 - og har afsluttet arbejdet ca kl 09.52. Ialt 35 minutters arbejde ifølge hans opgørelse.

 

Hvidovre VVS benytter gps afregning over for vore kunder. Da dette er den mest fair metode for alle parter. 

 

Vores gps data fortæller at montøren er ankommet kl 08.09 og er færdig kl 09.03. Ialt 54 minutters arbejde. Denne dokumentation er også fremsendt til Morten. 

 

Hvidovre VVS benytter afregning pr påbegyndt 15 min, og kunden har derfor modtaget en slut faktura på samlet 1 times arbejde. Da den samlede relle arbejds tid er 54 minutter. Fra start til slut.

 

Hvidovre VVS er bestilt af Morten til at udskifte hans eksisterende toilet på 2 sal. Det er i sagens natur, ikke muligt at udskifte et toilet på 35 minutter på 2 sal. 

 

Slutteligt er vi ærgelige over, (især vores montør) at Morten udtrykker så stor utilfreds med montørens arbejde, Da han i tidligere mails og overfor vores montør har udtrykt tilfreds med hans arbejde. 

 

Sidst men ikke mindst. Har Morten pr d.d endnu ikke modtaget den rettede faktura. Han har modtaget en fejl behæftet faktura. Hvor der er tillagt moms på alle priser. Dette er heldigvis en åbenlys fejl, og vi er glade for. At Morten har oplyst om dette. 

 

Morten modtager som aftalt sin korrekte faktura torsdag i indeværende uge. 

Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0

1.0

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2016
Opgaver:
Indvendig
NEJ, jeg vil ikke bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Toilet

My VVS experience with Hvidøre VVS was the worst ever. I strongly recommend you to stay away from this unprofessional, bully and unreasonable VVS. Instead use HUS, they did a fantastic job for a reasonable price!
It all started more than a year ago when I contacted Hvidøre over a contact email address. With no information about the cost despite me asking, they sent a guy who made some measurements in my toilet. It took him less than 10 min but had to return twice because he had forgotten some additional measurements. After that I received an invoice of 655 DKK. I was very surprised that less than 10 min of measurements resulted in such an invoice. Furthermore, the initial invoice which was tweaked later on did actually account for a full hour!
After some exchange of opinions, John Fatum did not reply to my last email where I declined his offer of forgetting about the initial invoice while taking on the VVS task. I offer to settle with half the amount which he did not reply to either.
I had forgotten all about this but then one year later John Fatum starts the discussion all over again and involving lawyers, and adding up to 1.312 DKK to the invoice which I ended up paying to get him out of my life.
This I call mafia/bully behaviour and I do not want others to experience it which is why I am taking the time to write about it. Stay away from this VVS!

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 13-09-2017, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Tak for din anmeldelse, og muligheden for at svare. 

d. 5 april 2016 bestiller kunden en opsætning af opvaskemaskine samt vaskemaskine i sin lejliged. Hos Hvidovre VVS har vi faste priser på disse begge opgaver. Det har vi haft de sidste ca 8 år. 

Disse priser er også oplyst på vores hjemmeside. Se her http://www.hvidovrevvs.dk/vvs-priser-og-tilbud.aspx

Da kunden bestiller via arbejdet via bekræftet mail -  allokere vi selvfølgelig den nødvendig tid til montøren til arbejdts udførelse. Ialt ca 4 timer. 

Da vores montør kommer frem, bliver han bedt om et tilbud på denne opgave. Da Miriam får de faste priser oplyst. Mener hun det er for dyrt, og sender montøren hjem igen. 

Da vi har en fast aftale om arbejdt udførelse, indgået på miail . Men bliver sendt hjem Så sender vi en faktura på 15 minutters arbejde, samt en grundtakst svarende til 655,- for vores ulejlighed.  

De resternede timer svende så mangler den pågældene dag, har vi selvfølgelig ikke bedt kunden betale.

 

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0

Verificeret kunde

Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2016
Opgaver:
Indvendig
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Køkkenrenovering

Hvidovre VVS skulle montere gasrør, afløb og forbinde opvaskemaskine, vaskemaskine osv i et meget lille køkken hvor plads er en mangel. Det blev gjort til UG, man var kreativ og udnyttede pladsen perfekt, og alt blev lavet indenfor den aftalte tid og til den aftalte pris som var yderst fornuftigt.

Kommunikationen var tydelig og der var ikke tvivl om hvad der var aftalt og man overholdte alle aftaler.

I forbindelse med installering af nyt gaskomfur fandt man ud af at de medfølgende dele ikke var korrekte til at forbinde med og ville risikere at lække gas indenfor kort tid, så der skulle bruges en ”speciel stump”. Denne ”stump” viste sig at være yderst svær at fremskaffe, komfursælgeren havde den ikke og hellere ej lå den hos VVS grossisterne. Men i stedet for at lave en lappeløsning valgte man at ringe rundt i netværket og få opsporet en så tingene kunne laves korrekt.

Hvidovre VVS var et lyspunkt i en kaotisk ombygning hvor danske murere og tømrer lavede så meget sjusk, glemte at kigge på tegningerne og udviste total ligegyldighed overfor de problemer dette medførte, og på en måder ønskede at yde den ekstra indsats der gjorde at tingene blev korrekte

Jeg kan kun anbefale Hvidovre VVS, og har allerede anbefalede dem i mit eget netværk.

Kommunikation
4
Aftale
4
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
4
Samlet vurdering
4.5

4.5
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2016
Opgaver:
Indvendig, Badeværelse
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Nyt toilet, håndvask/underskab og ny tilslutning til vanskemaskine

Overholdt lovede aftaler og da vi ikke kunne bruge vaskemaskinen, var det
muligt at få en ny aftale på trods af travlhed, så repartionen kunne
udføres i løbet af få dage.     

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2016
Opgaver:
Udvendig, Skorsten, Indvendig, Opvarmning, Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Skift fra oliefyr til naturgasfyr

Vi havde fået Hvidovre VVS Service (John Fatum) anbefalet af vores genbo,
som ligeledes havde fået skiftet fra oliefyr til naturgasfyr for flere år
siden. Derudover havde de brugt Hvidovre VVS Service i andre sammenhæng
også, og havde kun haft positive oplevelser. Vi indhentede derfor også et
tilbud fra dem, og da de var konkurrencedygtige valgte vi at entrere med dem.

John kom ud og gav tilbud på arbejdet, og vi snakkede forskellige
løsningsmuligheder igennem, og blev enige om den mest fordelagtige. Man kan
godt mærke at John havde stor erfaring med VVS arbejde, da han foreslog
rigtigt gode løsninger vi ikke selv havde tænkt.

Michael var ham som kom og installerede, og vi har kun positivt at sige om
han. Alt er udført SÅ flot og elegant, han blev færdig til den aftalte
tid, og han ryddede pænt op efter sig. Derudover havde vi en rigtig god
kommunikation undervejs, så vi hele tiden var klar over hvornår varmen blev
slukket og tændt igen, hvilket var vigtigt for os med et lille barn.

Jeg kan kun give Hvidovre VVS Service mine bedste anbefalinger, og de bliver
bestemt brugt næste gang også, hvor vi skal have opsat et par nye
radiatorer og lavet nyt badeværelse.

Kommunikation
1
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
4.3

4.3
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2015
Opgaver:
Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt
NEJ, jeg vil ikke bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Sikkerhedsventil

Total dårlig service

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 21-11-2016, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Tak for din anmeldese. Vi beklager. At vi ikke kan komme samme dag, som du kalder os. 

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2015
Opgaver:
Fag og totalentreprise, VVS-arbejde - generelt
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

større tilbygning - flot arbejde

Tilbygning af 97 m2. Hvidovre VVS lavede gulvvarme i tilbygning, ny gulvvarme
installation for hele huset, nyt gasfyr, vandinstallation til nyt bryggers og
badeværelse samt installering af armatur, bruser, håndklædevarmer og
vaskemaskine.

Alting til aftalt tid og pris - flot arbejde og meget venlig behandling.

Kommunikation
4
Aftale
5
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
5
Samlet vurdering
2.7

2.7
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2015
Opgaver:
Indvendig, Badeværelse
NEJ, jeg vil ikke bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Reparation af toilet

Jeg havde et toilet der løb, som var ca. 10 år gammelt. Jeg forspurgte om
det kunne betale sig at reparerer, det fremfor at få installeret et nyt. Det
fik jeg ja til. Toilettet blev lavet og nogle dele udskiftet,til en samlet
 pris af 2100,- kr. Montøren som lavede det, ville også have udskiftet en
del mere, men den kunne han ikke skaffe lokalt. Den del der skulle skiftes,
havde dog ifølge montøren, kun betydning for at selve trykknapssystemet,
ikke sad helt fast. Hvis jeg alligevel ønsket den udskiftet skulle jeg
bestille ny tid. Det ville så nok have kostet omkring 2000 kr igen vil jeg
tro. Så det mente jeg ikke jeg ville beale, hvis deet kun havde betydning
for fastgørelse. Toileettet fungerede jo igen. Der gik så dog kun omkring 6
uger, så kunne trykknappen til stort skyl (som var blevet udskiftet) ikke
trykkes ned. Jeg kontaktede firmaet igen forsi jeg regnede med at det måtte
være under garanti, men fik at vide, at det kun var hvis det omhandlede de
dele der var udskiftet. Nu er det jo ikke mig der er ekspert ,så jeg regnede
selvfølgelig med at det var repareret forsvarligt.. Det kunne jo så tyde
på, at den del som ikke blev udskiftet (som må være den sidsste del der
var tilbage,, som ikke var udskiftet, idet der jo ikke er særlig mange dele
i et toilet) Så jeg kunne jo godt se at jeg uden tvivl ville få en ny
regning på omkring 1500 -2000 kr.

Dårlig rådgivning fra starten og dårlig udført arbejde efter min mening.

Jeg har nu bestilt et toilet andetsteds for ikke at spilde flere penge på
endnu en reparation.

 

Kommentarer til anmeldelsen

Svar: 17-05-2015, HVIDOVRE VVS SERVICE ApS

Hejsa Bent,

tak for din anmeldelse.

Du skrev til os, og spurgte om der var garanti på det udførte arbejde. Det svarede vi ja til, medmindre det var en del der ikke var skiftet. Dette skal vi jo til enhver tid oplyse alle kunder om. Det ville jo være forkert at svare det modsatte.

Om det kan svare sig at skifte et 10 år gammelt toilet, synes vi ikke. Da dit nuværende toilet jo er et lim model, med stort og lille skyl. Så prisen for et nyt toilet. Vil være jf vores hjemmeside 4.600,- for standard toilet. Plus 800,- for en lim model, samt et genbrugsplads gebyr på 125, - Dertil kommer et på dagen leverings gebyr, da det nye toilet skal køres ud til dig på 200,- Så en samlet udgift på 5.725,- for et nyt toilet. Din reparation kostede 2.100,-

Hvad prisen var blevet for at skifte den del, der ikke kunne hjemskaffes på dagen. Kan vi ikke forstille os løber op i 2.000,- da den specifikke reservedel koster kr. 268,- og måske endda slet ikke nødvendig.

Vi er selvfølgelig ærgelige over at du ikke føler dig godt behandlet.

Vh Hvidovre VVS.

Kommunikation
5
Aftale
5
Pris
5
Tilfredshed
5
Oprydning
5
Samlet vurdering
5.0

5.0
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2015
Opgaver:
Andet
JA, jeg vil bruge HVIDOVRE VVS SERVICE ApS igen

Perfekt

*/Karaktererne siger vel sig selv/*