bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg havde desværre en skuffende oplevelse med Cavus.
Jeg blev henvist til dem af en god ven fra Fjordens VVS Teknik i en hastesituation, hvor de ikke selv havde tid. Casper fra Cavus kom forbi og kiggede kort på problemet – hele besøget tog kun få minutter, og der blev ikke udført egentligt arbejde, blot en hurtig vurdering.
Derfor blev jeg meget overrasket over efterfølgende at modtage en faktura for et fuldt ”servicebesøg”. Det var ikke kommunikeret på forhånd, og taget i betragtning af at det var et hurtigt kig på vej hjem fra arbejde, virkede det urimeligt – særligt over for en førstegangskunde, henvist af en kollega i branchen.
Jeg er selv elektriker og ville aldrig fakturere for den slags, netop fordi tillid og god service er vigtigt – især i vores fag.
Jeg har betalt regningen, så for min skyld er sagen afsluttet. Men jeg vil ærligt sige, at det ikke var en oplevelse, der gav lyst til at bruge Cavus igen. Jeg anbefaler, at man som kunde sikrer sig, hvad der faktureres for – og at Cavus måske overvejer, hvordan førstegangskunder behandles fremover.
Jeg havde desværre en skuffende oplevelse med Cavus.
Jeg blev henvist til dem af en god ven fra Fjordens VVS Teknik i en hastesituation, hvor de ikke selv havde tid. Casper fra Cavus kom forbi og kiggede kort på problemet – hele besøget tog kun få minutter, og der blev ikke udført egentligt arbejde, blot en hurtig vurdering.
Derfor blev jeg meget overrasket over efterfølgende at modtage en faktura for et fuldt ”servicebesøg”. Det var ikke kommunikeret på forhånd, og taget i betragtning af at det var et hurtigt kig på vej hjem fra arbejde, virkede det urimeligt – særligt over for en førstegangskunde, henvist af en kollega i branchen.
Jeg er selv elektriker og ville aldrig fakturere for den slags, netop fordi tillid og god service er vigtigt – især i vores fag.
Jeg har betalt regningen, så for min skyld er sagen afsluttet. Men jeg vil ærligt sige, at det ikke var en oplevelse, der gav lyst til at bruge Cavus igen. Jeg anbefaler, at man som kunde sikrer sig, hvad der faktureres for – og at Cavus måske overvejer, hvordan førstegangskunder behandles fremover.