bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Vi opdagede at 2 tagplader var rutsjet ned i tagrenden, så vi fik lidt travlt med at få det repareret. ICS trådte hurtigt til og samtidig fik vi gennemgået taget for utætheder som også blev repareret. Til sidst fik vi algebehandlet taget. Super god oplevelse.
Vi opdagede at 2 tagplader var rutsjet ned i tagrenden, så vi fik lidt travlt med at få det repareret. ICS trådte hurtigt til og samtidig fik vi gennemgået taget for utætheder som også blev repareret. Til sidst fik vi algebehandlet taget. Super god oplevelse.
En god oplevelse hele vejen igennem fra vi tog kontakt til firmaet fik udbedret skaden. Der kom 2 meget kvalificerede medarbejdere der på meget kort tid havde fået lavet afspærring på kørebanen, rigget deres fortøjninger til og inden længe var de på på taget (4. sals højde).
De bedste anbefalinger til firmaet og deres medarbejdere. Det var nemt at få dem op på taget frem for at vi skulle have haft en større lift ud og sendt en mand op i liften for at få udbedret skaden.
Vi vil helt sikkert anbefale dem til andre i vores område, hvis uheldet skulle være ude eller i det hele taget skal have udført opgaver i flere etagers højde.
En god oplevelse hele vejen igennem fra vi tog kontakt til firmaet fik udbedret skaden. Der kom 2 meget kvalificerede medarbejdere der på meget kort tid havde fået lavet afspærring på kørebanen, rigget deres fortøjninger til og inden længe var de på på taget (4. sals højde).
De bedste anbefalinger til firmaet og deres medarbejdere. Det var nemt at få dem op på taget frem for at vi skulle have haft en større lift ud og sendt en mand op i liften for at få udbedret skaden.
Vi vil helt sikkert anbefale dem til andre i vores område, hvis uheldet skulle være ude eller i det hele taget skal have udført opgaver i flere etagers højde.
Kære Bodil
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den varmer virkelig og går i dén grad ikke uset hen. Det har virkelig også været en fornøjelse både at kommunikere med jer fra start til slut, samt at rykke ud. I får også lige 5 stjerner den anden vej :)
Bedste hilsener og fortsat god sommer,
Agustin, Johnny og Dennis
Det er anden gang jeg benytter mig af tagklatreren til arbejder på vores tag.
Alt lever op til forventningerne og mere til. Ud over punktiglighed og det forventede fik de lavet mere end aftalt inden for den aftalte pris. Det er en rigtig god løsning når man gerne vil slippe for bøvl med stillads og dermed også en billigere løsning når omfanget ikke er enormt.
Mine bedste anbefalinger
Kære Jacob
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Det er simpelthen også en fornøjelse at rykke ud for dig - altid god stemning fra start til slut. Tusinde tak for at være en fantastisk kunde og for altid at tage så godt imod os. Ring endelig igen en anden god gang :)
Bedste hilsener,
Adam, Jimmi og Dennis
Det er anden gang jeg benytter mig af tagklatreren til arbejder på vores tag.
Alt lever op til forventningerne og mere til. Ud over punktiglighed og det forventede fik de lavet mere end aftalt inden for den aftalte pris. Det er en rigtig god løsning når man gerne vil slippe for bøvl med stillads og dermed også en billigere løsning når omfanget ikke er enormt.
Mine bedste anbefalinger
Kære Jacob
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Det er simpelthen også en fornøjelse at rykke ud for dig - altid god stemning fra start til slut. Tusinde tak for at være en fantastisk kunde og for altid at tage så godt imod os. Ring endelig igen en anden god gang :)
Bedste hilsener,
Adam, Jimmi og Dennis
Professionel og ordentlige mennesker som nåede alt hvad der var blevet aftalt på den aftalte tid. De fremsendte samme dag dokumentation på de fejl og mangler de skulle inspicere på vores tag.
Kære bestyrelse
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse og de varme ord - en fantastisk måde at gå på weekend på :)
Tusinde tak for at være så imødekommende og altid søde kunder - sand fornøjelse at komme på besøg :D
Bedste hilsener,
Rasmus, Johnny og Dennis
Professionel og ordentlige mennesker som nåede alt hvad der var blevet aftalt på den aftalte tid. De fremsendte samme dag dokumentation på de fejl og mangler de skulle inspicere på vores tag.
Kære bestyrelse
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse og de varme ord - en fantastisk måde at gå på weekend på :)
Tusinde tak for at være så imødekommende og altid søde kunder - sand fornøjelse at komme på besøg :D
Bedste hilsener,
Rasmus, Johnny og Dennis
Akut reparation af tag
Kære Christina
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror. Fantastisk med søde og imødekommende kunder som jer :)
I ringer endelig bare igen en anden god gang :)
Bedste hilsener,
Mauricio, Johnny og Dennis, ICS
Kære Christina
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror. Fantastisk med søde og imødekommende kunder som jer :)
I ringer endelig bare igen en anden god gang :)
Bedste hilsener,
Mauricio, Johnny og Dennis, ICS
Super Service både i forbindelse med aftale og udførsel
Kære Tina
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Det er virkelig værdsat og, som altid, sætter vi virkelig stor pris på jer som kunder. I er altid så søde, rare og imødekommende. Tusinde tak for det!
Bedste hilsener,
Kenneth, Peter og Dennis
ICS
Super Service både i forbindelse med aftale og udførsel
Kære Tina
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Det er virkelig værdsat og, som altid, sætter vi virkelig stor pris på jer som kunder. I er altid så søde, rare og imødekommende. Tusinde tak for det!
Bedste hilsener,
Kenneth, Peter og Dennis
ICS
Alt gik som aftalt
Kære Jannie
Tusinde tak for den solide anmeldelse! Det betyder virkelig meget og er i dén grad værdsat!
Det har været en fornøjelse at rykke ud for jer og i er altid velkomne til at ringe igen en anden god gang :)
Bedste hilsener og god weekend,
Johnny, Rasmus og Dennis
Alt gik som aftalt
Kære Jannie
Tusinde tak for den solide anmeldelse! Det betyder virkelig meget og er i dén grad værdsat!
Det har været en fornøjelse at rykke ud for jer og i er altid velkomne til at ringe igen en anden god gang :)
Bedste hilsener og god weekend,
Johnny, Rasmus og Dennis
Muret brandkarme på 3 rækkehuse. En meget veludført opgave på alle parametre.
Kære Morten
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den varmer virkelig og betyder meget mere end du lige går og tror :)
Det har været en sand fornøjelse at rykke ud for jer og du er altid velkommen til at ringe igen en anden god gang.
Bedste hilsener,
Fotis, Jimmi og Dennis
Muret brandkarme på 3 rækkehuse. En meget veludført opgave på alle parametre.
Kære Morten
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den varmer virkelig og betyder meget mere end du lige går og tror :)
Det har været en sand fornøjelse at rykke ud for jer og du er altid velkommen til at ringe igen en anden god gang.
Bedste hilsener,
Fotis, Jimmi og Dennis
Fint udført arbejde.
Kære Leif
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror. Helt perfekt måde lige at gå på weekend på :)
Det har været en fornøjelse at arbejde for dig/jer og i er altid velkomne til også at ringe igen en anden god gang :)
Bedste hilsener og god weekend,
Agustin, Mads og Dennis
Kære Leif
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror. Helt perfekt måde lige at gå på weekend på :)
Det har været en fornøjelse at arbejde for dig/jer og i er altid velkomne til også at ringe igen en anden god gang :)
Bedste hilsener og god weekend,
Agustin, Mads og Dennis
Yderst professionel hele vejen igennem og vi er meget tilfredse
Kære Bo
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! En dejlig besked lige at vågne til :)
Det har også været en fornøjelse at være på besøg ude hos jer. Venlige, imødekommende og løsningsorienteret. Det er en sjældenhed nu om dage. 5 stjerner til jer også :)
Sig endelig til hvis i får brug for os en anden gang igen også.
Bedste hilsner og god weekend,
Dennis
Yderst professionel hele vejen igennem og vi er meget tilfredse
Kære Bo
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! En dejlig besked lige at vågne til :)
Det har også været en fornøjelse at være på besøg ude hos jer. Venlige, imødekommende og løsningsorienteret. Det er en sjældenhed nu om dage. 5 stjerner til jer også :)
Sig endelig til hvis i får brug for os en anden gang igen også.
Bedste hilsner og god weekend,
Dennis
Industrial Climbing Solutions ApS , blev af os om at assistere med nedtagning og reetablering af et duenet i 5. sals højde.
Dette skulle ned da vi skulle ind krane en kølemaskine. Dennis fra Industrial Climbing Solutions ApS tog fra første henvendelse, ejerskab på den del af opgaven de var bedt om at udføre.
Vi har forstand på køleanlæg og ikke klatrearbejde. Derfor var det meget tryghedsskabende at møde, Industrial Climbing Solutions ApS´ gennemførte tilgang til arbejdet.
Vi kunne slippe den del af opgaven og stolede de ville løse den. hvilket de gjorde. aftaler som tid og pris blev ligeledes overholdt.
Kære Jesper
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror. Kommunikation går heldigvis begge veje, og jeg kan i dén grad også sige at det var en fornøjelse at arbejde med jer. I ringer endelig bare igen en anden gang :)
Bedste hilsener,
Dennis
Industrial Climbing Solutions ApS , blev af os om at assistere med nedtagning og reetablering af et duenet i 5. sals højde.
Dette skulle ned da vi skulle ind krane en kølemaskine. Dennis fra Industrial Climbing Solutions ApS tog fra første henvendelse, ejerskab på den del af opgaven de var bedt om at udføre.
Vi har forstand på køleanlæg og ikke klatrearbejde. Derfor var det meget tryghedsskabende at møde, Industrial Climbing Solutions ApS´ gennemførte tilgang til arbejdet.
Vi kunne slippe den del af opgaven og stolede de ville løse den. hvilket de gjorde. aftaler som tid og pris blev ligeledes overholdt.
Kære Jesper
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror. Kommunikation går heldigvis begge veje, og jeg kan i dén grad også sige at det var en fornøjelse at arbejde med jer. I ringer endelig bare igen en anden gang :)
Bedste hilsener,
Dennis
Vi har benyttet dem tidligere, og kommer helt sikkert til også at benytte dem igen. Behagelige og god information og de virker til at have rigtig godt styr på tingene.
Kære Brian
Tusinde tak for den varme anmeldelse - den rammer lige i hjertet. Altid en fornøjelse at rykke ud for dig/jer og vi står klar, skulle uheldet være ude igen. Super stemning fra start til slut med dig ved roret ;)
Bedste hilsener og fortsat god dag,
Dennis, ICS
Vi har benyttet dem tidligere, og kommer helt sikkert til også at benytte dem igen. Behagelige og god information og de virker til at have rigtig godt styr på tingene.
Kære Brian
Tusinde tak for den varme anmeldelse - den rammer lige i hjertet. Altid en fornøjelse at rykke ud for dig/jer og vi står klar, skulle uheldet være ude igen. Super stemning fra start til slut med dig ved roret ;)
Bedste hilsener og fortsat god dag,
Dennis, ICS
Jeg har egentlig ikke så stor lyst til at give en god anmeldelse da jeg ikke ønsker at firmaet får ordrebogen fyldt og ikke kan hjælpe mig fremadrettet ;-) Jeg har i flere omgange hyret Dennis og hans folk. Det er utroligt hvad de kan løse med reb og så er det en flok positive og ordentlige håndværkere. Det seneste jeg har hyret dem til var generel udbedring af to kviste på et svært tilgængeligt saddeltag i vores ejerforening. Derudover har jeg tidligere hyret dem ifm afblænding af skorstene. Jeg giver trygt firmaet en god anmeldelse. Som med alle andre forhold mellem kunde og håndværker, bliver resultatet bedre hvis man som kunde sørger for at være deltagende i sit projekt.
Kære Martin
Tusinde tak for den gode anmeldelse. Det er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror.
Kunne jeg give dig som kunde 5 stjerner, så havde jeg også gjort det. Kæmpe fornøjelse at arbejde for dig/jer. God kemi og god stemning fra start til slut. I er altid velkomne til at ringe igen en anden god gang :)
Bedste hilsener,
Dennis
Jeg har egentlig ikke så stor lyst til at give en god anmeldelse da jeg ikke ønsker at firmaet får ordrebogen fyldt og ikke kan hjælpe mig fremadrettet ;-) Jeg har i flere omgange hyret Dennis og hans folk. Det er utroligt hvad de kan løse med reb og så er det en flok positive og ordentlige håndværkere. Det seneste jeg har hyret dem til var generel udbedring af to kviste på et svært tilgængeligt saddeltag i vores ejerforening. Derudover har jeg tidligere hyret dem ifm afblænding af skorstene. Jeg giver trygt firmaet en god anmeldelse. Som med alle andre forhold mellem kunde og håndværker, bliver resultatet bedre hvis man som kunde sørger for at være deltagende i sit projekt.
Kære Martin
Tusinde tak for den gode anmeldelse. Det er virkelig værdsat og betyder meget mere end du lige går og tror.
Kunne jeg give dig som kunde 5 stjerner, så havde jeg også gjort det. Kæmpe fornøjelse at arbejde for dig/jer. God kemi og god stemning fra start til slut. I er altid velkomne til at ringe igen en anden god gang :)
Bedste hilsener,
Dennis
Vi har været utroligt glade for ICS’ arbejde i vores ejerforening.
I vores ejerforening skulle vi have sat 12 nye vinduer ind på forskellige etager i vores københavnerejendom. Vi undersøgte også, hvad det ville koste med stillads eller lift, og der var ingen tvivl om, at det var billigst med klatrereb da vi skulle have udskiftet vinduer så mange forskellige steder – og så slap vi også for at have et stillads stående, hvilket flere beboere foretrak.
Koordineringen og korrespondancen med Dennis var fuld af overskud og tålmodighed samt svar på alle de spørgsmål, vi havde. Mulighederne blev undersøgt, og der blev taget højde for de forskellige omstændigheder, der er i vores ejendom. Der var styr på det fra A til Z!
Der er også stor ros til Mads og Rasmus, som var de dygtige tømrere, der kom og udførte arbejdet. Fagligheden har været høj, problemer blev løst på god vis, og tillige har de været virkelig behagelige at have gående i ejendommen. Flere beboere fortalte, at de havde mødt dem i gården og syntes, de var både dygtige og flinke – og det giver en stor tryghed, når arbejdet skal udføres. Når de gik om eftermiddagen, var alt stillet pænt væk og ryddet op, selvom de jo kom tilbage dagen efter.
Og så har vi fået nogle virkelig flotte vinduer.
Der er ingen tvivl om, at vores ejerforening vil benytte sig af ICS’ ydelser fremover.
Det var godt at have jer ”hængende” :)
Kære Rachel
Tusinde tak for de søde ord! Det betyder virkelig meget og får os i dén grad til lige at vokse en ekstra meter. Tusinde tak for at være så søde og imødekommende kunder også - 5 stjerner til jer :)
Det har virkelig været en fornøjelse at arbejde hos jer og vi håber at vi ses igen en anden god gang.
Bedste hilsener,
Mads, Rasmus og Dennis
Vi har været utroligt glade for ICS’ arbejde i vores ejerforening.
I vores ejerforening skulle vi have sat 12 nye vinduer ind på forskellige etager i vores københavnerejendom. Vi undersøgte også, hvad det ville koste med stillads eller lift, og der var ingen tvivl om, at det var billigst med klatrereb da vi skulle have udskiftet vinduer så mange forskellige steder – og så slap vi også for at have et stillads stående, hvilket flere beboere foretrak.
Koordineringen og korrespondancen med Dennis var fuld af overskud og tålmodighed samt svar på alle de spørgsmål, vi havde. Mulighederne blev undersøgt, og der blev taget højde for de forskellige omstændigheder, der er i vores ejendom. Der var styr på det fra A til Z!
Der er også stor ros til Mads og Rasmus, som var de dygtige tømrere, der kom og udførte arbejdet. Fagligheden har været høj, problemer blev løst på god vis, og tillige har de været virkelig behagelige at have gående i ejendommen. Flere beboere fortalte, at de havde mødt dem i gården og syntes, de var både dygtige og flinke – og det giver en stor tryghed, når arbejdet skal udføres. Når de gik om eftermiddagen, var alt stillet pænt væk og ryddet op, selvom de jo kom tilbage dagen efter.
Og så har vi fået nogle virkelig flotte vinduer.
Der er ingen tvivl om, at vores ejerforening vil benytte sig af ICS’ ydelser fremover.
Det var godt at have jer ”hængende” :)
Kære Rachel
Tusinde tak for de søde ord! Det betyder virkelig meget og får os i dén grad til lige at vokse en ekstra meter. Tusinde tak for at være så søde og imødekommende kunder også - 5 stjerner til jer :)
Det har virkelig været en fornøjelse at arbejde hos jer og vi håber at vi ses igen en anden god gang.
Bedste hilsener,
Mads, Rasmus og Dennis
Skulle skifter defekte bøjninger på facderne, på nedløb.
Kære Peter
Som altid en kæmpe fornøjelse at rykke ud for jer. Tusinde tak for den dejlige anmeldelse. Det betyder virkelig meget :)
Bedste hilsener og god weekend,
Adam, Rasmus, Nicolas og Dennis
Skulle skifter defekte bøjninger på facderne, på nedløb.
Kære Peter
Som altid en kæmpe fornøjelse at rykke ud for jer. Tusinde tak for den dejlige anmeldelse. Det betyder virkelig meget :)
Bedste hilsener og god weekend,
Adam, Rasmus, Nicolas og Dennis
Meget tilfreds med hele forløbet. Vil bestemt anbefale firmaet til andre.
Kære Maria
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den betyder meget mere end i lige går og tror. Som kunder sender vi også lige 5 stjerner jeres vej - utrolig imødekommende, venlige og rare. Det er en sjældenhed nu om dage, så kæmpe tak for at have os på besøg :)
Sig endelig til hvis i får brug vores hjælp igen en anden god gand :)
Bedste hilsener og god weekend,
Dennis
Meget tilfreds med hele forløbet. Vil bestemt anbefale firmaet til andre.
Kære Maria
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den betyder meget mere end i lige går og tror. Som kunder sender vi også lige 5 stjerner jeres vej - utrolig imødekommende, venlige og rare. Det er en sjældenhed nu om dage, så kæmpe tak for at have os på besøg :)
Sig endelig til hvis i får brug vores hjælp igen en anden god gand :)
Bedste hilsener og god weekend,
Dennis
I forbindelse med hårdt vintervejr kom der frostsprængning på et enkelt tegl i taget. Dennis var hurtig til at fremsende tilbud, og fik hurtigt skiftet tegl.
God og professionel service, kan varmt anbefales.
Kære Gabriel
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den betyder virkelig meget og også meget mere end du lige går og tror. Det er dejligt med et sådan skulderklap i ny og næ, når hverdagen går op i stress og jag :)
Tak for det og tak for at være så venlig og imødekommende en kunde. I er altid velkomne til at ringe igen en anden god gang.
Bedste hilsener,
Augustin, Mads og Dennis
I forbindelse med hårdt vintervejr kom der frostsprængning på et enkelt tegl i taget. Dennis var hurtig til at fremsende tilbud, og fik hurtigt skiftet tegl.
God og professionel service, kan varmt anbefales.
Kære Gabriel
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den betyder virkelig meget og også meget mere end du lige går og tror. Det er dejligt med et sådan skulderklap i ny og næ, når hverdagen går op i stress og jag :)
Tak for det og tak for at være så venlig og imødekommende en kunde. I er altid velkomne til at ringe igen en anden god gang.
Bedste hilsener,
Augustin, Mads og Dennis
Hurtige og imødekommende og superservice.
Kære Christian
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den betyder virkelig meget og varmer meget mere end du lige går og tror. Så stor tak for den og stor tak for at være så venlig og imødekommende en kunde - du gør det til en sand fornøjelse at være håndværker :)
Bedste hilsener og fortsat god dag,
Mads, Adam og Dennis
Kære Christian
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den betyder virkelig meget og varmer meget mere end du lige går og tror. Så stor tak for den og stor tak for at være så venlig og imødekommende en kunde - du gør det til en sand fornøjelse at være håndværker :)
Bedste hilsener og fortsat god dag,
Mads, Adam og Dennis
Bedte oplevelse
Kære Tina
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den varmer virkelig og betyder meget mere end du lige går og tror.
Som altid, har det været en kæmpe fornøjelse at arbejde for jer og i vender endelig bare retur når/hvis i får brug for vores hjælp igen :)
Bedste hilsener og fortsat god dag,
Dennis
Bedte oplevelse
Kære Tina
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den varmer virkelig og betyder meget mere end du lige går og tror.
Som altid, har det været en kæmpe fornøjelse at arbejde for jer og i vender endelig bare retur når/hvis i får brug for vores hjælp igen :)
Bedste hilsener og fortsat god dag,
Dennis
De kom dagen efter jeg havde talt med dem og var færdige samme dag - regningen var over halvdelen af hvad jeg havde fået fra en anden - vildt der kan være så stor forskel på den samme opgave
Kære Amin
Tusinde tak for dine ord! De betyder meget mere end du lige går og tror :) Det var også en fornøjelse at komme på besøg hos jer - god stemning fra start til slut. Så er det svært ikke lige at give den en ekstra skalle.
Bedste hilsener og god dag,
Peter og Dennis
De kom dagen efter jeg havde talt med dem og var færdige samme dag - regningen var over halvdelen af hvad jeg havde fået fra en anden - vildt der kan være så stor forskel på den samme opgave
Kære Amin
Tusinde tak for dine ord! De betyder meget mere end du lige går og tror :) Det var også en fornøjelse at komme på besøg hos jer - god stemning fra start til slut. Så er det svært ikke lige at give den en ekstra skalle.
Bedste hilsener og god dag,
Peter og Dennis
Kære Bodil
Tusinde tak for den dejlige anmeldelse! Den varmer virkelig og går i dén grad ikke uset hen. Det har virkelig også været en fornøjelse både at kommunikere med jer fra start til slut, samt at rykke ud. I får også lige 5 stjerner den anden vej :)
Bedste hilsener og fortsat god sommer,
Agustin, Johnny og Dennis