bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
de har lavet et stykke præcist stykke murer arbejde og til tiden, med god kontakt til kunden
Lavede en aftale, og havde taget fri for at mureren skulle komme, men der kom slet ingen murer på trods af en klar aftale om dato (27. maj). Jeg hørte ingenting fra virksomheden, og måtte selv ringe for at følge op. Da jeg kom igennem, så aftalte jeg med medarbejderen, at han ville følge op senere på dagen, hvilket ikke skete. Jeg hørte ikke noget. Så gik der 18 dage (13. juni) inden mureren kom, og der er fortsat utætheder mellem fundament og klinker efter arbejdet er udført. Det var en lille opgave, som tog kort tid, men som kostede næsten kr. 15.000 selvom jeg selv havde købt og betalt for de nye fliser.
For dårligt, at man ikke kan overholde en aftale, eller i det mindste informere om, at der ikke kommer nogen på trods af en klar aftale, og at man skal vente så længe og alligevel betale denne pris for at udskifte 12-15 fliser.
Lavede en aftale, og havde taget fri for at mureren skulle komme, men der kom slet ingen murer på trods af en klar aftale om dato (27. maj). Jeg hørte ingenting fra virksomheden, og måtte selv ringe for at følge op. Da jeg kom igennem, så aftalte jeg med medarbejderen, at han ville følge op senere på dagen, hvilket ikke skete. Jeg hørte ikke noget. Så gik der 18 dage (13. juni) inden mureren kom, og der er fortsat utætheder mellem fundament og klinker efter arbejdet er udført. Det var en lille opgave, som tog kort tid, men som kostede næsten kr. 15.000 selvom jeg selv havde købt og betalt for de nye fliser.
For dårligt, at man ikke kan overholde en aftale, eller i det mindste informere om, at der ikke kommer nogen på trods af en klar aftale, og at man skal vente så længe og alligevel betale denne pris for at udskifte 12-15 fliser.
Hej Stephan
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt din frustration, omkring at vi ikke dukkede op d. 27 maj.
Det har jeg beklaget overfor dig og gør det gerne igen. Situationen fra vores side var jo, flere sygemeldinger blandt murerne, dernæst var min ene kollega på barsel, den anden var på ferie, så jeg var alene på skansen.
Du skriver til mig 45 minutter efter mureren skulle have været der, og der har jeg ikke selv overblikket endnu. - Der var flere service svende jeg skulle instruere og sende afsted, jeg passede min egen og hoved telefonen alt sammen samme morgen.
Jeg havde som jeg også fortalte og skrev til dig, altså mere en rigeligt at se til de dage. Det er selvfølgelig rigtig uheldigt for dig, det kan jeg godt se!
Jeg fik ikke vendt retur d. 27. da jeg ikke havde fået klarhed over sygdom, og hvad jeg rådede over af murere. Dette giver jeg dig besked om i min mail d. 28 maj, hvor jeg også oplyser dig om, at jeg vil melde tilbage når der var kapacitet til opgaven.
De 10 dage der går, dem får jeg kun til 7, da vi havde lukket i weekenden og Grundlovsdag. På den 7. dag (d. 7/6) mailer jeg til dig, at den murere jeg har haft syg, han lige er vendt retur, og jeg vil booke ham ind til ugen efter. Hvis han ellers er frisk nok til at ligge på knæ som opgaven kræver. - Hvis ikke vil jeg sætte en anden murer på, dog er den omtalte første valg.
Mandag d. 10/6 meldeler jeg, at vi kommer om torsdagen d. 13/6 og starter op. Vi er forbi om fredagen d. 14 og udføre det sidste.
Vi udførte opgaven jf. tilbud som du selv har accepteret. Om hvorvidt prisen er rigtig eller ej, så er det jo altså det tilbud som du har accepteret.
Havde opgaven nu taget længere tid end beregnet, så havde jeg jo heller ikke kunne komme efterfølgende, og bede om flere penge for opgaven. Så havde det jo været mit eget tilbud og min egen fejl antager jeg, at jeg ville blive skudt i skoene.
De små huller du referer til, dem har mureren været forbi og se til, han kunne dog ikke se nogen. Men jeg sender ham forbi i morgen og beder ham kigge ekstra godt efter. Finder han dem ikke, kommer jeg selv forbi og udføre!
For at opsummere, så er jeg virkelig ked af vi ikke kunne udføre opgaven til aftalt tid, pga sygdom. Jeg har gjort det bedste jeg kunne, men som du ved så er vi ikke herre over sygemeldinger. Når flere så ligger oven i hinanden, så bliver selv den stærkeste kæde sårbar. Jeg har meldt retur nå jeg har kunne, og jeg har besvaret alle dine 16 mails løbende.
Så jeg håber du kan se situationen i et lidt andet lys, da jeg ikke helt synes din anmeldelse afspejler situationen nuanceret eller fra begge sider.
Mvh Jesper
I forbindelse med et større renoveringsprojekt af vores tegltag, skorsten og kviste blev vi nødt til at stoppe samarbejdet med den oprindelige tømrer på projektet. Vores hus er fra 1931 med en meget karakteristisk rund kvist mod vejen, som skulle have ny zinkinddækning, et nyt cirkelrundt vindue, ny isolering og delvis ny indre og ydre trækonstruktion pga. utætheder og råd. Så vi stod med en delvis åben kvist, da vi skulle bruge en ny tømrer.
Heldigvis kunne tømrer Casper fra Gladsaxe Bygningsentreprise træde til med kort varsel. Det blev en fantastik oplevelse! Casper fik hurtigt forståelse for opgaven, vores situation og blikkenslagerens ønsker til underlaget for zinkinddækningen. Så tusind tak fordi vi fik muligheden for at have Casper til at klare opgaven. Det har været en fornøjelse at have ham hos os - kompetent, arbejdsom, fleksibel og god at arbejde sammen med. Og resultatet er blevet både rigtig godt og rigtig flot!
Vi håber, vi får mulighed for at arbejde sammen med Casper en anden gang. De bedste anbefalinger herfra!
Hej Henrik
Tusind tak for de fine ord, dem er vi glade for. Vi er også glade for at vi kunne springe til, og bistå jer med jeres opgave, i en ellers rigtig travl tid. I er altid velkommen til at henvende jer igen, så frem der måtte være behov for det.
/ Jesper
I forbindelse med et større renoveringsprojekt af vores tegltag, skorsten og kviste blev vi nødt til at stoppe samarbejdet med den oprindelige tømrer på projektet. Vores hus er fra 1931 med en meget karakteristisk rund kvist mod vejen, som skulle have ny zinkinddækning, et nyt cirkelrundt vindue, ny isolering og delvis ny indre og ydre trækonstruktion pga. utætheder og råd. Så vi stod med en delvis åben kvist, da vi skulle bruge en ny tømrer.
Heldigvis kunne tømrer Casper fra Gladsaxe Bygningsentreprise træde til med kort varsel. Det blev en fantastik oplevelse! Casper fik hurtigt forståelse for opgaven, vores situation og blikkenslagerens ønsker til underlaget for zinkinddækningen. Så tusind tak fordi vi fik muligheden for at have Casper til at klare opgaven. Det har været en fornøjelse at have ham hos os - kompetent, arbejdsom, fleksibel og god at arbejde sammen med. Og resultatet er blevet både rigtig godt og rigtig flot!
Vi håber, vi får mulighed for at arbejde sammen med Casper en anden gang. De bedste anbefalinger herfra!
Hej Henrik
Tusind tak for de fine ord, dem er vi glade for. Vi er også glade for at vi kunne springe til, og bistå jer med jeres opgave, i en ellers rigtig travl tid. I er altid velkommen til at henvende jer igen, så frem der måtte være behov for det.
/ Jesper
Døren ud mod haven kunne ikke lukke. Døren blev høvlet, beslag sat på plads, smurt, malet på høvlede steder.
Tømreren kom med kort varsel præcis til tiden og var meget behagelig og professionel.
God oplevelse.
Døren ud mod haven kunne ikke lukke. Døren blev høvlet, beslag sat på plads, smurt, malet på høvlede steder.
Tømreren kom med kort varsel præcis til tiden og var meget behagelig og professionel.
God oplevelse.
Gode håndværkere der passer jobbet og ledelse der har styr på hvad og hvornår
Hej Preben
Tak for anmeldelsen. Det er altid en fornøjelse at passe jeres ejendom, og vi sætter stor pris på det gode samarbejde.
/Jesper
Gode håndværkere der passer jobbet og ledelse der har styr på hvad og hvornår
Hej Preben
Tak for anmeldelsen. Det er altid en fornøjelse at passe jeres ejendom, og vi sætter stor pris på det gode samarbejde.
/Jesper
Godt og flot resultat - i enden.
Men undervejs en alvorlig ommer, da "snedkeren" tilsyneladende ikke havde prøvet at lave gipsindfatninger omkring et vindue før - alle vinkler var vind og skæve.
Godt og flot resultat - i enden.
Men undervejs en alvorlig ommer, da "snedkeren" tilsyneladende ikke havde prøvet at lave gipsindfatninger omkring et vindue før - alle vinkler var vind og skæve.
Professionel fremgangsmåde og personlig betjening af kvalificeret håndværker.
Tag repareret på 3 timer.
Professionel fremgangsmåde og personlig betjening af kvalificeret håndværker.
Tag repareret på 3 timer.
Vi fik repareret en del af vores hus' facade, efter nedrivning af gammel garage. Vi fik også renoveret og forstærket vores havemur i samme ombæring. Gladsaxe Bygningsenterprise leveret et dygtigt stykke arbejde og var gode til at diskutere løsningen undervejs. Jeg vil klart anbefale dem.
Hej Troels
Mange tak for de fine ord. Du er altid velkommen en anden god gang.
/Jesper
Vi fik repareret en del af vores hus' facade, efter nedrivning af gammel garage. Vi fik også renoveret og forstærket vores havemur i samme ombæring. Gladsaxe Bygningsenterprise leveret et dygtigt stykke arbejde og var gode til at diskutere løsningen undervejs. Jeg vil klart anbefale dem.
Hej Troels
Mange tak for de fine ord. Du er altid velkommen en anden god gang.
/Jesper
Overfakturerer. Markant.
Fik skiftet 3 vinduer og altandør i ejerlejlighed til fast pris. Udarbejdet
efter besigtigelse af mine eksisterende.I tilbud var materialer,
lift/stillads og arbejdsløn delt op.
Ordrebekræftelsen lød et samlet beløb. Lift var pludselig trods samtale
ændret til stillads som er billigere, hvilket jeg ikke opdagede.
Arbejdet blev kun udført udvendigt med stillads på 2 vinduer.
1 vindue og altandør blev udskiftet indvendigt med vinduer/dør slæbt op af
trapper i min lille lejlighed med støv, rod og svineri overalt. Som kunne
have været minimeret, hvis alt arbejdet have været udført udefra. Ifølge
mandskabet var det umuligt, da der var et skur under et af vinduerne og en
altan. Det blev jeg ikke oplyst forinden om af Johnni skulle være et
problem. Hvilket prisen i tilbuddet heller ikke afspejlede.
Kr. 6000 + moms for et lille stillads til 1. sal til 2 vinduer, og resten
lavet indvendigt. Jeg protesterede ved tilbuddet om lift til den pris, men
blev oplyst at det var prisen.
Alle 3 vinduer og altandør, kunne sagtens havde været skiftet indvendigt,
og sparet mig for kr. 7500. Lidt ekstra støv og svineri, havde været det
samme.Johnni havde på forhånd vidst, at stillads var umuligt på 1 vindue
og altandør.
Føler mig meget snydt.
Ifølge Johnni ved min reklamation, havde jeg accepteret tilbuddet. Korrekt,
men da under helt andre oplysninger: at lift/stillads var nødvendigt ved
opgaven. Hvilket det jo tydeligt ikke var.
Håndværkerlønnen var også mindre på fakturaen end oplyst i tilbuddet.
Så jeg får mindre håndværkerfradrag tilbage fra skat.
Jeg blev heller ikke orienteret om mulighed for tilskud via
energispareordningen. Den kendte Johnni ikke. Selv om det er håndværkere
som orienterer kunderne om muligheden for det. Så der tabte jeg også penge.
Jeg betalte beløbet med overstående kommentarer via mail. I håb om, at
appellere til johnnis moral. Men fik aldrig svar.
Af positivt kan jeg fremhæve et pænt stykke arbejde, info fra selve
mandskabet og påpasselighed med bygningen, varsomhed med mit inventar,
servicemindede, samt deres generelle lydhørhed over for mine visuelle krav.
Men prisen var samlet ALT, ALT for høj, set i lyset af det halve arbejde var
uden stillads - som godt kunne undværes, mit reducerede håndværkerfradrag
og et svineri, som kunne have været minimeret ved anvendelse af den
lift/stillads, jeg har betalt for.
Så vær opmærksom på hjælpemidler og håndværkerløn/fradrag, hvis du
ønsker et samarbejde med Gladsaxe bygningsentreprise. Regningen modtager du
ganske få timer efter arbejdet er udført. Hvorefter Johnni forholder sig
tavs ved dine protester.
Jeg kan ikke anbefale dem. Ovenstående taler sit eget tydelige sprog.
Overfakturerer. Markant.
Fik skiftet 3 vinduer og altandør i ejerlejlighed til fast pris. Udarbejdet
efter besigtigelse af mine eksisterende.I tilbud var materialer,
lift/stillads og arbejdsløn delt op.
Ordrebekræftelsen lød et samlet beløb. Lift var pludselig trods samtale
ændret til stillads som er billigere, hvilket jeg ikke opdagede.
Arbejdet blev kun udført udvendigt med stillads på 2 vinduer.
1 vindue og altandør blev udskiftet indvendigt med vinduer/dør slæbt op af
trapper i min lille lejlighed med støv, rod og svineri overalt. Som kunne
have været minimeret, hvis alt arbejdet have været udført udefra. Ifølge
mandskabet var det umuligt, da der var et skur under et af vinduerne og en
altan. Det blev jeg ikke oplyst forinden om af Johnni skulle være et
problem. Hvilket prisen i tilbuddet heller ikke afspejlede.
Kr. 6000 + moms for et lille stillads til 1. sal til 2 vinduer, og resten
lavet indvendigt. Jeg protesterede ved tilbuddet om lift til den pris, men
blev oplyst at det var prisen.
Alle 3 vinduer og altandør, kunne sagtens havde været skiftet indvendigt,
og sparet mig for kr. 7500. Lidt ekstra støv og svineri, havde været det
samme.Johnni havde på forhånd vidst, at stillads var umuligt på 1 vindue
og altandør.
Føler mig meget snydt.
Ifølge Johnni ved min reklamation, havde jeg accepteret tilbuddet. Korrekt,
men da under helt andre oplysninger: at lift/stillads var nødvendigt ved
opgaven. Hvilket det jo tydeligt ikke var.
Håndværkerlønnen var også mindre på fakturaen end oplyst i tilbuddet.
Så jeg får mindre håndværkerfradrag tilbage fra skat.
Jeg blev heller ikke orienteret om mulighed for tilskud via
energispareordningen. Den kendte Johnni ikke. Selv om det er håndværkere
som orienterer kunderne om muligheden for det. Så der tabte jeg også penge.
Jeg betalte beløbet med overstående kommentarer via mail. I håb om, at
appellere til johnnis moral. Men fik aldrig svar.
Af positivt kan jeg fremhæve et pænt stykke arbejde, info fra selve
mandskabet og påpasselighed med bygningen, varsomhed med mit inventar,
servicemindede, samt deres generelle lydhørhed over for mine visuelle krav.
Men prisen var samlet ALT, ALT for høj, set i lyset af det halve arbejde var
uden stillads - som godt kunne undværes, mit reducerede håndværkerfradrag
og et svineri, som kunne have været minimeret ved anvendelse af den
lift/stillads, jeg har betalt for.
Så vær opmærksom på hjælpemidler og håndværkerløn/fradrag, hvis du
ønsker et samarbejde med Gladsaxe bygningsentreprise. Regningen modtager du
ganske få timer efter arbejdet er udført. Hvorefter Johnni forholder sig
tavs ved dine protester.
Jeg kan ikke anbefale dem. Ovenstående taler sit eget tydelige sprog.
Vi har haft fornøjelsen at bruge Johnny til at rådgive om en
bygningskonstruktion, som en af hans svende samt en lærling udførte helt
som aftalt. Vi kan varmt anbefale Gladsaxe Bygningsenterprise - oplevede en
stor imødekommenhed, en ordentlig rådgivning (der blev godkendt af en
vanligvis "krakilsk" byggesagkyndig, der skulle lave førsynsrapport) - og
når både pris og udførsel inkl. grundig oprydning og rengøring lever op
til et 12-tal, så kan vi kun sige: Prøv dem - de kan deres kram!! mvh
Frederik og Rikke i Mørkhøj
Vi har haft fornøjelsen at bruge Johnny til at rådgive om en
bygningskonstruktion, som en af hans svende samt en lærling udførte helt
som aftalt. Vi kan varmt anbefale Gladsaxe Bygningsenterprise - oplevede en
stor imødekommenhed, en ordentlig rådgivning (der blev godkendt af en
vanligvis "krakilsk" byggesagkyndig, der skulle lave førsynsrapport) - og
når både pris og udførsel inkl. grundig oprydning og rengøring lever op
til et 12-tal, så kan vi kun sige: Prøv dem - de kan deres kram!! mvh
Frederik og Rikke i Mørkhøj
Hej Stephan
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt din frustration, omkring at vi ikke dukkede op d. 27 maj.
Det har jeg beklaget overfor dig og gør det gerne igen. Situationen fra vores side var jo, flere sygemeldinger blandt murerne, dernæst var min ene kollega på barsel, den anden var på ferie, så jeg var alene på skansen.
Du skriver til mig 45 minutter efter mureren skulle have været der, og der har jeg ikke selv overblikket endnu. - Der var flere service svende jeg skulle instruere og sende afsted, jeg passede min egen og hoved telefonen alt sammen samme morgen.
Jeg havde som jeg også fortalte og skrev til dig, altså mere en rigeligt at se til de dage. Det er selvfølgelig rigtig uheldigt for dig, det kan jeg godt se!
Jeg fik ikke vendt retur d. 27. da jeg ikke havde fået klarhed over sygdom, og hvad jeg rådede over af murere. Dette giver jeg dig besked om i min mail d. 28 maj, hvor jeg også oplyser dig om, at jeg vil melde tilbage når der var kapacitet til opgaven.
De 10 dage der går, dem får jeg kun til 7, da vi havde lukket i weekenden og Grundlovsdag. På den 7. dag (d. 7/6) mailer jeg til dig, at den murere jeg har haft syg, han lige er vendt retur, og jeg vil booke ham ind til ugen efter. Hvis han ellers er frisk nok til at ligge på knæ som opgaven kræver. - Hvis ikke vil jeg sætte en anden murer på, dog er den omtalte første valg.
Mandag d. 10/6 meldeler jeg, at vi kommer om torsdagen d. 13/6 og starter op. Vi er forbi om fredagen d. 14 og udføre det sidste.
Vi udførte opgaven jf. tilbud som du selv har accepteret. Om hvorvidt prisen er rigtig eller ej, så er det jo altså det tilbud som du har accepteret.
Havde opgaven nu taget længere tid end beregnet, så havde jeg jo heller ikke kunne komme efterfølgende, og bede om flere penge for opgaven. Så havde det jo været mit eget tilbud og min egen fejl antager jeg, at jeg ville blive skudt i skoene.
De små huller du referer til, dem har mureren været forbi og se til, han kunne dog ikke se nogen. Men jeg sender ham forbi i morgen og beder ham kigge ekstra godt efter. Finder han dem ikke, kommer jeg selv forbi og udføre!
For at opsummere, så er jeg virkelig ked af vi ikke kunne udføre opgaven til aftalt tid, pga sygdom. Jeg har gjort det bedste jeg kunne, men som du ved så er vi ikke herre over sygemeldinger. Når flere så ligger oven i hinanden, så bliver selv den stærkeste kæde sårbar. Jeg har meldt retur nå jeg har kunne, og jeg har besvaret alle dine 16 mails løbende.
Så jeg håber du kan se situationen i et lidt andet lys, da jeg ikke helt synes din anmeldelse afspejler situationen nuanceret eller fra begge sider.
Mvh Jesper