bygogbolig.dk ApS
Telefon: 70 227 227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi var blevet anbefalet Egerbyg gennem nogle venner og har fået lavet el tavle med mere af Egerbyg A/S.
De kom til aftalt tid og har udført arbejdet som aftalt til vores fulde tilfredshed.
Ligeledes havde vi en fin kommunikation med den medarbejder, som udførte opgaven.
Vi kan hermed roligt anbefale Egerbyg til andre.
Vi var blevet anbefalet Egerbyg gennem nogle venner og har fået lavet el tavle med mere af Egerbyg A/S.
De kom til aftalt tid og har udført arbejdet som aftalt til vores fulde tilfredshed.
Ligeledes havde vi en fin kommunikation med den medarbejder, som udførte opgaven.
Vi kan hermed roligt anbefale Egerbyg til andre.
Egerbyg har haft hovedentreprisen på et renoveringsarbejde, som har inkluderet at vælte en væg, ordne lofter, skifte hoved- og bagdør, slibe trægulve af, lave nyt flisegulv, male, mv. Alt i alt et projekt til omkring en halv million kroner.
De besigtigede opgaven og gav et tilbud i januar, arbejdet begyndte i februar, og ifølge tidsplanen skulle det være færdigt i maj. Nu er vi i august, og de er stadig ikke færdige.
Koordineringen og kommunikationen mellem faggrupper hos Egerbyg har været helt til rotterne. Gang på gang har de lovet at ting ville blive færdige, og så er de ikke blevet det. Undskyldningerne bliver mere og mere absurde. Byggelederen har flere gange sagt til mig, at håndværkerne har løjet over for ham, og at det er derfor de ikke har været færdige selvom de har lovet at de ville være det.
Den overordnede finish på det arbejde de har leveret er heller ikke i orden. Eksempelvis har maleren spildt maling på vores nye opvaskemaskine, køkkenbord og et gulvtæppe. Jeg gjorde dem opmærksomme på dette for en måned siden, men hver gang jeg ringer for at bede om en status på dette får jeg at vide, at det desværre ikke har været muligt at komme i kontakt med maleren. Det er altså en hel måned, hvor de ikke har kunnet komme i kontakt med deres egen maler!
Jeg kan ikke anbefale nogen at arbejde med Egerbyg.
Egerbyg har haft hovedentreprisen på et renoveringsarbejde, som har inkluderet at vælte en væg, ordne lofter, skifte hoved- og bagdør, slibe trægulve af, lave nyt flisegulv, male, mv. Alt i alt et projekt til omkring en halv million kroner.
De besigtigede opgaven og gav et tilbud i januar, arbejdet begyndte i februar, og ifølge tidsplanen skulle det være færdigt i maj. Nu er vi i august, og de er stadig ikke færdige.
Koordineringen og kommunikationen mellem faggrupper hos Egerbyg har været helt til rotterne. Gang på gang har de lovet at ting ville blive færdige, og så er de ikke blevet det. Undskyldningerne bliver mere og mere absurde. Byggelederen har flere gange sagt til mig, at håndværkerne har løjet over for ham, og at det er derfor de ikke har været færdige selvom de har lovet at de ville være det.
Den overordnede finish på det arbejde de har leveret er heller ikke i orden. Eksempelvis har maleren spildt maling på vores nye opvaskemaskine, køkkenbord og et gulvtæppe. Jeg gjorde dem opmærksomme på dette for en måned siden, men hver gang jeg ringer for at bede om en status på dette får jeg at vide, at det desværre ikke har været muligt at komme i kontakt med maleren. Det er altså en hel måned, hvor de ikke har kunnet komme i kontakt med deres egen maler!
Jeg kan ikke anbefale nogen at arbejde med Egerbyg.
Hej Mikkel,
Tak for snakken i dag
Jeg er naturligvis rigtig ked af at høre om den dårlig oplevelse du har haft i forbindelser med udbedret af de sidste fejl og mangler, på jeres byggeri
Normalt når vi udfører en større entreprise som i dit tilfælde, bestræber vi os altid på at få evt. fejl & mangler hurtigst muligt efter aflevering af byggeriet.
Dette har ikke gået hurtig nok i dit tilfælde hvilket vi beklager.
Som fortalt over telefonen vil jeg stå til rådighed via mail samt telefonisk dagligt hvor jeg kan garantere besvarelser og opfølgning imens de sidste punkter på din liste bliver gennemgået og udbedret.
Afslutningsvis vil jeg gøre alt i min magt til at få vendt denne negative oplevelse til noget positivt, og er glad for den dialog vi har haft i dag som fra i morgen tidlig bliver fyldt op af handling.
Med venlig hilsen Anders Eger
Vi fik ordnet et rustent bærejern i kælderen på vores andelsbolig. Arbejdet var godt og effektivt, og vi var meget glade for den ærlige tilbagemelding vi fik efterfølgende.
Hej,
Tusinde tak for din anmeldelse og de fine ord. Det sætter vi stor pris på.
Vi er glade for, at du har brugt tid på, at komme med din vurdering af vores firma, arbejdet og tilbagemeldingen efterfølgende. Vi ønsker altid glade kunder, og feedback er én af de måder, hvorpå vi kan blive endnu bedre til det vi laver.
Vi ønsker dig en god dag.
Med venlig hilsen
Egerbyg
Vi fik ordnet et rustent bærejern i kælderen på vores andelsbolig. Arbejdet var godt og effektivt, og vi var meget glade for den ærlige tilbagemelding vi fik efterfølgende.
Hej,
Tusinde tak for din anmeldelse og de fine ord. Det sætter vi stor pris på.
Vi er glade for, at du har brugt tid på, at komme med din vurdering af vores firma, arbejdet og tilbagemeldingen efterfølgende. Vi ønsker altid glade kunder, og feedback er én af de måder, hvorpå vi kan blive endnu bedre til det vi laver.
Vi ønsker dig en god dag.
Med venlig hilsen
Egerbyg
Egerbyg har været ude og lave en besigtigelse og et tilbud efterfølgende.
Til brsigtigelsen fik jeg svar på alle spørgsmål og da jeg fik tilbuddet, allerede indenfor 2 uger, fik jeg et overskueligt tilbud, der lå i samme prisklasse som nogle af de andre jrg har hentet.
Jeg er helt sikkert tilfreds med min oplevelse med Egerbyg
Hej Karin,
Tusinde tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse med hele processen omkring vores tilbudsgivning. Vi prøver altid at gøre processen så smidig som muligt, og derfor bliver også glade, når det bliver nævnt :-).
Jeg ønsker dig en god weekend.
Mvh
Egerbyg A/S
Egerbyg har været ude og lave en besigtigelse og et tilbud efterfølgende.
Til brsigtigelsen fik jeg svar på alle spørgsmål og da jeg fik tilbuddet, allerede indenfor 2 uger, fik jeg et overskueligt tilbud, der lå i samme prisklasse som nogle af de andre jrg har hentet.
Jeg er helt sikkert tilfreds med min oplevelse med Egerbyg
Hej Karin,
Tusinde tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse med hele processen omkring vores tilbudsgivning. Vi prøver altid at gøre processen så smidig som muligt, og derfor bliver også glade, når det bliver nævnt :-).
Jeg ønsker dig en god weekend.
Mvh
Egerbyg A/S
Har haft Egerbyg ude på en gratis besigtigelse, hvor de troppede op med en hel flok, som havde hver deres speciale område. På denne måde kunne jeg få svar på alle mine spørgsmål undervejs fra en person, som havde masser af kendskab til det specifikke område. Alle der kom var søde, smed skoene og var professionelle. Det var en rigtig god oplevelse. Har fået mit tilbud fra dem, som jeg indtil videre ikke har en finger at sætte på.
Hej Mia,
Tusinde tak for din anmeldelse.
Vi er glade for, at vores medarbejdere har taget hensyn til dit hjem og væres professionelle og imødekommende. Vi stiller altid op med én person fra hver faggruppe, sådan så dit tilbud kan blive fyldstgørende, og så du kan få opklaret dine spørgsmål undervejs.
Vi sætter derfor pris på, at denne service er blevet taget godt imod :D.
Jeg ønsker dig en god dag.
Mvh Egerbyg
Har haft Egerbyg ude på en gratis besigtigelse, hvor de troppede op med en hel flok, som havde hver deres speciale område. På denne måde kunne jeg få svar på alle mine spørgsmål undervejs fra en person, som havde masser af kendskab til det specifikke område. Alle der kom var søde, smed skoene og var professionelle. Det var en rigtig god oplevelse. Har fået mit tilbud fra dem, som jeg indtil videre ikke har en finger at sætte på.
Hej Mia,
Tusinde tak for din anmeldelse.
Vi er glade for, at vores medarbejdere har taget hensyn til dit hjem og væres professionelle og imødekommende. Vi stiller altid op med én person fra hver faggruppe, sådan så dit tilbud kan blive fyldstgørende, og så du kan få opklaret dine spørgsmål undervejs.
Vi sætter derfor pris på, at denne service er blevet taget godt imod :D.
Jeg ønsker dig en god dag.
Mvh Egerbyg
Egerbyg er et entreprenørfirma, der laver håndværksopgaver i hele Storkøbenhavn. Vi er en innovativ virksomhed, der lægger vægt på kvalitet, god og informativ kommunikation og social ansvarlighed. Vi har passion for håndværk og sætter en ære i at opfylde vores kunders ønsker.
Hos Egerbyg er vi specialister i både store og små renoveringsprojekter og reparationsopgaver. Vi har en mangeårig erfaring med total- og hovedentrepriser – og vi kan løfte tømrer-, murer-, maler-, VVS-, og el-opgaver.
Uanset hvor stor eller lille din opgave er, står vores team klar til at løfte din opgave med en høj kvalitet og en kundeservice over standarden.
Du kan se mere om vores virksomhed på www.egerbyg.dk
Hej Mikkel,
Tak for snakken i dag
Jeg er naturligvis rigtig ked af at høre om den dårlig oplevelse du har haft i forbindelser med udbedret af de sidste fejl og mangler, på jeres byggeri
Normalt når vi udfører en større entreprise som i dit tilfælde, bestræber vi os altid på at få evt. fejl & mangler hurtigst muligt efter aflevering af byggeriet.
Dette har ikke gået hurtig nok i dit tilfælde hvilket vi beklager.
Som fortalt over telefonen vil jeg stå til rådighed via mail samt telefonisk dagligt hvor jeg kan garantere besvarelser og opfølgning imens de sidste punkter på din liste bliver gennemgået og udbedret.
Afslutningsvis vil jeg gøre alt i min magt til at få vendt denne negative oplevelse til noget positivt, og er glad for den dialog vi har haft i dag som fra i morgen tidlig bliver fyldt op af handling.
Med venlig hilsen Anders Eger