bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Kontakten med firmaet var god, lidt forsinket pga. sygdom, så det kan undskyldes.
Montørerne der kom ud var rigtigt flinke og hjælpsomme.
Aftalen er udført som aftalt.
Kontakten med firmaet var god, lidt forsinket pga. sygdom, så det kan undskyldes.
Montørerne der kom ud var rigtigt flinke og hjælpsomme.
Aftalen er udført som aftalt.
Var her for at lave toilet i stueplan, da toilet på 1 sal sendte noget af toiletaffaldet ind i stueetagens toilet.
Sagde at sagen var løst og tog afsted.
Næste dag var problemet det samme som før rørlæggeren var her, hvorfor vi ringede og sagde at tingene ikke var i orden. Han kom tilbage, men sagde til sidst at han ikke havde en løsning så han ville give besked til formanden om at tage herud for at se på sagen.
Dette var i april.
Siden har vi intet hørt, men modtag en regning i fredags med forfald 17 maj, på over kr 4500.
Det er dyrt for noget der ikke er lavet.
Var her for at lave toilet i stueplan, da toilet på 1 sal sendte noget af toiletaffaldet ind i stueetagens toilet.
Sagde at sagen var løst og tog afsted.
Næste dag var problemet det samme som før rørlæggeren var her, hvorfor vi ringede og sagde at tingene ikke var i orden. Han kom tilbage, men sagde til sidst at han ikke havde en løsning så han ville give besked til formanden om at tage herud for at se på sagen.
Dette var i april.
Siden har vi intet hørt, men modtag en regning i fredags med forfald 17 maj, på over kr 4500.
Det er dyrt for noget der ikke er lavet.
Jeg havde akut behov for at få min keramikovn til at fungerer. Der var hurtig en mand på udbedringen. Installerede i samme omgang et elstik til min vaskemaskine. Har tidligere nydt godt af den hurtige service.
Jeg havde akut behov for at få min keramikovn til at fungerer. Der var hurtig en mand på udbedringen. Installerede i samme omgang et elstik til min vaskemaskine. Har tidligere nydt godt af den hurtige service.
Vældig rar ung mand.
Var egentlig tilfreds indtil det kom en regning på 2800 for arbejdet.
Næste gang gør jeg det selv.
Vældig rar ung mand.
Var egentlig tilfreds indtil det kom en regning på 2800 for arbejdet.
Næste gang gør jeg det selv.
Fin service fra start til slut og alt fungerer som det skal. Jeg kan varmt anbefale Risbjerg el og bruger dem gerne igen.
Fin service fra start til slut og alt fungerer som det skal. Jeg kan varmt anbefale Risbjerg el og bruger dem gerne igen.
Hurtig besigtigelse af hvad jeg ønskede udført, ugen efter blev arbejdet lavet af behagelig og dygtig vvs- montør, ugen efter kom regningen. Alt dette kendetegner en sund forretning. Det eneste, der er upersonligt, er den digitale stemme, når man ringer op og skal trykke videre.
Hurtig besigtigelse af hvad jeg ønskede udført, ugen efter blev arbejdet lavet af behagelig og dygtig vvs- montør, ugen efter kom regningen. Alt dette kendetegner en sund forretning. Det eneste, der er upersonligt, er den digitale stemme, når man ringer op og skal trykke videre.
Ringede til tidligere medindehaver, som vi ikke vidste ikke var i selskabet mere. Derfra fik vi en ny VVS mand fra samme firma. Vores toilet løb og trak ikke godt ud.
Håndværkeren brugte 2 3/4 time på af afkalke, næste dag løb toilettet igen. Medarbejderen burde have sagt, at det ikke kunne betale sig at reparere, men at indmad skulle skiftes eller et nyt toilet- det blev slet ikke nævnt, MEN både den udsendte håndværker og hans chef sagde, at vi selvfølgelig ikke skulle betale for ny service, da det første ikke var OK. 1. betaling 2.309,35 derefter + en ny regning på 1.676,33. Efter reklamation blev den nye regningen på 691,95 MEN ikke som lovet uden beregning, da det ikke var OK 1. gang. Vi har ny aftalt at vi ikke skal betale 2 gange for :servicebil, administration. Havde også regnet med at dobbelt betaling af energi-og miljø var refunderet men nej.
Ringede til tidligere medindehaver, som vi ikke vidste ikke var i selskabet mere. Derfra fik vi en ny VVS mand fra samme firma. Vores toilet løb og trak ikke godt ud.
Håndværkeren brugte 2 3/4 time på af afkalke, næste dag løb toilettet igen. Medarbejderen burde have sagt, at det ikke kunne betale sig at reparere, men at indmad skulle skiftes eller et nyt toilet- det blev slet ikke nævnt, MEN både den udsendte håndværker og hans chef sagde, at vi selvfølgelig ikke skulle betale for ny service, da det første ikke var OK. 1. betaling 2.309,35 derefter + en ny regning på 1.676,33. Efter reklamation blev den nye regningen på 691,95 MEN ikke som lovet uden beregning, da det ikke var OK 1. gang. Vi har ny aftalt at vi ikke skal betale 2 gange for :servicebil, administration. Havde også regnet med at dobbelt betaling af energi-og miljø var refunderet men nej.