Gå til hovedindhold
Hero image

Malerfirmaet Mads Hansen ApS

4.8
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1742 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
1687
31
24
Anmeldelser i alt 1742

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

H&M Maler
D.B. Maleren v/Dan Brandtberg
Malermester Mia Lauridsen ApS

Anmeldelser

Anmeldt af:
Peter, 4000 Roskilde
30/11-2018
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0
Karakter
1.0
Rating icon
Byggeår:
2018
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 28450206

Udvendig

Platugle !!!
Har taget røven på min nabo og jeg !!!

OPDATERET TEKST 05/12/2018

Det sjove ved nedenstående er at mit nabopar Anne og Niels har præcis samme oplevelse som min kone og jeg, da de også indgik samme aftale om at få deres hus malet, af malermester Mads Hansen.

Lang historie kort: Overbooker kunder ! Så der ikke er tid til at udføre jobbet til aftalt tid. Sjusket arbejde, opkræver penge konstant for ikke udført arbejde. INGEN kommunikation om opgavens forløb. Vil ikke komme ud og lave udbedringer af fejl og mangler. Det har været et langt trættende forløb og jeg ville ønske at jeg aldrig havde valgt Malermester Mads Hansen.

Lang historie: Første indtryk var godt og Mads virkede som en flink engageret maler og han var meget ivrig for at få opgaven og komme i gang. Men det viste sig desværre hurtigt at det kun var pengene og ikke kundens tilfredshed eller ordentligt håndværk der driver ham.
Tilbuddet lød på 50.000,- og der blev opkrævet 10.000,- til materialer allerede inden opstart på opgaven i starten af september. Jeg tænkte at det lyder fair nok, så jeg betalte. Men derefter var Mads meget flittig 1 dag og så så vi ham ikke i 14 dage. Da jeg stillede spørgsmål til det, så kom Mads med udtalelser om, at da han følte jeg kunne stole på ham, så mente han godt jeg kunne betale forud, da han jo havde penge ude hos en tømrer der havde snydt ham, så det måtte jeg da kunne forstå hvorfor jeg skulle betale på forhånd. Det er det mest uprofessionelle jeg nogensinde har hørt fra en håndværker, at prøve på at spille på mine følelser over at han har penge ude hos en anden håndværker.
Jeg har ved flere lejligheder snakket med Mads ansigt til ansigt og prøvet at snakke om tingene, men lige så snart vi er kørt hver til sit blev arbejdet ikke udført og han dukkede igen ikke op som aftalt og gav ikke besked herom.
Der har fra starten været aftalt en dato på mail for hvornår opgaven skulle være færdig, men det har Mads nægtet og har mere travlt med at give dårlig undskyldninger, med den ene historie dårligere end den anden..... det lugtede lange vej af hvide løgn.
Mads har på intet tidspunkt holdt mig orienteret om opgavens fremgang og han har udeblevet flere dage end han har mødt op.En del af arbejdet, er noget sjusk, ingen nedvaskning og med helligdage, revner og bærer generelt præg af at Mads var tidspresset pga opgaven størrelse, intet stillads havde og at naboen også rykkede ham, da der intet skete over hos naboen, efter at han fik sin aconto betaling af dem.

Derfor vil jeg fraråde jer at bruge Maleremester Mads Hansen

01-12-2018, Malerfirmaet Mads Hansen ApS

Hej Peter!

Prøv og forklar hele historien inden du sviner mig til!

1.du ville ikke betale det vi har lavet !

2.Du ville ikke give mig mine stiger og værkstøj

3.Du har haft andre maler på inden mig som du os blev uvenner med !

4. Du har sagt flere gange du ikke ønske  vi kom mere og lige efter ringer du og siger undskyld !

5.Du SMS ringer mail kl 2-3 om natten for og køre på mig 

6.Jeg har sent dig en mail om du ikke skal kontakt mig om natten men du forsætter . Du har chikaneret mig alle tider på døgnet hvilket jeg har bedt dig om at lade være med hvilket også er anmeldt til politiet nu. 

Jeg overlever nok denne anmeldelse, da jeg tilsyneladende har rigtig mange glade og tilfredse kunder. 

05-12-2018, Malerfirmaet Mads Hansen ApS

Hej Peter 

Jeg magter snart ikke mere fra dig du er så fuld af løgn og nu kopier du anmeldelser fra tidliger kunder og lægger ind som overi købet har laver den op er du helt dum eller hvad sker der lige ??

Politiet er nu på sagen og ville kontakt denne meget ubehalige type 

Anmeldt af:
Peter, 4000 Roskilde
30/11-2018
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
1
Tilfredshed
1
Oprydning
1
Samlet vurdering
1.0
Karakter
1.0
Rating icon

Udvendig

Platugle !!!
Har taget røven på min nabo og jeg !!!

OPDATERET TEKST 05/12/2018

Det sjove ved nedenstående er at mit nabopar Anne og Niels har præcis samme oplevelse som min kone og jeg, da de også indgik samme aftale om at få deres hus malet, af malermester Mads Hansen.

Lang historie kort: Overbooker kunder ! Så der ikke er tid til at udføre jobbet til aftalt tid. Sjusket arbejde, opkræver penge konstant for ikke udført arbejde. INGEN kommunikation om opgavens forløb. Vil ikke komme ud og lave udbedringer af fejl og mangler. Det har været et langt trættende forløb og jeg ville ønske at jeg aldrig havde valgt Malermester Mads Hansen.

Lang historie: Første indtryk var godt og Mads virkede som en flink engageret maler og han var meget ivrig for at få opgaven og komme i gang. Men det viste sig desværre hurtigt at det kun var pengene og ikke kundens tilfredshed eller ordentligt håndværk der driver ham.
Tilbuddet lød på 50.000,- og der blev opkrævet 10.000,- til materialer allerede inden opstart på opgaven i starten af september. Jeg tænkte at det lyder fair nok, så jeg betalte. Men derefter var Mads meget flittig 1 dag og så så vi ham ikke i 14 dage. Da jeg stillede spørgsmål til det, så kom Mads med udtalelser om, at da han følte jeg kunne stole på ham, så mente han godt jeg kunne betale forud, da han jo havde penge ude hos en tømrer der havde snydt ham, så det måtte jeg da kunne forstå hvorfor jeg skulle betale på forhånd. Det er det mest uprofessionelle jeg nogensinde har hørt fra en håndværker, at prøve på at spille på mine følelser over at han har penge ude hos en anden håndværker.
Jeg har ved flere lejligheder snakket med Mads ansigt til ansigt og prøvet at snakke om tingene, men lige så snart vi er kørt hver til sit blev arbejdet ikke udført og han dukkede igen ikke op som aftalt og gav ikke besked herom.
Der har fra starten været aftalt en dato på mail for hvornår opgaven skulle være færdig, men det har Mads nægtet og har mere travlt med at give dårlig undskyldninger, med den ene historie dårligere end den anden..... det lugtede lange vej af hvide løgn.
Mads har på intet tidspunkt holdt mig orienteret om opgavens fremgang og han har udeblevet flere dage end han har mødt op.En del af arbejdet, er noget sjusk, ingen nedvaskning og med helligdage, revner og bærer generelt præg af at Mads var tidspresset pga opgaven størrelse, intet stillads havde og at naboen også rykkede ham, da der intet skete over hos naboen, efter at han fik sin aconto betaling af dem.

Derfor vil jeg fraråde jer at bruge Maleremester Mads Hansen

01-12-2018, Malerfirmaet Mads Hansen ApS

Hej Peter!

Prøv og forklar hele historien inden du sviner mig til!

1.du ville ikke betale det vi har lavet !

2.Du ville ikke give mig mine stiger og værkstøj

3.Du har haft andre maler på inden mig som du os blev uvenner med !

4. Du har sagt flere gange du ikke ønske  vi kom mere og lige efter ringer du og siger undskyld !

5.Du SMS ringer mail kl 2-3 om natten for og køre på mig 

6.Jeg har sent dig en mail om du ikke skal kontakt mig om natten men du forsætter . Du har chikaneret mig alle tider på døgnet hvilket jeg har bedt dig om at lade være med hvilket også er anmeldt til politiet nu. 

Jeg overlever nok denne anmeldelse, da jeg tilsyneladende har rigtig mange glade og tilfredse kunder. 

05-12-2018, Malerfirmaet Mads Hansen ApS

Hej Peter 

Jeg magter snart ikke mere fra dig du er så fuld af løgn og nu kopier du anmeldelser fra tidliger kunder og lægger ind som overi købet har laver den op er du helt dum eller hvad sker der lige ??

Politiet er nu på sagen og ville kontakt denne meget ubehalige type 

Byggeår:
2018
Opgave:
Udvendig
Vil du bruge håndværkeren igen: NEJ
Oprettet i cvr nr.: 28450206

Vi kårer de bedst anbefalede håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker