Gode råd til dig der anmelder

Når du skriver en anmeldelse, er det vigtigt at du tænker på, hvordan din anmeldelse kan hjælpe andre kunder. Skrive en tekst, der beskriver din oplevelser med byggeriet og forløbet.

Du kan eventuelt bruge disse stikord som inspiration, når du skal skrive en anmeldelse: 

 

Kommunikation
Hvor let eller svært er det at få kontakt til og kommunikere med virksomheden?

Aftale
Virksomhedens evne til at overholde aftaler.

Pris
Er det den rigtige pris, der er faktureret i henhold til tilbuddet? Du skal ikke vurdere om du syntes prisen er dyr eller billig. Er det samme pris som tilbud, så skal du give 5 smileys.

Tilfredshed
At du er tilfreds med det samlede resultat?

Oprydning
At virksomheden rydder op efter sig - og i det hele taget efterlader en pæn byggeplads.

 

Når du skriver en positiv anmeldelse 

Skriv en fyldig tekst om det arbejde, du har fået udført, og hvad der var godt ved byggeoplevelsen. Husk eventuelt en venlig tak for samarbejdet.

 

Hvis du overvejer at skrive en negativ anmeldelse

Lad ikke følelserne skrive teksten for dig. Forhold dig til fakta. Skriv i sobre vendinger om, hvad du mener om det udførte arbejde og forløbet. 

 

Opdatering af anmeldelse

Når du har skrevet en anmeldelse har du mulighed for – inden for tre måneder - at opdatere den, hvis du for eksempel har fået løst et problem. Opdateringen er en tilføjelse af din tidligere anmeldelse.