bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Bestilte malerarbejdet i august 2015 gennem 3Byggetilbud. Af aftlen
bestillingen fremgik, at arbejdet skulle udføres i indeværende år. Vi
bliver kontaktet, bliver enige om en pris og det understrreges at arbejdet
skal udføres i indeværende år.
Ultimo september, rykker vi for at opgaven bliver løst. Vi bliver oplyst om,
at det lige mangler det sidsdte på det hus de har været ved, men at vejret
har drillet. Vores er det næste. Vi bliver oplyst at malingen er inddkøbt,
og om vi kan betlale det på forskud. Det vil vi ikke.
Medio oktober er der fortsat ikke sket noget, og vi kontakter vi ønsker at
annullere den indgåede aftale. Vi oplever at firmaet nærmest føler sig
forurettede over at vi ikke længere har tillid til, at opgaven blivet løst.
Han mener fortat ikke det e rnoget problem at få det malet i indeværende
år. VI indvilger i, at vi opretholder aftalen.
Den 28. oiktober bliver huset grundet. Det ses tydeligt, da murværket er
skjoldet og alle vores belægningssten rundt om er sorte. Vi kontakter
firmaet omgående, der mener at det bare skal skylles væk med vand. Vi
oplyser at vi har forsøgt det uden held.
Den 2. november kontakter jeg firmaet igen, og opllyser, at vi er vidende om,
at de dagen før har været og forsøge at vaske fliserne. Vi orienterer om,
at dette ikke har hjulpet. Samtidig rykker vi igen for at få malet. Der
insisteres fortsat på, at de kan løse opgaven.
Den 6. november får vi en sms at de alligvel ikke tror at de kan male i
indeværende år.
Vi ønsker kontrakten ophævet og ønsker regning for det udførte arbejde
tilsendt.
For en god ordens skyld, kontakter jeg producenten af den grundet der er
blevet malet med. De oplyser at man med den grunder, skal male inden 8 dage.
Hvis det først bliver malet til næste forår, skal husets facade renses med
murrens og vi kan forvente at det skal grundes igen.
På baggrund af det, meddelr vi firmaet, at vi anser arbejdet for ikke
udført og vi ikke ønsker at betale. Vi er helt uforsstående overfor, at en
uddannet maler begynder at grunde et hus med et produkt, hvor malingen skal
påførres så kort efter, når snadsynligheden for at arbejdet ikke kan
færdiggøres er stor.
Til det har vi modtaget en SMS retur, at vi bliver sendt til inkasso hvis vi
ikke betaler for grunder (som ikke er til noget) samt den øvrige maling som
han har indkøbt.
Vi står du med et skjoldet hus, sorte fliser, en masse maling men ingen
maling, en maler der truer med at sende en regning vi ikke har fået noget
for til inkasso og et arbejde med at få renset murværket næste forår + en
ny regning når det skal grundet igen - så blivet det næsten ikke værrre.
Han har lovet at fjerne de sorte rande på fliserne - det må vi så håbe at
det sker.
Bestilte malerarbejdet i august 2015 gennem 3Byggetilbud. Af aftlen
bestillingen fremgik, at arbejdet skulle udføres i indeværende år. Vi
bliver kontaktet, bliver enige om en pris og det understrreges at arbejdet
skal udføres i indeværende år.
Ultimo september, rykker vi for at opgaven bliver løst. Vi bliver oplyst om,
at det lige mangler det sidsdte på det hus de har været ved, men at vejret
har drillet. Vores er det næste. Vi bliver oplyst at malingen er inddkøbt,
og om vi kan betlale det på forskud. Det vil vi ikke.
Medio oktober er der fortsat ikke sket noget, og vi kontakter vi ønsker at
annullere den indgåede aftale. Vi oplever at firmaet nærmest føler sig
forurettede over at vi ikke længere har tillid til, at opgaven blivet løst.
Han mener fortat ikke det e rnoget problem at få det malet i indeværende
år. VI indvilger i, at vi opretholder aftalen.
Den 28. oiktober bliver huset grundet. Det ses tydeligt, da murværket er
skjoldet og alle vores belægningssten rundt om er sorte. Vi kontakter
firmaet omgående, der mener at det bare skal skylles væk med vand. Vi
oplyser at vi har forsøgt det uden held.
Den 2. november kontakter jeg firmaet igen, og opllyser, at vi er vidende om,
at de dagen før har været og forsøge at vaske fliserne. Vi orienterer om,
at dette ikke har hjulpet. Samtidig rykker vi igen for at få malet. Der
insisteres fortsat på, at de kan løse opgaven.
Den 6. november får vi en sms at de alligvel ikke tror at de kan male i
indeværende år.
Vi ønsker kontrakten ophævet og ønsker regning for det udførte arbejde
tilsendt.
For en god ordens skyld, kontakter jeg producenten af den grundet der er
blevet malet med. De oplyser at man med den grunder, skal male inden 8 dage.
Hvis det først bliver malet til næste forår, skal husets facade renses med
murrens og vi kan forvente at det skal grundes igen.
På baggrund af det, meddelr vi firmaet, at vi anser arbejdet for ikke
udført og vi ikke ønsker at betale. Vi er helt uforsstående overfor, at en
uddannet maler begynder at grunde et hus med et produkt, hvor malingen skal
påførres så kort efter, når snadsynligheden for at arbejdet ikke kan
færdiggøres er stor.
Til det har vi modtaget en SMS retur, at vi bliver sendt til inkasso hvis vi
ikke betaler for grunder (som ikke er til noget) samt den øvrige maling som
han har indkøbt.
Vi står du med et skjoldet hus, sorte fliser, en masse maling men ingen
maling, en maler der truer med at sende en regning vi ikke har fået noget
for til inkasso og et arbejde med at få renset murværket næste forår + en
ny regning når det skal grundet igen - så blivet det næsten ikke værrre.
Han har lovet at fjerne de sorte rande på fliserne - det må vi så håbe at
det sker.