bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Det har været meget nemt at kontakte virksomheden og fik en hurtig tid.
Fliserne er blevet helt nye. Kan næsten ikke genkende dem.
Det har været meget nemt at kontakte virksomheden og fik en hurtig tid.
Fliserne er blevet helt nye. Kan næsten ikke genkende dem.
Firmaet vil ikke anerkende at de ikke har renset fliserne grundigt nok, selvom der er skidt som nemt kan skrabes op under en negl. Ydermere er der fortsat græs imellem nogle af fliserne, men de har svaret at græs ikke er ukrudt i mellem fliserne. Derudover er det tydeligt ikke renset helt af ind mod huset. Vi har nu runde cirkler rundt om huset, hvor der er tydelig farve forskel. Billede dokumentation er sendt til firmaet, men de svarer ikke og har blot sendt fuld regning. Har skrevet til dem 4-5 gange og udbedt svar, men de vender ikke retur. Senest har jeg udbedt reduktion af faktura, da arbejdet er delvis udført. De svarer ikke.
Vælg nogle andre.
Firmaet vil ikke anerkende at de ikke har renset fliserne grundigt nok, selvom der er skidt som nemt kan skrabes op under en negl. Ydermere er der fortsat græs imellem nogle af fliserne, men de har svaret at græs ikke er ukrudt i mellem fliserne. Derudover er det tydeligt ikke renset helt af ind mod huset. Vi har nu runde cirkler rundt om huset, hvor der er tydelig farve forskel. Billede dokumentation er sendt til firmaet, men de svarer ikke og har blot sendt fuld regning. Har skrevet til dem 4-5 gange og udbedt svar, men de vender ikke retur. Senest har jeg udbedt reduktion af faktura, da arbejdet er delvis udført. De svarer ikke.
Vælg nogle andre.
Vi blev kontaktet efter weekenden, og fik hurtigt fremsendt tilbud på mail. Efter accept af tilbud modtog vi dog ikke bekræftelse, og var således ikke sikre på, om aftalen var i kalenderen eller ej. På dagen modtog vi dog et opkald om, at de ikke kunne nå det på dagen alligevel, men ville kigge forbi den følgende dag - hvilket ganske rigtig skete.
Selvom kommunikationen altså var en kende mangelfuld, så var selve resultatet intet mindre end perfekt. Vi er exceptionelt glade for det udførte arbejde, og efterimprægneringen foregik ligeledes hurtig og smertefrit allerede dagen efter.
Kan varmt anbefale Fabers Enterprise.
Vi blev kontaktet efter weekenden, og fik hurtigt fremsendt tilbud på mail. Efter accept af tilbud modtog vi dog ikke bekræftelse, og var således ikke sikre på, om aftalen var i kalenderen eller ej. På dagen modtog vi dog et opkald om, at de ikke kunne nå det på dagen alligevel, men ville kigge forbi den følgende dag - hvilket ganske rigtig skete.
Selvom kommunikationen altså var en kende mangelfuld, så var selve resultatet intet mindre end perfekt. Vi er exceptionelt glade for det udførte arbejde, og efterimprægneringen foregik ligeledes hurtig og smertefrit allerede dagen efter.
Kan varmt anbefale Fabers Enterprise.
Opgaven lød på Fliserens, algebehandling, imprægnering samt levering af fugesand. Estimeret 150-200 kvm.
Aftalen var at arbejdet skulle udføres 14 maj 2025 fra morgenstunden af. Vi har 2 hunde så jeg var nød til at tage fri for at være hjemme den dag. På dagen møder de ikke op og ingen information eller besked. Jeg ringer 8:35 og får at vide at der var sket en fejl i planlægningen så jeg var nummer 3 kunde på dagen, men de skulle nok komme, det blev bare lidt senere. Da klokken er 14:30 bliver jeg ringet op med beskeden om at de ikke kommer alligevel da medarbejderen er blevet kaldt ud til børnehaven da hans barn er blevet syg. Jeg bliver tilbudt at de kan komme dagen efter, men det kan jeg desværre ikke da jeg har et arbejde at passe. Jeg tilbyder at kunne være hjemme fredag, men det kan de ikke. De tilbyder at komme om lørdagen fra morgenstunden, så det aftaler vi. Dagen før får jeg en sms med at han nok først er der 9:30 - 10:00. Han møder op der, gør et godt stykke arbejde med fliserens, det ser godt ud og jeg er glad for den del. Om mandagen d.19 skriver jeg en besked for at høre om hvornår de kommer og foretager imprægneringen. Jeg får svar samme dag om at de kommer i morgen og gør det. Det gør de, han står pludselig i min indkørsel og er i gang kl 6:30. Dagen efter modtager jeg en faktura på 180 kvm leveret arbejde. Her svarer jeg tilbage om hvornår der bliver leveret fugesand da det er en vigtig del af arbejdet at få udført straks bagefter så man undgår at fliserne skrider og ukrudt ikke får fat i fugerne med det samme. Jeg får svar samme dag, Vi var løbet tør til dagens rute, så det kommer hurtigst muligt. Det er bestilt. Det er d.20 maj. D. 29 maj rykker jeg får leveringen, intet svar, igen d.3 juni og stadigvæk intet svar. Alle mine havemøbler, og alt andet vi har i indkørsel osv. står i græsset og ødelægger vores nyanlagte have i al den tid der nu er gået. Jeg forstår ikke forretningsmodellen. Man magter ikke kommunikation som er den vigtigste del af et kundeforhold eller at overholde aftaler. Jeg kan derfor ikke anbefale Faber da jeg ikke føler mig hørt eller imødekommet. Det er altid kunden der skal rykke for information - dette er helt forkert og jeg kan ikke se denne virksomhed overleve på den måde man vælger at behandle kunderne.
Opgaven lød på Fliserens, algebehandling, imprægnering samt levering af fugesand. Estimeret 150-200 kvm.
Aftalen var at arbejdet skulle udføres 14 maj 2025 fra morgenstunden af. Vi har 2 hunde så jeg var nød til at tage fri for at være hjemme den dag. På dagen møder de ikke op og ingen information eller besked. Jeg ringer 8:35 og får at vide at der var sket en fejl i planlægningen så jeg var nummer 3 kunde på dagen, men de skulle nok komme, det blev bare lidt senere. Da klokken er 14:30 bliver jeg ringet op med beskeden om at de ikke kommer alligevel da medarbejderen er blevet kaldt ud til børnehaven da hans barn er blevet syg. Jeg bliver tilbudt at de kan komme dagen efter, men det kan jeg desværre ikke da jeg har et arbejde at passe. Jeg tilbyder at kunne være hjemme fredag, men det kan de ikke. De tilbyder at komme om lørdagen fra morgenstunden, så det aftaler vi. Dagen før får jeg en sms med at han nok først er der 9:30 - 10:00. Han møder op der, gør et godt stykke arbejde med fliserens, det ser godt ud og jeg er glad for den del. Om mandagen d.19 skriver jeg en besked for at høre om hvornår de kommer og foretager imprægneringen. Jeg får svar samme dag om at de kommer i morgen og gør det. Det gør de, han står pludselig i min indkørsel og er i gang kl 6:30. Dagen efter modtager jeg en faktura på 180 kvm leveret arbejde. Her svarer jeg tilbage om hvornår der bliver leveret fugesand da det er en vigtig del af arbejdet at få udført straks bagefter så man undgår at fliserne skrider og ukrudt ikke får fat i fugerne med det samme. Jeg får svar samme dag, Vi var løbet tør til dagens rute, så det kommer hurtigst muligt. Det er bestilt. Det er d.20 maj. D. 29 maj rykker jeg får leveringen, intet svar, igen d.3 juni og stadigvæk intet svar. Alle mine havemøbler, og alt andet vi har i indkørsel osv. står i græsset og ødelægger vores nyanlagte have i al den tid der nu er gået. Jeg forstår ikke forretningsmodellen. Man magter ikke kommunikation som er den vigtigste del af et kundeforhold eller at overholde aftaler. Jeg kan derfor ikke anbefale Faber da jeg ikke føler mig hørt eller imødekommet. Det er altid kunden der skal rykke for information - dette er helt forkert og jeg kan ikke se denne virksomhed overleve på den måde man vælger at behandle kunderne.
Kom som aftalt og vi er fuldt ud tilfredse, virkelig flot arbejde der er lavet, der var sågar en på vores vej der troede at vi havde fået lagt nye fliser :o)
Vi har igen bestilt dem til et andet hus vi har.
Kom som aftalt og vi er fuldt ud tilfredse, virkelig flot arbejde der er lavet, der var sågar en på vores vej der troede at vi havde fået lagt nye fliser :o)
Vi har igen bestilt dem til et andet hus vi har.
Meget venlig service og godt arbejde.
Lidt vanskeligheder med den korrekte administrative opfølgning og fakturering af arbejdet, men ingen problemer med at få det rettet.
Meget venlig service og godt arbejde.
Lidt vanskeligheder med den korrekte administrative opfølgning og fakturering af arbejdet, men ingen problemer med at få det rettet.