bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Det er meget ærgerligt at vi får udsat behandling af tag pga. vind således at I ender med at pudse vores vinduer lige umiddelbart før I så kommer og behandler taget.
Alle vinduer er mere beskidte nu end inden I pudsede dem.
Når I har begge ordrer, kunne det godt være koordineret bedre.
Jeg synes ikke jeg har fået noget for det jeg har betalt for (vinduespudsningen).
Det er ærgerligt, når det var jeres første vinduespudsning efter I har overtaget det fra ham, der har varetaget det de sidste 6-8 år.
Det er meget ærgerligt at vi får udsat behandling af tag pga. vind således at I ender med at pudse vores vinduer lige umiddelbart før I så kommer og behandler taget.
Alle vinduer er mere beskidte nu end inden I pudsede dem.
Når I har begge ordrer, kunne det godt være koordineret bedre.
Jeg synes ikke jeg har fået noget for det jeg har betalt for (vinduespudsningen).
Det er ærgerligt, når det var jeres første vinduespudsning efter I har overtaget det fra ham, der har varetaget det de sidste 6-8 år.
Hej Maria og Joachim
Tak for anmeldelsen – vi er selvfølgelig ærgerlige over at læse, at I ikke har været tilfredse.
Vi har kigget nærmere på sagen, og jeg kan godt forstå forvirringen. I forbindelse med overtagelsen af vinduespudsningskunder fra Flemmings Rengøring er I kommet med over som nye pudskunder hos os. Kort tid efter henvendte Joachim sig til os med en forespørgsel på en tagopgave via en erhvervsopgave – og med adresse og navn, der ikke umiddelbart afslørede forbindelsen.
Derfor blev opgaverne oprettet som to separate kunder i vores system, og vi har ikke været klar over, at det var samme husstand – ellers havde vi selvfølgelig koordineret arbejdet anderledes.
Det havde været en stor hjælp, hvis det var blevet nævnt i forbindelse med henvendelsen – og vi ville rigtig gerne have haft mulighed for at rette op, hvis I havde skrevet til os i stedet for at lægge en offentlig anmeldelse. Vi har ellers haft god dialog om selve tagopgaven, og vi reagerer altid hurtigt på mail.
Jeg opretter naturligvis et nyt vinduespuds besøg uden beregning.
/Mette
RensFyn
TILFØJET/OPDATERET: 02-06-2025
Fint arbejde, præcist udført efter aftale.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 31-05-2025
Karakter: 1.00
Fint arbejde, precist udført efter aftale.
TILFØJET/OPDATERET: 02-06-2025
Fint arbejde, præcist udført efter aftale.
--------------------------------------------------
OPRINDELIG ANMELDELSE:
Dato: 31-05-2025
Karakter: 1.00
Fint arbejde, precist udført efter aftale.
En virkelig god oplevelse. Vinduespudseren præsenterede sig ved ankomsten og hilste af til sidst.
Virkelig flot arbejde.
En virkelig god oplevelse. Vinduespudseren præsenterede sig ved ankomsten og hilste af til sidst.
Virkelig flot arbejde.
Jeg oplevede hurtigt tilbagemelding på min henvendelse til firmaet i forhold til den opgave jeg ville have et overslag på.
Vi blev ret hurtigt enige om omfang af opgaven og pris.
Varighed af udførelse af opgaven var længere end forventet, da der var nogen udfordringer i forhold til afvaskning af taget, men jeg har oplevet at når har henvendt mig i forhold til at få opgaven gjort færdig, har der været villighed til at få løst opgaven hurtigst muligt
Så generelt har jeg været yderst tilfreds med forløbet og resultatet.
Jeg oplevede hurtigt tilbagemelding på min henvendelse til firmaet i forhold til den opgave jeg ville have et overslag på.
Vi blev ret hurtigt enige om omfang af opgaven og pris.
Varighed af udførelse af opgaven var længere end forventet, da der var nogen udfordringer i forhold til afvaskning af taget, men jeg har oplevet at når har henvendt mig i forhold til at få opgaven gjort færdig, har der været villighed til at få løst opgaven hurtigst muligt
Så generelt har jeg været yderst tilfreds med forløbet og resultatet.
Vinduesvaskning.
Vi har ikke modtaget fakturaen endnu. Så faktisk kan jeg ikke svare præcist på 2 af spørgsmålene.
Men jeg tænker da det er som det skal være.
Vinduesvaskning.
Vi har ikke modtaget fakturaen endnu. Så faktisk kan jeg ikke svare præcist på 2 af spørgsmålene.
Men jeg tænker da det er som det skal være.
Vinduer blev pæne. Jeg fik en mail at I vil komme den 6 maj. Jeg sendte en mail at i først måtte komme den 8 maj. Jeg ringede til jer kontoret var lukket. I kom den 6 maj. Det er ikke i orden.
Vinduer blev pæne. Jeg fik en mail at I vil komme den 6 maj. Jeg sendte en mail at i først måtte komme den 8 maj. Jeg ringede til jer kontoret var lukket. I kom den 6 maj. Det er ikke i orden.
Hej Maria og Joachim
Tak for anmeldelsen – vi er selvfølgelig ærgerlige over at læse, at I ikke har været tilfredse.
Vi har kigget nærmere på sagen, og jeg kan godt forstå forvirringen. I forbindelse med overtagelsen af vinduespudsningskunder fra Flemmings Rengøring er I kommet med over som nye pudskunder hos os. Kort tid efter henvendte Joachim sig til os med en forespørgsel på en tagopgave via en erhvervsopgave – og med adresse og navn, der ikke umiddelbart afslørede forbindelsen.
Derfor blev opgaverne oprettet som to separate kunder i vores system, og vi har ikke været klar over, at det var samme husstand – ellers havde vi selvfølgelig koordineret arbejdet anderledes.
Det havde været en stor hjælp, hvis det var blevet nævnt i forbindelse med henvendelsen – og vi ville rigtig gerne have haft mulighed for at rette op, hvis I havde skrevet til os i stedet for at lægge en offentlig anmeldelse. Vi har ellers haft god dialog om selve tagopgaven, og vi reagerer altid hurtigt på mail.
Jeg opretter naturligvis et nyt vinduespuds besøg uden beregning.
/Mette
RensFyn