bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
I had to move a switch and a plug to a new drywall through which I had pulled sheath. The electrician was very professional, worked timely and did the work as requested leaving the place clean a good quality of work. I was very happy with the result. The price is the only debatable issue with expensive price seg in the materials.
I had to move a switch and a plug to a new drywall through which I had pulled sheath. The electrician was very professional, worked timely and did the work as requested leaving the place clean a good quality of work. I was very happy with the result. The price is the only debatable issue with expensive price seg in the materials.
De er gode til at lave en tid, men bliver aldrig færdig med arbejdet, og næste tid er så meget langt ude i fremtiden (2-3 uger).
Vi oplevede at de have lave hakker i vores nye gulve flere steder. Vi fik et nedslag i prisen pga skaderne, men det er stadig os der skal leve med de grimme hakker.
De er gode til at lave en tid, men bliver aldrig færdig med arbejdet, og næste tid er så meget langt ude i fremtiden (2-3 uger).
Vi oplevede at de have lave hakker i vores nye gulve flere steder. Vi fik et nedslag i prisen pga skaderne, men det er stadig os der skal leve med de grimme hakker.
Forsikringsskade. Firmaet udpeget af forsikringsselskab.
God kommunikation, hurtigt svar på spørgsmål.
Det var dog svært at lave aftale med jeres firma, pga. sommerferieperioden. Det tog ca. 2mdr. Inden alle skader var fixet.
Super venlige folk
Forsikringsskade. Firmaet udpeget af forsikringsselskab.
God kommunikation, hurtigt svar på spørgsmål.
Det var dog svært at lave aftale med jeres firma, pga. sommerferieperioden. Det tog ca. 2mdr. Inden alle skader var fixet.
Super venlige folk
Der er ikke noget at sætte fingre på. Håndværkeren var meget åben med hvad planen var og hvad der skulle gøres.
Hvis der var nogle situationer hvor han var nødt til at foretage nogle ændringer el. tilføjelser (husets el-system er meget gammelt), så forklarede han detailjeret om hvorfor og hvordan.
Alt i alt en positiv service-oplevelse.
Der er ikke noget at sætte fingre på. Håndværkeren var meget åben med hvad planen var og hvad der skulle gøres.
Hvis der var nogle situationer hvor han var nødt til at foretage nogle ændringer el. tilføjelser (husets el-system er meget gammelt), så forklarede han detailjeret om hvorfor og hvordan.
Alt i alt en positiv service-oplevelse.
Fjordens EL gav en faktura på opgaven med at lokaliserer et potentielt brud på vores hovedledning på 2800kr for 1,5 times arbejde, trods telefonisk lovning 850kr.
De tog blandt andet over 600kr eks moms for et krympemuffesæt - det koster 120kr på nettet.
Skuffet og synes slet ikke pengene er mål med opgavens kompleksitet
Fjordens EL gav en faktura på opgaven med at lokaliserer et potentielt brud på vores hovedledning på 2800kr for 1,5 times arbejde, trods telefonisk lovning 850kr.
De tog blandt andet over 600kr eks moms for et krympemuffesæt - det koster 120kr på nettet.
Skuffet og synes slet ikke pengene er mål med opgavens kompleksitet
Hej Rasmus
Jeg er ked af at høre, at du er skuffet over forløbet. Når en skade anmeldes til forsikringen, kommer vi ud som deres samarbejdspartner for at undersøge, om der er tale om en dækningsberettiget skade. I den forbindelse bliver du oplyst, at fejlsøgning er for egen regning, hvis skaden ikke er dækket. Der kan derfor ikke gives en fast pris på forhånd, da vi ikke ved, hvor omfattende undersøgelsen bliver.
Materialer faktureres efter vores indkøbs- og håndteringspriser, som naturligt vil afvige fra hvad man kan finde på nettet som privatkunde.
Ved undersøgelsen blev det konstateret, at der ikke var tale om en dækningsberettiget skade, men at dele af stikledningen kun er udført med 3 leder i stedet for 4 leder kabel. Jeg kan se i vores system, at vi faktisk besøgte dig i 2023 og gjorde opmærksom på præcis samme forhold, og at du dengang valgte ikke at gå videre med yderligere fejlsøgning.
Jeg forstår godt, at det er ærgerligt, når forsikringen ikke dækker, men vi håber alligevel, at ovenstående giver lidt klarhed over baggrunden for regningen og forløbet.
Mvh.
Jesper Thomsen
Kvalitet, service og fleksibilitet er helt i top - man kan roligt vælge Fjordens El.
Samarbejdet med Jesper har været guld værd
Kvalitet, service og fleksibilitet er helt i top - man kan roligt vælge Fjordens El.
Samarbejdet med Jesper har været guld værd
Hej Rasmus
Jeg er ked af at høre, at du er skuffet over forløbet. Når en skade anmeldes til forsikringen, kommer vi ud som deres samarbejdspartner for at undersøge, om der er tale om en dækningsberettiget skade. I den forbindelse bliver du oplyst, at fejlsøgning er for egen regning, hvis skaden ikke er dækket. Der kan derfor ikke gives en fast pris på forhånd, da vi ikke ved, hvor omfattende undersøgelsen bliver.
Materialer faktureres efter vores indkøbs- og håndteringspriser, som naturligt vil afvige fra hvad man kan finde på nettet som privatkunde.
Ved undersøgelsen blev det konstateret, at der ikke var tale om en dækningsberettiget skade, men at dele af stikledningen kun er udført med 3 leder i stedet for 4 leder kabel. Jeg kan se i vores system, at vi faktisk besøgte dig i 2023 og gjorde opmærksom på præcis samme forhold, og at du dengang valgte ikke at gå videre med yderligere fejlsøgning.
Jeg forstår godt, at det er ærgerligt, når forsikringen ikke dækker, men vi håber alligevel, at ovenstående giver lidt klarhed over baggrunden for regningen og forløbet.
Mvh.
Jesper Thomsen