bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Sød og hurtigt, venlig
Sød og hurtigt, venlig
Han var virkelig god til at kom ind, kigge
på situationen, forklare hvad han skulle lave, osv. Meget kommunikativ, varm, og grundig. Vi fik tjekkede vores ventilation.
Han var virkelig god til at kom ind, kigge
på situationen, forklare hvad han skulle lave, osv. Meget kommunikativ, varm, og grundig. Vi fik tjekkede vores ventilation.
Super god kommunikation og rigtig flink person på opgaven. Men oprydningen er under al kritik. Vores fliser og mur udenfor (2 x 2 meter omkring installationen) er nu helt hvide efter der er blevet boret og vi bliver nødt til at højtryksspule for at få det rent igen. Personen sagde at det ville forsvinde så snart det regnede, men det er slet ikke tilfældet. Vil anbefale at man bruger en form for inddækning på det område hvor man foretager arbejdet - eller som minimum medbringer udstyr til at vaske/skylle fliser og mur efter endt arbejde.
Super god kommunikation og rigtig flink person på opgaven. Men oprydningen er under al kritik. Vores fliser og mur udenfor (2 x 2 meter omkring installationen) er nu helt hvide efter der er blevet boret og vi bliver nødt til at højtryksspule for at få det rent igen. Personen sagde at det ville forsvinde så snart det regnede, men det er slet ikke tilfældet. Vil anbefale at man bruger en form for inddækning på det område hvor man foretager arbejdet - eller som minimum medbringer udstyr til at vaske/skylle fliser og mur efter endt arbejde.
Tusind tak for din feedback – både for de pæne ord om vores kommunikation og montørens indsats, og for din ærlige kommentar omkring oprydningen.
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at støvet fra borearbejdet ikke forsvandt som forventet, vi har så hellere ikke haft regnvejr´s skyl siden.
Ifølge vores betingelser kan der forekomme en vis mængde støv på fliser og facader, som normalt skylles væk med regnvand – men vi kan godt se, at det ikke har været tilstrækkeligt i jeres tilfælde uden et regnskyl, dog er det nævnt i betingelserne, så at det kommer som en overraskelse er vi naturligvis kede af du ikke har læst op på, men vi tager det til eftertragtning om vi skal investere i specielt rense udstyr til fliser så det kan fjernes med det samme inden det regner.
Mvh Vilea
I en par terre lejlighed i det indre Århus blev der monteret 2 stk. Air Pro ventilatorer. Lejligheden skulle ventileres pga. skimmel og alm. tæt luft og samtidig skulle stormskærmene matche allerede eksisterende ventilatorer i baggården og den helt rigtige placering findes. Vi havde en fantastisk dialog og rådgivning hele vejen igennem.
I en par terre lejlighed i det indre Århus blev der monteret 2 stk. Air Pro ventilatorer. Lejligheden skulle ventileres pga. skimmel og alm. tæt luft og samtidig skulle stormskærmene matche allerede eksisterende ventilatorer i baggården og den helt rigtige placering findes. Vi havde en fantastisk dialog og rådgivning hele vejen igennem.
Dygtig håndværker, der udførte opgaven hurtigt og godt
Dygtig håndværker, der udførte opgaven hurtigt og godt
Godt professionelt arbejde, lavet til tiden. De ved hvad de gør, så tilfreds kunde.
Vilea udførte opgaven på den aftalte dag af en dygtig håndværker. Håndværker kom kl. 8 og gik kl. 16, her installerede han tre varmegenvindingsventilatorer i min kælder - helt som aftalt. Meget tilfreds.
Vilea udførte opgaven på den aftalte dag af en dygtig håndværker. Håndværker kom kl. 8 og gik kl. 16, her installerede han tre varmegenvindingsventilatorer i min kælder - helt som aftalt. Meget tilfreds.
Ok kommunikation på e-mail.
(Lidt miskommunikation imellem håndværker og kontoret)
Effektiv håndværker. Ok oprydning. Pænt arbejde.
Ok kommunikation på e-mail.
(Lidt miskommunikation imellem håndværker og kontoret)
Effektiv håndværker. Ok oprydning. Pænt arbejde.
- Kom til aftalte tid.
- kom med god og billigere løsning på på ventilationen i badeværelset.
- Rengøring efter endt arbejde var perfekt.
- Kom til aftalte tid.
- kom med god og billigere løsning på på ventilationen i badeværelset.
- Rengøring efter endt arbejde var perfekt.
Håndværker kom og borede gennem 3 vægge i kælder og monterede 3 et rums ventilatorer. Ingen støv og ingen svineri at finde efter afsluttet montering. Super tilfreds.
Håndværker kom og borede gennem 3 vægge i kælder og monterede 3 et rums ventilatorer. Ingen støv og ingen svineri at finde efter afsluttet montering. Super tilfreds.
Vilea er et firma, som har meget svært ved at tage telefonen, når jeg ringer. De har også svært ved at holde aftaler, og svartiden på mail tager lang tid.
De bruger håndværkere, som har svært ved at formulere sig mundtligt på dansk (håndværkeren var til gengæld utrolig sød og behagelig, så jeg har ingen klager til ham).
Min dårlige oplevelse handler om, hvordan kontoret/indehaveren håndterer slutbrugeren/mig som kunde og at de taber mig som kunde midt i alle deres sager.
De kan ikke huske min sag, når jeg ringer ind, selvom den har kørt i noget tid.
Vilea undskylder sig med, at det er på grund af en dårlig medarbejder, som har gjort det hele. Jeg tror dog, at det mere handler om internt kaos og at de ikke har oplært deres medarbejdere godt nok. Og jeg syntes det er enormt trættende, at de giver deres medarbejdere skylden i stedet for bare at sige, at de har lavet en brøler, men at de nok skal få det fikset.
Personen, som solgte mig opgaven, var sød og imødekommende. Han manglede måske lidt produktekspertise, men det er fair nok.
Som jeg skrev til kontoret, tror jeg, det vil være en god idé, hvis de kører ud og kigger når de har solgt opgaven over telefonen eller mail. inden de sætter opgaven i gang.
Det vil sandsynligvis give bedre resultat.
Montøren glemte at rydde op efter sig selv, så da jeg kom hjem, kunne jeg se en blodrød flisebelægning på 10 m² samt rødt støv på vinduerne og kælderskræppen. Det kom fra murstenene når de borer. Jeg havde sagt at huset var pudset og at der var røde mursten inde bag ved.
håndværkeren kunne ikke lave opgaven færdig på grund af tid og at det blev for sent.
Derudover var der også tvivlsspørgsmål om, hvorvidt ventilatoren måtte sidde i badeværelset, selvom jeg havde beskrevet og talt med sælgeren om det.
Jeg tror, det var en svær opgave for montøren. Her havde det været godt, hvis de havde instrueret håndværkeren i, at det måske er vigtigt at kommunikere dette til kunden.
De fik dog ryddet op efter sig selv, efter at jeg havde kontaktet Vilea.
Det eneste, som har været en god oplevelse, er, at jeg først skulle betale, når de var færdige med opgaven, så jeg var i det mindste ikke bange for ikke at få opgaven udført. Jeg skulle have lavet 4 ventilationer i kælderen, men det blev kun til 3 stk., da jeg til sidst opgav.
Hej Alex,
Vi må ærligt sige, at vi ikke kan genkende det forløb, du beskriver i din anmeldelse – og vi er både overraskede og ærgerlige over den måde, sagen fremstilles på.
Når vi læser din anmeldelse igennem, bliver det tydeligt, at din utilfredshed i høj grad handler om, at du ikke kunne opnå den ønskede rabat. Vi forsøgte at forklare dig, at vi allerede havde haft ekstraomkostninger, blandt andet fordi vores montører måtte køre forgæves flere gange, da terrassen – trods aftale – ikke var ryddet, og vi derfor ikke kunne påbegynde arbejdet.
Vi stiller os desuden stærkt undrende over, at du og den tidligere medarbejder kendte hinanden i forvejen, og at det i høj grad er jer to, der har kørt aftaler og truffet beslutninger uden om virksomheden. Det er én af hovedårsagerne til, at den pågældende medarbejder i dag ikke længere er en del af Vilea.
Vi valgte bevidst ikke at installere den sidste ventilator hos dig, da det stod klart for os, at din agenda var at presse yderligere rabat ud af aftalen. Der blev fra din side forsøgt flere forskellige kneb for at opnå det, og det stod efterhånden tydeligt for os, at samarbejdet ikke kunne fortsætte under de forhold. Derfor valgte vi at trække os fra opgaven.
Hvad angår selve udførelsen: Ved boring i murværk er der altid risiko for støv og snavs – det fremgår klart af vores betingelser. Alligevel valgte vi som en ekstra service at vende tilbage og rengøre området.
Vi anerkender, at vi ikke er fejlfri, og vi tager konstruktiv feedback alvorligt. Men i dette tilfælde mener vi, at din anmeldelse ikke giver et retvisende billede af hverken forløbet eller vores indsats.
Vilea er et firma, som har meget svært ved at tage telefonen, når jeg ringer. De har også svært ved at holde aftaler, og svartiden på mail tager lang tid.
De bruger håndværkere, som har svært ved at formulere sig mundtligt på dansk (håndværkeren var til gengæld utrolig sød og behagelig, så jeg har ingen klager til ham).
Min dårlige oplevelse handler om, hvordan kontoret/indehaveren håndterer slutbrugeren/mig som kunde og at de taber mig som kunde midt i alle deres sager.
De kan ikke huske min sag, når jeg ringer ind, selvom den har kørt i noget tid.
Vilea undskylder sig med, at det er på grund af en dårlig medarbejder, som har gjort det hele. Jeg tror dog, at det mere handler om internt kaos og at de ikke har oplært deres medarbejdere godt nok. Og jeg syntes det er enormt trættende, at de giver deres medarbejdere skylden i stedet for bare at sige, at de har lavet en brøler, men at de nok skal få det fikset.
Personen, som solgte mig opgaven, var sød og imødekommende. Han manglede måske lidt produktekspertise, men det er fair nok.
Som jeg skrev til kontoret, tror jeg, det vil være en god idé, hvis de kører ud og kigger når de har solgt opgaven over telefonen eller mail. inden de sætter opgaven i gang.
Det vil sandsynligvis give bedre resultat.
Montøren glemte at rydde op efter sig selv, så da jeg kom hjem, kunne jeg se en blodrød flisebelægning på 10 m² samt rødt støv på vinduerne og kælderskræppen. Det kom fra murstenene når de borer. Jeg havde sagt at huset var pudset og at der var røde mursten inde bag ved.
håndværkeren kunne ikke lave opgaven færdig på grund af tid og at det blev for sent.
Derudover var der også tvivlsspørgsmål om, hvorvidt ventilatoren måtte sidde i badeværelset, selvom jeg havde beskrevet og talt med sælgeren om det.
Jeg tror, det var en svær opgave for montøren. Her havde det været godt, hvis de havde instrueret håndværkeren i, at det måske er vigtigt at kommunikere dette til kunden.
De fik dog ryddet op efter sig selv, efter at jeg havde kontaktet Vilea.
Det eneste, som har været en god oplevelse, er, at jeg først skulle betale, når de var færdige med opgaven, så jeg var i det mindste ikke bange for ikke at få opgaven udført. Jeg skulle have lavet 4 ventilationer i kælderen, men det blev kun til 3 stk., da jeg til sidst opgav.
Hej Alex,
Vi må ærligt sige, at vi ikke kan genkende det forløb, du beskriver i din anmeldelse – og vi er både overraskede og ærgerlige over den måde, sagen fremstilles på.
Når vi læser din anmeldelse igennem, bliver det tydeligt, at din utilfredshed i høj grad handler om, at du ikke kunne opnå den ønskede rabat. Vi forsøgte at forklare dig, at vi allerede havde haft ekstraomkostninger, blandt andet fordi vores montører måtte køre forgæves flere gange, da terrassen – trods aftale – ikke var ryddet, og vi derfor ikke kunne påbegynde arbejdet.
Vi stiller os desuden stærkt undrende over, at du og den tidligere medarbejder kendte hinanden i forvejen, og at det i høj grad er jer to, der har kørt aftaler og truffet beslutninger uden om virksomheden. Det er én af hovedårsagerne til, at den pågældende medarbejder i dag ikke længere er en del af Vilea.
Vi valgte bevidst ikke at installere den sidste ventilator hos dig, da det stod klart for os, at din agenda var at presse yderligere rabat ud af aftalen. Der blev fra din side forsøgt flere forskellige kneb for at opnå det, og det stod efterhånden tydeligt for os, at samarbejdet ikke kunne fortsætte under de forhold. Derfor valgte vi at trække os fra opgaven.
Hvad angår selve udførelsen: Ved boring i murværk er der altid risiko for støv og snavs – det fremgår klart af vores betingelser. Alligevel valgte vi som en ekstra service at vende tilbage og rengøre området.
Vi anerkender, at vi ikke er fejlfri, og vi tager konstruktiv feedback alvorligt. Men i dette tilfælde mener vi, at din anmeldelse ikke giver et retvisende billede af hverken forløbet eller vores indsats.
Tusind tak for din feedback – både for de pæne ord om vores kommunikation og montørens indsats, og for din ærlige kommentar omkring oprydningen.
Vi er selvfølgelig kede af at høre, at støvet fra borearbejdet ikke forsvandt som forventet, vi har så hellere ikke haft regnvejr´s skyl siden.
Ifølge vores betingelser kan der forekomme en vis mængde støv på fliser og facader, som normalt skylles væk med regnvand – men vi kan godt se, at det ikke har været tilstrækkeligt i jeres tilfælde uden et regnskyl, dog er det nævnt i betingelserne, så at det kommer som en overraskelse er vi naturligvis kede af du ikke har læst op på, men vi tager det til eftertragtning om vi skal investere i specielt rense udstyr til fliser så det kan fjernes med det samme inden det regner.
Mvh Vilea