bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Kom som aftalt og vi er fuldt ud tilfredse, virkelig flot arbejde der er lavet, der var sågar en på vores vej der troede at vi havde fået lagt nye fliser :o)
Vi har igen bestilt dem til et andet hus vi har.
Kom som aftalt og vi er fuldt ud tilfredse, virkelig flot arbejde der er lavet, der var sågar en på vores vej der troede at vi havde fået lagt nye fliser :o)
Vi har igen bestilt dem til et andet hus vi har.
Vi blev kontaktet efter weekenden, og fik hurtigt fremsendt tilbud på mail. Efter accept af tilbud modtog vi dog ikke bekræftelse, og var således ikke sikre på, om aftalen var i kalenderen eller ej. På dagen modtog vi dog et opkald om, at de ikke kunne nå det på dagen alligevel, men ville kigge forbi den følgende dag - hvilket ganske rigtig skete.
Selvom kommunikationen altså var en kende mangelfuld, så var selve resultatet intet mindre end perfekt. Vi er exceptionelt glade for det udførte arbejde, og efterimprægneringen foregik ligeledes hurtig og smertefrit allerede dagen efter.
Kan varmt anbefale Fabers Enterprise.
Vi blev kontaktet efter weekenden, og fik hurtigt fremsendt tilbud på mail. Efter accept af tilbud modtog vi dog ikke bekræftelse, og var således ikke sikre på, om aftalen var i kalenderen eller ej. På dagen modtog vi dog et opkald om, at de ikke kunne nå det på dagen alligevel, men ville kigge forbi den følgende dag - hvilket ganske rigtig skete.
Selvom kommunikationen altså var en kende mangelfuld, så var selve resultatet intet mindre end perfekt. Vi er exceptionelt glade for det udførte arbejde, og efterimprægneringen foregik ligeledes hurtig og smertefrit allerede dagen efter.
Kan varmt anbefale Fabers Enterprise.
Opgaven lød på Fliserens, algebehandling, imprægnering samt levering af fugesand. Estimeret 150-200 kvm.
Aftalen var at arbejdet skulle udføres 14 maj 2025 fra morgenstunden af. Vi har 2 hunde så jeg var nød til at tage fri for at være hjemme den dag. På dagen møder de ikke op og ingen information eller besked. Jeg ringer 8:35 og får at vide at der var sket en fejl i planlægningen så jeg var nummer 3 kunde på dagen, men de skulle nok komme, det blev bare lidt senere. Da klokken er 14:30 bliver jeg ringet op med beskeden om at de ikke kommer alligevel da medarbejderen er blevet kaldt ud til børnehaven da hans barn er blevet syg. Jeg bliver tilbudt at de kan komme dagen efter, men det kan jeg desværre ikke da jeg har et arbejde at passe. Jeg tilbyder at kunne være hjemme fredag, men det kan de ikke. De tilbyder at komme om lørdagen fra morgenstunden, så det aftaler vi. Dagen før får jeg en sms med at han nok først er der 9:30 - 10:00. Han møder op der, gør et godt stykke arbejde med fliserens, det ser godt ud og jeg er glad for den del. Om mandagen d.19 skriver jeg en besked for at høre om hvornår de kommer og foretager imprægneringen. Jeg får svar samme dag om at de kommer i morgen og gør det. Det gør de, han står pludselig i min indkørsel og er i gang kl 6:30. Dagen efter modtager jeg en faktura på 180 kvm leveret arbejde. Her svarer jeg tilbage om hvornår der bliver leveret fugesand da det er en vigtig del af arbejdet at få udført straks bagefter så man undgår at fliserne skrider og ukrudt ikke får fat i fugerne med det samme. Jeg får svar samme dag, Vi var løbet tør til dagens rute, så det kommer hurtigst muligt. Det er bestilt. Det er d.20 maj. D. 29 maj rykker jeg får leveringen, intet svar, igen d.3 juni og stadigvæk intet svar. Alle mine havemøbler, og alt andet vi har i indkørsel osv. står i græsset og ødelægger vores nyanlagte have i al den tid der nu er gået. Jeg forstår ikke forretningsmodellen. Man magter ikke kommunikation som er den vigtigste del af et kundeforhold eller at overholde aftaler. Jeg kan derfor ikke anbefale Faber da jeg ikke føler mig hørt eller imødekommet. Det er altid kunden der skal rykke for information - dette er helt forkert og jeg kan ikke se denne virksomhed overleve på den måde man vælger at behandle kunderne.
Opgaven lød på Fliserens, algebehandling, imprægnering samt levering af fugesand. Estimeret 150-200 kvm.
Aftalen var at arbejdet skulle udføres 14 maj 2025 fra morgenstunden af. Vi har 2 hunde så jeg var nød til at tage fri for at være hjemme den dag. På dagen møder de ikke op og ingen information eller besked. Jeg ringer 8:35 og får at vide at der var sket en fejl i planlægningen så jeg var nummer 3 kunde på dagen, men de skulle nok komme, det blev bare lidt senere. Da klokken er 14:30 bliver jeg ringet op med beskeden om at de ikke kommer alligevel da medarbejderen er blevet kaldt ud til børnehaven da hans barn er blevet syg. Jeg bliver tilbudt at de kan komme dagen efter, men det kan jeg desværre ikke da jeg har et arbejde at passe. Jeg tilbyder at kunne være hjemme fredag, men det kan de ikke. De tilbyder at komme om lørdagen fra morgenstunden, så det aftaler vi. Dagen før får jeg en sms med at han nok først er der 9:30 - 10:00. Han møder op der, gør et godt stykke arbejde med fliserens, det ser godt ud og jeg er glad for den del. Om mandagen d.19 skriver jeg en besked for at høre om hvornår de kommer og foretager imprægneringen. Jeg får svar samme dag om at de kommer i morgen og gør det. Det gør de, han står pludselig i min indkørsel og er i gang kl 6:30. Dagen efter modtager jeg en faktura på 180 kvm leveret arbejde. Her svarer jeg tilbage om hvornår der bliver leveret fugesand da det er en vigtig del af arbejdet at få udført straks bagefter så man undgår at fliserne skrider og ukrudt ikke får fat i fugerne med det samme. Jeg får svar samme dag, Vi var løbet tør til dagens rute, så det kommer hurtigst muligt. Det er bestilt. Det er d.20 maj. D. 29 maj rykker jeg får leveringen, intet svar, igen d.3 juni og stadigvæk intet svar. Alle mine havemøbler, og alt andet vi har i indkørsel osv. står i græsset og ødelægger vores nyanlagte have i al den tid der nu er gået. Jeg forstår ikke forretningsmodellen. Man magter ikke kommunikation som er den vigtigste del af et kundeforhold eller at overholde aftaler. Jeg kan derfor ikke anbefale Faber da jeg ikke føler mig hørt eller imødekommet. Det er altid kunden der skal rykke for information - dette er helt forkert og jeg kan ikke se denne virksomhed overleve på den måde man vælger at behandle kunderne.
Kom som aftalt og vi er fuldt ud tilfredse, virkelig flot arbejde der er lavet, der var sågar en på vores vej der troede at vi havde fået lagt nye fliser :o)
Vi har igen bestilt dem til et andet hus vi har.
Kom som aftalt og vi er fuldt ud tilfredse, virkelig flot arbejde der er lavet, der var sågar en på vores vej der troede at vi havde fået lagt nye fliser :o)
Vi har igen bestilt dem til et andet hus vi har.
Meget venlig service og godt arbejde.
Lidt vanskeligheder med den korrekte administrative opfølgning og fakturering af arbejdet, men ingen problemer med at få det rettet.
Meget venlig service og godt arbejde.
Lidt vanskeligheder med den korrekte administrative opfølgning og fakturering af arbejdet, men ingen problemer med at få det rettet.
Utilfredsstillende på kommunikation samt faktura.
Vi bestilte et tilbud på fliserens og blev kontaktet ret hurtig efter. Opfølgning var også effktivt fra deres side for at få en aftale på plads. Efterfølgende var der fejl på skriftlig aftale som tog de lang tid om at svare samt at rette op. Vi var ikke informeret ved telefonisk om at algerbehandling er gratis. Da det stod gratis på kontrakten tænkte vi at det må være en fejl. Processen for fliserens var super fin og det blev ryddet pæn op. Vi fik faktura hvor der er angivet pris for både fliserens og tagbehandling efter aftale. Dog kom der en anden regning herefter på ekstra kvadrameter for fliserrens samt kvadratmeter pris ikke er det samme som første regning. Det vil være mest professionelt hvis i havde gjort os opmærksom på de ekstra kvadrameter inden i udfører arbejdet. Så er vi klar over det. For det andet så passer kvadrameter pris ikke for de to regninger, så siger i at fordi vi får tagbehandling gratis. Det er ikke informeret ved indgåelse af aftale samt det fremgår tydelig på den først regning at tagbehandling koster 800kr eksklusiv moms. Det er noget rod og i følger ikke op på mails. Vi kan ikke forstå i har vundet håndværkere prisen med den uprofessionel måde som i arbejder på.
Det er tydelig at i fokusere bare at få ordre i hus og resten lader i bare sejler.
Vi betaler den anden regning men vil give denne feedback så i kan forbedre processen for andre kunder. Husk klar og tydelig kommunikation samt opfølgning er noget af det kunderne sætter pris på.
Tak!!
Utilfredsstillende på kommunikation samt faktura.
Vi bestilte et tilbud på fliserens og blev kontaktet ret hurtig efter. Opfølgning var også effktivt fra deres side for at få en aftale på plads. Efterfølgende var der fejl på skriftlig aftale som tog de lang tid om at svare samt at rette op. Vi var ikke informeret ved telefonisk om at algerbehandling er gratis. Da det stod gratis på kontrakten tænkte vi at det må være en fejl. Processen for fliserens var super fin og det blev ryddet pæn op. Vi fik faktura hvor der er angivet pris for både fliserens og tagbehandling efter aftale. Dog kom der en anden regning herefter på ekstra kvadrameter for fliserrens samt kvadratmeter pris ikke er det samme som første regning. Det vil være mest professionelt hvis i havde gjort os opmærksom på de ekstra kvadrameter inden i udfører arbejdet. Så er vi klar over det. For det andet så passer kvadrameter pris ikke for de to regninger, så siger i at fordi vi får tagbehandling gratis. Det er ikke informeret ved indgåelse af aftale samt det fremgår tydelig på den først regning at tagbehandling koster 800kr eksklusiv moms. Det er noget rod og i følger ikke op på mails. Vi kan ikke forstå i har vundet håndværkere prisen med den uprofessionel måde som i arbejder på.
Det er tydelig at i fokusere bare at få ordre i hus og resten lader i bare sejler.
Vi betaler den anden regning men vil give denne feedback så i kan forbedre processen for andre kunder. Husk klar og tydelig kommunikation samt opfølgning er noget af det kunderne sætter pris på.
Tak!!
Utilfredsstillende på kommunikation samt faktura.
Vi bestilte et tilbud på fliserens og blev kontaktet ret hurtig efter. Opfølgning var også effktivt fra deres side for at få en aftale på plads. Efterfølgende var der fejl på skriftlig aftale som tog de lang tid om at svare samt at rette op. Vi var ikke informeret ved telefonisk om at algerbehandling er gratis. Da det stod gratis på kontrakten tænkte vi at det må være en fejl. Processen for fliserens var super fin og det blev ryddet pæn op. Vi fik faktura hvor der er angivet pris for både fliserens og tagbehandling efter aftale. Dog kom der en anden regning herefter på ekstra kvadrameter for fliserrens samt kvadratmeter pris ikke er det samme som første regning. Det vil være mest professionelt hvis i havde gjort os opmærksom på de ekstra kvadrameter inden i udfører arbejdet. Så er vi klar over det. For det andet så passer kvadrameter pris ikke for de to regninger, så siger i at fordi vi får tagbehandling gratis. Det er ikke informeret ved indgåelse af aftale samt det fremgår tydelig på den først regning at tagbehandling koster 800kr eksklusiv moms. Det er noget rod og i følger ikke op på mails. Vi kan ikke forstå i har vundet håndværkere prisen med den uprofessionel måde som i arbejder på.
Det er tydelig at i fokusere bare at få ordre i hus og resten lader i bare sejler.
Vi betaler den anden regning men vil give denne feedback så i kan forbedre processen for andre kunder. Husk klar og tydelig kommunikation samt opfølgning er noget af det kunderne sætter pris på.
Tak!!
Utilfredsstillende på kommunikation samt faktura.
Vi bestilte et tilbud på fliserens og blev kontaktet ret hurtig efter. Opfølgning var også effktivt fra deres side for at få en aftale på plads. Efterfølgende var der fejl på skriftlig aftale som tog de lang tid om at svare samt at rette op. Vi var ikke informeret ved telefonisk om at algerbehandling er gratis. Da det stod gratis på kontrakten tænkte vi at det må være en fejl. Processen for fliserens var super fin og det blev ryddet pæn op. Vi fik faktura hvor der er angivet pris for både fliserens og tagbehandling efter aftale. Dog kom der en anden regning herefter på ekstra kvadrameter for fliserrens samt kvadratmeter pris ikke er det samme som første regning. Det vil være mest professionelt hvis i havde gjort os opmærksom på de ekstra kvadrameter inden i udfører arbejdet. Så er vi klar over det. For det andet så passer kvadrameter pris ikke for de to regninger, så siger i at fordi vi får tagbehandling gratis. Det er ikke informeret ved indgåelse af aftale samt det fremgår tydelig på den først regning at tagbehandling koster 800kr eksklusiv moms. Det er noget rod og i følger ikke op på mails. Vi kan ikke forstå i har vundet håndværkere prisen med den uprofessionel måde som i arbejder på.
Det er tydelig at i fokusere bare at få ordre i hus og resten lader i bare sejler.
Vi betaler den anden regning men vil give denne feedback så i kan forbedre processen for andre kunder. Husk klar og tydelig kommunikation samt opfølgning er noget af det kunderne sætter pris på.
Tak!!
Firmaet ankom en dag før aftalt og jeg havde ikke tømt terrassen for havemøbler. Da de kom dagen efter svinede de alle mine ruder til på huset, der blev ikke dækket af. Selve arbejdet med fliserne gik alt for stærkt masse helligdage.
Terrassen skulle have en nanobehandling de dukkede aldrig op.
Væreste oplevelse, regning kom som det Aller hurtigste af det hele, betaler den dog ikke.
Firmaet ankom en dag før aftalt og jeg havde ikke tømt terrassen for havemøbler. Da de kom dagen efter svinede de alle mine ruder til på huset, der blev ikke dækket af. Selve arbejdet med fliserne gik alt for stærkt masse helligdage.
Terrassen skulle have en nanobehandling de dukkede aldrig op.
Væreste oplevelse, regning kom som det Aller hurtigste af det hele, betaler den dog ikke.