bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
PBVVS var kontaktet fordi vores fyr gik i fejlkode.
Montør ankom 23.12 og efter en måling sagde han at det var veksler der var defekt. Fyret kunne resettes og kørte derefter et sted mellem ½ time og 10 timer.
Veksler blev skiftet 14 dage senere hvor vi i mellemtiden flere gange dagligt måtte resette fyret.
Det hjalp ikke at skifte veksler. Det er koldt i januar så vi kom tit hjem til et koldt hus. Længe leve brændeovnen.
Efter endnu 5 besøg af PBVVS men stadig uden et positivt resultat mente PBVVS at det var printet der var defekt. Dette blev ligesom veksleren skiftet uden noget positiv resultat. PBVVS lovede at ringe til producenten og få hjælp derfra.
Vi resatte stadig fyret dagligt, og blev i lang tid ikke kontaktet af hverken PBVVS eller producent, før der dukkede en regning op. Jeg ringede og sagde at fyret stadig ikke virkede og at jeg ikke ville betale. PBVVS troede at producenten havde været forbi, men lovede at ringe til dem igen. Det må han have gjort denne gang, for nu skete der noget.
Producenten ringede, montør kom dagen efter, og i løbet af et 5 minutters interview viste han hvad fejlen var. Hverken veksler eller print, men pumpen. Han havde ingen pumpe med, men kom dagen efter og skiftede og siden har mit fyr kørt upåklageligt.
PBVVS vil stadig have penge for at have skiftet dele som det efter min mening ikke har været nødvendig at skifte. Han truer med inkasso, så jeg har indbragt sagen for Håndværkets Ankenævn
( http://www.hvanke.dk/ )
Jeg skriver videre her når der er nyt.
PS: Jeg har ikke nævnt producenten navn her, da de under ingen omstændigheder skal have en dårlig omtale. Det er et fantastisk dansk firma der ligger i Tarm og producerer gaskedler.
PBVVS var kontaktet fordi vores fyr gik i fejlkode.
Montør ankom 23.12 og efter en måling sagde han at det var veksler der var defekt. Fyret kunne resettes og kørte derefter et sted mellem ½ time og 10 timer.
Veksler blev skiftet 14 dage senere hvor vi i mellemtiden flere gange dagligt måtte resette fyret.
Det hjalp ikke at skifte veksler. Det er koldt i januar så vi kom tit hjem til et koldt hus. Længe leve brændeovnen.
Efter endnu 5 besøg af PBVVS men stadig uden et positivt resultat mente PBVVS at det var printet der var defekt. Dette blev ligesom veksleren skiftet uden noget positiv resultat. PBVVS lovede at ringe til producenten og få hjælp derfra.
Vi resatte stadig fyret dagligt, og blev i lang tid ikke kontaktet af hverken PBVVS eller producent, før der dukkede en regning op. Jeg ringede og sagde at fyret stadig ikke virkede og at jeg ikke ville betale. PBVVS troede at producenten havde været forbi, men lovede at ringe til dem igen. Det må han have gjort denne gang, for nu skete der noget.
Producenten ringede, montør kom dagen efter, og i løbet af et 5 minutters interview viste han hvad fejlen var. Hverken veksler eller print, men pumpen. Han havde ingen pumpe med, men kom dagen efter og skiftede og siden har mit fyr kørt upåklageligt.
PBVVS vil stadig have penge for at have skiftet dele som det efter min mening ikke har været nødvendig at skifte. Han truer med inkasso, så jeg har indbragt sagen for Håndværkets Ankenævn
( http://www.hvanke.dk/ )
Jeg skriver videre her når der er nyt.
PS: Jeg har ikke nævnt producenten navn her, da de under ingen omstændigheder skal have en dårlig omtale. Det er et fantastisk dansk firma der ligger i Tarm og producerer gaskedler.