bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi har haft en meget negativ oplevelse med deres VVS afdeling. De skulle
reparere et genvex anlæg for os i marts 2011. Efter 2 besøg af en samlet
varighed ca. 3 timer totalt, står vi med en regning på 8.000,- kr.
(reservedele udgør ca. 500 kr. af regningen) og en anlæg som stadig har
fejl. Deres montør kan ikke finde fejlen og må have hjælp af en anden
firma. Alt imens sender de rykkere for regningen (som vi ikke vil betale, da
fejlen ikke er udbedret) og de lover hele tiden at vi skal se bort fra
rykkerene.
De vender ikke tilbage når vi henvender os til firmaet og vi have lavet et
aftale med deres montør og en montør fra et andet selskab, hvor de havde
"glemt" at fortælle os at de have aflyst besøget... men i november måned
får vi en rykker fra RKI. For ikke at spilde mere tid og energi på Karsten
Mortensen VVS beslutter vi os for at betale regningen for at få fred. Ca. 14
dage efter vi har betalt regningen får vi en meddelse om at vi er kommet i
RKI. Det er dog blevet rettet nu. Vores fornemmelse er at de heller ikke har
styr på deres bogholderi - min erfaring siger mig at rod i bogholderiet
betyder en snarlig konkurs......
Vi har efterfølgende fået en anden VVS specialist til at se på anlægget.
Jeg kan på det kraftigste fraråde at bruge dette selskab.
Vi har haft en meget negativ oplevelse med deres VVS afdeling. De skulle
reparere et genvex anlæg for os i marts 2011. Efter 2 besøg af en samlet
varighed ca. 3 timer totalt, står vi med en regning på 8.000,- kr.
(reservedele udgør ca. 500 kr. af regningen) og en anlæg som stadig har
fejl. Deres montør kan ikke finde fejlen og må have hjælp af en anden
firma. Alt imens sender de rykkere for regningen (som vi ikke vil betale, da
fejlen ikke er udbedret) og de lover hele tiden at vi skal se bort fra
rykkerene.
De vender ikke tilbage når vi henvender os til firmaet og vi have lavet et
aftale med deres montør og en montør fra et andet selskab, hvor de havde
"glemt" at fortælle os at de have aflyst besøget... men i november måned
får vi en rykker fra RKI. For ikke at spilde mere tid og energi på Karsten
Mortensen VVS beslutter vi os for at betale regningen for at få fred. Ca. 14
dage efter vi har betalt regningen får vi en meddelse om at vi er kommet i
RKI. Det er dog blevet rettet nu. Vores fornemmelse er at de heller ikke har
styr på deres bogholderi - min erfaring siger mig at rod i bogholderiet
betyder en snarlig konkurs......
Vi har efterfølgende fået en anden VVS specialist til at se på anlægget.
Jeg kan på det kraftigste fraråde at bruge dette selskab.