bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi har fået installeret et pillefyr og et badeværelse af Bjarne Pedersen
VVS (BP). En af montørene fortalte, en af de første dage, at "mester er
kendt for at skrive ekstra timer på regningen"
Da min kone er hjemmegående førte vi derfor dagligt regnskab med
håndværkernes ankomst og afgang. På faktureringstidspunktet konstaterer vi
at der er påstået anvendt ca 20% flere timer end der reelt er medgået og
registreret timer på tidspunkter der ikke er arbejdet.
Samtidigt nægter BP at specificere time og materialeforbrug så vi har
mulighed for at kontrollere dette. Vi konstaterer også, at vi bliver
dobbeltfaktureret for dårligt udført arbejde som BP accepterer at lave om.
Eksempelvis skabe der falder ned og skævt monteret blandningsbatterier.
På trods af at vi har valgt BP fordi han fremstår som værende autoriseret
af producenten af pillefyret, så blive fyret installeret af en VVS montør
der fortæller at han aldrig har set et pillefyr før, idet den eneste
uddannede ressource man havde, har opsagt sin stilling. Dette medfører igen
et markant øget tidsforbrug oven i de mange andre fejl. Herunder
fuldstændig mangel på styring og planlængning hvilket medfører store
forsinkelser og gener over Julen.
Jeg må fraråde alle at anvende Bjarne Pedersen VVS
Vi har fået installeret et pillefyr og et badeværelse af Bjarne Pedersen
VVS (BP). En af montørene fortalte, en af de første dage, at "mester er
kendt for at skrive ekstra timer på regningen"
Da min kone er hjemmegående førte vi derfor dagligt regnskab med
håndværkernes ankomst og afgang. På faktureringstidspunktet konstaterer vi
at der er påstået anvendt ca 20% flere timer end der reelt er medgået og
registreret timer på tidspunkter der ikke er arbejdet.
Samtidigt nægter BP at specificere time og materialeforbrug så vi har
mulighed for at kontrollere dette. Vi konstaterer også, at vi bliver
dobbeltfaktureret for dårligt udført arbejde som BP accepterer at lave om.
Eksempelvis skabe der falder ned og skævt monteret blandningsbatterier.
På trods af at vi har valgt BP fordi han fremstår som værende autoriseret
af producenten af pillefyret, så blive fyret installeret af en VVS montør
der fortæller at han aldrig har set et pillefyr før, idet den eneste
uddannede ressource man havde, har opsagt sin stilling. Dette medfører igen
et markant øget tidsforbrug oven i de mange andre fejl. Herunder
fuldstændig mangel på styring og planlængning hvilket medfører store
forsinkelser og gener over Julen.
Jeg må fraråde alle at anvende Bjarne Pedersen VVS
Vi stiller total uforstående overfor kundens fremlægning af denne sag, på sitet her.
Vi har netop afsluttet en længere og opslidende ankenævns sag med denne kunde, som har varet over et år.
Kunden havde i sin ankenævnssag 4 punkter:
1. Badeværelsesmøbel ødelagt
2. Badekar ikke håndværksmæssigt korrekt monteret
3. Anvendte materialer på det udførte arbejde
4. Anvendt timeforbrug
Efter syn og skønsmandens vurdering og gennemgang af det udførte arbejde, falder ankenævnets afgørelse:
Vi skal skal justere fødderne på kundens badekar 10-15 mm. ned, hvilket er udført på nuværende tidspunkt.
Kundens øvrige klagepunkter afvises af ankenævnet!
Vi har nu "hængt" til offentligt skue, og fremstillet som "klamphuggere", i over et år, pga. kundens manglende velvilje til at betale for det udførte arbejde!!
Samt vi fortsat mangler restbetalingen for vores arbejde.
Vi bliver pålagt omkostninger til syn og skøn mv., som andrager knap kr. 20.000, hertil kommer ca. 40-50 timers brevskrivning frem og tilbage. Kundens omkostning andrager maks. kr. 3000 jf. ankenævns betingelserne.
Vi har anmodet anmeldhåndværker.dk om at fjerne denne anmeldelse da den bestemt ikke er saglig / sand!
Henvendelse vedr. sagen kan rettes til Kristian Pedersen på tlf. 47178203 i kontortid.
Vi stiller total uforstående overfor kundens fremlægning af denne sag, på sitet her.
Vi har netop afsluttet en længere og opslidende ankenævns sag med denne kunde, som har varet over et år.
Kunden havde i sin ankenævnssag 4 punkter:
1. Badeværelsesmøbel ødelagt
2. Badekar ikke håndværksmæssigt korrekt monteret
3. Anvendte materialer på det udførte arbejde
4. Anvendt timeforbrug
Efter syn og skønsmandens vurdering og gennemgang af det udførte arbejde, falder ankenævnets afgørelse:
Vi skal skal justere fødderne på kundens badekar 10-15 mm. ned, hvilket er udført på nuværende tidspunkt.
Kundens øvrige klagepunkter afvises af ankenævnet!
Vi har nu "hængt" til offentligt skue, og fremstillet som "klamphuggere", i over et år, pga. kundens manglende velvilje til at betale for det udførte arbejde!!
Samt vi fortsat mangler restbetalingen for vores arbejde.
Vi bliver pålagt omkostninger til syn og skøn mv., som andrager knap kr. 20.000, hertil kommer ca. 40-50 timers brevskrivning frem og tilbage. Kundens omkostning andrager maks. kr. 3000 jf. ankenævns betingelserne.
Vi har anmodet anmeldhåndværker.dk om at fjerne denne anmeldelse da den bestemt ikke er saglig / sand!
Henvendelse vedr. sagen kan rettes til Kristian Pedersen på tlf. 47178203 i kontortid.