bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Skulle have opført nyt bad i ½ af tidligere køkken. Blev lovet
færdiggørelse inden for 6 uger. Det tog 10 måneder. For inden havde jeg
haft en diskussion omkring faldet på gulvet. Det accepterede de at lave om,
ved at lave et nyt fald på de nye klinker og dernæst lægge et nyt lag
klinker. Gulvet blev dermed hævet, hvilket man glemte i forhold til det
væghængte toilet, som så mindede om et børnetoilet. Det accepterede de
så efter tovtrækkeri at rette op på. Hernæst kunne vi konstatere, at man
ikke kunne få klinkerne til at passe ordentlig, da man prøvede at få
mønsteret på gulvet til at matche mønsteret på væggen. Man valgte derfor
at afslutte klinkerne 1 cm før væggen og så lige fuge op med silicone til
sidst. Det blev ligeledes lavet om. Dernæst kunne han ikke få koordineret
godt nok, hvilket betød at jeg selv måtte stå for malerarbejdet, da badet
i fald, ville være blevet yderligere forsinket.
Havde ifm. badentreprisen ligeledes bedt firmaet om, at være behjælpelig
med vandinstallationen i vores nye køkken. Det gik i starten meget godt, men
da den enedlig installation skulle foretages ifm. at vores nye køkken blev
opsat, gik det igen galt. Hjernen blev parkeret i kufferten og så blev der
ellers bare installeret uden at tag hensyn til skuffer og skabe, til trods
for, at der var aftalt at afregne på timebasis. Resultatet var, at der blev
installeret en gasledningen midt på væggen, hvor der skulle være et skab,
selvom jeg havde gjort opmærksom på, at denne skulle trækkes i sokkelen.
Dernæst installerede man vandlåsen i skabet under vasken, så der ikke var
nogen jordisk chance for at de skuffer, som VVS'eren selv tog ud for at kunne
foretage installationen, havde nogen mulighed for at få plads. VVS'eren
hævdede at det ikke kunne gøres anderledes og at det var udført efter
gældende standard, hvilket i så fald ikke kan være ret høj standard.
Opgav diskussionen med VVS'eren og tog kontakt til en lokal VVS'er, som i
samråd med mig og sine egne gode inputs fandt en løsning, der gjorde det
hele muligt. Så alt i alt en meget skuffende oplevelse og jeg kan kun på
det kraftigste med denne håndværker anbefale, at man får indarbejdet
dagsbøder i en kontrakt, da jeg tror det er det eneste manden har respekt
for.
Skulle have opført nyt bad i ½ af tidligere køkken. Blev lovet
færdiggørelse inden for 6 uger. Det tog 10 måneder. For inden havde jeg
haft en diskussion omkring faldet på gulvet. Det accepterede de at lave om,
ved at lave et nyt fald på de nye klinker og dernæst lægge et nyt lag
klinker. Gulvet blev dermed hævet, hvilket man glemte i forhold til det
væghængte toilet, som så mindede om et børnetoilet. Det accepterede de
så efter tovtrækkeri at rette op på. Hernæst kunne vi konstatere, at man
ikke kunne få klinkerne til at passe ordentlig, da man prøvede at få
mønsteret på gulvet til at matche mønsteret på væggen. Man valgte derfor
at afslutte klinkerne 1 cm før væggen og så lige fuge op med silicone til
sidst. Det blev ligeledes lavet om. Dernæst kunne han ikke få koordineret
godt nok, hvilket betød at jeg selv måtte stå for malerarbejdet, da badet
i fald, ville være blevet yderligere forsinket.
Havde ifm. badentreprisen ligeledes bedt firmaet om, at være behjælpelig
med vandinstallationen i vores nye køkken. Det gik i starten meget godt, men
da den enedlig installation skulle foretages ifm. at vores nye køkken blev
opsat, gik det igen galt. Hjernen blev parkeret i kufferten og så blev der
ellers bare installeret uden at tag hensyn til skuffer og skabe, til trods
for, at der var aftalt at afregne på timebasis. Resultatet var, at der blev
installeret en gasledningen midt på væggen, hvor der skulle være et skab,
selvom jeg havde gjort opmærksom på, at denne skulle trækkes i sokkelen.
Dernæst installerede man vandlåsen i skabet under vasken, så der ikke var
nogen jordisk chance for at de skuffer, som VVS'eren selv tog ud for at kunne
foretage installationen, havde nogen mulighed for at få plads. VVS'eren
hævdede at det ikke kunne gøres anderledes og at det var udført efter
gældende standard, hvilket i så fald ikke kan være ret høj standard.
Opgav diskussionen med VVS'eren og tog kontakt til en lokal VVS'er, som i
samråd med mig og sine egne gode inputs fandt en løsning, der gjorde det
hele muligt. Så alt i alt en meget skuffende oplevelse og jeg kan kun på
det kraftigste med denne håndværker anbefale, at man får indarbejdet
dagsbøder i en kontrakt, da jeg tror det er det eneste manden har respekt
for.