bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

De skulle vaske vinduer, første gang kom de ikke, det var en fejl de havde sagt de var i området i den uge. 4 uger senere kommer de for første gang. Et barn kunne have vasket vinduerne pænere. Aldrig har jeg set så stribet vinduer, det var frygteligt at se på. Jeg har skrevet til dem to gange, både for at klage men også fordi de sagde, at første gang var til halv pris, hvilket ikke det ikke var på fakturaen. De svarer ikke når jeg skriver til dem. Kan ikke anbefale dem overhovedet.
De skulle vaske vinduer, første gang kom de ikke, det var en fejl de havde sagt de var i området i den uge. 4 uger senere kommer de for første gang. Et barn kunne have vasket vinduerne pænere. Aldrig har jeg set så stribet vinduer, det var frygteligt at se på. Jeg har skrevet til dem to gange, både for at klage men også fordi de sagde, at første gang var til halv pris, hvilket ikke det ikke var på fakturaen. De svarer ikke når jeg skriver til dem. Kan ikke anbefale dem overhovedet.
Vi er altid meget tilfreds med vinduespudsningen. Vi er især vilde med deres fleksibilitet (ændre frekvens, sætte på pause) og deres kommunikation er virkelig skarp. Vi får altid besked om arbejdet på forhånd.
Vi er altid meget tilfreds med vinduespudsningen. Vi er især vilde med deres fleksibilitet (ændre frekvens, sætte på pause) og deres kommunikation er virkelig skarp. Vi får altid besked om arbejdet på forhånd.
Vi har gennem mere end et år benyttet firmaet som faste vinduespudsere. I forbindelse med flytning gav de endnu en meget fair pris. Kommer præcist hver fjerde uge, og man får sms dagen inden.
Vi har gennem mere end et år benyttet firmaet som faste vinduespudsere. I forbindelse med flytning gav de endnu en meget fair pris. Kommer præcist hver fjerde uge, og man får sms dagen inden.
En dag forsinket, dyrere pris end aftalt, løbere på vinduet så jeg har pudset efter
hejsa Helle
vi utroligt kede af din anmeldelse da vi ikke er enige i processen vi havde en god snak inden arbejdet blev udført omkring at opgaven ikke helt var som beskrevet inden besøg så derfor prisstigning
håber du ringer så vi kan finde en god løsning på pletterne vi vil altid gerne give en gratis vask hvis ikke resultatet levet op til forventningen
Mvh
Kenni Sørensen
Altid venlig håndværker, udført til tiden og rene vinduer. Jeg er meget tilfreds med udført arbejde fra Ruderklart.
Altid venlig håndværker, udført til tiden og rene vinduer. Jeg er meget tilfreds med udført arbejde fra Ruderklart.
hejsa Helle
vi utroligt kede af din anmeldelse da vi ikke er enige i processen vi havde en god snak inden arbejdet blev udført omkring at opgaven ikke helt var som beskrevet inden besøg så derfor prisstigning
håber du ringer så vi kan finde en god løsning på pletterne vi vil altid gerne give en gratis vask hvis ikke resultatet levet op til forventningen
Mvh
Kenni Sørensen