bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Bestiller varer der, alt foregår mundtligt, spørger flere gange efter pris,
intet svar. Får leveret varen, og dermed regning. Der er skrevet 20 timers
forbrug på, en anden tømre har vurderet arb. Timer til max. 8 . Klager over
regning, får smidt nr. 2 regning over, betaler den. Betaler den med 2000 kr.
Ekstra. Da han ingen arbejdsløn har skrevet på 2. Regning. Er sur og vil
ikke snakke, går blot. Derefter da regning nr. 2 er betalt, modtager vi så
3. Regning, med diff. På de 2 regninger.
Derefter er sekretær ovre, og nævner selv yderligere 800 kr .. Der går en
uge vil så over at betale det resterende beløb på de 800. Dem vil hun så
ikke have ...
Derefter kommer jeg hjem efter arb. og sekretæren kommer fra min have, med
et kamera i hånden.
Synes det er uprofessionelt, at man ikke på saglig vis, kan klage over
regning, og få en afklaring - på skrift fra dem
Ved godt at en mundtligt aftale, er lige så bindende som en skriftlig
aftale, men hvad hjælper det når det ikke er bevisligt ??)):
Svarer ikke på breve om en afklaring på problemet, og en fælles
afslutning... Andet end true med inkasso !
Og at vi skulle tænke på at kasserne kunne være knap 6000 dyrere dyrere,
hvis ikke snedkeren HAVDE givet 5 timer i rabat - dette får vi smidt i
hovedet, EFTER vi har klaget over arbejdes timeantal !, helt igennem
uprofessionelt håndteret efter min mening !
Bestiller varer der, alt foregår mundtligt, spørger flere gange efter pris,
intet svar. Får leveret varen, og dermed regning. Der er skrevet 20 timers
forbrug på, en anden tømre har vurderet arb. Timer til max. 8 . Klager over
regning, får smidt nr. 2 regning over, betaler den. Betaler den med 2000 kr.
Ekstra. Da han ingen arbejdsløn har skrevet på 2. Regning. Er sur og vil
ikke snakke, går blot. Derefter da regning nr. 2 er betalt, modtager vi så
3. Regning, med diff. På de 2 regninger.
Derefter er sekretær ovre, og nævner selv yderligere 800 kr .. Der går en
uge vil så over at betale det resterende beløb på de 800. Dem vil hun så
ikke have ...
Derefter kommer jeg hjem efter arb. og sekretæren kommer fra min have, med
et kamera i hånden.
Synes det er uprofessionelt, at man ikke på saglig vis, kan klage over
regning, og få en afklaring - på skrift fra dem
Ved godt at en mundtligt aftale, er lige så bindende som en skriftlig
aftale, men hvad hjælper det når det ikke er bevisligt ??)):
Svarer ikke på breve om en afklaring på problemet, og en fælles
afslutning... Andet end true med inkasso !
Og at vi skulle tænke på at kasserne kunne være knap 6000 dyrere dyrere,
hvis ikke snedkeren HAVDE givet 5 timer i rabat - dette får vi smidt i
hovedet, EFTER vi har klaget over arbejdes timeantal !, helt igennem
uprofessionelt håndteret efter min mening !
Anmeldelsen er meget rodet samt usammenhængende.
Opgaven var flg: 4 stk store Blomsterkasser samt 1 stk vinkel læhegn med glas, ca 3m x 3m, og 1 stk kort læhegn med glas og stativ , ca 3,5 m
Krav fra kunden: Pudsede og afrundede kanter for ikke at få splinter i hænderne - Desuden skulle de kunne adskilles og flyttes rundt med. udført efter kundens mål.
Yderligere Udførelse:
Kunden leverede selv råt træ fra savværk. - Oplægges,skæres, rettes og høvles. Samt hånd-tapsamlinger for adskillelse.
Time forbrug 25 - nedsat til 20(rabat 5 timer)
Kunden finder efterfølgende nogle kasser på nettet til pris 300,- pr. stk. og vil have det til samme pris.
Regning blev udskrevet til kunden - kunden kom tilbage med regningen og ville ikke betale - - regningen bliver efter ca . 3,5 mdl. betalt.
Anmeldelsen er meget rodet samt usammenhængende.
Opgaven var flg: 4 stk store Blomsterkasser samt 1 stk vinkel læhegn med glas, ca 3m x 3m, og 1 stk kort læhegn med glas og stativ , ca 3,5 m
Krav fra kunden: Pudsede og afrundede kanter for ikke at få splinter i hænderne - Desuden skulle de kunne adskilles og flyttes rundt med. udført efter kundens mål.
Yderligere Udførelse:
Kunden leverede selv råt træ fra savværk. - Oplægges,skæres, rettes og høvles. Samt hånd-tapsamlinger for adskillelse.
Time forbrug 25 - nedsat til 20(rabat 5 timer)
Kunden finder efterfølgende nogle kasser på nettet til pris 300,- pr. stk. og vil have det til samme pris.
Regning blev udskrevet til kunden - kunden kom tilbage med regningen og ville ikke betale - - regningen bliver efter ca . 3,5 mdl. betalt.