bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Katastrofal kvalitet i deres arbejde - hopper gerne over hvor gærdet er
lavest i håbet om at kunden ikke opdager fejlen.
Lavede blandt andet et nyt gipsloft, og da jeg påpegede at det hang i den
ene ende med op til 3-4 cm, var svaret "jamen det er jo også et gammelt hus"
Videre gik det med gipsarbejde i badeværelserne - her monterede de
vådrumsgips i loftet, og da de derfor ville løbe tør for vådrumsgips til
væggene og ikke gad køre efter flere, satte de alm gips om som det inderste
lag - stik i mod gipsreglementet. Da dette blev påpeget var svaret "det må
være noget nyt man har indført" (gipsreglementet er sidst opdateret i 2010)
I det tre måender lange renoveringsprojekt i mit hjem, hvor Rudolf Bødker
Aps har haft hovedentreprisen (og taget sig betalt for dette), har jeg
dagligt skulle bruge 2 timer om aftenen på at følge op på fejl og mangler
ifm deres arbejde. Og rigtigt mange gange skulle forklare det for dem.
De arbejde meget langsomt, og først da jeg insisterede på at de skulle
skynde sig så de øvrige håndværkere kunne komme til, fik de lettet
bagdelen. Projektet blev forsinket en måned som direkte konsekvens af dem
(de mødte typisk kl 730-8 og kørte igen kl 14, og typisk var der kun 1
person i huset af gangen)
Katastrofal kvalitet i deres arbejde - hopper gerne over hvor gærdet er
lavest i håbet om at kunden ikke opdager fejlen.
Lavede blandt andet et nyt gipsloft, og da jeg påpegede at det hang i den
ene ende med op til 3-4 cm, var svaret "jamen det er jo også et gammelt hus"
Videre gik det med gipsarbejde i badeværelserne - her monterede de
vådrumsgips i loftet, og da de derfor ville løbe tør for vådrumsgips til
væggene og ikke gad køre efter flere, satte de alm gips om som det inderste
lag - stik i mod gipsreglementet. Da dette blev påpeget var svaret "det må
være noget nyt man har indført" (gipsreglementet er sidst opdateret i 2010)
I det tre måender lange renoveringsprojekt i mit hjem, hvor Rudolf Bødker
Aps har haft hovedentreprisen (og taget sig betalt for dette), har jeg
dagligt skulle bruge 2 timer om aftenen på at følge op på fejl og mangler
ifm deres arbejde. Og rigtigt mange gange skulle forklare det for dem.
De arbejde meget langsomt, og først da jeg insisterede på at de skulle
skynde sig så de øvrige håndværkere kunne komme til, fik de lettet
bagdelen. Projektet blev forsinket en måned som direkte konsekvens af dem
(de mødte typisk kl 730-8 og kørte igen kl 14, og typisk var der kun 1
person i huset af gangen)