bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg kan ikke anbefale Bech og Martens. De er bare for svære at lave aftaler
med.
Vi har fået lavet en større ombygning, der både omfattede badeværelse og
tag. Det blev vurderet til at tage godt 3 måneder og stå færdigt i
december. Projektet endte med at blive afsluttet i april. Det var rigtig
trælst.
Der kom tidlig frost og sne, så det var selvfølgelig en udfordring for
håndværkerne. Men der var mange dage undervejs, også i efteråret, hvor
der slet ikke kom nogen forbi. De havde travlt med andre projekter og der var
næsten ingen kommunikation om, hvorfor de ikke kom og om de regnede med at
blive færdige til tiden.
Til deres forsvar skal siges, at de arbejdede mange timer den sidste uge før
jul for at gøre de indvendige ting færdige - og det nåede de. Men det var
surt at det skulle blive så presset lige op til jul.
Vi havde en toiletvogn udendørs undervejs. Da frosten kom, frøs
vandslangerne til (vand ind til vognen og afløb ud). Det skete en lørdag og
det var først mandag de kom og isolerede slangerne. I mellemtiden måtte vi
låne en varmepistol af en nabo og selv tø slangerne op for at kunne gå på
toilet og i bad. Det er måske fair nok ikke at kunne tilkalde dem i
weekenden, men det var en nødsituation og det kunne nok havde været
undgået.
Vi fik sat et Veluxvindue i taget, og det var utæt. Det viste sig efter en
periode med fygesne og tøvejr. En morgen dryppede det ind med vand. Der var
ingen problemer med at få det udbedret, men der havde vi også aftalt et
møde hvor der deltog en ekstern rådgiver, så der ikke var tvivl om
manglen.
En sidste episode har fået mig til at skrive denne anmeldelse. Vi havde en
løs tagplade, på kanten af det nye tag, de havde lavet. Jeg ringede og
spurgte om de ville kigge på det, og fortalte, at jeg regnede med at det var
dækket af byggegarantien. Efterfølgende fik vi tilsendt en regning. Jeg
kontaktede dem og fortalte igen, at jeg ikke havde regnet med at skulle
betale for det. De lovede at vende tilbage. Det næste vi hørte, var en ny
regning med et rykkergebyr fordi vi ikke havde betalt.
De har for travlt, og er dårlige til at kommunikere.
Jeg kan ikke anbefale Bech og Martens. De er bare for svære at lave aftaler
med.
Vi har fået lavet en større ombygning, der både omfattede badeværelse og
tag. Det blev vurderet til at tage godt 3 måneder og stå færdigt i
december. Projektet endte med at blive afsluttet i april. Det var rigtig
trælst.
Der kom tidlig frost og sne, så det var selvfølgelig en udfordring for
håndværkerne. Men der var mange dage undervejs, også i efteråret, hvor
der slet ikke kom nogen forbi. De havde travlt med andre projekter og der var
næsten ingen kommunikation om, hvorfor de ikke kom og om de regnede med at
blive færdige til tiden.
Til deres forsvar skal siges, at de arbejdede mange timer den sidste uge før
jul for at gøre de indvendige ting færdige - og det nåede de. Men det var
surt at det skulle blive så presset lige op til jul.
Vi havde en toiletvogn udendørs undervejs. Da frosten kom, frøs
vandslangerne til (vand ind til vognen og afløb ud). Det skete en lørdag og
det var først mandag de kom og isolerede slangerne. I mellemtiden måtte vi
låne en varmepistol af en nabo og selv tø slangerne op for at kunne gå på
toilet og i bad. Det er måske fair nok ikke at kunne tilkalde dem i
weekenden, men det var en nødsituation og det kunne nok havde været
undgået.
Vi fik sat et Veluxvindue i taget, og det var utæt. Det viste sig efter en
periode med fygesne og tøvejr. En morgen dryppede det ind med vand. Der var
ingen problemer med at få det udbedret, men der havde vi også aftalt et
møde hvor der deltog en ekstern rådgiver, så der ikke var tvivl om
manglen.
En sidste episode har fået mig til at skrive denne anmeldelse. Vi havde en
løs tagplade, på kanten af det nye tag, de havde lavet. Jeg ringede og
spurgte om de ville kigge på det, og fortalte, at jeg regnede med at det var
dækket af byggegarantien. Efterfølgende fik vi tilsendt en regning. Jeg
kontaktede dem og fortalte igen, at jeg ikke havde regnet med at skulle
betale for det. De lovede at vende tilbage. Det næste vi hørte, var en ny
regning med et rykkergebyr fordi vi ikke havde betalt.
De har for travlt, og er dårlige til at kommunikere.