bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Tagcentralen har efterfølgende været forbi 2 gange for at udbedre
afskalling. Selvom afskallingen vurderedes til at være grundet tagets
porøsitet og derfor udenfor garantien, jf. garantibeviset, så udførtes
arbejdet i 2 faser, 1 - lapning/mailing af afskalling 2) nedslibning af
områder og genmaling af hel tagside. En god service er blevet gennemført
med et fint resultat. Jeg har ikke været i stand til at opdatere den
oprindelige smiley, da den ligger mere end 3 måneder tilbage.
Tagcentralen har efterfølgende været forbi 2 gange for at udbedre
afskalling. Selvom afskallingen vurderedes til at være grundet tagets
porøsitet og derfor udenfor garantien, jf. garantibeviset, så udførtes
arbejdet i 2 faser, 1 - lapning/mailing af afskalling 2) nedslibning af
områder og genmaling af hel tagside. En god service er blevet gennemført
med et fint resultat. Jeg har ikke været i stand til at opdatere den
oprindelige smiley, da den ligger mere end 3 måneder tilbage.
Hej til nævnte og andre der skulle have samme problem. Jeg vil gerne gøre denne sag og forklare problematikken i og omkring B7 eternitplader.
I nævnte tilfælde er der blevet renset af med højtryk på 300 bar og når der derefter intet er at se - at det skulle være porøst eller afskallet kan man som vi har gjort male det : Hvad vi ikke kan se før vi har renset og efter vi har renset taget af for diverse affald er hvordan den inde i b7 plade ser ud og hvordan den vil reagerer med tiden.Det er trods ikke os der har lavet b7 pladerne men det der førhen hed dansk eternit fabrik.
En af 2 årsager kan være at der er fejl i produktionen fra dansk eternit - som er sket før med de asbestfrie plader - at de ikke gennemgået den procedure der skal til for at det holder og det kan meget vel være fra årgang 1970 til 1985 - har ringet til dem og har ikke fået en logisk forklaring eller mistanke - men det er tilfældet at det gået produktion uden særlig godt resultat - så jeg synes ikke vi skal pålægges ansvar for dette - det må man henvende sig fabrikkens og firmaet side om. En anden årsag (men den gælder kun såfremt taget bobler op) er at din sin tid er blevet "gennmefarvet" alså begge sider - også på loft siden - dette bevirker at pladens indhold ikke kan ånde igennem pladen og når man så renover taget med maling er risikoen c. 90 % for at det bobler op - det kan simpelhen ikke ånde igennem og når det ikke kan det vil malingen ud og derfor disse hundredvis af bobler på taget.
Jeg håber at det tilfredsstillende svar ellers venligst herom eller mail til info@tagcentralen.dk
Hej Klaus
Det er reelt ikke et spørgsmål om det udførte arbejde og om tagplader er gamle, dårlige eller ej. Det er udelukkende et spørgsmål om hvorledes man kommunikerer med sine kunder. Du behøver ikkelave en lang forsvarstale nu EFTER udførelsen af arbejdet. Den kommunikation skulle du have foretaget før og under dit arbejde. Du ved jo ligeså godt som jeg, at vi også måtte kommunikere om andre ting, så som oprydning og vand huset. Noget som simpel kommunikation fra din side under udførelsen af arbejdet let kunne have været optimeret.
Mit råd til dig og dit foretagne vil være at være noget mere kommunikerede overfor de kunder du måtte få. Det er det der skaber tilfredsheden.
Hej til nævnte og andre der skulle have samme problem. Jeg vil gerne gøre denne sag og forklare problematikken i og omkring B7 eternitplader.
I nævnte tilfælde er der blevet renset af med højtryk på 300 bar og når der derefter intet er at se - at det skulle være porøst eller afskallet kan man som vi har gjort male det : Hvad vi ikke kan se før vi har renset og efter vi har renset taget af for diverse affald er hvordan den inde i b7 plade ser ud og hvordan den vil reagerer med tiden.Det er trods ikke os der har lavet b7 pladerne men det der førhen hed dansk eternit fabrik.
En af 2 årsager kan være at der er fejl i produktionen fra dansk eternit - som er sket før med de asbestfrie plader - at de ikke gennemgået den procedure der skal til for at det holder og det kan meget vel være fra årgang 1970 til 1985 - har ringet til dem og har ikke fået en logisk forklaring eller mistanke - men det er tilfældet at det gået produktion uden særlig godt resultat - så jeg synes ikke vi skal pålægges ansvar for dette - det må man henvende sig fabrikkens og firmaet side om. En anden årsag (men den gælder kun såfremt taget bobler op) er at din sin tid er blevet "gennmefarvet" alså begge sider - også på loft siden - dette bevirker at pladens indhold ikke kan ånde igennem pladen og når man så renover taget med maling er risikoen c. 90 % for at det bobler op - det kan simpelhen ikke ånde igennem og når det ikke kan det vil malingen ud og derfor disse hundredvis af bobler på taget.
Jeg håber at det tilfredsstillende svar ellers venligst herom eller mail til info@tagcentralen.dk
Hej Klaus
Det er reelt ikke et spørgsmål om det udførte arbejde og om tagplader er gamle, dårlige eller ej. Det er udelukkende et spørgsmål om hvorledes man kommunikerer med sine kunder. Du behøver ikkelave en lang forsvarstale nu EFTER udførelsen af arbejdet. Den kommunikation skulle du have foretaget før og under dit arbejde. Du ved jo ligeså godt som jeg, at vi også måtte kommunikere om andre ting, så som oprydning og vand huset. Noget som simpel kommunikation fra din side under udførelsen af arbejdet let kunne have været optimeret.
Mit råd til dig og dit foretagne vil være at være noget mere kommunikerede overfor de kunder du måtte få. Det er det der skaber tilfredsheden.