bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Trods flere forsøg på at gøre min anmeldelse så saglig som muligt er det svært at tage følelserne ud af den skruppelløse og ubarmhjertige behandling, vi har erfaret med indehaveren af enmandsvirksomheden Nordjysk Tag og Facade. Da det for vores vedkommende drejer sig om en forsikringssag, har vi ikke selv valgt denne person, men løbende samtaler med håndværkere indenfor samme branche, understreger kun, at vedkommendes måde at drive forretning på ikke kendetegner virkeligheden eller et godt købmandsskab. Hvis du/I vælger eller overvejer at købe ydelser fra Nordjysk Tag og Facade (NTF), skal I være opmærksomme på følgende 7 punkter:
1. Sørg for at få så nøjagtigt og detaljeret et tilbud som muligt!
2. Sørg for at spørge til oprydning – dette bliver man nemlig ikke selv gjort opmærksom på, før arbejdet er godt i gang (i vores tilfælde sandblæsning som sviner meget), men NTF vil selvfølgelig rigtig gerne give en god pris til oprydning ved endt arbejde.Vores totalentreprenør fik til sidst NTF overtalt til at komme og hjælpe med oprydningen uden beregning, da det selvsagt var hans fejl at have tilbageholdt dén vigtige oplysning.
3. Håb på at alt går som det skal, og I ikke skal gøre indsigelser. Hvis I har indsigelser kan I forvente at få følgende at vide ”hvad med du selv smøger ærmerne op og kommer ud og arbejder”, er det på mail, bliver i truet med blandt andet inkasso. I kan også få at vide, at det var bedre I boede i en lejlighed, hvis I er utilfredse.
4. Bliver I truet med inkasso, kan I tage det helt roligt. NTF kender nemlig ikke til inkassoreglerne, og I har krav på at få svar på jeres indsigelser. Læse gerne om det på nettet, så I er forberedte.
5. Gør I vedkommende opmærksom på inkassoreglerne, kan I bløde lidt op for ham, men stadig få reprimande om at betale regningen og flytte i lejlighed.
6. Hvis I, modsat os, selv skal betale, anbefaler vi, at I får en advokat til at se på jeres sag. Vores advokat vurderede, at der blev krævet for mange penge jf. tilbuddet.
7. Hvis I ønsker at få en god service, at føre en saglig dialog med et andet menneske, at føle jer trygge i jeres hjem og med jeres køb – så gør jer selv en tjeneste og find en dygtig og kompetent håndværker
Trods flere forsøg på at gøre min anmeldelse så saglig som muligt er det svært at tage følelserne ud af den skruppelløse og ubarmhjertige behandling, vi har erfaret med indehaveren af enmandsvirksomheden Nordjysk Tag og Facade. Da det for vores vedkommende drejer sig om en forsikringssag, har vi ikke selv valgt denne person, men løbende samtaler med håndværkere indenfor samme branche, understreger kun, at vedkommendes måde at drive forretning på ikke kendetegner virkeligheden eller et godt købmandsskab. Hvis du/I vælger eller overvejer at købe ydelser fra Nordjysk Tag og Facade (NTF), skal I være opmærksomme på følgende 7 punkter:
1. Sørg for at få så nøjagtigt og detaljeret et tilbud som muligt!
2. Sørg for at spørge til oprydning – dette bliver man nemlig ikke selv gjort opmærksom på, før arbejdet er godt i gang (i vores tilfælde sandblæsning som sviner meget), men NTF vil selvfølgelig rigtig gerne give en god pris til oprydning ved endt arbejde.Vores totalentreprenør fik til sidst NTF overtalt til at komme og hjælpe med oprydningen uden beregning, da det selvsagt var hans fejl at have tilbageholdt dén vigtige oplysning.
3. Håb på at alt går som det skal, og I ikke skal gøre indsigelser. Hvis I har indsigelser kan I forvente at få følgende at vide ”hvad med du selv smøger ærmerne op og kommer ud og arbejder”, er det på mail, bliver i truet med blandt andet inkasso. I kan også få at vide, at det var bedre I boede i en lejlighed, hvis I er utilfredse.
4. Bliver I truet med inkasso, kan I tage det helt roligt. NTF kender nemlig ikke til inkassoreglerne, og I har krav på at få svar på jeres indsigelser. Læse gerne om det på nettet, så I er forberedte.
5. Gør I vedkommende opmærksom på inkassoreglerne, kan I bløde lidt op for ham, men stadig få reprimande om at betale regningen og flytte i lejlighed.
6. Hvis I, modsat os, selv skal betale, anbefaler vi, at I får en advokat til at se på jeres sag. Vores advokat vurderede, at der blev krævet for mange penge jf. tilbuddet.
7. Hvis I ønsker at få en god service, at føre en saglig dialog med et andet menneske, at føle jer trygge i jeres hjem og med jeres køb – så gør jer selv en tjeneste og find en dygtig og kompetent håndværker