bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Kommunikation: De skulle give tilbud på dræn, men ville lige se om de kunne
finde årsag til vand i kælder. De endte med at bruge 20 timer på
undersøgelse af hvad vi allerede havde fortalt dem og tømme vores brønd?
Aftale: Aftalen var at vi havde brug for et tilbud, men endte med en regning
på 13.350,- for 6 pejlerør og tømning af brønd. Intet tilbud er givet -
kun en regning.
Pris: det siger sig selv - tyveri!!!
Tilfredshed: Ingen. Du er lige blevet bestjålet og du ved hvem der gjorde
det og du kan ikke gøre en skid ved det.
Oprydning: Man skulle tro det var løgn, men de 6 pejlerør som de har sat i
jordende står der endnu. Så de har ikke ryddet op efter sig.
Kommunikation: De skulle give tilbud på dræn, men ville lige se om de kunne
finde årsag til vand i kælder. De endte med at bruge 20 timer på
undersøgelse af hvad vi allerede havde fortalt dem og tømme vores brønd?
Aftale: Aftalen var at vi havde brug for et tilbud, men endte med en regning
på 13.350,- for 6 pejlerør og tømning af brønd. Intet tilbud er givet -
kun en regning.
Pris: det siger sig selv - tyveri!!!
Tilfredshed: Ingen. Du er lige blevet bestjålet og du ved hvem der gjorde
det og du kan ikke gøre en skid ved det.
Oprydning: Man skulle tro det var løgn, men de 6 pejlerør som de har sat i
jordende står der endnu. Så de har ikke ryddet op efter sig.
Vi beklager meget, at du åbenbart er utilfreds med vores måde at løse sagen på.
Men det er vigtigt for os, at sagen fremstilles korrekt.
Den 18.12.2013 besigtiger vi ifølge aftale skaden, og ser vandpres op af gulv ca. midt i kælder.
Det aftales med jer, at vi undersøger årsag til vandpres, inden vi afgiver tilbud på dræn.
Vi finder en pumpebrønd med defekt pumpe, og tømmer pumpebrønd for vand.
Da I ikke lå inde med tegninger, som viste dræn eller pumpebrønd, aftaler vi, at vi skal kontakte Teknisk Forvaltning.
Vi oplyser, at undersøgelsen udføres billigst i regning.
Den 19.12.2013 tjekker vi tegninger hos Teknisk Forvaltning, og konstaterer at der ikke forefindes tegninger som omhandler dræn eller pumpebrønd.
Vi aftaler med jer, at vi sætter pejlerør om huset for at lodde grundvandsspejl.
Den 20. og 23.12.2013 tjekkes pejlerør om morgenen og om eftermiddagen.
Den 23.12.2013 fremsender vi tilstandsvurdering samt faktura for udført arbejde.
Den 30.12.2013 fremsender vi tilbud på ny pumpe.
Den 31.12.2013 accepterer I tilbuddet telefonisk.
Den 2.1.2014 fremsender vi ordrebekræftelse på samlet tilbud som ønsket.
Den 5.1.2014 ringer I for at få afslag i fremsendt faktura. Da det ikke kan lade sig gøre, ønsker I ikke, at vi udfører arbejdet.
Pejlerørene vil I selv tage op.
Vi har udført det bestilte arbejde, og fremsendt faktura for udført arbejde.
I fortryder efterfølgende, og tilbagekalder accept af tilbud.
Det er helt okay, at I er utilfredse med vores arbejde og synes, at det er dyrt. Men det er som sagt vigtigt for os, at sagsforløbet bliver fremstillet korrekt.
Med venlig hilsen
Multilæg af 1. maj 2013 ApS
Trine Gullev
Vi beklager meget, at du åbenbart er utilfreds med vores måde at løse sagen på.
Men det er vigtigt for os, at sagen fremstilles korrekt.
Den 18.12.2013 besigtiger vi ifølge aftale skaden, og ser vandpres op af gulv ca. midt i kælder.
Det aftales med jer, at vi undersøger årsag til vandpres, inden vi afgiver tilbud på dræn.
Vi finder en pumpebrønd med defekt pumpe, og tømmer pumpebrønd for vand.
Da I ikke lå inde med tegninger, som viste dræn eller pumpebrønd, aftaler vi, at vi skal kontakte Teknisk Forvaltning.
Vi oplyser, at undersøgelsen udføres billigst i regning.
Den 19.12.2013 tjekker vi tegninger hos Teknisk Forvaltning, og konstaterer at der ikke forefindes tegninger som omhandler dræn eller pumpebrønd.
Vi aftaler med jer, at vi sætter pejlerør om huset for at lodde grundvandsspejl.
Den 20. og 23.12.2013 tjekkes pejlerør om morgenen og om eftermiddagen.
Den 23.12.2013 fremsender vi tilstandsvurdering samt faktura for udført arbejde.
Den 30.12.2013 fremsender vi tilbud på ny pumpe.
Den 31.12.2013 accepterer I tilbuddet telefonisk.
Den 2.1.2014 fremsender vi ordrebekræftelse på samlet tilbud som ønsket.
Den 5.1.2014 ringer I for at få afslag i fremsendt faktura. Da det ikke kan lade sig gøre, ønsker I ikke, at vi udfører arbejdet.
Pejlerørene vil I selv tage op.
Vi har udført det bestilte arbejde, og fremsendt faktura for udført arbejde.
I fortryder efterfølgende, og tilbagekalder accept af tilbud.
Det er helt okay, at I er utilfredse med vores arbejde og synes, at det er dyrt. Men det er som sagt vigtigt for os, at sagsforløbet bliver fremstillet korrekt.
Med venlig hilsen
Multilæg af 1. maj 2013 ApS
Trine Gullev