bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Om virksomheden har udført arbejde for mig, er så meget sagt!
Fin kontakt til at starte med, og rigtig godt tilbud.. MEN Men men det var
så også det eneste gode ved maler Malerfirmaet Bo Liljeqvist.
Vi aftale at mødes mandag morgen, grundet trafik var vi begge forsinkede,
(det er hvad der kan ske) Så kom bo med en forklaring om en bil der var
gået i stykker på vejen, så ville rykke aftalen til om eftermiddagen, 40
min senere ringer han igen og beder om adressen igen også kan han være der
30 min efter.. fint fint.
Aftalen er at vores lejlighed skal være færdig malet senest fredag, gerne
torsdag hvis dette kan nås (lejlighed på 100kvm). Aftalen er at han ringer
til mig så snart han ved nærmere og Bo får nøglen så han har fri adgang
til lejligheden.
Tordag ringer jeg selv til Bo for at høre hvornår den er færdig, da vi
skal have flyttesyn tirsdag, og der skal ordnes gulve og rengøres. Bo
fortæller her, at fredag kl 15:00 kan vi mødes da han har planlagt at 3
malere kommer i den fredag morgen.
Da vi så kommer til lejligheden fredag kl 15:00 er der intet sket i
lejligheden, ikke en pensel har der været forbi...
Vi forsøger utallige af gange at kontakte Bo fra både mit og min mands tlf
nr. vi indtaler også beskeder men hører ikke mere.
Fredag aften kl 18:00 ringer jeg fra en anden telefon (hemmeligt nr.) her
giver jeg et andet navn og beder om at blive ringet op på dette nr, da jeg
gerne vil have at tilbud på noget der skal males. Der går ikke 15 min før
at der bliver ringet tilbage. hmmmm..
Det er Bo´s søn Casper der ringer for at give tilbud, men kan jo så
fortælle ham at det er noget helt andet det drejer sig om.
Han fortæller at hans far er kørt galt på motorvejen- om dette er sandt
har jeg mine mistanker ved, men så kan man da ringe til kunden eller bare i
det mindste ringe tilbage. Her aftale det med Casper at jeg ringer igen
næste dag, da jeg gerne vil have min nøgle tilbage ( Har heldigvis fundet
en anden maler der kan hjælpe hurtigt).
Lørdag får jeg kontakt med Bo og aftaler at hans søn skal smide vores
nøgle i postkassen, inden mandag.
Mandag eftermiddag er der ikke nogen nøgle i postkassen. Igen skal der flere
forsøg til at få fat i Bo. Da dette endelig lykkes, er han helt
uforstående overfor at den ikke er i postkassen, men udtaler " Måske har
Casper smidt den i en af naboernes postkasser" Jeg beder ham kontakte sønnen
og høre hvor nøglen er henne, ellers bliver jeg desværre nød til at melde
nøglen stjålet.
Så er det ellers at det brander sammen for Bo, her begynder han at kalde mig
for en lille kælling der bare skal tage mig sammen, jeg er da for klam og
dum og skal ikke true ham. Jeg forsøger at forklare ham at jeg må forholde
mig til situationen, og bestemt ikke truer ham, men Bo hører intet han, han
forsætter i samme spor og smider til sidst på.
Løbende holde vi øje med om nøglen skulle komme men intet sker. Nu er vi
så nået til næste fredag ( flyttesyn og gulv er blevet rykket) Jeg
kontakter igen Bo efter et par opkald tager han den, og er stadig
uforstående da han stadig holder på at sønnen har afleveret nøglen. Jeg
beder ham igen kontakte sønnen og ringe tilbage til mig. Der sker intet!
Mandag ringer jeg igen og indtaler på telefonsvaren det samme som tidligere,
og hører stadig intet.
Heldigvis har vi ikke betalt Bo en eneste øre, og han tilbyder heller ikke
om han skal udføre arbejdet, eller kontakte nogle der kan...
Yderst Yderst dårlig ( vil ikke engang kalde det service) første
håndsindtryk af ham var Ok men der efter fald alt da også til jorden.
Vi måtte finde en håndværker der var 8500 dyre, da vi ikke kunne indhente
tilbud pga. tidsmangel... - Men hun var så super..
Og vi har måtte betale 2500 for udskiftning af lås, ny nøgle og chip... BO
LILJENQVIST ER IKKE EN HÅNDVÆRKER DU SKAL BRUGE, HAN ER ET DYRT
BEKENDTSKAB.
Om virksomheden har udført arbejde for mig, er så meget sagt!
Fin kontakt til at starte med, og rigtig godt tilbud.. MEN Men men det var
så også det eneste gode ved maler Malerfirmaet Bo Liljeqvist.
Vi aftale at mødes mandag morgen, grundet trafik var vi begge forsinkede,
(det er hvad der kan ske) Så kom bo med en forklaring om en bil der var
gået i stykker på vejen, så ville rykke aftalen til om eftermiddagen, 40
min senere ringer han igen og beder om adressen igen også kan han være der
30 min efter.. fint fint.
Aftalen er at vores lejlighed skal være færdig malet senest fredag, gerne
torsdag hvis dette kan nås (lejlighed på 100kvm). Aftalen er at han ringer
til mig så snart han ved nærmere og Bo får nøglen så han har fri adgang
til lejligheden.
Tordag ringer jeg selv til Bo for at høre hvornår den er færdig, da vi
skal have flyttesyn tirsdag, og der skal ordnes gulve og rengøres. Bo
fortæller her, at fredag kl 15:00 kan vi mødes da han har planlagt at 3
malere kommer i den fredag morgen.
Da vi så kommer til lejligheden fredag kl 15:00 er der intet sket i
lejligheden, ikke en pensel har der været forbi...
Vi forsøger utallige af gange at kontakte Bo fra både mit og min mands tlf
nr. vi indtaler også beskeder men hører ikke mere.
Fredag aften kl 18:00 ringer jeg fra en anden telefon (hemmeligt nr.) her
giver jeg et andet navn og beder om at blive ringet op på dette nr, da jeg
gerne vil have at tilbud på noget der skal males. Der går ikke 15 min før
at der bliver ringet tilbage. hmmmm..
Det er Bo´s søn Casper der ringer for at give tilbud, men kan jo så
fortælle ham at det er noget helt andet det drejer sig om.
Han fortæller at hans far er kørt galt på motorvejen- om dette er sandt
har jeg mine mistanker ved, men så kan man da ringe til kunden eller bare i
det mindste ringe tilbage. Her aftale det med Casper at jeg ringer igen
næste dag, da jeg gerne vil have min nøgle tilbage ( Har heldigvis fundet
en anden maler der kan hjælpe hurtigt).
Lørdag får jeg kontakt med Bo og aftaler at hans søn skal smide vores
nøgle i postkassen, inden mandag.
Mandag eftermiddag er der ikke nogen nøgle i postkassen. Igen skal der flere
forsøg til at få fat i Bo. Da dette endelig lykkes, er han helt
uforstående overfor at den ikke er i postkassen, men udtaler " Måske har
Casper smidt den i en af naboernes postkasser" Jeg beder ham kontakte sønnen
og høre hvor nøglen er henne, ellers bliver jeg desværre nød til at melde
nøglen stjålet.
Så er det ellers at det brander sammen for Bo, her begynder han at kalde mig
for en lille kælling der bare skal tage mig sammen, jeg er da for klam og
dum og skal ikke true ham. Jeg forsøger at forklare ham at jeg må forholde
mig til situationen, og bestemt ikke truer ham, men Bo hører intet han, han
forsætter i samme spor og smider til sidst på.
Løbende holde vi øje med om nøglen skulle komme men intet sker. Nu er vi
så nået til næste fredag ( flyttesyn og gulv er blevet rykket) Jeg
kontakter igen Bo efter et par opkald tager han den, og er stadig
uforstående da han stadig holder på at sønnen har afleveret nøglen. Jeg
beder ham igen kontakte sønnen og ringe tilbage til mig. Der sker intet!
Mandag ringer jeg igen og indtaler på telefonsvaren det samme som tidligere,
og hører stadig intet.
Heldigvis har vi ikke betalt Bo en eneste øre, og han tilbyder heller ikke
om han skal udføre arbejdet, eller kontakte nogle der kan...
Yderst Yderst dårlig ( vil ikke engang kalde det service) første
håndsindtryk af ham var Ok men der efter fald alt da også til jorden.
Vi måtte finde en håndværker der var 8500 dyre, da vi ikke kunne indhente
tilbud pga. tidsmangel... - Men hun var så super..
Og vi har måtte betale 2500 for udskiftning af lås, ny nøgle og chip... BO
LILJENQVIST ER IKKE EN HÅNDVÆRKER DU SKAL BRUGE, HAN ER ET DYRT
BEKENDTSKAB.