Himo Silkeborg A/S

IKKE MEDLEM AF ANMELD HÅNDVÆRKER
1.1
Baseret på
1 anmeldelser

Himo Silkeborg A/S

Kjeld Abells Vej 10, 8600 Silkeborg
Driftsstatus: Normal
Etableret i: 1991
Virksomhedsform: Aktieselskab
Reklamebeskyttet
CVR nummer: 15854901
Skriv en besked om hvad du ønsker lavet
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.
Skriv en besked om hvad du ønsker lavet
CAPTCHA
Dette spørgsmål tester hvorvidt du er et menneske, og for at forhindre automatisk indsendelse af spam.

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

TREVIA A/S
Anmeldelser: 6
Karaktersnit: 4.85 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 07.05.2016
Det Havemanden
Anmeldelser: 122
Karaktersnit: 4.57 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 19.07.2019
SP-Creation I/S
Anmeldelser: 3
Karaktersnit: 4.94 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 21.02.2019
Allans Fliser v/Allan Leed
Anmeldelser: 41
Karaktersnit: 4.88 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 08.03.2018
Hede's Have & Entreprenørservice
Anmeldelser: 34
Karaktersnit: 4.87 (ud af 5.00)
Senest anmeldt: 26.05.2019
1 anmeldelse af
Himo Silkeborg A/S
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris
1
Tilfredshed
1
Oprydning
3
Samlet vurdering
1.1

1.1
Dato:
Anmeldt af:
Byggeår:
2011
Opgaver:
Andet

Installation af solvarme og pillefyr

Den 17. april 2011 begik vi den store fejl at hyre VVS Hans Børge Mortensen
A/S til en større opgave - installere pillefyr og solvarme. Efterfølgende
blev der konstateret flere fejl og mangler og vi måtte indklage firmaet til
Håndværkets Ankenævn. Vi fik medhold, men sagen sluttede ikke der, da Hans
Børge Mortensen - trods løfter om det modsatte - stadig nægtede at opfylde
kendelsen. I februar 2013 modtog vi f.eks først manualen og fik en
gennemgang af anlægget - under medvirken af DS-Garanti. I et senere brev
hævder Hans Børge Mortensen endog, at manualen ikke er en del af
VVS-entreprisen. En overraskende udmelding i betragtning af Ankenævnets
klokkeklare kendelse. Det viser sig efterfølgende at problemerne med
anlægget ikke skyldes vores manglende forståelse, - som Hans Børge
Mortensen var så arrogant at antyde. Det viste sig at problemerne skyldtes
at Hans Børge Mortensen havde monteret en ekspansionsbeholder, som var alt
for lille og som blev udskiftet den 8. april 2013 - 9 dage før 2 års dagen
for indgåelse af aftale om opsætning af anlægget. Vi har nu bøvlet med et
fejlbehæftet anlæg i 23 måneder og får ikke så meget som en
undskyldning. Hans Børge Mortensen blev af Ankenævnet også pålagt at
overholde renteloven. Han opkrævede uretmæssigt renter og tilbagebetalte
dem først efter at være blevet rykket flere gange. Og ved samme lejlighed
glemte han at betale renter tilbage af beløbet som han beholdt uretsmæssigt
i mere end et år. På baggrund af denne og utallige andre hændelser, må
jeg på det kraftigste fraråde en hver aftale med firmaet.