Gå til hovedindhold
Hero image

brylle multiservice v/Lars Blæsbjerg Brylle

2.2
Samlede karakter ud af 5.0,
baseret på 1 anmeldelser
Samlet antal anmeldelser
0
1
0
Anmeldelser i alt 1

Nedenstående er medlem af Anmeld Håndværker - det er din sikkerhed!

MX Multiservice I/S
Eriksen Hus og Have ApS
Kragelundsgaard Entreprise & Anlæg

Anmeldelser

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 5270 Odense N
29/04-2012
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
3
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.2
Karakter
2.2
Rating icon
Byggeår:
2011
Oprettet i cvr nr.: 33545258

Spartel og filtarbejde

I forbindelse med opførelse af en ny tilbygning entrerede vi med Brylle
Multiservice til udførelse af spartel- og filtarbejde, efterår 2011.
Arbejdet blev udført tidsmæssigt og tilfredsstillende, dog med enkelte fejl
og mangler som nu engang vil være i en byggesag.
Vores utilfredshed med entreprenøren opstår efterfølgende, da Brylle
Multiservice efter et halvt år endnu ikke har udbedret de fejl- og mangler
som blev påpeget ved afleveringsforretningen. Efter gentagende henvendelser
og telefoniske aftaler dukker entreprenøren ikke op, hvilket er hvad vi
føler respektløst, da vi hver gang er nødsaget til at afspadsere for at
være hjemme til det aftalte tidspunkt. Stade er nu at han afbryder
telefonforbindelsen helt, når man kontakter ham.
På grund af ovenstående kan vi ikke anbefale andre at benytte Brylle
Multiservice som håndværker. Overholdelse af aftaler er simpelthen for
dårlige!

17-02-2015, brylle multiservice v/Lars Blæsbjerg Brylle

ja det kan godt ske at jeg ikke har ud bedret mine fejl, der er ingen mangler.Da det ikke er mig der har malet er det ikke kun mine fejl.Da bryggeriet stod på kunne vi ikke komme til for andre håndværker, de var ikke færdige, så vi kunne komme til som aftalt,det er der ikke taget en mere pris for.Har også kørt forgæves ud til jer hvor vi heller ikke kunne komme til. Så jeg skylder vist ingen noget men selvfølgelig kommer jeg og udbedre egne fejl.Jeg kontakter jer så dette kan bringes i orden.
mvh. Lars Brylle

17-02-2015, Jacob Stenderup

Det lader til at entreprenøren ikke helt har forstået aftalegrundlaget. En af forudsætningerne for tildelingen af opgaven var at han selv og i samarbejde med andre entreprenører skulle koordinere sin entrering.
Desuden skal det påpeges, at der både er fejl og mangler i forbindelse med hans spartel- og filtarbejde, dette blev påbeget over for Brylle Multiservice i forbindelse med en gennemgang, da entreprenøren var forbi matriklen december 2011 i en anden henseende. Der blev det aftalt at fejlene blev udbedret i starten af 2012.
Det kan nu konstateres at der gået lidt over 2 månder siden Brylle Multiservice kommentar og han har endnu ikke kontaktet os i forbindelse med afklaring af de fejl og mangler, som mangler at blive udbedret.

Anmeldt af:
Anonym, Anonym, 5270 Odense N
29/04-2012
Kommunikation
1
Aftale
1
Pris jfr. tilbud
3
Tilfredshed
3
Oprydning
3
Samlet vurdering
2.2
Karakter
2.2
Rating icon

Spartel og filtarbejde

I forbindelse med opførelse af en ny tilbygning entrerede vi med Brylle
Multiservice til udførelse af spartel- og filtarbejde, efterår 2011.
Arbejdet blev udført tidsmæssigt og tilfredsstillende, dog med enkelte fejl
og mangler som nu engang vil være i en byggesag.
Vores utilfredshed med entreprenøren opstår efterfølgende, da Brylle
Multiservice efter et halvt år endnu ikke har udbedret de fejl- og mangler
som blev påpeget ved afleveringsforretningen. Efter gentagende henvendelser
og telefoniske aftaler dukker entreprenøren ikke op, hvilket er hvad vi
føler respektløst, da vi hver gang er nødsaget til at afspadsere for at
være hjemme til det aftalte tidspunkt. Stade er nu at han afbryder
telefonforbindelsen helt, når man kontakter ham.
På grund af ovenstående kan vi ikke anbefale andre at benytte Brylle
Multiservice som håndværker. Overholdelse af aftaler er simpelthen for
dårlige!

17-02-2015, brylle multiservice v/Lars Blæsbjerg Brylle

ja det kan godt ske at jeg ikke har ud bedret mine fejl, der er ingen mangler.Da det ikke er mig der har malet er det ikke kun mine fejl.Da bryggeriet stod på kunne vi ikke komme til for andre håndværker, de var ikke færdige, så vi kunne komme til som aftalt,det er der ikke taget en mere pris for.Har også kørt forgæves ud til jer hvor vi heller ikke kunne komme til. Så jeg skylder vist ingen noget men selvfølgelig kommer jeg og udbedre egne fejl.Jeg kontakter jer så dette kan bringes i orden.
mvh. Lars Brylle

17-02-2015, Jacob Stenderup

Det lader til at entreprenøren ikke helt har forstået aftalegrundlaget. En af forudsætningerne for tildelingen af opgaven var at han selv og i samarbejde med andre entreprenører skulle koordinere sin entrering.
Desuden skal det påpeges, at der både er fejl og mangler i forbindelse med hans spartel- og filtarbejde, dette blev påbeget over for Brylle Multiservice i forbindelse med en gennemgang, da entreprenøren var forbi matriklen december 2011 i en anden henseende. Der blev det aftalt at fejlene blev udbedret i starten af 2012.
Det kan nu konstateres at der gået lidt over 2 månder siden Brylle Multiservice kommentar og han har endnu ikke kontaktet os i forbindelse med afklaring af de fejl og mangler, som mangler at blive udbedret.

Byggeår:
2011
Oprettet i cvr nr.: 33545258

Vi kårer de bedst anbefalede håndværkere

Når du giver din håndværker en anmeldelse får de samtidig en chance for at blive finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER®. Hvert år kæmper mere end 4.500 håndværkere om en af de eftertragtede finalepladserne.

Vinderne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® offentligøres i Cirkusbygningen til et stort anlagt awardshow. Vinderne vælges af en professionel uvildig fagjury, der har frie hænder til at finde de rigtige vindere. Juryen sikrer, at vinderne ikke kan betale sig til at vinde eller at det blot er den med de fleste anmeldelser, der vinder.
Er du selvstændig håndværker, så klik her

Partnere til ÅRETS HÅNDVÆRKER®

ÅRETS eksklusivpartnere
ÅRETS partnere
MEDLEMSKAB

Synliggør din virksomhed - bliv en del af Anmeld Håndværker i dag.

  • Verificerede anmeldelser
  • Mere troværdighed
  • Vis dine mesterværker