bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Jeg vil aldrig bruge det firma ej heller MAB Glas mere: Jeg købte glasvæg
og glasdør efter mål - til mit badeværelse. 1) Vi aftalte, at de skulle
kontakte mig 2 dage inden levering, så jeg kunne bestille montør. Det
glemte de. Jeg måtte betale montøren for at afhente på fragtcentral. 2) De
leverede glas var ikke behandlet som aftalt. Jeg fik udgift til montøren for
arbejdstid og returnering af det fejlagtige glas 3) 2. levering kom, og det
ene glas var korrekt (hvidt) men det andet var grønt! 4) skruerne til
beslaget var ikke med 5) på trods af adskellige telefonsamtaler, blev der
ikke ringet tilbage eller fulgt op på mine henvendelser. Retteligt skal dog
siges at de ringede tilbage een gang uden at få fat i mig, men der blev ikke
lagt besked, så jeg kunne se hvem, der havde ringet. 6) dørgreb blev ikke
leveret, hvilket jeg selv måtte afhente 7) 3. levering aftalte jeg direkte
med MAB GLAS, da BadGiganten ikke tog attention eller vendte tilbage på mine
henvendelser. Leveringen blev via mail og telefon aftalt til en bestemt dag,
men da jeg ringede og spurgte hvor fragtmanden blev af, fik jeg besked om, at
han først kom dagen efter! Dagen efter kom det ønskede glas og jeg kunne
atter bestille montøren til at sætte det op. Og som tidligere nævnt var
der hverken skruer til beslaget eller dørgreb med! Foruden at det tog
næsten 5 måneder, kostede det mig 1.500 kr. ekstra til montøren og 4
feriedage ud over den aftalte pris. Der var ikke tale om en tilbudspris på
glasset, men fuld pris! Og de ville på ingen måde bøde for deres gentagne
fejl.
Jeg vil aldrig bruge det firma ej heller MAB Glas mere: Jeg købte glasvæg
og glasdør efter mål - til mit badeværelse. 1) Vi aftalte, at de skulle
kontakte mig 2 dage inden levering, så jeg kunne bestille montør. Det
glemte de. Jeg måtte betale montøren for at afhente på fragtcentral. 2) De
leverede glas var ikke behandlet som aftalt. Jeg fik udgift til montøren for
arbejdstid og returnering af det fejlagtige glas 3) 2. levering kom, og det
ene glas var korrekt (hvidt) men det andet var grønt! 4) skruerne til
beslaget var ikke med 5) på trods af adskellige telefonsamtaler, blev der
ikke ringet tilbage eller fulgt op på mine henvendelser. Retteligt skal dog
siges at de ringede tilbage een gang uden at få fat i mig, men der blev ikke
lagt besked, så jeg kunne se hvem, der havde ringet. 6) dørgreb blev ikke
leveret, hvilket jeg selv måtte afhente 7) 3. levering aftalte jeg direkte
med MAB GLAS, da BadGiganten ikke tog attention eller vendte tilbage på mine
henvendelser. Leveringen blev via mail og telefon aftalt til en bestemt dag,
men da jeg ringede og spurgte hvor fragtmanden blev af, fik jeg besked om, at
han først kom dagen efter! Dagen efter kom det ønskede glas og jeg kunne
atter bestille montøren til at sætte det op. Og som tidligere nævnt var
der hverken skruer til beslaget eller dørgreb med! Foruden at det tog
næsten 5 måneder, kostede det mig 1.500 kr. ekstra til montøren og 4
feriedage ud over den aftalte pris. Der var ikke tale om en tilbudspris på
glasset, men fuld pris! Og de ville på ingen måde bøde for deres gentagne
fejl.