bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
I forbindelse med opførsel af et nyt hus blev vi anbefalet at benytte
Byggetilsynet.dk som vores komplette byggerådgiver (indhentning af tilbud
på entreprisen, byggestyring, indkøb af materialer, afleveringsforretning
etc.). I starten var der ingen grænser for hvad Byggetilsynet.dk kunne
hjælpe med. Men lidt efter lidt fandt vi ud af at rådgivningen fra
særdeles inkompetent, hvilket har resulteret i en væsentlig overskridelse
af vores byggebudget (ca. 25%), ingen sikkerhedsstillelser og en forsinkelse
af vores byggeri på 8 uger. I skrivende stund forbereder vi en retssag mod
Byggetilsynet.dk.
Ønsker i en uddybelse af vores oplevelser kan der mailes til
skejser_74@hotmail.com.
I forbindelse med opførsel af et nyt hus blev vi anbefalet at benytte
Byggetilsynet.dk som vores komplette byggerådgiver (indhentning af tilbud
på entreprisen, byggestyring, indkøb af materialer, afleveringsforretning
etc.). I starten var der ingen grænser for hvad Byggetilsynet.dk kunne
hjælpe med. Men lidt efter lidt fandt vi ud af at rådgivningen fra
særdeles inkompetent, hvilket har resulteret i en væsentlig overskridelse
af vores byggebudget (ca. 25%), ingen sikkerhedsstillelser og en forsinkelse
af vores byggeri på 8 uger. I skrivende stund forbereder vi en retssag mod
Byggetilsynet.dk.
Ønsker i en uddybelse af vores oplevelser kan der mailes til
skejser_74@hotmail.com.
Der er jo altid 2 sider af en sag, det må man aldrig glemme.
Hovedparten af mine kunder kommer til mig via mund til mund metoden – nøjagtig som denne kunde gjorde det.
Først og fremmest kan det undre at denne anmeldelse fremstår som verificeret – jeg har som indehaver af virksomheden der anmeldes ikke verificeret den, da anmeldelsen indeholder forhold som kunden ikke har købt ved undertegnede.
Hvordan ”Anmeld-håndværker” kan verificere den, kan kun undre – anmeld håndværker er blevet forespurgt dette, men har ikke forklaret hvordan den er blevet verificeret .
Det der er fakta i denne historie er at kunden indgår en aftale om udarbejdelse af udbudsmateriale, bistand ved tilbudsindhentning, udarbejdelse af tidsplan, tilsyn og kvalitets-sikring mv. men vælger at ophæve aftalen 7½ uge efter byggestart .
På tidspunktet for ophævelse af aftalen er indhentning af tilbud på materialer ikke afsluttet - det færdiggør kunden selv og sørger herefter selv for indkøb af materialer.
Efter kundens ophævelse af aftalen, overgår ansvaret for byggestyring og økonomisk styring selvsagt til kunden – da aftalen jo ikke længere er eksisterende.
Hvordan kunden forvalter tidsplanen, har jeg ingen indflydelse på - det skal dog siges at tidsplanen med sikkerhed holdte frem til og med uge 39 - altså 1½ måned efter aftalen var ophævet.
Og hvordan kunden forvalter sin økonomi på sagen, vil jeg ikke kommentere på – jeg ved simpelthen ikke nok om det.
Jeg ved noget fra andre involverede i byggesagen, men det taler ikke til kundens fordel.
Kunden mener dog at hans egne fejl-beslutninger og forkerte valg under hans egen ledelse skal ligge mig til last – det kan jeg ikke gøre så meget ved.
Der foreligger screendumps af hans smædekampagner forskellige steder på nettet med væsentlige afvigelser i anklagerne – til trods for at de er skrevet indenfor den samme time.
Jeg kan kun sige at undertegnede og mit forsikringsselskab samt advokater ser på en evt. stævning med sindsro.
Alt ovenstående kan naturligvis dokumenteres og jeg står til rådighed ved spørgsmål til ovenstående.
Jeg kan i øvrigt henvise til en stribe referencer som hjertens gerne står til rådighed for udtalelser om deres oplevelser med Byggetilsynet.dk.
Der er samlet et mindre udpluk her http://www.byggetilsynet.dk/byggetilsynet_kunderne_udtaler.php – er der behov for flere referencer, står undertegnede naturligvis til rådighed med henvisninger.
Jeg kan kontaktes via info@byggetilsynet.dk eller 29480200
Sagen har nu været for retten og er afsluttet.
Byggetilsynet.dk blev frikendt for alle påstande fra anmelderen- der er en igangværende dialog med anmeld-håndværker fra S.Kejser's side mhp. fjernelse af anmeldelsen, da ingen af de ovennævnte påstande har noget på sig.
For yderligere info - ret gerne henvendelse til Byggetilsynet.dk på info@byggetilsynet.dk.
Der er jo altid 2 sider af en sag, det må man aldrig glemme.
Hovedparten af mine kunder kommer til mig via mund til mund metoden – nøjagtig som denne kunde gjorde det.
Først og fremmest kan det undre at denne anmeldelse fremstår som verificeret – jeg har som indehaver af virksomheden der anmeldes ikke verificeret den, da anmeldelsen indeholder forhold som kunden ikke har købt ved undertegnede.
Hvordan ”Anmeld-håndværker” kan verificere den, kan kun undre – anmeld håndværker er blevet forespurgt dette, men har ikke forklaret hvordan den er blevet verificeret .
Det der er fakta i denne historie er at kunden indgår en aftale om udarbejdelse af udbudsmateriale, bistand ved tilbudsindhentning, udarbejdelse af tidsplan, tilsyn og kvalitets-sikring mv. men vælger at ophæve aftalen 7½ uge efter byggestart .
På tidspunktet for ophævelse af aftalen er indhentning af tilbud på materialer ikke afsluttet - det færdiggør kunden selv og sørger herefter selv for indkøb af materialer.
Efter kundens ophævelse af aftalen, overgår ansvaret for byggestyring og økonomisk styring selvsagt til kunden – da aftalen jo ikke længere er eksisterende.
Hvordan kunden forvalter tidsplanen, har jeg ingen indflydelse på - det skal dog siges at tidsplanen med sikkerhed holdte frem til og med uge 39 - altså 1½ måned efter aftalen var ophævet.
Og hvordan kunden forvalter sin økonomi på sagen, vil jeg ikke kommentere på – jeg ved simpelthen ikke nok om det.
Jeg ved noget fra andre involverede i byggesagen, men det taler ikke til kundens fordel.
Kunden mener dog at hans egne fejl-beslutninger og forkerte valg under hans egen ledelse skal ligge mig til last – det kan jeg ikke gøre så meget ved.
Der foreligger screendumps af hans smædekampagner forskellige steder på nettet med væsentlige afvigelser i anklagerne – til trods for at de er skrevet indenfor den samme time.
Jeg kan kun sige at undertegnede og mit forsikringsselskab samt advokater ser på en evt. stævning med sindsro.
Alt ovenstående kan naturligvis dokumenteres og jeg står til rådighed ved spørgsmål til ovenstående.
Jeg kan i øvrigt henvise til en stribe referencer som hjertens gerne står til rådighed for udtalelser om deres oplevelser med Byggetilsynet.dk.
Der er samlet et mindre udpluk her http://www.byggetilsynet.dk/byggetilsynet_kunderne_udtaler.php – er der behov for flere referencer, står undertegnede naturligvis til rådighed med henvisninger.
Jeg kan kontaktes via info@byggetilsynet.dk eller 29480200
Sagen har nu været for retten og er afsluttet.
Byggetilsynet.dk blev frikendt for alle påstande fra anmelderen- der er en igangværende dialog med anmeld-håndværker fra S.Kejser's side mhp. fjernelse af anmeldelsen, da ingen af de ovennævnte påstande har noget på sig.
For yderligere info - ret gerne henvendelse til Byggetilsynet.dk på info@byggetilsynet.dk.