bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035

Utrolig god service.
Godmorgen Sarah:)
Mange tak for den meget fine anmeldelse!
Det var rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
En helt igennem fantastisk VVS‑oplevelse fra første kontakt til sidste finish. De kom præcis som aftalt – kl. 14.00 på slaget, ikke 14.01 – og allerede dér stod det klart, at her var tale om professionelle, der tager deres håndværk alvorligt.
Arbejdet blev udført med en præcision, omhu og faglig stolthed, som man desværre sjældent ser. Flot udført, gennemtænkt i alle detaljer og leveret af håndværkere, der tydeligvis mestrer deres fag til perfektion.
Jeg er selv håndværker, og jeg skal love for, at jeg blev imponeret. Det her er topklasse, intet mindre.
Hej Jens Peter,
!000 tak for den meget flotte anmeldelse - det er vi virkelig glade for!
Jeg ønsker dig en god mandag:)
Med venlig hilsen
Mathilde
En helt igennem fantastisk VVS‑oplevelse fra første kontakt til sidste finish. De kom præcis som aftalt – kl. 14.00 på slaget, ikke 14.01 – og allerede dér stod det klart, at her var tale om professionelle, der tager deres håndværk alvorligt.
Arbejdet blev udført med en præcision, omhu og faglig stolthed, som man desværre sjældent ser. Flot udført, gennemtænkt i alle detaljer og leveret af håndværkere, der tydeligvis mestrer deres fag til perfektion.
Jeg er selv håndværker, og jeg skal love for, at jeg blev imponeret. Det her er topklasse, intet mindre.
Hej Jens Peter,
!000 tak for den meget flotte anmeldelse - det er vi virkelig glade for!
Jeg ønsker dig en god mandag:)
Med venlig hilsen
Mathilde
Simpelthen god service og gendigen godt håndværk.
Top klasse
Hej Frank,
Tak for den meget fine anmeldelse - det er vi super glade for:)
Fortsat god mandag:)
Med venlig hilsen
Mathilde
Simpelthen god service og gendigen godt håndværk.
Top klasse
Hej Frank,
Tak for den meget fine anmeldelse - det er vi super glade for:)
Fortsat god mandag:)
Med venlig hilsen
Mathilde
Venlig modtagelse ved 1. telefoniske kontakt, hvor vi fik aftalt opgavens forløb. Fik lagt en ekstra opgave på ved montørens 2. besøg, heri var der intet problem. Opgaven er udført på bedste vis, og vi bruger meget gerne VVS-installatør Flemming Sørensen igen.
Hej Artelia,
Tak for den meget fine anmeldelse - det er vi super glade for:)
Fortsat god mandag:)
Med venlig hilsen
Mathilde
Venlig modtagelse ved 1. telefoniske kontakt, hvor vi fik aftalt opgavens forløb. Fik lagt en ekstra opgave på ved montørens 2. besøg, heri var der intet problem. Opgaven er udført på bedste vis, og vi bruger meget gerne VVS-installatør Flemming Sørensen igen.
Hej Artelia,
Tak for den meget fine anmeldelse - det er vi super glade for:)
Fortsat god mandag:)
Med venlig hilsen
Mathilde
Gennemgående god kommunikation, koordinering og overholdelse af aftaler.
Vi var fuldt ud trygge gennem hele processen og kan klart anbefale Flemming Sørensen. Vi fik lavet tilslutning til alle vores elementer i køkkenet.
Opgaven udført til UG og vi kan klart anbefale dem. Fuld tillid og en fyldestgørende faktura.
Godmorgen Emil
Tusind tak for at du har taget dig tid til at lave denne anmeldelse.
Det er rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en dejlig mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Gennemgående god kommunikation, koordinering og overholdelse af aftaler.
Vi var fuldt ud trygge gennem hele processen og kan klart anbefale Flemming Sørensen. Vi fik lavet tilslutning til alle vores elementer i køkkenet.
Opgaven udført til UG og vi kan klart anbefale dem. Fuld tillid og en fyldestgørende faktura.
Godmorgen Emil
Tusind tak for at du har taget dig tid til at lave denne anmeldelse.
Det er rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en dejlig mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Hej
Rigtig godt Arbejde af Henning så stor ros til ham
Med venlig hilsen
Poul Christensen
Sorring
Hej Poul,
1000 tak for den flotte anmeldelse - vi sender roserne videre til Henning!
God eftermiddag.
Med venlig hilsen
Mathilde
Hej
Rigtig godt Arbejde af Henning så stor ros til ham
Med venlig hilsen
Poul Christensen
Sorring
Hej Poul,
1000 tak for den flotte anmeldelse - vi sender roserne videre til Henning!
God eftermiddag.
Med venlig hilsen
Mathilde
Gode, venlige og dygtige folk.
Gode løsningsforslag og nogle løsninger som jeg har tillid til holder i mange år.
Godmorgen Peter
Mange tak for den meget fine anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Gode, venlige og dygtige folk.
Gode løsningsforslag og nogle løsninger som jeg har tillid til holder i mange år.
Godmorgen Peter
Mange tak for den meget fine anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Professionel og effektiv udførelse af reparation
Hej Anne
Mange tak for din meget fine anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Professionel og effektiv udførelse af reparation
Hej Anne
Mange tak for din meget fine anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
god kontakt med håndværker og ihærdig mand.
Hej
Tusind tak for jeres pæne anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Rigtig god mandag eftermiddag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
god kontakt med håndværker og ihærdig mand.
Hej
Tusind tak for jeres pæne anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Rigtig god mandag eftermiddag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Fik en yderst hjælpsom fyr ud, der kunne hjælpe mig med at lære mit nye hus at kende.
Hej Astrid
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Jeg bringer straks de rosende ord videre.
Rigtig god mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Fik en yderst hjælpsom fyr ud, der kunne hjælpe mig med at lære mit nye hus at kende.
Hej Astrid
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var rigtig dejligt.
Jeg bringer straks de rosende ord videre.
Rigtig god mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
skiftet radiator med tilpasning af rør
Godmorgen Torsten
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var dejligt, at du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
skiftet radiator med tilpasning af rør
Godmorgen Torsten
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var dejligt, at du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Igen oplevede jeg god service fra Flemming Sørensen A/S.
Der var stor opmærksomhed på at hjælpe mig hurtigst muligt og det lykkedes samme dag kun 1 time efter fejlmelding.
Arbejdet blev udført kompetent og grundigt. Jeg er meget tilfreds.
Godmorgen Peter
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var rigtig dejligt, at du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Igen oplevede jeg god service fra Flemming Sørensen A/S.
Der var stor opmærksomhed på at hjælpe mig hurtigst muligt og det lykkedes samme dag kun 1 time efter fejlmelding.
Arbejdet blev udført kompetent og grundigt. Jeg er meget tilfreds.
Godmorgen Peter
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var rigtig dejligt, at du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Meget serviceorienteret firma lige fra den første telefonsamtale til endelig installation
Godmorgen Hans Jørgen
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var rigtig dejligt, at du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Meget serviceorienteret firma lige fra den første telefonsamtale til endelig installation
Godmorgen Hans Jørgen
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Det var rigtig dejligt, at du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Kompetente og sympatiske medarbejdere :-)
Godmorgen Birthe
Tusind tak for din meget pæne anmeldelse.
Jeg vil straks bringe de rosende ord videre.
Rigtig god mandag til dig:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Kompetente og sympatiske medarbejdere :-)
Godmorgen Birthe
Tusind tak for din meget pæne anmeldelse.
Jeg vil straks bringe de rosende ord videre.
Rigtig god mandag til dig:-)
Venlig hilsen
Mathilde
God oplevelse.
Godmorgen Bolette
Tusind tak for din meget pæne anmeldelse.
Dejligt du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
God oplevelse.
Godmorgen Bolette
Tusind tak for din meget pæne anmeldelse.
Dejligt du tog dig tiden til det.
Du ønskes en god mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Helt OK i forhold til opgaven
Godmorgen Eigil
Mange tak for din fine anmeldelse.
Dejligt du har taget dig tiden til det.
Du ønskes en rigtig dejlig mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Helt OK i forhold til opgaven
Godmorgen Eigil
Mange tak for din fine anmeldelse.
Dejligt du har taget dig tiden til det.
Du ønskes en rigtig dejlig mandag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Dejlig med hurtig hjælp, til den rigtige pris.
Hej
Mange tak for jeres fine anmeldelse.
Dejligt I tog jer tid til det.
Jeg ønsker jer en dejlig dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Dejlig med hurtig hjælp, til den rigtige pris.
Hej
Mange tak for jeres fine anmeldelse.
Dejligt I tog jer tid til det.
Jeg ønsker jer en dejlig dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Sød og rar ung mand. Pænt arbejde.
Godmorgen Sonja
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Jeg vil bringe de rosende ord videre.
Rigtig dejlig mandag til dig:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Sød og rar ung mand. Pænt arbejde.
Godmorgen Sonja
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Jeg vil bringe de rosende ord videre.
Rigtig dejlig mandag til dig:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Firmaet samarbejder med forsikrinsselskabet VVS firmaet kontaktede mig straks på opfordring fra forsikringsselskabet. Allerede dagen efter kom en medarbejder fra firmaet for at undersøge og aftale hvad der skulle udføres . Alt udført til vores tilfredshed, Firmaet tog sig endvidere af al kommunikation med forsikringen. så alt udført til vores tilfredshed.
Undervejs i forløbet påpegede medarbejdern nogle ting ang. forbedringer ved fyrstede som med fordel kunne udføres, Dette har vi siden udført med godt ressultat.
Godmorgen Karen
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Jeg vil bringe de rosende ord videre.
Rigtig dejlig dag til dig:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Firmaet samarbejder med forsikrinsselskabet VVS firmaet kontaktede mig straks på opfordring fra forsikringsselskabet. Allerede dagen efter kom en medarbejder fra firmaet for at undersøge og aftale hvad der skulle udføres . Alt udført til vores tilfredshed, Firmaet tog sig endvidere af al kommunikation med forsikringen. så alt udført til vores tilfredshed.
Undervejs i forløbet påpegede medarbejdern nogle ting ang. forbedringer ved fyrstede som med fordel kunne udføres, Dette har vi siden udført med godt ressultat.
Godmorgen Karen
Tusind tak for din meget flotte anmeldelse.
Jeg vil bringe de rosende ord videre.
Rigtig dejlig dag til dig:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Hurtigt og godt arbejde
Godmorgen Jan
Mange tak for din fine anmeldelse.
Det var rigtig pænt af dig.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Hurtigt og godt arbejde
Godmorgen Jan
Mange tak for din fine anmeldelse.
Det var rigtig pænt af dig.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde
Godmorgen Sarah:)
Mange tak for den meget fine anmeldelse!
Det var rigtig dejligt.
Jeg ønsker dig en god dag:-)
Venlig hilsen
Mathilde