bygogbolig.dk ApS
Telefon: 7022 7227
info@anmeld-haandvaerker.dk
Usserød Kongevej 80
DK-2970 Hørsholm
CVR-nr: 21347035
Vi har haft firmaet ude for at tapetsere og male efter en vandskade - altså
forsikringsskade.
Alle besøgende i vores hus kritiserer det udførte arbejde og synes
desværre, at det er noget sjusk. Glasvævet buler og er meget ujævn grundet
dårligt grundarbejde i form af spartling. Tapeten er efter udsagn fra andre
af 2. sortering eller meget billig kvalitet (andres udsagn, vi er ikke tapet
eksperter).
Vi må desværre leve med det dårlige resultat indtil vi kan tapetsere om.
I vores stue er der ikke malet op til loftet, således at der er 1 cm bred
kant på vægen op mod loftet.Et enkelt sted i en hjørnesamling har vi nu en
2 cm bred akrylfuge, da tapeten fra de to vægge der går sammen ikke er
gået helt ud i hjørnet.
Hvis man eller forsikringen betaler for at få udført et arbejde forventer
man, at arbejdet er udført professionelt, med omhu og faglig stolthed, dette
føler vi desværre slet ikke har været tilfældet. Vore vægge ser værre
ud end de nogensinde har før, rigtig ærgerligt.
Kommunikationen med firmaet er utrolig svær og hvis man vælger dette firma,
vil jeg anbefale, at alt nedfældes på et stykke papir for at undgå
misforståelser. Vi har følt at der er blevet aftalt én ting, men så lige
efter, gjort en helt anden.
Hvis nogen ønsker at se arbejdet som er udført, fremvises gerne, da vi blot
ønsker at videregive vore erfaringer helt reelt.
Vi har haft firmaet ude for at tapetsere og male efter en vandskade - altså
forsikringsskade.
Alle besøgende i vores hus kritiserer det udførte arbejde og synes
desværre, at det er noget sjusk. Glasvævet buler og er meget ujævn grundet
dårligt grundarbejde i form af spartling. Tapeten er efter udsagn fra andre
af 2. sortering eller meget billig kvalitet (andres udsagn, vi er ikke tapet
eksperter).
Vi må desværre leve med det dårlige resultat indtil vi kan tapetsere om.
I vores stue er der ikke malet op til loftet, således at der er 1 cm bred
kant på vægen op mod loftet.Et enkelt sted i en hjørnesamling har vi nu en
2 cm bred akrylfuge, da tapeten fra de to vægge der går sammen ikke er
gået helt ud i hjørnet.
Hvis man eller forsikringen betaler for at få udført et arbejde forventer
man, at arbejdet er udført professionelt, med omhu og faglig stolthed, dette
føler vi desværre slet ikke har været tilfældet. Vore vægge ser værre
ud end de nogensinde har før, rigtig ærgerligt.
Kommunikationen med firmaet er utrolig svær og hvis man vælger dette firma,
vil jeg anbefale, at alt nedfældes på et stykke papir for at undgå
misforståelser. Vi har følt at der er blevet aftalt én ting, men så lige
efter, gjort en helt anden.
Hvis nogen ønsker at se arbejdet som er udført, fremvises gerne, da vi blot
ønsker at videregive vore erfaringer helt reelt.
Vi har eksisteret i 8 år og modtaget 2 sure smileys. Selvom det ikke er tilfredsstillende.
Alle andre håndværkere var så trætte Byggepladsen.
Desuden var vi ikke med til gennemgang i optarten.
Prøv at læse tilbuddet igennem.
En ting er hvad man
forventer at få en anden er hvad der står i tilbuddet.
Kommunikation og aftale er helt klart ikke afholdt
af bygherren.
Man forventer vel veludført arbejde, når man får "professionelle" til at gøre det og jeg kan da ikke forestille mig at nogen ville give tilbud på at udføre "dårligt" arbejde ;)??
Vi er kommet frem til, at man må gøre tingene selv hvis man ønsker arbejdet ordentlig udført, det er trist men desværre en realitet - er man utilfreds kan så takke sig selv for det.
Det kan være arbejdet er udført efter bedste evne.
Mit tilbud til interesserede står stadig ved magt, at man gerne må se det udførte arbejde og så må man selv bedømme om man som evt. kunde vil være tilfreds med resultatet.
Man forventer vel veludført arbejde, når man får "professionelle" til at gøre det og jeg kan da ikke forestille mig at nogen ville give tilbud på at udføre "dårligt" arbejde ;)??
Vi er kommet frem til, at man må gøre tingene selv hvis man ønsker arbejdet ordentlig udført, det er trist men desværre en realitet - er man utilfreds kan så takke sig selv for det.
Det kan være arbejdet er udført efter bedste evne.
Mit tilbud til interesserede står stadig ved magt, at man gerne må se det udførte arbejde og så må man selv bedømme om man som evt. kunde vil være tilfreds med resultatet.
Vi har eksisteret i 8 år og modtaget 2 sure smileys. Selvom det ikke er tilfredsstillende.
Alle andre håndværkere var så trætte Byggepladsen.
Desuden var vi ikke med til gennemgang i optarten.
Prøv at læse tilbuddet igennem.
En ting er hvad man
forventer at få en anden er hvad der står i tilbuddet.
Kommunikation og aftale er helt klart ikke afholdt
af bygherren.
Man forventer vel veludført arbejde, når man får "professionelle" til at gøre det og jeg kan da ikke forestille mig at nogen ville give tilbud på at udføre "dårligt" arbejde ;)??
Vi er kommet frem til, at man må gøre tingene selv hvis man ønsker arbejdet ordentlig udført, det er trist men desværre en realitet - er man utilfreds kan så takke sig selv for det.
Det kan være arbejdet er udført efter bedste evne.
Mit tilbud til interesserede står stadig ved magt, at man gerne må se det udførte arbejde og så må man selv bedømme om man som evt. kunde vil være tilfreds med resultatet.
Man forventer vel veludført arbejde, når man får "professionelle" til at gøre det og jeg kan da ikke forestille mig at nogen ville give tilbud på at udføre "dårligt" arbejde ;)??
Vi er kommet frem til, at man må gøre tingene selv hvis man ønsker arbejdet ordentlig udført, det er trist men desværre en realitet - er man utilfreds kan så takke sig selv for det.
Det kan være arbejdet er udført efter bedste evne.
Mit tilbud til interesserede står stadig ved magt, at man gerne må se det udførte arbejde og så må man selv bedømme om man som evt. kunde vil være tilfreds med resultatet.